sula napisał(a):
Zaraz wskoczy inside i ci powie, że nie masz racji, bo w TSW masz statystykę 'evade' ;p
Dziekuje za powiedzenie tego za mnie. ;p
Edit:
NEt mi padł. Jedyne skilowe PvE byłoby w tedy (i tylko w tedy) gdy;
1. Mam system celowania pixel-pefrect (czy to dla szczelania, czy to dla walenia aksem)
2. NPC maja zaimplementowaną prawdziwą sztuczną inteligencje. Zawsze będą atakować najslabszeg/najgrozniejszego/itd gracza.
3. Będą unikać ataków graczy, chować się, flankować itd.
4. Będą mieć takie same statystyki jak postacie graczy, uzywac tych samych rzeczy etc.
W tedy to PvE można podciąnąć pod coś co można by nawet nazwać "skilowym".
W kazdym innym przypadku, napierdalanie skryptu który zawsze robi to samo, nie ma nic wspolnego ze skilem. No chyba ze cierpliwość jest skilem.
Wcisnij skila, przesun sie o 2m za 3sm wcisnij skila ponowanie, przesun sie znowu. To jest zadanie idealne dla bota.
To ja już wole GW2. Bieganie dookoła moba, jest duzo ciekawsze niż stanie w miejscu i napierdalanie.
Aha. Zergowanie dungeonow z respa to viable tactis. Jak ma sie czas zeby je robić 3h zamiast 20 minut.
Cytuj:
Ja napierdzielam 2 i starczy. No i auto 1 jako filer. Uniki to jak mi HP zejdą, ale dałem se builda na tofnesa i kryta i chuj mi te mobki zrobią. Tyle w temacie komplikacji. Mam jeszcze rangera, ale tam to już nie widać problemu, zresztą nie mogę dogeować, bo mi dps spada. Lepiej stać w healu i sypać kryty. Tyle w kwestii PvE.
TSW w czasie bicia AP wcale trudniejsze nie jest. Ale nie o tym mowa.
Jak napisałem wyżej. Mozesz dungeon robić 3h. W tedy kiedy idziesz z retardami którzy napierdalaja przypadkowe przyciski, i utylizuja taktyke respawn-zerg-boss. Część dungeonow da sie przejść w ten sposob. 3-4-5h to zajmie. Ale wkoncu ci sie uda. (i zaplacisz 1g za naprawy ;p). Arah w ten sposob nie przejdziesz. Na Lupicusie ta "taktyka" wogole nie działa. Chyba, ze bedziesz go kitować 2h pod waypoint. Co wydłuzy czas robienia Arah z 1h do 6h.
Za to kiedy wlozy sie minimum pomyslunku i będzie sie z glowa uzywac skili to magicznie czas skonczenia dungeona spada do 20-30minut.
Design w tym przypadku jest bardzo prosty. Kazdy może skonczyc dungeon. Ale nie kazdy może to zrobić w rozsądnym czasie.