MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Swtor - krytyka.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40225
Strona 9 z 15

Autor:  moralltach [ 20 sty 2012, 11:17 ]
Tytuł: 

a może blood to dziecko skoro fascynuje go np illum po 1.1
oto dowód http://www.youtube.com/watch?v=GgTaWNP2HJ0

Autor:  Bloodleaf [ 20 sty 2012, 11:19 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
moze to kwestia wieku ;p


też tak obstawiam :p


@up gdzie ten dowód że mnie fascynuje bo znów nic nie widzę :roll:

Autor:  Xanth [ 20 sty 2012, 11:22 ]
Tytuł: 

moralltach napisał(a):

Jeszcze z 5 razy ten link wrzuc, 3 to za malo.

X.

Autor:  moralltach [ 20 sty 2012, 11:23 ]
Tytuł: 

a co wyznasz mi dowód miłości ?:P :oops: :oops:

Autor:  Isengrim [ 20 sty 2012, 12:08 ]
Tytuł: 

Przy takim hajpie jaki jest na GW2, to każda wpadka nie skończy się jakimś tam shitstormem, tylko shitnuclear launchem.
Trzeba sobie ciężarówkę popcornu zamówić wcześniej.

Autor:  moralltach [ 20 sty 2012, 12:10 ]
Tytuł: 

jaką ciężarówke polecasz?:P :oops: :oops:

Autor:  Bloodleaf [ 20 sty 2012, 12:29 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Przy takim hajpie jaki jest na GW2, to każda wpadka nie skończy się jakimś tam shitstormem, tylko shitnuclear launchem.
Trzeba sobie ciężarówkę popcornu zamówić wcześniej.


Ci co oczekuja super-next-gen-mmo mogą się zawieść, fani jedynki którzy czekają na GW1 v 2.0 posądzam że będą zadowoleni.

Autor:  sula [ 20 sty 2012, 12:40 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Przy takim hajpie jaki jest na GW2, to każda wpadka nie skończy się jakimś tam shitstormem, tylko shitnuclear launchem.
Trzeba sobie ciężarówkę popcornu zamówić wcześniej.


Ci co oczekuja super-next-gen-mmo mogą się zawieść, fani jedynki którzy czekają na GW1 v 2.0 posądzam że będą zadowoleni.

Zgadzam się.

Ogólnie dużo osób spodziewa się nie-wiadomo-czego po nowych mmorpg.

GW2 imo będzie fajną casual gierką do popykania z focusem na e-sport na arenkach / BG. W końcu A.net areny wymyślił , no i nazywa się Arena.net ....
Liczyć się będzie imo fun w instach i czasami wyskoczenie na rvr.


ArcheAge - parę osób na różnych forach się spuszcza nad tym , next-gen , bla bla bla . To będzie casual (na azjatyckie warunki) i pół casual na zachodnie standardy gierka. Połączenie normalnego mmo z siegowaniem z Lineage 2 (tylko grafika mniej azjatycka niż w L2) i kilkoma pomysłami z UO w wersji ultra-light.

Ci co spodziewają się świętego sandboxowego graala , i drugiego UO tylko za grube miliony albo drugiego DFO też za drugie miliony się mega-rozczarują.

Liczyć się będzie duży otwarty open world, crafting i open pvp w wersji casual.

Mniej hype , wiecej realizmu - Swtor coś pokazał ostatnio jak się hype kończy lol

Autor:  Arturnik [ 20 sty 2012, 13:15 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Przy takim hajpie jaki jest na GW2, to każda wpadka nie skończy się jakimś tam shitstormem, tylko shitnuclear launchem.
Trzeba sobie ciężarówkę popcornu zamówić wcześniej.


Bedzie tak jak z riftem czy torem - bedzie mial swoich fanatycznych fanbojow z jednej strony na czele z inisidem i osoby ktore kupia bo mysla ze gw2 to nie wiadomo jaki nextgen i beda zakladaly osobny temat whinu dla byle rozmazanej tekstury gdzies

nitpicking jest strasznie w modzie.

Autor:  DirectC [ 20 sty 2012, 14:41 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
W WAR kiedyś podobny numer wykonali.
W zanadrzu mają jeszcze podwójne(albo większe) ściąganie abo z karty, także nieaktywnej.
Więc najlepsze dopiero przed nami, speców od trolingu mają niezłych.

W Warze na starcie miałęś dwie opcje: auto sub albo 1 month, jak zaznaczyłeś 1 month to po 2 tyg od startu włączyli wszystkim auto :D Mnie tak ojebali na jeden miesiąc...

Autor:  kamilus [ 20 sty 2012, 14:42 ]
Tytuł: 

GW2 będzie takim samym failem jak GW1. Ot kolejna gierka dla tępych mas.

Autor:  Bloodleaf [ 20 sty 2012, 15:09 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
GW2 będzie takim samym failem jak GW1.


To zajebiście na to właśnie czekam.

Autor:  Kole0 [ 20 sty 2012, 16:14 ]
Tytuł: 

a tak apropo gw2 i gadania tego, ze kazda postac jest taka sama jesli tworzymy ja na pvp only tak samo jak to bylo w gw1.

tam jednak postaci, ktore przeszly kampanie mialy wiekszy wybor skilli, nie mowiac juz o legendarnych. jak to ma wygladac w gw2? tak samo?

Autor:  Bloodleaf [ 20 sty 2012, 16:43 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
a tak apropo gw2 i gadania tego, ze kazda postac jest taka sama jesli tworzymy ja na pvp only tak samo jak to bylo w gw1.

tam jednak postaci, ktore przeszly kampanie mialy wiekszy wybor skilli, nie mowiac juz o legendarnych. jak to ma wygladac w gw2? tak samo?


Co? Przecież na postaci pvp mogłeś odblokować każdy skill dostepny w grze za balthazar points więc nie wiem o czym ty gadasz znów.

Autor:  Arturnik [ 20 sty 2012, 17:09 ]
Tytuł: 

O to dobrze.
Kiedy ja gralem (od samego poczatku ze 2 miesiace), to trzeba bylo latac z signet of capture przy odpowiednich bossach zeby miec elitki.

Autor:  Kole0 [ 20 sty 2012, 17:14 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Kole0 napisał(a):
a tak apropo gw2 i gadania tego, ze kazda postac jest taka sama jesli tworzymy ja na pvp only tak samo jak to bylo w gw1.

tam jednak postaci, ktore przeszly kampanie mialy wiekszy wybor skilli, nie mowiac juz o legendarnych. jak to ma wygladac w gw2? tak samo?


Co? Przecież na postaci pvp mogłeś odblokować każdy skill dostepny w grze za balthazar points więc nie wiem o czym ty gadasz znów.


wiec nie byles na rowni ze wszystkimi - musiales napierdalac pvp, zeby odblokowac stopniowo skille i nadgonic do innych, ktorzy grali wiecej for instance.

Autor:  iniside [ 20 sty 2012, 17:17 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Kole0 napisał(a):
a tak apropo gw2 i gadania tego, ze kazda postac jest taka sama jesli tworzymy ja na pvp only tak samo jak to bylo w gw1.

tam jednak postaci, ktore przeszly kampanie mialy wiekszy wybor skilli, nie mowiac juz o legendarnych. jak to ma wygladac w gw2? tak samo?


Co? Przecież na postaci pvp mogłeś odblokować każdy skill dostepny w grze za balthazar points więc nie wiem o czym ty gadasz znów.


wiec nie byles na rowni ze wszystkimi - musiales napierdalac pvp, zeby odblokowac stopniowo skille i nadgonic do innych, ktorzy grali wiecej for instance.

Pozniej wprowadzili platny unlock.
Zreszta temat akademicki bo w GW2 dostajesz wszystko odrazu.
Po co kosic kase z jakis groszowych obortow za unlocki skili, jak mozna kosic setki tysiecy na turniejach ? :E

Autor:  Dramat [ 20 sty 2012, 17:43 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
gram sobie w tor 1-2h dziennie, gra sie przyjemnie. szalu nie ma, sa rzeczy do poprawy, ale to nie jest zla gra. dostalem dokladnie to czego od tora oczekiwalem.


this.

Autor:  Havok [ 20 sty 2012, 17:50 ]
Tytuł: 

Dramat napisał(a):
roball napisał(a):
gram sobie w tor 1-2h dziennie, gra sie przyjemnie. szalu nie ma, sa rzeczy do poprawy, ale to nie jest zla gra. dostalem dokladnie to czego od tora oczekiwalem.


this.

Robalowi podoba się nawet koreański design diablo więc ;)

Autor:  Bloodleaf [ 20 sty 2012, 17:56 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
wiec nie byles na rowni ze wszystkimi - musiales napierdalac pvp, zeby odblokowac stopniowo skille i nadgonic do innych, ktorzy grali wiecej for instance.


No fakt kosztowało mnie cały dzień grania żeby nadgonić i móc robić różne bulidy na postaci pvp, ile tobie zajęło w kampanii żeby zdobyć wszystkie skille i odpowiedni sprzęt pod pvp?

Strona 9 z 15 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team