Obejrzalem caly duzy 22partrowy playtrough i pare innych wyrywkowych filmikow. Krotkie "me like/me not like" na dzien dzisiejszy (zeby sie nie rozpisywac za bardzo to po 5 rzeczy i zeby nie wywolywac dramy to unikam porownywania z innymi tytulami HnS):
UWAGA!! MINOR SPOILERS!! (ale bardzo minor).
LIKE:
1. GRAFIKA OTOCZENIA. O dziwo jest dosc dobra, dosc szczegolowa. Duzo elementow do zniszczenia, ciekawy wyglad dungeonow. Klimatycznie dalej nie jest to poziom D1/D2 ale ujdzie. Myslalem ze bedzie duuuzooo gorzej.
2. ZROZNICOWANIE SKILLI. Tu jest bardzo dobrze a moze nawet lepiej. I to jeszcze bez run. Ulubiony skill Kabraxisa atm - Bola Shot.
I ogolnie Demon Hunter jest najfajniejszy. : )
3. PROWADZENIE FABULY i ELEMENTY LORE. Malo gadania, duzo napierdalania. Narracja w trakcie walki sprawdza sie bardzo dobrze. Fajnym elementem sa te zielone scrolle, ktore czyta Cain a jeszcze lepszym opisy potworkow. Mam nadzieje ze jest jakis interfejs aby sobie tego wzytkiego posluchac i poczytac w miescie na spokojnie (a chyba jest jakis "journal").
4. WALKA Z BOSSEM (SKELETON KING). Fajna jest.. co tu duzo mowic. Walki z bossami aktowymi i samym Diablo beda epickie jesli miniboss tak wyglada.
5. DYNAMIKA WALKI. Tutaj 10/10. Nic dodac nic ujac.
NOT LIKE:
1. INTERFACE i 2D ART STYLE. Poza kulami zycia i many oraz combat textem wyglada na nieskonczony imho i taki jakis... surowy. Inventory wyglada biednie, ikonki itemkow w 2D wrecz brzydko (IMHO), zwlaszcza jako miniatury w inventory. Wielkie "X" jak nie mozesz ubrac czegos psuje estetyke itp... Ogolnie ja jestem fanem klasycznego "tetris style" inventory w HnS i inv w D3 mi nie siada - nie tylko wizualnie.
2. NIEKTORE VOICEOVERY. TRAGEDIA. Np. Monk female. Niektore za to calkie spoko.. np. Leah czy Cain.
3. RANDOMOWOSC DUNGEONOW. Mialy byc generowane losowo.. coz w becie tego nie widac. Na kazdym filmiku wygladaja baaardzoooo podobnie. Ba.. sa nawet te same "losowe" eventy. Moze to dlatego ze to tylko poczatek ale tutaj klapa imho.
4. LINEARNOSC OUTDOOR AREAS. Wiem ze one nie sa i nie beda generowane losowo (co jest bledem imho ale coz... nie mozna miec all) ale w becie wiekszosc wyglada jak w Dungeon Siege 3... czyli waskie "korytarze" na minimapie i totalna liniowosc (jedna mozliwa droga). Zdecydowanie mam nadzieje ze pozniej sa bardziej otwarte i nieliniowe obszary.
5. OCZOJEBNOSC SKILLI. No coz... walka jest fajna, dynamiczna, responsywna ale chwilami wyglada jak jakis Cabal Online. jak dla mnie kolory lightning czy poison sa zbyt zywe i oczojebne. Jak ogladalem gre 3 kolesi naraz to przez wiekszosc czasu nic nie widac (zwlaszcza jak dojda moby z modyfikatorami) i jest totalny chaos wlasnie przez nieczytelnosc efektow. Porownalbym to do Heroes Of Newerth, ktore jak jest wiecej niz dwie postaicie w combacie robi sie mocno nieczytelne. Mogliby to troche stonowac.
NEUTRAL Czyli rzeczy, ktore uwazam za dziwne ale do przezycia i latwe do poprawienia:
1. WYDAJNOSC. Normalnie gierka smiga na kazdym streamie wlasciwie ale jak wyjdzie wiecej mobow to mocno zwalnia. To samo w awalce z leoriciem, zwlaszcza w pierwszej fazie z tymi kolumnami do zniszczenia. Nawet kolesie co grali komentowali "laggy as hell".
Wiem ze to stream albo nagrywane frapsem i to moze miec duze znaczenie. Jednakze gra mocno zwalnia przy zadymach. Do doszlifowania imho bo wlasnie przy tej ilosci efektow i ich oczojebnosci nie zdziwie sie jak przy intense fightach gra zarznie nawet highendowe maszynki.
2. DROP RATE. To jest niepokojace, zwlaszcza w zestawieniu z RMAH. Na caly playthrough w 3 osoby (do 10lvla) spadla JEDNA RARKA z Skeleton Kinga. JEDNA. Imho troche malo. Wiem ze to sam poczatek gry i nie sposob wypowiadac sie o calosci drop rate ale boje sie ze bedzie on smiesznie niski aby zachecac playerow do handlu... wiecie gdzie.
Za to gold leci takimi strumieniami ze juz moge zaryzykowac stwierdzenie ze bedzie tak samo useless jak w D2.
No to tyle. To jest moje SUBIEKTYWNE ZDANIE i jesli ktos ma z tym problem no to juz jest to jego problem. Takie mam odczucia po obejrzeniu calej bety na YT oraz dodatkowo wyrywkowych gamaplayow kazdej klasy.