MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2 - gorzkie żale
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=41290
Strona 10 z 22

Autor:  shp [ 24 lip 2012, 13:59 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Piszpan powinien chociaż z jednego powodu zagrać - Warcry lubi lać w pvp miniony Kaaxa ;)

Autor:  Piszpan [ 24 lip 2012, 14:12 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

w gw pewnie pogram jak prawie we wszystko w tym roku ale na bety srety nie mam sil. bedzie fajne to pogram dluzej nie to nie. tor chyba mnie z kims mylisz bo w ff nie gralem nigdy. a to czy moja postac w grze mmo wyglada jak 12 latka czy demon jakis naprawde mnie jebie. ale fakt dobrze zeby cycki byly duze i ladne.

oj shp szkoda ze w terze nie bylo okazji ale w gw2 pewnie jak w swotr spotkamy sie nie raz ;)

Autor:  iniside [ 24 lip 2012, 16:16 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Piszpan napisał(a):
w gw pewnie pogram jak prawie we wszystko w tym roku ale na bety srety nie mam sil. bedzie fajne to pogram dluzej nie to nie. tor chyba mnie z kims mylisz bo w ff nie gralem nigdy. a to czy moja postac w grze mmo wyglada jak 12 latka czy demon jakis naprawde mnie jebie. ale fakt dobrze zeby cycki byly duze i ladne.

oj shp szkoda ze w terze nie bylo okazji ale w gw2 pewnie jak w swotr spotkamy sie nie raz ;)

Mało prawdopodobne. W GW2 jest rotacja serverów, tak zeby byly wyrownane szanse w WvW.

Autor:  sula [ 24 lip 2012, 16:39 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Nie mówiąc o tym, że nie widać nicków ludzi z innych serwerów co jest imo failem.
Chyba, że się coś zmieniło na ten temat.

Autor:  Szamotula [ 24 lip 2012, 17:18 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Wazne, ze widac [DE] przy nicku xD

Autor:  Arturnik [ 24 lip 2012, 17:20 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

sula napisał(a):
Nie mówiąc o tym, że nie widać nicków ludzi z innych serwerów co jest imo failem.
Chyba, że się coś zmieniło na ten temat.



kiedyś był [Kolor] Invader
teraz jest [Serwer] Invader

ale mnie to tam nie przeszkadza.

w sPvP za to beda mogli sie widziec.

Autor:  sula [ 24 lip 2012, 17:50 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

sPvP nie każdy gra to raz, dwa, że chyba oczywiste, że się będą widzieć.

Dalej nie czaję czemu nie może być nicków w WvWvW.

Że się powtarzać będą? Ponoć w PvE można skakać po serwerach także też się będą powtarzać, zresztą inny kolor nicka lub automatyczny dopisek i wszyscy zadowoleni.

Zmiana z kolor na serwer to żadna zmiana tbh.

Autor:  candidoser [ 26 lip 2012, 11:33 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

za to jaka imponujaca lista zmian w stosunku do typowego themeparka! Zamiast wykrzyknikow - serduszka, zamiast nickow - invader... Ten ostatni feature dodatkowo pozytywnie wplywa na balans, bo przeciez osoby z dluzszym nickiem bylyby bardziej widoczne:)

Autor:  Templair [ 26 lip 2012, 18:04 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Heh na samym starcie myslalem, ze te "beznickowe" postacie to jakies moby broniace keepa kiedy nie ma graczy ;) ...

T.

Autor:  Kapitan_Pimpol [ 27 lip 2012, 00:09 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

sula napisał(a):
Dalej nie czaję czemu nie może być nicków w WvWvW.


Cytuj:
There's been a lot of discussion about seeing enemy names in WvW. While I certainly understand the reasoning behind the request to see enemy names, we are fairly firm about not showing names of the opposing teams. I think of it this way, in a war people dont introduce themselves before trying to kill each other. When you are fighting in the mists for your world, you are in the middle of a giant war against two opposing forces who want nothing more than to take everything you own and kill you as many times as they possibly can. That guy who just shot you is not Bob the Engineer, he's the enemy.
Not showing enemy names in WvW also helps players that are less pvp-oriented feel less threatened about venturing into the battle because seeing enemies as anonymous 'invaders' creates a sense that opponents won't be able to recognize them and pick on them because of their lack of skill in a fight, so they in turn feel more embolded to go out and fight in the first place. Not showing names also makes it so people can feel as if they can 'hide' in a fight if need be, but still be around to help out. That's a pretty critical part of making WvW feel more inviting for people that would normally never think about playing PvP in any other game.
We've heard "I usually dont PvP, but I love WvW" again and again from people in our beta, so even though showing names might make for a more competitive pvp environment, we'd much rather create a game that is more welcoming for people that don't normally play the more hardcore PvP games. If you want to see enemy names and get to know the community of people you are fighting against, competitive PvP is the place to get that sort of thing in Guild Wars 2. WvW is the place where you fight with your friends and show your might against a faceless never-ending horde of enemies. It's not about taking names, it's about taking back that tower and claiming it for your guild so it can wave your flag right in the enemies face!

Autor:  sula [ 27 lip 2012, 08:53 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Tak myślałem, że o to chodzi.

Z tym, że te wyjasnienia nic nie zmieniają, że brak imion jest chujowy i tyle.

Z tym, "chcesz imiona to idź na arenki" to sobie też mogli darować, bo to żadna alternatywa.
Coś w stylu chcesz sos grzybowy do tego schabowego? Nie, ale za to sos grzybowy mamy ze zrazami.

No, ale w sumie GW2 to gra robiona aby był maksymalny komfort i 'wygoda' dla jak najszerszego playerbase.
Dla 10 małego Jasia, 30 letniego Marka i 70 letniej Ewy obracającej postać strzałkami na klawiaturze. W sumie samo w sobie to nic złego, ale niektóre wynikające z tego rzeczy irytują.

Autor:  iniside [ 27 lip 2012, 08:58 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Wogóle nie powinno być napisów nad głowami postaci. Powinny być permamentnie wyłączne tbh.
Wielki napis nad głową utrudnia przygotowanie zasadzek w krzakach.

Autor:  sula [ 27 lip 2012, 09:01 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Wystarczy tak zaprojektować krzaki / zachowanie napisów aby w przypadku kampienia w krzakach były nie widoczne.

Autor:  iniside [ 27 lip 2012, 09:08 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Napisy nad glowami to immersion breaker.
Jak znowu bedzie mozna whinowac na forum to będe o tym pisał az ich nie wyłączą ;p.

Autor:  sula [ 27 lip 2012, 09:11 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

No jest immersion breakerem. Z tym, że CS jest 100x większym ;p

Anyway powodzenia :wink:

Autor:  Atherius [ 27 lip 2012, 09:20 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Inside na każdy fail arenynet odpowie, że to jest fjuczur, tak ma być, tak jest lepiej i przemyślane ehehe.

Autor:  Razoth [ 27 lip 2012, 09:22 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Atherius napisał(a):
Inside na każdy fail arenynet odpowie, że to jest fjuczur, tak ma być, tak jest lepiej i przemyślane ehehe.


This.

Autor:  iniside [ 27 lip 2012, 09:26 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

iniside napisał(a):
Wogóle nie powinno być napisów nad głowami postaci. Powinny być permamentnie wyłączne tbh.
Wielki napis nad głową utrudnia przygotowanie zasadzek w krzakach.

Autor:  Niah [ 27 lip 2012, 09:28 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Nie.
Niewidoczne po za combatem i widoczne w trakcie.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 27 lip 2012, 10:24 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Zasadzki w krzakach w grze bez death penalty i pvp lootu z graczy. /facepalm. Fanboje i hejterzy to ta sama grupa.

Strona 10 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team