MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 85 z 252

Autor:  Aldatha [ 4 sie 2011, 23:21 ]
Tytuł: 

no grafika tam taka zeby konsole nie dostaly padaczki wiec..

Autor:  Sobtainer [ 4 sie 2011, 23:53 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
no grafika tam taka zeby konsole nie dostaly padaczki wiec..


Oj weź... ja tego w ogóle nie chcę słyszeć...

Autor:  Razoth [ 5 sie 2011, 00:37 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
no grafika tam taka zeby konsole nie dostaly padaczki wiec..


Graficznie D3 prezentuje się tak, że pasowałby nawet do poprzedniej generacji konsol.

W mniejszej rozdziałce ofc, ale still.

Wystarczy popatrzeć jak God of War 2 wygląda.

Autor:  wodny [ 5 sie 2011, 00:43 ]
Tytuł: 

I gdzie ta beta? :evil:

Autor:  yabaddi [ 5 sie 2011, 06:29 ]
Tytuł: 

LInk do posta z kilkoma screenshotami z bety D3 zrobionymi przez chiński serwis Diablo3.cc (za pośrednictwem fansite's diablo.incgamers.com):

(elementy UI, ekran startowy, nowe atrybuty, character sheet, elixiry itp.)
http://diablo.incgamers.com/forums/show ... p?t=806809

Autor:  raggnarok [ 5 sie 2011, 12:02 ]
Tytuł: 

Z siedziby Blizza:

Obrazek

;)

Autor:  wodny [ 5 sie 2011, 12:23 ]
Tytuł: 

Nie podoba mi się tylko menu główne. Reszta - jestem jak najbardziej na tak. :)

Autor:  wodny [ 5 sie 2011, 13:17 ]
Tytuł: 

Spora dawka nowych screenów:
http://diablo.incgamers.com/gallery/sho ... hp/cat/625 :)

Nie wiem po co aż takie duże. Na mniejszych byłoby ładniej. :)

Autor:  yabaddi [ 5 sie 2011, 13:21 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Spora dawka nowych screenów:
http://diablo.incgamers.com/gallery/sho ... hp/cat/625 :)

Nie wiem po co aż takie duże. Na mniejszych byłoby ładniej. :)


A to z pakietu prasowego, jest do pobrania na stronie Blizzarda pod Press kits. W środku oprócz screenów i FAQ jest też filmik z bety w 1080p.

Edit: Uwierz mi, w trybie pełnoekranowym te screeny w 2560x1600 wyglądają czadowo :D

Autor:  Sobtainer [ 6 sie 2011, 04:05 ]
Tytuł: 

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=61099

Małe co nieco about sprzeciwu graczy w stosunku do rozgrywki i must have połączenia internetowego. Całkiem ciekawie sformowane odpowiedzi i dostając odpowiedź, że postać musi być zapisywana na serwerze żeby nie było haków i oszustw dla mnie w zupełności wystarcza.

Jeszcze przed Kabraxisa postem co do tego tematu, grałem w WoWa kilka lat mając cały czas połączenie z netem i wiesz ile razy miałem zerwane połączenie z powodu mojego dostawcy? W ciągu 4 lat to tak strzelam ze 30 razy, a grałem dobre 550-600 dni played, także seriously takie stałe połączenie internetowe w D3 wyjdzie mu jak najbardziej na dobre.
A pisząc, że TPSA będzie coś majstrowała i nie pograsz to typowy przykład debilnego trollowania i whinowania o coś czego w ogóle nie ma (w tym wypadku whinowanie Kabraxisa co do możliwych napraw łącza internetowego i braku możliwości wtedy grania w D3 - drama straszna). Wolę raz na pół roku mieć problem z połączeniem do D3, niż biegać po mapie i mijać debilów ze shacowanymi postaciami in game bo savy i postacie będą zapisywane na dysku tak samo jak 15 lat temu. Internet dzisiaj ma każdy, to że ktoś ma zjebane łącze nikogo nie interesuje, trzeba iść do przodu a internet jest jakby nie patrzeć ogromnym wyznacznikiem elektronicznej rozgrywki.

To tak ode mnie na dobranoc bo właśnie kończę nudną nockę w pracy :)

Autor:  Sparth2 [ 6 sie 2011, 06:24 ]
Tytuł: 

Do singla tez trzeba bedzie miec to poleczenie internetowe non stop?

Autor:  Nyx [ 6 sie 2011, 06:26 ]
Tytuł: 

Zapomniałeś dodać ze gra rownież będzie wymagać stałego dostępu do sieci elektrycznej. Płaczą ci co kupują internet wiadrami na jakimś targu ze śmietnika.

Autor:  RufeN [ 6 sie 2011, 06:29 ]
Tytuł: 

Sparth2 napisał(a):
Do singla tez trzeba bedzie miec to poleczenie internetowe non stop?

tak, przeciez o to niby chodzi, zeby ludzie nie hackowali postaci z singla, ktora potem bedzie mozna w multi wykorzystac.

Autor:  Niah [ 6 sie 2011, 06:59 ]
Tytuł: 

to całkiem proste, dając możliwość sprzedaży itemów i postaci za $ muszą zrobić wszystko co tylko możliwe żeby nie dochodziło do oszustw, a wymaganie stałego dostępu do internetu jest jednym z elementów zapewnienia tego

$ + dupowanie itemów = bitcoin :lol:

Autor:  Birthfail [ 6 sie 2011, 07:56 ]
Tytuł: 

I tak będzie w pizdu botów.

Autor:  Sparth2 [ 6 sie 2011, 08:32 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):
Sparth2 napisał(a):
Do singla tez trzeba bedzie miec to poleczenie internetowe non stop?

tak, przeciez o to niby chodzi, zeby ludzie nie hackowali postaci z singla, ktora potem bedzie mozna w multi wykorzystac.


A nie wystarczylo po prostu podzielic postacie na single i multi i zablokowac mozliwosc przenoszenia z jednego trybu do drugiego?

Autor:  Aldatha [ 6 sie 2011, 09:00 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):
Sparth2 napisał(a):
Do singla tez trzeba bedzie miec to poleczenie internetowe non stop?

tak, przeciez o to niby chodzi, zeby ludzie nie hackowali postaci z singla, ktora potem bedzie mozna w multi wykorzystac.


pierdolenie , bedziesz chcial sobie pograc w weekend , awaria neta w niedziele , nikt tego nie naprawi bo swieto i chuja sobie pograsz

w gre SP miedzy innymi

jesli ktos wierzy w te bajeczki to niech sobie przypomni hackniety closed BN
tam tez byly postacie na serwerze , wiele to nie dalo wiec gtfo

Autor:  Sobtainer [ 6 sie 2011, 14:46 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
RufeN napisał(a):
Sparth2 napisał(a):
Do singla tez trzeba bedzie miec to poleczenie internetowe non stop?

tak, przeciez o to niby chodzi, zeby ludzie nie hackowali postaci z singla, ktora potem bedzie mozna w multi wykorzystac.


pierdolenie , bedziesz chcial sobie pograc w weekend , awaria neta w niedziele , nikt tego nie naprawi bo swieto i chuja sobie pograsz


Przez ~10-12 lat jak mam internet takiego czegoś nie doświadczyłem jeszcze. Hacniety Closed BN? mowisz o tym BN z Diablo 2? :) Alda plz! tam każdy robił co chciał a serwery były w piwnicy jakiegos szaraczka z blizzarda. Co Ty chcesz teraz zasugerowac, ze moze hackna serwery blizzarda? :d przez tyle lat i tylu uzytkownikow nikt nie hacknal postaci z WoW takze...

Rownie dobrze, mozemy przestac przechodzic przez ulice na pasach bo ktos moze jechac szybko samochodem i nas jebnac...

Autor:  yabaddi [ 7 sie 2011, 11:12 ]
Tytuł: 

Jeden z uczestników Press event'a zdołał uzyskać odpowiedź od J.Wilsona na moje pytanie. Byłem ciekaw rezultatu czegoś takiego: jeśli skill crit przy dualwield z broniami lightning i frost to czy crit effect = stun czy freeze czy też oba.

Odpowiedź nie byłaby konieczna gdybym mógł się wcześniej zapoznać z filmem z Beta testu - zmienione animacje ataków jasno dają odpowiedź. W przypadku dualwielda postać uderza naprzemiennie - raz z lewej raz z prawej ręki. Tak więc efekt crita zależeć będzie od tego którą ręką postać wykona atak.

Poprzednio, w filmiku z 2008 roku kiedy to po raz pierwszy zaprezentowano Barbariana wyglądało to inaczej. Dla przykładu Cleave wyglądał tak, że miało się wrażenie, że jest to uderzenie obiema broniami na raz w sensie, że jedna podąża za drugą w jednym, płynnym ruchu. Na B-roll video widać coś zupełnie innego.

Odpowiedź Jay'a oraz to co widzę na filmie sugeruje, że użycie skilla podczas dualwielda powoduje wliczenie w pulę obrażeń wartości tylko jednej broni. Spójrzmy na Cleave - nie ma cooldown'u, jest skillem z grupy spamable bo nie wymaga Furii no i jak wiele innych skilli jest instant cast. Wygląda więc na to, że taki Cleave bardziej opłacało by się używać mając 2hander'a - cios następuje również 1 bronią na raz tyle, że znacznie potężniejszą. Innych różnic jak na razie nie widzę (lub o nich nie wiem). Nie martwi mnie to bardzo bo generalnie wolę 2h od dualwielda ale sporej ilości osób może się to nie spodobać..

Autor:  raggnarok [ 7 sie 2011, 11:22 ]
Tytuł: 

Ja Cleave zawsze utozsamialem z bronia dwureczna :) Byc moze dual wielderzy maja inny tego typu skill?

Strona 85 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team