MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Diablo 3 - flames https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569 |
Strona 85 z 252 |
Autor: | Aldatha [ 4 sie 2011, 23:21 ] |
Tytuł: | |
no grafika tam taka zeby konsole nie dostaly padaczki wiec.. |
Autor: | Sobtainer [ 4 sie 2011, 23:53 ] |
Tytuł: | |
Aldatha napisał(a): no grafika tam taka zeby konsole nie dostaly padaczki wiec..
Oj weź... ja tego w ogóle nie chcę słyszeć... |
Autor: | Razoth [ 5 sie 2011, 00:37 ] |
Tytuł: | |
Aldatha napisał(a): no grafika tam taka zeby konsole nie dostaly padaczki wiec..
Graficznie D3 prezentuje się tak, że pasowałby nawet do poprzedniej generacji konsol. W mniejszej rozdziałce ofc, ale still. Wystarczy popatrzeć jak God of War 2 wygląda. |
Autor: | wodny [ 5 sie 2011, 00:43 ] |
Tytuł: | |
I gdzie ta beta? ![]() |
Autor: | yabaddi [ 5 sie 2011, 06:29 ] |
Tytuł: | |
LInk do posta z kilkoma screenshotami z bety D3 zrobionymi przez chiński serwis Diablo3.cc (za pośrednictwem fansite's diablo.incgamers.com): (elementy UI, ekran startowy, nowe atrybuty, character sheet, elixiry itp.) http://diablo.incgamers.com/forums/show ... p?t=806809 |
Autor: | raggnarok [ 5 sie 2011, 12:02 ] |
Tytuł: | |
Z siedziby Blizza: ![]() ![]() |
Autor: | wodny [ 5 sie 2011, 12:23 ] |
Tytuł: | |
Nie podoba mi się tylko menu główne. Reszta - jestem jak najbardziej na tak. ![]() |
Autor: | wodny [ 5 sie 2011, 13:17 ] |
Tytuł: | |
Spora dawka nowych screenów: http://diablo.incgamers.com/gallery/sho ... hp/cat/625 ![]() Nie wiem po co aż takie duże. Na mniejszych byłoby ładniej. ![]() |
Autor: | yabaddi [ 5 sie 2011, 13:21 ] |
Tytuł: | |
wodny napisał(a): Spora dawka nowych screenów:
http://diablo.incgamers.com/gallery/sho ... hp/cat/625 ![]() Nie wiem po co aż takie duże. Na mniejszych byłoby ładniej. ![]() A to z pakietu prasowego, jest do pobrania na stronie Blizzarda pod Press kits. W środku oprócz screenów i FAQ jest też filmik z bety w 1080p. Edit: Uwierz mi, w trybie pełnoekranowym te screeny w 2560x1600 wyglądają czadowo ![]() |
Autor: | Sobtainer [ 6 sie 2011, 04:05 ] |
Tytuł: | |
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=61099 Małe co nieco about sprzeciwu graczy w stosunku do rozgrywki i must have połączenia internetowego. Całkiem ciekawie sformowane odpowiedzi i dostając odpowiedź, że postać musi być zapisywana na serwerze żeby nie było haków i oszustw dla mnie w zupełności wystarcza. Jeszcze przed Kabraxisa postem co do tego tematu, grałem w WoWa kilka lat mając cały czas połączenie z netem i wiesz ile razy miałem zerwane połączenie z powodu mojego dostawcy? W ciągu 4 lat to tak strzelam ze 30 razy, a grałem dobre 550-600 dni played, także seriously takie stałe połączenie internetowe w D3 wyjdzie mu jak najbardziej na dobre. A pisząc, że TPSA będzie coś majstrowała i nie pograsz to typowy przykład debilnego trollowania i whinowania o coś czego w ogóle nie ma (w tym wypadku whinowanie Kabraxisa co do możliwych napraw łącza internetowego i braku możliwości wtedy grania w D3 - drama straszna). Wolę raz na pół roku mieć problem z połączeniem do D3, niż biegać po mapie i mijać debilów ze shacowanymi postaciami in game bo savy i postacie będą zapisywane na dysku tak samo jak 15 lat temu. Internet dzisiaj ma każdy, to że ktoś ma zjebane łącze nikogo nie interesuje, trzeba iść do przodu a internet jest jakby nie patrzeć ogromnym wyznacznikiem elektronicznej rozgrywki. To tak ode mnie na dobranoc bo właśnie kończę nudną nockę w pracy :) |
Autor: | Sparth2 [ 6 sie 2011, 06:24 ] |
Tytuł: | |
Do singla tez trzeba bedzie miec to poleczenie internetowe non stop? |
Autor: | Nyx [ 6 sie 2011, 06:26 ] |
Tytuł: | |
Zapomniałeś dodać ze gra rownież będzie wymagać stałego dostępu do sieci elektrycznej. Płaczą ci co kupują internet wiadrami na jakimś targu ze śmietnika. |
Autor: | RufeN [ 6 sie 2011, 06:29 ] |
Tytuł: | |
Sparth2 napisał(a): Do singla tez trzeba bedzie miec to poleczenie internetowe non stop?
tak, przeciez o to niby chodzi, zeby ludzie nie hackowali postaci z singla, ktora potem bedzie mozna w multi wykorzystac. |
Autor: | Niah [ 6 sie 2011, 06:59 ] |
Tytuł: | |
to całkiem proste, dając możliwość sprzedaży itemów i postaci za $ muszą zrobić wszystko co tylko możliwe żeby nie dochodziło do oszustw, a wymaganie stałego dostępu do internetu jest jednym z elementów zapewnienia tego $ + dupowanie itemów = bitcoin ![]() |
Autor: | Birthfail [ 6 sie 2011, 07:56 ] |
Tytuł: | |
I tak będzie w pizdu botów. |
Autor: | Sparth2 [ 6 sie 2011, 08:32 ] |
Tytuł: | |
RufeN napisał(a): Sparth2 napisał(a): Do singla tez trzeba bedzie miec to poleczenie internetowe non stop? tak, przeciez o to niby chodzi, zeby ludzie nie hackowali postaci z singla, ktora potem bedzie mozna w multi wykorzystac. A nie wystarczylo po prostu podzielic postacie na single i multi i zablokowac mozliwosc przenoszenia z jednego trybu do drugiego? |
Autor: | Aldatha [ 6 sie 2011, 09:00 ] |
Tytuł: | |
RufeN napisał(a): Sparth2 napisał(a): Do singla tez trzeba bedzie miec to poleczenie internetowe non stop? tak, przeciez o to niby chodzi, zeby ludzie nie hackowali postaci z singla, ktora potem bedzie mozna w multi wykorzystac. pierdolenie , bedziesz chcial sobie pograc w weekend , awaria neta w niedziele , nikt tego nie naprawi bo swieto i chuja sobie pograsz w gre SP miedzy innymi jesli ktos wierzy w te bajeczki to niech sobie przypomni hackniety closed BN tam tez byly postacie na serwerze , wiele to nie dalo wiec gtfo |
Autor: | Sobtainer [ 6 sie 2011, 14:46 ] |
Tytuł: | |
Aldatha napisał(a): RufeN napisał(a): Sparth2 napisał(a): Do singla tez trzeba bedzie miec to poleczenie internetowe non stop? tak, przeciez o to niby chodzi, zeby ludzie nie hackowali postaci z singla, ktora potem bedzie mozna w multi wykorzystac. pierdolenie , bedziesz chcial sobie pograc w weekend , awaria neta w niedziele , nikt tego nie naprawi bo swieto i chuja sobie pograsz Przez ~10-12 lat jak mam internet takiego czegoś nie doświadczyłem jeszcze. Hacniety Closed BN? mowisz o tym BN z Diablo 2? :) Alda plz! tam każdy robił co chciał a serwery były w piwnicy jakiegos szaraczka z blizzarda. Co Ty chcesz teraz zasugerowac, ze moze hackna serwery blizzarda? :d przez tyle lat i tylu uzytkownikow nikt nie hacknal postaci z WoW takze... Rownie dobrze, mozemy przestac przechodzic przez ulice na pasach bo ktos moze jechac szybko samochodem i nas jebnac... |
Autor: | yabaddi [ 7 sie 2011, 11:12 ] |
Tytuł: | |
Jeden z uczestników Press event'a zdołał uzyskać odpowiedź od J.Wilsona na moje pytanie. Byłem ciekaw rezultatu czegoś takiego: jeśli skill crit przy dualwield z broniami lightning i frost to czy crit effect = stun czy freeze czy też oba. Odpowiedź nie byłaby konieczna gdybym mógł się wcześniej zapoznać z filmem z Beta testu - zmienione animacje ataków jasno dają odpowiedź. W przypadku dualwielda postać uderza naprzemiennie - raz z lewej raz z prawej ręki. Tak więc efekt crita zależeć będzie od tego którą ręką postać wykona atak. Poprzednio, w filmiku z 2008 roku kiedy to po raz pierwszy zaprezentowano Barbariana wyglądało to inaczej. Dla przykładu Cleave wyglądał tak, że miało się wrażenie, że jest to uderzenie obiema broniami na raz w sensie, że jedna podąża za drugą w jednym, płynnym ruchu. Na B-roll video widać coś zupełnie innego. Odpowiedź Jay'a oraz to co widzę na filmie sugeruje, że użycie skilla podczas dualwielda powoduje wliczenie w pulę obrażeń wartości tylko jednej broni. Spójrzmy na Cleave - nie ma cooldown'u, jest skillem z grupy spamable bo nie wymaga Furii no i jak wiele innych skilli jest instant cast. Wygląda więc na to, że taki Cleave bardziej opłacało by się używać mając 2hander'a - cios następuje również 1 bronią na raz tyle, że znacznie potężniejszą. Innych różnic jak na razie nie widzę (lub o nich nie wiem). Nie martwi mnie to bardzo bo generalnie wolę 2h od dualwielda ale sporej ilości osób może się to nie spodobać.. |
Autor: | raggnarok [ 7 sie 2011, 11:22 ] |
Tytuł: | |
Ja Cleave zawsze utozsamialem z bronia dwureczna ![]() |
Strona 85 z 252 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |