MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 67 z 252

Autor:  raggnarok [ 1 sie 2011, 00:35 ]
Tytuł: 

Ja w to nie uwierze poki nie zobacze oficjalnego info, to jest zbyt debilny pomysl, zeby wszedl w zycie. Ide spac. Nie moge doczekac sie ranka :D

Autor:  Mirtul [ 1 sie 2011, 00:35 ]
Tytuł: 

@kabraxis
Koniec końców to wcale nie jest duża różnica między płaceniem blizzowi za sprzedaż itemow, a nadzianiem się na jakiś scam od czasu do czasu.

Autor:  Kole0 [ 1 sie 2011, 00:45 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Mirtul napisał(a):
Itemow nie zabraknie? Sądzicie, ze będzie procentowo więcej botów niż teraz w d2?
W d2 dzięki resetom laddera i odpowiednio niskim droprate'om nigdy nie ma przepychu. Nie rozumiem czemu w d3 miałoby być inaczej.


Bo jesli kazdy szaraczek, lacznie z pania krysia z warzywniaka bedzie mogl calkowicie legalnie i bezpiecznie zrobic na grze $$ to beda krasc, botowac, hackowac, scamowac i napierdalac setki godzin zeby te $$ zrobic.


bo teraz nie ma domoroslych botterow w takim wowie naprzyklad. na allegro plebs sie z tego utrzymuje. bota kupujesz ze strony, masz 24h od nich support, konfiguruja ci go za ciebie. jedyne co musisz zrobic to zakupic kilka kont do farmy i miec konto na allegro czy innych ebayach. strachu nie ma zadnego bo na takie konto w ciagu jednej nocy farmowania zarabiasz.

na samym BLu znalem jakies 20-30 osob z topowych gildii, ktore mialy po 10-20 kont botujacych non stop.


niektorzy poprostu sie brzydza botowaniem i innymi gownami i tego nie robia. kto chcial oszukiwac ten mogl od zawsze.

Autor:  Morgul [ 1 sie 2011, 00:46 ]
Tytuł: 

Mi ten pomysl z action house z rl$ wisi i powiewa, moze sobie byc, obecnie tez wszystko jest do kupienia za grosze. Poza oczywistym faktem, zyskow jakie planuje blizz miec z tej zabawy moze to byc tez sposob na kontrole pojawiania sie itm na rynku - jak jakis itm pojawi sie w mln sztuk jednego dnia to beda mogli na porzucac banzorami. Chociaz duperzy haxory i inne scierwo pewnie bedzie sprzedawac dalej masowo poza gra. Poza tym ja sie spodziewam za kase sloty na postacie itp pierdolki, moze dadza od swieta jakies wizualne ulepszenia na zbroje - tez mogloby sie sprzedawac. Tutaj mogliby pojsc na calosc i po prostu dawac limitowana ilosc do tego action housa z rl$ - 10000sztuk i niech ludzie licytuja.

Z drugiej strony mogliby zrobic dodatkowy system gry obok hardcore, w ktorym wszsytkie itm oprocz smieci bylyby bop do konta(nie postaci)...
albo po prostu z blokada do action hou$a.

Ogolnie slinie sie na ta gierke, tyle lat czekania... w koncu, oł je :) Szkoda, ze zrobienie dobrego h&s to jakas czarna magia i praktycznie nikt oprocz blizza nie potrafi tego zrobic. Masakra.

Autor:  Kabraxis [ 1 sie 2011, 00:55 ]
Tytuł: 

Srsly nie wiem czy dobrze widze co sie dzieje na tym forum.

Ludzie czy wy zdajecie sobie sprawe ze:

1. Bronicie sprzedazy ingame itemow za irl kase w grze nie-MMO i to w dodatku platnej grze?
2. Bronicie sprzedazy ingame itemow za irl kase w HnS, ktorego jedynym sensem jest levelowanie postaci i zbieranie coraz o lepszego gearu? To po chuj grac jak mozesz kupic lol?
3. Bronicie rzeczy ktora na 99% sprowadzi community do poziomu WoW albo jeszcze nizej?

A nade wszytko bronicie postawy "nie walcz ze zlem, przylacz sie i sam stan sie zloczynca"? Po huj walczyc z hackami, botami itp... zalegalizujmy je!!! Kurwa.... co to jest koreanski grinder?

No i jeszcze jedno... ludzie z zadowoleniem lykneli DLC i teraz mamy 1h grania za 10$ i kostiumy za 5$, lykniecie obrot irl cashem w D3 to nastepny bedzie abonament w grach singleplayer ("bo przeciez patche robia a to kosztuje" (LOL)) i boty wbudowane w kazde MMO nawet zachodnie (i proble z glowy (LOLx2)).

Mysle ze sa jakies granice jedzenia gowna z usmiechem na twarzy.

Pomijajac juz sprawe ze to pewnie fake to poprostu nie moge znalesc zadnej pozytywnej strony takiego pomyslu dla samej gry i comunity. Zadnej. Za to zlych wpizdu.

Autor:  Morgul [ 1 sie 2011, 01:23 ]
Tytuł: 

Co to za roznica czy to mmo? Polowa smiesznych gierek f2p z is to nie jest mmo i jakos daja rade. Tutaj masz rynek graczy, blizz nic nie sprzedaje, ten rynek istnieje od lat i ma sie swietnie. Blizz chce kase ktora tam przeplywa, zabronic tego nie jest w stanie wiec postanawia sam zrobic "targowisko" na ktorym gracze moga handlowac i placic haracz blizzowi za handel. Bez tworzenia is zarabiaja na handlu itemzorami. Ja tam nie bede kupowac wiec mi to ryba. Nie rozumiem dramy, jak zaczna dawac cokolwiek co ma wplyw na rozgrywke to pierwszy rzuce kamieniem ;)

Jedyny minus tego, ze moze miec to negatywny wplyw na standardowy ah i moze dojsc do sytuacji gdzie lepsze itm beda do kupienia tylko za $$. Dla tych co kupuja itemy a nie szukaja ich, to moze byc problem.

Zeby nie bylo, ja nie lubie handlu itemow za $$ - dlatego nie gram w f2p gowna, ale tego nie da sie powstrzymac poza gra. Jezeli blizz robi to co robi to ja to w pelni rozumiem i mi to wisi, czy ktos kupi bezposrednio w grze czy alttabujac na www.

Autor:  Kole0 [ 1 sie 2011, 01:25 ]
Tytuł: 

nie. ja naprzyklad nie mam nic do ludzi, ktorzy kupuja itemy/postaci za irl kase od innych ktorzy zdobyli to fair, a nie bottujac czy oszukujac. tak czy siak musial ktos to wyfarmic wiec mam to w dupie czy jest to X, czy Y ktory to odkupil.

Autor:  Mirtul [ 1 sie 2011, 06:05 ]
Tytuł: 

@Kabraxis
Nikt nie broni tutaj sprzedazy ingame itemow. Nikt nie powiedzial, ze to dobry pomysl.
Po prostu niespecjalnie widze roznice miedzy tym zapowiedzianym AH, a tym co sie dzieje i zawsze sie dzialo w WoWie, czy tez D2. Handel itemami miedzy graczami tam zawsze istnial i byl dla kazdego latwo dostepny, niezaleznie od tego czy nazwiesz go legalnym, czy nie, 'podziemnym', czy nie.

Kabraxis napisał(a):
1. Bronicie sprzedazy ingame itemow za irl kase w grze nie-MMO i to w dodatku platnej grze?

Wciaz nie rozumiem dlaczego jestes w stanie zaakceptowac _handel miedzy graczami za prawdziwy hajs_ w grze darmowej, a nie w 'platnej'. Moglbys rozwinac?

Autor:  iniside [ 1 sie 2011, 07:34 ]
Tytuł: 

A ja myśle, że to prawda.
Poprostu dlatego, że pomysł na gigantyczną kase jest genialny w swej prostocie, a do ttego daje ogromne możliwości marketingowe przy promocji gry ?
"You like games ? You need money ? Play Diablo 3, have fun and earn money without leaving home!"

Autor:  tomugeen [ 1 sie 2011, 07:36 ]
Tytuł: 

Nie wiem o co chodzi i jakie macie info. Wstrzymajcie sie ze spamowanie do czasu oficjalnego info plx.

Autor:  gandzialf [ 1 sie 2011, 08:07 ]
Tytuł: 

http://www.diablofans.com/

Real money auction house: http://d3db.com/feature/pressevent2011#bnet2

http://d3db.com/static/images/pe2011fi/rm001.jpg

/thread :D

Autor:  iniside [ 1 sie 2011, 08:19 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Skill trees and traits as we knew it have been completely removed from the game, leaving in its place a much simpler and forgiving system. We now have 6 skill slots (2 available at level 1 and the remaining unlocked at levels 6, 12, 18 and 24) that can be swapped from a much larger bank of skills. It's not clear if swapping skills will cost anything but during the playable demo later in the day I was able to switch them up in dungeons whenever I wanted for free. Skills themselves unlock progressively at different levels so as to not have the most powerful abilities available at early levels.

Traits have been replaced by 3 passive skill slots which unlock at levels 10, 12 and 30 providing powerful latent effects for your character. Much like active skills, passive skills are chosen from a pool and can be swapped in and out for a tactical advantage on the encounter you're facing.
O to mi się podoba.

Autor:  tomugeen [ 1 sie 2011, 08:21 ]
Tytuł: 

o.O jak tak to poszli chlopaki krok dalej. Juz widze te bandy gimbusów z biednych krajow zarabiajace na kieszonkowe ;]

Co do samego pomyslu to jeszcze nie wiem co mam myslec, ale w takim wypadku bardzo boje sie chinszczyzny ktora ta ekonomie zepsuje.

PS. A blizzard bierze jakis procent?


EDIT: traits, czy tam passives to jak w WAR zrobione.

Autor:  iniside [ 1 sie 2011, 08:23 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
o.O jak tak to poszli chlopaki krok dalej. Juz widze te bandy gimbusów z biednych krajow zarabiajace na kieszonkowe ;]

Co do samego pomyslu to jeszcze nie wiem co mam myslec, ale w takim wypadku bardzo boje sie chinszczyzny ktora ta ekonomie zepsuje.

PS. A blizzard bierze jakis procent?

No co ty ? Wierzysz, że z dobrego serca pozwolą ludziom sprzedawać itemki za irl cash ? ;p.

Autor:  gandzialf [ 1 sie 2011, 08:27 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
o.O jak tak to poszli chlopaki krok dalej. Juz widze te bandy gimbusów z biednych krajow zarabiajace na kieszonkowe ;]

Co do samego pomyslu to jeszcze nie wiem co mam myslec, ale w takim wypadku bardzo boje sie chinszczyzny ktora ta ekonomie zepsuje.

PS. A blizzard bierze jakis procent?


Cytuj:
Fees have not been released yet, but there will be a fixed listing fee, a transaction fee after a sale and a fee on cashing out the money. The fees exist first and foremost as a way to monetize Diablo III for years to come, but also as a deterrent from players listing all the crap in their inventory to try and get lucky and sell something.

Autor:  Huba [ 1 sie 2011, 08:28 ]
Tytuł: 

A szkoda wam? Jasne ze bedzie mala prowizja. Przynajmniej strony typu buydiablo3itemsherecheapplz.com straca sens. Chce ktos czy nie, item trade za kase i tak bedzie i tak. Za gold przeciez tez jest, na HC postaciach bedzie RL cash trade wylaczony, co jest dosc oczywiste i rozsadne.

Z istotniejszych rzeczy: d3 sie malo interesowalem wiec nie wiem czy bylo juz jakies info jak dropy beda rozdzielane? Jakis roll system? Need before greed? czy "stary" sposob z d2, kto pierwszy zgarnie wszystko ten happy a reszcie kij w oko?

Autor:  yabaddi [ 1 sie 2011, 08:41 ]
Tytuł: 

Hehe, dobre :) Nie jestem jakoś zdziwiony, Blizzard od dawna miał ustaloną reputację.

Zastanawiam się, czy ktokolwiek będzie handlował w oparciu o gold a nie o real cash na AH? Chyba tylko hardcore players bo inaczej nie mogą.

Nie planowałem korzystać z domów aukcyjnych, za item shop również podziękuję. Wydaje mi się, że dla osób takich jak ja, które będą grały wyłącznie ze znajomymi w zamkniętych sesjach nie ma zagrożenia spamem, botami czy innymi hackami. Nie wiem czy jest sens mówić w takim konkretnym wypadku o ekonomii gry i jej zagrożeniu bo każda zamknięta sesja będzie mieć własną ekonomię zależną od ludzi w niej grających.

Trochę inaczej będzie to wyglądać z PVP - bo ludzie zasobni w gotówkę obkupią się w najlepszy sprzęt jak tylko się pojawi na AH. Pytanie tylko czy sam sprzęt dam im decydującą przewagę nad resztą graczy..

Autor:  Blade [ 1 sie 2011, 08:45 ]
Tytuł: 

Czy Twoim marzeniem było od zawsze zostać chińskim farmerem ale nie wiedziałeś jak i bałeś się, że Cie mogą wykorzystać? Teraz Blizzard spełnia Twoje najskrytsze marzenia dając Ci pełną swobodę i bezpieczeństwo !

No to nie macie już co myśleć, że najbardziej pożądane rzeczy kupicie na wolnym rynku d3 za in game cash. O ile Blizz ułatwia sprawę dla osób, którzy chcą kupować za pieniądze to mocno utrudnia kupowanie za gold z gry. Najpierw będzie trzeba sprzedać jakoś swój gold za pieniądze na aukcji a później za tę kasę kupić wypasiony itemek. Co z kolei może przyczynić się do nadzwyczaj szybkiej inflacji golda i lecenia na łeb na szyję przelicznika kasa/gold. Mam nadzieję, że wpadną na jakiś genialny pomysł aby gold w grze był do czegoś mocno potrzebny aby zatrzymać inflację.

Ja i tak będę się koncentrować na graniu hardcore i na szczęście mi tam nie wcisnęli tego handlu za żywą gotówkę.

Autor:  Mendol [ 1 sie 2011, 08:51 ]
Tytuł: 

moglby ktos w skrocie napisac o co caly ten dym?
bo jak rozumiem w tej chwili, w pelni legalnie bedzie mozna za kase kupowac sobie zajebiste itemki, bez potrzeby ich farmowania? i bedzie ich mozna uzywac w pvp?

vabaddi - po co itemki, jesli nie mialyby wplywu na gre :)

Autor:  shp [ 1 sie 2011, 08:55 ]
Tytuł: 

Mendol, dokładnie tak.


Uprzedzam wszystkich hihihi: jak ktoś się dostanie do bety to plxplxplx inva ;F

edit: http://www.youtube.com/watch?v=NSsgs1Q0 ... r_embedded barb chyba najnudniejszy, doktorek za to wyjeb imho

Strona 67 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team