MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 79 z 252

Autor:  Aldatha [ 1 sie 2011, 23:03 ]
Tytuł: 

juz koniec whinu? łe , postarzeliscie sie :)

Autor:  iniside [ 1 sie 2011, 23:16 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
juz koniec whinu? łe , postarzeliscie sie :)

Kabraxis nie hejtuje, ja nie hejtuje bo mnie ta cala sprawa z diablo w sumie jebie. Sob nie potrafi ani fanbojowac ani hejtowac.
To co sie dziwisz ze spokoj ;/.

Autor:  Sobtainer [ 1 sie 2011, 23:30 ]
Tytuł: 

Powoli wiecie jak fanbojuje? mam ludzi na gg z tego forum z którymi konwersuje, bo powoli zaczyna brakować ludzi tutaj.
Albo inaczej, wielu ludziom się po prostu już nie chcę tutaj pisać patrząc na posty Kabraxisa, po prostu nie ma sensu z betonem rozmawiać. Niech idzie grać w Torchlighta fanbojując jakieś skrawki dawnego Blizzarda w piwnicy.

P.S
I żeby nie było, od wczoraj wieczora byłem przeciwny płatnemu AH, po 24h uważam to za dobre posunięcie.

Autor:  raggnarok [ 1 sie 2011, 23:37 ]
Tytuł: 

Na pewno bedzie ciekawie obserwowac i uczestniczyc w tym eksperymencie. Kto wie, moze to wypali? Grunt, zeby gra sama w sobie nie suxowala, reszte da sie przezyc.

Autor:  Dana [ 2 sie 2011, 02:17 ]
Tytuł: 

No i jak obiecywałem, oddaję głos Panu Total Biscuitowi.

Nie pozostaje mi nic innego jak się zgodzić z każdym wymienionym punktem.

Autor:  Kole0 [ 2 sie 2011, 05:00 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=_pc53tFAo1g

o!

Autor:  yabaddi [ 2 sie 2011, 05:46 ]
Tytuł: 

Jest już oficjalna strona beta testu, a w niej dość ciekawy exclusive interview:
http://us.blizzard.com/en-us/company/ev ... -interview

Wygląda na to, że w D3 będą jednak 4 poziomy trudności:
Cytuj:
Ultimately, it’s going to take the game's harder difficulty modes -- Hell and Inferno -- to challenge the limits of the best Diablo III players.

Autor:  tomugeen [ 2 sie 2011, 06:16 ]
Tytuł: 

Moze inferno to HC hell po prostu"?

Autor:  yabaddi [ 2 sie 2011, 07:22 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Moze inferno to HC hell po prostu"?


No z tego wywiadu to nie wynika, słowo "hardcore" nie pada ani razu w tym tekście. Byłoby ciekawie mieć w zapasie taki uber-hell level, zwłaszcza, że normal zrobili dla totalnych leszczy. Tak jak powiedziano to w jednym z podcastów, Blizzard najlepiej by zrobił dając możliwość rozpoczęcia gry od wyższego poziomu trudności bo gracz miałby dwie rzeczy naraz - przyjemność z odkrywania gry i wyzwanie odpowiednie do jego wymagań.

Autor:  tomugeen [ 2 sie 2011, 07:32 ]
Tytuł: 

Pierwsze przejscie normala to chyba bedzie i tak rozgrzewkowe. Co innego z kolejnymi postaciami.

Swoja droga wywalili te skillpointy i mozna dowolnie switchowac skille, ale runki pozostaja w nich. Czyli i tak zakladajac jakas droga runke mozna robic 2 postacie, chociaz zaluje ze nie ma jednak linjiowego rzowoju postaci w wybranych skillach.
Teraz bedzie jeden zestaw skillli do levelowania, nie bedzie juz potrzeby przemeczyc sie w ciezkim buildzie zeby miec cos unikalnego w endgame.

Autor:  Huba [ 2 sie 2011, 07:46 ]
Tytuł: 

No cos za cos, z jednej strony levelowanie od nowa bo sie spartolilo build albo "wyszedl z mody" po patchu w d2 nie bylo fajne, z drugiej zawsze jakas roznorodnosc. A jak to bedzie z tymi runami? Sa jak gemy/sockety/runy w d2 i jak zaloze raz to amen? ewentualni jak zmienie to sie zniszczy? Czy np, crimson rune to jedyna wlasciwosc? Czy maja tez jakies inne bonusy?
Bo jesli runa X zmienia mi firebala w iceballa, a runa Y w uberfireballa to w sumie nic szczegolnego. Ale jesli moge dropnac rune Y ktora dodatkowo daje mi +150 spelldmg no to szkoda stracic.

Autor:  tomugeen [ 2 sie 2011, 07:57 ]
Tytuł: 

Mozna runki wyciagac za pomoca artisana, ale to kosztuje.

Nie wiem czy zamiana spella w 5 roznych rzeczy to nic wielkiego. I nie mowimy tylko o zmianie fire na ice etc, bo tam naprawde rozne rzeczy wykombinowali.
Co do +dmg czy innych random statow na runkach, to mowili o tym, ale nie wiadomo czy cos takiego bedzie.

Autor:  Huba [ 2 sie 2011, 08:12 ]
Tytuł: 

Nie no jasne ze te zmiany sa znaczace i to bardzo, chodzi mi o to ze jak grajac bedziesz mial zapas np 10-20 "crimson rune", to jej strata to zaden problem. Bo runa to runa. Z dobrymi random statami strata takiej runy juz boli.

Swoja droga, ciekawe ile gold w d3 bedzie warty. W d2 to syf ktorego sie nie chce nawet zbierac bo i po co.

Autor:  yabaddi [ 2 sie 2011, 08:29 ]
Tytuł: 

A mi się akurat ten model z dowolnym wybieraniem 6 skilli bardzo podoba. Z wcześniejszego nie byłem zadowolony bo moja gra byłaby skakaniem od jednego respeca do drugiego co kilka poziomów gdzie dobijałbym do mocniejszych (docelowych) skilli. A tak mogę raz, że sobie popróbować skille co i jak robią bez męczenia się z zakładaniem postaci od nowa, i dwa że w zależności od sytuacji w grze (np walki z bossem) mogę dostosować taktykę poprzez dobór skilli. Dla mnie bomba.

A runy? Hm.. Trochę mam mieszane uczucia co do tego planu Wilsona na "generic" runy. Owszem, randomisation wprowadza element zaskoczenia, niepewność i daje duży fun jak się w końcu trafi to coś ale z drugiej strony trzeba wcześniej przebrnąć przez wiele niepowodzeń. To co mnie martwi z tymi runami to sytuacja w końcówce gdzie runy rank 7 będą spadać rzadko. Wyobraźcie sobie, że zakładacie znalezioną runę - albo lepiej - runę zrobioną u Mystica z ciężko wyfarmowanych składników (mówimy tu o rozbijaniu ładnych paru legendary items) i zamiast tego co chcemy dostajemy gniota. Konsternacja, frustracja, zniechęcenie - tego się obawiam.

Autor:  Kabraxis [ 2 sie 2011, 09:35 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
A mi się akurat ten model z dowolnym wybieraniem 6 skilli bardzo podoba. Z wcześniejszego nie byłem zadowolony bo moja gra byłaby skakaniem od jednego respeca do drugiego co kilka poziomów gdzie dobijałbym do mocniejszych (docelowych) skilli. A tak mogę raz, że sobie popróbować skille co i jak robią bez męczenia się z zakładaniem postaci od nowa, i dwa że w zależności od sytuacji w grze (np walki z bossem) mogę dostosować taktykę poprzez dobór skilli. Dla mnie bomba.

A runy? Hm.. Trochę mam mieszane uczucia co do tego planu Wilsona na "generic" runy. Owszem, randomisation wprowadza element zaskoczenia, niepewność i daje duży fun jak się w końcu trafi to coś ale z drugiej strony trzeba wcześniej przebrnąć przez wiele niepowodzeń. To co mnie martwi z tymi runami to sytuacja w końcówce gdzie runy rank 7 będą spadać rzadko. Wyobraźcie sobie, że zakładacie znalezioną runę - albo lepiej - runę zrobioną u Mystica z ciężko wyfarmowanych składników (mówimy tu o rozbijaniu ładnych paru legendary items) i zamiast tego co chcemy dostajemy gniota. Konsternacja, frustracja, zniechęcenie - tego się obawiam.


Z tym ze z takim systemem masz zajebisty Deadzone w rozwoju postaci na leveleach 25-60. Na 24 masz juz wszystko i jedyne co "dostaniesz" potem gdy dingniesz to swiecaca animacja. W D2 przez caly okres levelowania (1-99) czuc bylo progress postaci (choc czesto minimalny ale byl) bo za kazdy lvl dostawales 5pkt do statow i skillpointa. Treaz zostaje jedynie progress w postaci gearu.
Chyba ze mnie zaskocza i progress bedzie sie odbywal jakos np. poprzez questy na Nightmare i Hell albo bedzie jakies fajny twist na tym calym "Inferno", ktore imho jest wlasnie enigmatycznym Endgame w Diablo 3 o ktorym zawsze niewiele mowili. Fajnie by bylo gdyby to bylo cos wiecej niz Hell zer zwiekszonym lvl mobow. Narazie nic nie wiadomo i watpie abysmy sie dowiedzieli przed premiera.

Zmiana systemu run jak pisalem z jednej strony fajna bo to dodatkowy item type a z drugiej strony gg bo mozesz nie trafic takiej runy jak chcesz przez dwa lata w takim systemie. A terz sobie wyopbrazcie ze chcesz wyrunowac 20 skilli - 90% osob niestety skonczy na tym RMAH i Blizzard to doskonale wie. Mozna by bylo ten system zrevampowac lepiej.

PS. Po przemysleniu tego calego AH doszedlem do wniesku ze w sumei moglby on sobie nawet byc jesliby nie bylo wlasne takiego mega zachecania do korzystania z niego na kazdym kroku. POwinni imho robic odwrotnie (dla dobra gry - wala mnie ich dochody) - zachecac do korzystania z AH za golda. Wtedy handel za RM bylby dosc niszowy i ograniczylby sie naprawde tylko do tych osob ktore to naprawde lubia i ktore tak czy siak by to robily poprzez zewnetrzne site'y. Nie ma imho potrzeby zachecac do tego kazdego - niech gra pozostanie gra a Blizzard niech sobie zarobi na tych na ktorych do tej pory zarabialo D2jsp. Tak by moglo byc. Niestety atm z takim systemem jaki chca wprowadzic bedzie na odrot - nisza bedzie handel za golda.

Na forum BN czytalem juz pare fajnych, bardzo dlugich i wywazonych postow o tym jak zmienic system (nie usunac - zmienic) aby byl "tolerable" i nie zmienil gry w jeden wielki targ. Na serio tego jest duzo - ciekawe czy Blizzard poslucha fanow.

Pomyslow jest wiele min:

- podzial serwerow na RMAH a non-RMAH
- tagowanie itemkow przepuszczonych przez RM-AH
- brak tip-free wystawien przedmiotow
- wprowadzenie cen maxymalnych co zapobiegnie cenom z kosmosu zwlaszcza na poczatku

Zobaczymy co Blizzard zrobi. Dla mnie w obecnej postaci system jest neiakceptowalny w takiej grze, zreszta w zadnej grze by nie byl. Z pewnymi zmianami bedzie tolerable i taki jest ogolny wydzwiek wiekszosci community narazie. Ciekawe czy okaza sie ze leca tylko na kaze i all maja w dupie czy beda potrafili zrevampowac system (bo w usuniecie nie wierze - niestety) aby ludziom ktorzy graja i grali do tej pory "normalnie" (czyli jakies pewnie 90% playerbase mimo ze w przypadku D2 mowi sie o masowym kupowaniu przedmiotow - gowno prawda) nie psuc gry wciskajacymi sie wszedzie dolarami.

PS. Milego czytania sobciu. :)

Autor:  Aldatha [ 2 sie 2011, 09:49 ]
Tytuł: 

nie poslucha bo na 1 transakcji jebie graczy dokladnie 3 razy pobierajac oplate :) , zrezygnuja z tego? obudz sie :)

trzeba kupic gre i grac for fun , co bedzie jak najbardziej realne na poczatku , a pozniej to jak napisales- targowisko

jednak gra na pare miesiecy to juz dzisiaj bardzo duzo rozrywki

Autor:  iniside [ 2 sie 2011, 09:54 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Z tym ze z takim systemem masz zajebisty Deadzone w rozwoju postaci na leveleach 25-60. Na 24 masz juz wszystko i jedyne co "dostaniesz" potem gdy dingniesz to swiecaca animacja. W D2 przez caly okres levelowania (1-99) czuc bylo progress postaci (choc czesto minimalny ale byl) bo za kazdy lvl dostawales 5pkt do statow i skillpointa. Treaz zostaje jedynie progress w postaci gearu.

Ale o co chodzi ?
IDENTYCZNY (no prawie), system zastosowano w GW i potem GW2. Nikt nie narzekał, że nie może postaci rozwijać. NAwet jak już dostał wszystkie skile to i tak sztuką było coś z nich ciekawego ułożyć.
Cytuj:
Na serio tego jest duzo - ciekawe czy Blizzard poslucha fanow.

Blizzard nie słucha fanów. Blizzard słucha wiekszości ;p.

Autor:  Huba [ 2 sie 2011, 10:00 ]
Tytuł: 

Blizzard juz posluchal "fanow" ktorzy napedzali kase botterom.

Autor:  Bodziu [ 2 sie 2011, 10:34 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
nie poslucha bo na 1 transakcji jebie graczy dokladnie 3 razy pobierajac oplate :) , zrezygnuja z tego? obudz sie :)

trzeba kupic gre i grac for fun , co bedzie jak najbardziej realne na poczatku , a pozniej to jak napisales- targowisko

jednak gra na pare miesiecy to juz dzisiaj bardzo duzo rozrywki


Dokladnie !

A tak na marginesie zastanawiam sie co zrobi gracz, ktoremu ktos hacknie konto i za jego real money wykupi kupe itemow a potem tradnie swojemu charkowi LOL - to bedzie drama.

Autor:  Templair [ 2 sie 2011, 10:42 ]
Tytuł: 

Ja sie tam zastanawiam dlaczego nie poszli za ciosem i nie zrobili dropu $ z mobow ;) ...

T.

Strona 79 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team