MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 80 z 252

Autor:  Huba [ 2 sie 2011, 11:01 ]
Tytuł: 

Bodziu napisał(a):
Aldatha napisał(a):
nie poslucha bo na 1 transakcji jebie graczy dokladnie 3 razy pobierajac oplate :) , zrezygnuja z tego? obudz sie :)

trzeba kupic gre i grac for fun , co bedzie jak najbardziej realne na poczatku , a pozniej to jak napisales- targowisko

jednak gra na pare miesiecy to juz dzisiaj bardzo duzo rozrywki


Dokladnie !

A tak na marginesie zastanawiam sie co zrobi gracz, ktoremu ktos hacknie konto i za jego real money wykupi kupe itemow a potem tradnie swojemu charkowi LOL - to bedzie drama.


Ale jak hacknie Ci konto? Bnetowe? Blizz za to odpowiada i masz zwrot. Paypal? Nie wiem jak to dziala. Bankowe? No to dobry haxor musialbybyc, ale i tak przeciez masz ubezpieczenie, wiec who cares?

Autor:  mrynar [ 2 sie 2011, 11:06 ]
Tytuł: 

Wg. niektorych swiat jest zly, bo swiatem rzadza pazerne koncerny, ktore zarabiaja coraz wiecej na grach, chce tez zeby placic za muzyke, a kiedys grajkowie grali za darmo na ulicach. Ogolnie macie dusze rebelianta, jesli macie 16-20 lat to ok, ale jesli jestescie troche starsi to czas sie obudzic. Swiat jest jaki jest i go nie zmienicie, chyba ze chcecie isc w slady Andersa Breivika i zaczniecie podkladac bomby pod siedzibami zlych koncernow.
Jak nie chcecie nabijac kabzy grubasom z koncernow to zawsze mozecie pograc sobie w szachy albo bierki.

Mi tam sie marzy, zeby gry mmorpg to bylo legalne miejsce pracy dla tysiecy nerdow, ktorzy poza komputerem nie widza swiata. Teraz sa utrapieniem swoich rodzin i psychologow, a w przyszlosci mogliby byc szanowanymi osobami pracujacymi jako gracze i zarabiajacy wiecej niz stary w fabryce. Pomysl blizza to krok w ta strone.

Autor:  Gokulo [ 2 sie 2011, 11:12 ]
Tytuł: 

Huba napisał(a):

Ale jak hacknie Ci konto? Bnetowe? Blizz za to odpowiada i masz zwrot. Paypal? Nie wiem jak to dziala. Bankowe? No to dobry haxor musialbybyc, ale i tak przeciez masz ubezpieczenie, wiec who cares?


Quote z blizza:

Cytuj:
We're not ready to discuss specific account support policies, but in short no small part of the auction house fees goes directly toward supporting the sales that happen. That means guaranteeing that items get from sellers to buyers, the funds transfer, but ultimately helping support and correct any issues that can crop up around it, including account compromise.

But to be clear there's no direct credit card purchases happening. You charge up your Battle.net balance to buy items from other players in the auction house (or build it up from selling items), but someone wouldn't be able to spend beyond what balance you have, and again we're fully supporting such situations.

We do hope people will take the appropriate precautions to protect their accounts, of course.


Nie wiem czy blizz tak bardzo "za to odpowiada" i czy bedzie mozna liczyc na jakies zwroty kasy, ale tak ogolnie mala rada: don't get hacked - i tyle :p

Autor:  Buffchef [ 2 sie 2011, 11:36 ]
Tytuł: 

Będę grał w D3 i używał $AH, ażeby pogrążyć rynek elektronicznej rozrywki oraz gier mmo. Wszystko runie i znowu zaczniemy grać w piłkę pod blokiem!
Kabraxis będzie zmuszony do chodzenia po piłkę.

Autor:  Szlam [ 2 sie 2011, 11:41 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
Będę grał w D3 i używał $AH, ażeby pogrążyć rynek elektronicznej rozrywki oraz gier mmo. Wszystko runie i znowu zaczniemy grać w piłkę pod blokiem!
Kabraxis będzie zmuszony do chodzenia po piłkę.


I grania na obronie.

Autor:  sula [ 2 sie 2011, 11:42 ]
Tytuł: 

Jeżeli chodzi o hacking to dobrym imho posunięciem byłoby sięgnięcie po rozwiązania z innych "sfer" np. bankowości internetowej. Rzeczy takie jak . jednorazowe hasła na komórkę albo maila, dodatkowa weryfikacja danymi osobistymi jak data urodzenia lub/i ostatnie numery karty kredytowej/debetowej (jako , że i tak takie dane się podaję) , utrudnienie logowania botom jak kody 'captcha'.
Dodatkowe pytanie /pytania podczas logowania przy użyciu innego IP niż zawsze ,etc

Możliwości jest sporo.

Systemy jak battle.net lub duże produkcje jak swtor mogłby być zacząć załączać w standardzie hardware authetyfikator/ token. W przypadku zakupu gry przez digital download byłby on wysłany pocztą i byłoby np. 14 dni na użycie go w celu 'potwierdzenie konta' (z ew. możliwością wydłużenia przy kontakcie z supportem i potwierdzenia tożsamości w inny sposób w przypadku gdy poczta daje ciała).

To tylko takie pomysły na szybko , na pewno jest jeszcze sporo innych o których nie pomyślałem.

Tylko jakoś nie widać inwencji ,ale imho ponieważ rynek gier online mimo kryzysu będzie rósł to problem hackowania i botowania też co w końcu zmusi do wprowadzenia nowych rozwiązań obrony/autentyfikacji użytkownika ,a przynajmniej ja mam taką nadzieję.

PS. Pomysł z AH dalej mi się nie podoba ,ale nie ma co drzeć szat mam to narazie głęboko i nie planuję w D3 grać ,ale sprawa jest na tyle interesująca i mogąca mieć wpływ na rynek gier w ogóle ,że ciekawie jest śledzić co z tego wyniknie.

Autor:  Aldatha [ 2 sie 2011, 11:42 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
Będę grał w D3 i używał $AH, ażeby pogrążyć rynek elektronicznej rozrywki oraz gier mmo. Wszystko runie i znowu zaczniemy grać w piłkę pod blokiem!
Kabraxis będzie zmuszony do chodzenia po piłkę.


HEHE 11/10

Kabraxis moze byc conajwyzej cheerleaderka :wink:

Autor:  Gokulo [ 2 sie 2011, 11:49 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Jeżeli chodzi o hacking to dobrym imho posunięciem byłoby sięgnięcie po rozwiązania z innych "sfer" np. bankowości internetowej. Rzeczy takie jak . jednorazowe hasła na komórkę albo maila, dodatkowa weryfikacja danymi osobistymi jak data urodzenia lub/i ostatnie numery karty kredytowej/debetowej (jako , że i tak takie dane się podaję) , utrudnienie logowania botom jak kody 'captcha'.
Dodatkowe pytanie /pytania podczas logowania przy użyciu innego IP niż zawsze ,etc

Możliwości jest sporo.

Systemy jak battle.net lub duże produkcje jak swtor mogłby być zacząć załączać w standardzie hardware authetyfikator/ token. W przypadku zakupu gry przez digital download byłby on wysłany pocztą i byłoby np. 14 dni na użycie go w celu 'potwierdzenie konta' (z ew. możliwością wydłużenia przy kontakcie z supportem i potwierdzenia tożsamości w inny sposób w przypadku gdy poczta daje ciała).


Chyba nie jest na biezaco. Blizzard juz od dawna uzywa tokenow (i chyba sprawdzania przy logowaniu z innego IP tez?) dla calego battle.net wiec i obejmie to D3. Authenticatory na niektore komorki tez juz sa.

Autor:  yabaddi [ 2 sie 2011, 11:52 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Z tym ze z takim systemem masz zajebisty Deadzone w rozwoju postaci na leveleach 25-60. Na 24 masz juz wszystko i jedyne co "dostaniesz" potem gdy dingniesz to swiecaca animacja. W D2 przez caly okres levelowania (1-99) czuc bylo progress postaci (choc czesto minimalny ale byl) bo za kazdy lvl dostawales 5pkt do statow i skillpointa. Treaz zostaje jedynie progress w postaci gearu.


Nie od 25 tylko od 30 bo ostatni passive dostajesz na 30 lvl. Progress postaci dalej będziesz czuł bo co każdy poziom zmieniają ci się atrybuty (minimalnie ale zawsze), część skilli jest zależna od poziomu i dostosowuje moc proporcjonalnie (pozostałe od broni) no i na sam koniec masz te 20 skilli, do których możesz dobrać sobie runy wg. własnego widzimisię. I zanim zdążysz przećwiczyć ostatni temat to będziesz mieć 60tkę (lvl nie wiek, chociaż kto wie :P). Opcji rozwoju postaci jest tak cholernie dużo, że jak się dorwę do tej gry to będę mieć dylemat od czego zacząć. Ja tu widzę całe miesiące jeśli nie lata świetnej rozrywki.

Autor:  sula [ 2 sie 2011, 12:19 ]
Tytuł: 

Gokulo napisał(a):
Chyba nie jest na biezaco. Blizzard juz od dawna uzywa tokenow (i chyba sprawdzania przy logowaniu z innego IP tez?) dla calego battle.net wiec i obejmie to D3. Authenticatory na niektore komorki tez juz sa.

Autentyfikatory/tokeny są osobno do kupienia o ile się nie mylę i są opcjonalne. Dalej dużo osób tego nie używa. Jeżeli jestem w błędzie to mnie popraw.

Ja na battle.net w ciągu jakiś 2 ostatnich lat to się tylko do W3 z rzadka logowałem i ze dwa razy na stronę battlenet i nikt tokena ni autentyfikatora ode mnie nie chciał.

Mi chodzi o to ,że np. przy dużym mmorpg jak swtor np. tokeny powinny być w każdym pudełku do każdej gry ,a w przypadku digital download dosyłane tak jak to wyjaśniłem w poprzednim poście.

W przypadku battle.net i podobnych sprawa bardziej skomplikowana ,ale możliwa do zrobienia też. Przy release następnego hitu blizza token też byłby w standardowym pudle ,a ci którzy nie kupują tej gry mieli by np. 6 miesięcy na zakup tokena , bo po np .6 miesiącach od releasu tej gry wszystkie konta battle.net wymagały by tokena.

Jeżeli to zbyt drastyczne , to są też inne sposoby , które podałem w poprzednim poście , a także pewnie mnóstwo takich na które w tym momencie nie wpadłem albo o nich nie pamiętam.

Autor:  Gokulo [ 2 sie 2011, 12:25 ]
Tytuł: 

True, sa opcjonalne, ale to sie raczej nie zmieni jeszcze za szybko. Nie widze producentow dolaczajacych tokeny do kazdej gry, ani zmuszania graczy do ich uzywania, co nie zmienia faktu, ze jezeli jest taka opcja to wiekszosc ludzi powinna sie na to zdecydowac jezeli juz na powaznie sie za jakas gre zabiera (SWTor ma dodawac tokeny do kolekcjonerki, ale jak wiadomo ona swoje kosztuje :p).

Autor:  sula [ 2 sie 2011, 12:37 ]
Tytuł: 

No właśnie ja bym chciał aby szybko się to zmieniło bo ograniczyło by to hacking i co za tym idzie też boty i utrudniło życie gold sellerom.

Pierwszy duży gracz decydujący się na to przy okazji bardzo dużego hitu mógłby nawet przy odrobinie szczęścia wyznaczyć standard tokenów. Które np. mogły by być później użyte do innych gier innych producentów co by nie dołączać do każdej gry.

Opcjonalnie kilku dużych producentów mogło by założyć wspólną firmę 3rd party z systemem tokenów wprowadzić do swoich produktów i też w ten sposób wyznaczyć pewien standard w branży.

W obu tych przypadkach jest też kwestia potencjalnego dla nich zarobku od innych producentów lub/i graczy.


Zresztą tak jak mówiłem są inne jeszcze opcje oprócz tokenów.

Po prostu zdałem sobie sprawę ,że niby z jednej strony problem hacków i powiązanego z tym handlu goldem/itemami i botów narasta i kosztuję niemałą kasę producentów a z drugiej strony w zasadzie system autentyfikacji dalej opiera się na prostym login / pass w przeglądarce z jakimiś ewentualnie kosmetycznymi usprawnieniami.

Daleki jestem od siania teorii spiskowych ,ale poddaje to w wątpliwość wolę walki z w/w zagrożeniami producentów ,albo po prostu brak inicjatywy czy "odwagi". Jakkolwiek by nie było dużo innych "branż" robiących biznes w internecie zrobiła lub robi coś w tym kierunku nierzadko skutecznie ,a w branży gier rozwiązania sprzed kilkunastu lat.

Co do Swtor i CE to wiem czytałem , tylko jako ,że nie wszyscy a w zasadzie tylko niewielki odsetek będzie miał CE to żadne to rozwiązanie.

Autor:  raggnarok [ 2 sie 2011, 12:41 ]
Tytuł: 

Wystarczy miec mozg zeby nie dac sobie shackowac konta w grach. Nie potrzeba zadnego tokena.

Autor:  tomugeen [ 2 sie 2011, 12:49 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Wystarczy miec mozg zeby nie dac sobie shackowac konta w grach. Nie potrzeba zadnego tokena.


Dokladnie, nie wiem co ludzie robiac, ale ja nawet przez lata dzielac konta z osobami watpliwej reputacji (hai aldatha!) nie mialem takich problemów.

Autor:  iniside [ 2 sie 2011, 12:56 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Wystarczy miec mozg zeby nie dac sobie shackowac konta w grach. Nie potrzeba zadnego tokena.

To bardziej kwestia szczescia niż mózgu. (albo pecha).

Autor:  Huragan [ 2 sie 2011, 13:01 ]
Tytuł: 

nie koniecznie mozg, w Aionie np. byly zjebane zabezpieczenia na stronie z kontami i latwo mozna bylo hackowac czyjes konta.
W takim np. World of Tanks haslo do zalogowania sie na stronie wpisuje sie bez szyfrowanego polaczenia, wiec tez latwo namierzyc :>
Czesto devsi zbyt amatorsko podchodza do kwestii security a potem placz i lament userow.

Autor:  Nyx [ 2 sie 2011, 13:18 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
Buffchef napisał(a):
Będę grał w D3 i używał $AH, ażeby pogrążyć rynek elektronicznej rozrywki oraz gier mmo. Wszystko runie i znowu zaczniemy grać w piłkę pod blokiem!
Kabraxis będzie zmuszony do chodzenia po piłkę.


HEHE 11/10

Kabraxis moze byc conajwyzej cheerleaderka :wink:


Pieskiem maskotką co dużo szczeka

Autor:  sula [ 2 sie 2011, 14:26 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Wystarczy miec mozg zeby nie dac sobie shackowac konta w grach. Nie potrzeba zadnego tokena.

To bardziej kwestia szczescia niż mózgu. (albo pecha).

To raz , dochodzi jeszcze kwestia zlania albo złego zaprojektowania security przez developerów jak to Huragan napisał.

Mi też nigdy konta nie zhackowali ,a część użytkowników sama się prosi o hack (np. kupując powerlevelling czy instalując jakieś gówna na kompie) , są osoby nieświadome ,etc

Tylko tego nie zmienisz. Edukacja użytkowników na co trzeba uważać jest prowadzona od lat ,ale jest spora ilość użytkowników której i 10 lat edukacji kolejne nie pomoże.

Sytuacja z hackami się nie zmieni imho chyba ,że na gorsze póki system zabezpieczeń nie zostanie wzorem innych branż zmieniony/ ulepszony.
Niekoniecznie musi to być token ofc , choć to jedno ze skuteczniejszych rozwiązań choć jednocześnie też trudniejszych do wprowadzenia.

Autor:  Aldatha [ 2 sie 2011, 14:29 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Wystarczy miec mozg zeby nie dac sobie shackowac konta w grach. Nie potrzeba zadnego tokena.


Dokladnie, nie wiem co ludzie robiac, ale ja nawet przez lata dzielac konta z osobami watpliwej reputacji (hai aldatha!) nie mialem takich problemów.


ciagle pamietam ze obiecales zaplacic "przelewem" :)

Autor:  raggnarok [ 2 sie 2011, 14:50 ]
Tytuł: 

Bashiok: This will be the most limited beta in recent memory, and because of of how new the back end is, we expect it to be the most unstable as well.

Fuck :/

Strona 80 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team