MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 73 z 252

Autor:  Kabraxis [ 1 sie 2011, 13:22 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Dana napisał(a):
Hihi, nie jestem na tyle elokwentny by ubrać w słowa myśli które przebiegają teraz przez moją głowę. Poczekam aż zrobi to za mnie TotalBiscuit.


Ja czekam na Kabraxisa. Czuję, że będzie epicko.

No chyba, że tak samo jak mi nie będzie mu się chciało wysilać nad tą żałością którą zaserwował Blizz.


Masz racje. Nie chce mi sie.

Napisze jedno - FAIL. I totalne skurwienie branzy. Zaczynam przestawac rozumiec czym staly sie gry video AD 2011.

Dlaczego wszedzie do rzeczy ktora ma mi przyniesc rozrywke po ciezkim dniu zarabiania $$ sa wszedzie na sile rowniez te $$ wciskane? Dla mnie to juz nie jest gra tylko tak jak napisalem wyzej - wirtualne centrum obrotu pieniedzmi i nabijanie kabzy firmie Blizzard. Nic wiecej.

A moje odczucia? No coz...... jestem zawiedziony. Legenda na ktorej sie wychowalem (D1,D2 = SETKI godzin) ostatecznie upada i to z hukiem.

PS. Gratuluje optymizmu osobom, ktore myslaze to nie wplynie na ich gameplay. Chyba tylko jak bedziesz gral godzine na tydzien i tylko na normalu. Wystarczy ze zrobia jak w D2 ze przejscie calosci gry (hell) jest baaardzo ciezkie bez handlu (z tylko itemamii z dropu) i finito... bedziesz musial uzywac tego AH. Bo nikt ci nikt nie da za free, nikt ci nic nie sprzeda za ingame currency... bo po chuj? Jak mozna na tym $ zrobic.

Welcome w next stage przeliczania kazdego piksela na dolarki. O przeliczaniu ma $$ czasu, jakiejkolwiek pomocy, itp.. pisalem juz wyzej.
Do tego scam, boty, hacki.. wsystko napedzane owczym pedem do legalnych dolarow.

Graliscie w Project Entropia? To zagrajcie... tam tez kazdy piksel ma irl wartosc w $ i powiem wam ze w to sie nie da "grac". To poprostu juz nie jest gra (nie miesci sie w mojej definicji). To jest wirtualne centrum obrotu pieniedzmi z ladna grafika - nic wiecej. Cos jak Second Life.

FAIL.

Autor:  Nestor [ 1 sie 2011, 13:25 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
nestora nie czytaj, pracowal dla blizza i jeszcze mu nie przeszlo.
jemu wow do tej pory sie podoba i uwaza, ze blizzard robi z niego coraz lepsza gre.
zal sie robi jak sie go czyta. tak wypranej glowy dawno nie widzialem :)


To juz jest pomowienie ;-)

W WoWa nie gram juz od dosyc dawna, i jedyne co tam moze byc fajne to premade battlegrounds, cala reszta to rinse/repeat i itemki z ilvl+10.

Autor:  Buffchef [ 1 sie 2011, 13:26 ]
Tytuł: 

poziom histerii sięga zenitu

Autor:  Kabraxis [ 1 sie 2011, 13:29 ]
Tytuł: 

Nie mowiac juz ze cos takiego zabija z definicji jakikolwiek sens gry w Hack And Slasha, ktorego sensem jest POGON za lepszymi itemkami.

Ktos ladnie napisal wyzej - jak moge kupic bez wysilku to po co gonic?
I 99% ludzi tak zrobi. A od kogo kupia jak nikt nie bedzie gonil? Dalej od D2jsp i chinskich farmerow, ktorzy opanuja ten system w tydzien. Tylko teraz juz "legalnie".

Mowilem jzu cos os spamie reklamowym z zajebistymi ofertami na unikaty za $$ na priv i mailboxa? Nie? No to bedzie.... GIGANTYCZNY.

Same zalety kurwa.

Autor:  wodny [ 1 sie 2011, 13:30 ]
Tytuł: 

Koniec ery gier gdzie jakiś koks rozdaje darmowe unikaty. Szkoda. Zawsze lubiłem takie coś. Kilka żebrów i skrzynka pełna złotych itemów. Te pamiętne chwile latania za high level charem i naciskanie w pośpiechu na każdy upuszczony przedmiot. Będzie mi tego brakować. Zdecydowanie. :)

Autor:  mrynar [ 1 sie 2011, 13:32 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Kilka żebrów i skrzynka pełna złotych itemów.


Masz jakis krewnych w rumunii?

Autor:  sula [ 1 sie 2011, 13:34 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
Głupszego argumentu nie mogłeś wymyślić TBH, coś takiego ma już miejsce w każdej grze z itemami i nie mówię tylko tu o jakimś nielegalnym podziemiu gdzie kupujesz itemki za $$. Ludzie normalnie wymieniają itemy za jakieś usługi RL, dają itemy znajomym, powerlewelują kumpli, etc etc. rozumiem że każda z tych osób jest dla ciebie wrogiem publicznym nr 1? ;)

Wydaje mi się że spędzasz tygodnie w grze bo masz w niej fun w każdej minucie, a nie dla tego że po 3 tygodniach nudnego (dla ciebie) grindu będziesz dopiero miał fun jak dopnie ci item i nikt inny go nie będzie miał. Ktoś by mógł pomyśleć że sobie kompensujesz w taki sposób jakieś inne aspekty swojego życia...

Rozumiem ,że pomoc komuś w grze to dla ciebie to samo co kupienie item-a za kasę?
Co do spędzania jakiś zastraszających ilości czasu w grze na grindzie. Nie lubie grindu i zazwyczaj nie mam pierwszy jakiś itemów , zrobionych instancji etc Daleko mi do tego ,a jak raz spróbowałem być w rajdującej gildii to musiałem się ewakuować bo to było jak praca i to ze spinającymi się debilami.

Przeczytaj sobie post Kabraxis-a nie wiem może on lepiej umie pewne rzeczy w słowa ubrać niż ja , bo o złą wolę albo gorzej nie będę cię podejrzewał.

To co sobie o mnie myślisz jest dla mnie nieistotne. Nie jestem tutaj ,żeby szukać aprobaty czy przyjaciół.

Autor:  Buffchef [ 1 sie 2011, 13:36 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Koniec ery gier gdzie jakiś koks rozdaje darmowe unikaty. Szkoda. Zawsze lubiłem takie coś. Kilka żebrów i skrzynka pełna złotych itemów. Te pamiętne chwile latania za high level charem i naciskanie w pośpiechu na każdy upuszczony przedmiot. Będzie mi tego brakować. Zdecydowanie. :)


ja pierdolę ....

Autor:  Huba [ 1 sie 2011, 13:38 ]
Tytuł: 

Przeciez napisali wyraznie, ze beda prowizje za wystawienie i sprzedaz itemu, wiec zapewniam ze AH nie bedzie zalany random cracked gloves +1 mana. I na bank jak sie AH napelni to wiekszosc mid/high level itemow bedzie mozna dostac za free/gold bo po co to komu? A ze odpowiedniki windforce beda stac wysoko? To beda. Nie kazdy musi miec top lvl itamz.

Autor:  Kabraxis [ 1 sie 2011, 13:38 ]
Tytuł: 

Znalazlem fajne porownanie na Diablofans:

Cytuj:
This is what Blizzard is doing:

If anyone watched The Wire (best show ever) and remembers "Hamsterdam".


http://www.youtube.com/watch?v=_9tuxxkgFME

Cos mi sie wydaje ze community tej gry bedzie wygladalo podobnie.
Dlaczego? Proste....

Tam gdzie zaczynaja sie pieniadze (a przy paromilionowym playerbase i takim obrocie itemkami beda to duuuuzzzzeee pieniadze) konczy sie zabawa.

End Of Story. Chyba wszystko co chcialem jeszcze napisac zostalo juz napisane przez innych. Dziwie sie tez ze nikt nie widzi jak latwo Blizzard bedzie mogl kontrolowac ceny itemow i popyt, podaz na nie za pomoca drop rate i balansu gry. Tragedia panowie.

Autor:  wodny [ 1 sie 2011, 13:45 ]
Tytuł: 

mrynar - nic mi o takowych krewnych nie wiadomo. Zresztą nie tylko ludzie z Rumunii żebrzą.

Buffchef - jak ci się chce tak bardzo pierdolić, to idź do Andariel.

Autor:  mrynar [ 1 sie 2011, 13:51 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Tam gdzie zaczynaja sie pieniadze (a przy paromilionowym playerbase i takim obrocie itemkami beda to duuuuzzzzeee pieniadze) konczy sie zabawa.



Tak, teraz juz kazdy zamiast wypadajacego pojedynczego itemu bedzie widzial 10 albo 20 centow. :) Skoczy sie zabawa, zacznie sie zarabianie. :)
Dla przecietnego gracza system AH nie zmieni nic, dalej bedzie sobie grac sam lub z kumplami i bedzie sie wymieniac itemami albo wystawi 10 na AH z czego 9 wroci, a 1 sie sprzeda za rownowartosc 20 centow. Czasem pewnie komus sie trafi cos mega rare i zarobi 10$.

Na systemie zarobi blizz (to straszne!), farmerzy i nolify, a ze przy okazji jakies kidsy sie dowartosciuja wydajac pare zlotych z karty starych to who cares?

Autor:  Morgul [ 1 sie 2011, 13:58 ]
Tytuł: 

Ja pisalem, ze mam to w dupie bo w diablo1/diablo2 nie korzystalem z rynku itemow - w 1 wiadomo, nie istnial - dupy byly wszedzie, "zbrojownie" mozna bylo sobie sciagnac. W 2 classicu jakos we wrzesniu/pazdzierniku nastala pierwsza masowa fala dupow i gdy ja chcialem sobie ubrac barba bvb to sie okazalo, ze wszystko jest full wypas tylko same dupy. Ubralem barba samodzielnie z dropow, mieczyk nasycony po milionie prob, dlatego mnie ten ah ni ziebi ni grzeje, mam to w dupie bo i tak nie bede kupowac. Moze cos sprzedam, to moze byc dobre. Co do poziomu trudnosci to sorry ale d2 przechodzilo sie z palcem w dupie, to samo bedzie z d3 wiec potrzeba posiadania itm z handlu jest 0. W pvp to i tak po jakims czasie wykrystalizuja sie jakies buildy i wszyscy beda latac tym samym. Bez roznicy czy ktos do pvp kupi itemzora z www czy ingame. Rynek itemzorow z gier online to sa setki jesli nie mld $$, firmy nie sa w stanie tego zablokowac wiec jedyne co moga to probowac to kontrolowac.

Autor:  tomugeen [ 1 sie 2011, 13:59 ]
Tytuł: 

Nie przesadzalbym, dalej ludzie beda czyscic sobie skrzynke z nie-perfect itemow, ktore dla innego sa swietne, a niekoniecznie warte duzo na AH.
Zreszta oplata za wystawienie aukcji skutecznie odstraszy od wrzucania tam calego crapu.

Zreszta, jak mam zamiar "tylko" pograć i nie bedzie mi sie chcialo chyba ogarniac takiego pieprzenia sie.
Najwyzej cos skupie jak nie bede mogl znalezc tego_jednego_ostatniego_itemka_ktory_dopelnia_build_a_bez_niego_to kicha


EDIT: zreszta spuszczacie sie na temat AH. a nikt nie wspomnial ze z PvP nie bedzie juz last man standing tylko normalny napierdalankowy team deathmatch.

Autor:  Dana [ 1 sie 2011, 14:01 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Na systemie zarobi blizz (to straszne!)


Blizzard ma zarabiać O ZGROZO na sprzedanych kopiach gry. Przymykając na to oko, dajesz im ciche przyzwolenie na monetyzowanie WSZYSTKIEGO. Robią to od dłuższego czasu w Wowie, sprzedając tansfery, zmiany nazw postaci i inne 'usługi' w grze w której płaci się abonament. Teraz poszli o krok dalej. Następny już będzie skok.

Przez takich jak wy Blizzard powoli jest wchłaniany 'moralnie' i ideologicznie przez Activision. Aż z Activision-Blizzard, zostanie samo Acti.

A Kotick zaciera rączki. Bo to nie jest kwestia tego czy będzie ci to przeszkadzać w grze czy nie, tylko gdzie ustawi się granicę po której przekroczeniu zaczyna się równia pochyła.

Autor:  raggnarok [ 1 sie 2011, 14:05 ]
Tytuł: 

PvP generalnie z tego co sie czyta, to jest daleko na liscie priorytetow dla Blizza. Nie maja zamiaru robic z aren e-sportu, nie beda specjalnie bawili sie w balans PvP, nie bedzie rankingu jak np. w WoW, ot po prostu wpadasz na podobna ekipe dzieki matchmakingowi i sie napierdalasz dla odstresowania. Podoba mi sie takie podejscie.

BTW, to prawda, ze w Hardcore mode nie bedzie AH$?

No i co myslicie o zmianach w skillach? Nie ma juz tera punktow, ktore wrzucamy w skille, tylko skaluje sie one na podstawie gearu lub lvl (np. Bash skaluje sie z dmg broni, a Desintegrate skaluje sie razem z lvl). Skille mozna sobie dowolonie zmieniac, nie ma wiec respecow, eliminuje to praktycznie posiadanie wiecej niz jednej postaci tej samej klasy. Ciekawe jak to wyjdzie w praniu.

Autor:  Buffchef [ 1 sie 2011, 14:06 ]
Tytuł: 

fajnie być tym czarnym charakterem :)
czynię zło grając w Diablo \m/

Autor:  Kabraxis [ 1 sie 2011, 14:14 ]
Tytuł: 

Quoty z bashioka z forum D3:

Cytuj:
Someone will, but it won't necessarily have to be you.

The system will allow for a certain number of free listings per week (or something like that) which allows you to post a few things risk free and see if they sell. If they don't it's no sweat for you, and maybe you wait until next week to do the same thing again, or maybe that was good enough, you got your feet wet, and you go back to the gold AH.

If you do sell something you can use that to build up your Battle.net balance which can be put toward buying items yourself. If you're putting up the right items for the right prices you could pretty easily never 'buy in'.


To by bylo na tyle jesli chodzi o nie zalewanie AH crapem, to by bylo na tyle jesli chodzi o to ze oplata odstraszy ludzi i beda uzywac normalnego handlu.


Cytuj:
Yeah we want there to be some hurdle to the real money auction house so that the average quality of items on it (versus the gold auction house) are higher. No one's going to be happy if they go to the real money auction house and see a bunch of junk. We think it just makes more sense to keep the quality level of items a bit higher. A few free listing a week (or whatever it ends up being) could cause some problems in this area, but probably nothing too extreme.


Najlepszy itemki tylko za dolarki. Super.

Ja pierdole jaki fail.

Wypowiedzialbym sie na temat samej gry, smian w skillach itp... ale kurwa stracilem cala ochote i hype. :/

Autor:  Buffchef [ 1 sie 2011, 14:17 ]
Tytuł: 

Ochłoń człowieku i przeczytaj ze zrozumieniem.
Piszesz "To by bylo na tyle jesli chodzi o nie zalewanie AH crapem, to by bylo na tyle jesli chodzi o to ze oplata odstraszy ludzi i beda uzywac normalnego handlu."
Po czym wklejasz cytat "Yeah we want there to be some hurdle to the real money auction house so that the average quality of items on it (versus the gold auction house) are higher"

ogarnij się i poczekaj na grę, wtedy Twoja krytyka będzie traktowana na poważnie :)

Autor:  Kabraxis [ 1 sie 2011, 14:20 ]
Tytuł: 

Chodzi o to ze jak kazdy bedzie mogl za free wystawiac to bedzie to robic. WSZYSTKO poleci za dolary - i crap i dobre rzeczy, bo bedzie to mogl zrobic kazdy za darmo.

Drugi cytat chyba nie wymaga wyjasnienia.

Z takim systemem normalny handel nie bedzie poprostu istnial.

Strona 73 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team