kamilus napisał(a):
Dostałbyś większą ilość klatek, rozdzielczość i lepszą grafikę.
w jakimś niby tytule są one na tyle duże bym je zauważył gołym okiem? Pogooglam.
Pierwszy tytuł 1080p/60fps wyszedł na PC w 2007r. Crysis. Od dekady to wciąż standard. Dopiero od niedawna zaczyna wchodzić 1440p. Do popularyzacji 4k/60fps daleka droga.
Konsole celują w 4k. I Sony wypycha 4k kosztem fps-ów bo zbija też kasę na sprzedaży TV. Patrz całościowo, a nie przez pryzmat PC - bo to dwa oddzielne sektory.
Jestem pewien, że w PS5 ich polityka się nie zmieni - priorytetem będzie 4k i wodotryski graficzne. TV mają schodzić a aby schodziły, ma być różnica 4k super, 1080p dupnie. 60fps zejdzie na dalszy plan. Dokładnie tak jak teraz. Sam pisałeś że do 4k/60fps trzeba 1080Ti w SLI a nie sądzę, by PS5 miało taką moc. Góra połowę z tego.
W każdym bądź razie już aktualnie grafika w niektórych tytułach, na fajnym TV z bajerami (HDR) robi tak kolosalne wrażenie, że tylko zbierać szczękę z podłogi. Nie wiem czy sobie drugi raz Horizons nie kupię.
Ale PS4 Pro nie oferuje natywnego 4K. Takie "4K" upscalingi to żaden powód do zadowolenia z konsol.