MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 100 z 252

Autor:  Nestor [ 8 wrz 2011, 09:15 ]
Tytuł: 

Tez mnie to troche zdziwilo, moze jeszcze corpse runow nie bedzie? ;]

Autor:  wodny [ 8 wrz 2011, 10:07 ]
Tytuł: 

Huba napisał(a):
Checkpointy w diablo?

Było wiadomo o tym od daaawna. :)

Autor:  koci [ 8 wrz 2011, 10:38 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Tez mnie to troche zdziwilo, moze jeszcze corpse runow nie bedzie? ;]

Przeciez chyba nie ma? :p

Autor:  yabaddi [ 8 wrz 2011, 11:11 ]
Tytuł: 

koci napisał(a):
Nestor napisał(a):
Tez mnie to troche zdziwilo, moze jeszcze corpse runow nie bedzie? ;]

Przeciez chyba nie ma? :p


Ano nie ma i po to właśnie checkpointy :D

Autor:  wodny [ 8 wrz 2011, 11:25 ]
Tytuł: 

Po śmierci itemki tracą 10% wytrzymałości i tyle. :)

Autor:  raggnarok [ 8 wrz 2011, 11:25 ]
Tytuł: 

Nie ma? To jak teraz smierc jest rozwiazana?

Autor:  koci [ 8 wrz 2011, 11:41 ]
Tytuł: 

Sa checkpointy. Za kazda smierc tracisz 10% durability

http://www.youtube.com/watch?v=66NxemAr ... ideo_title
Gameplay Wizardem i walka ze Skeletong Kingiem - ostatnim bossem w Becie

http://www.youtube.com/watch?v=onpFkNOD ... ideo_title
Crafting

Autor:  raggnarok [ 8 wrz 2011, 11:51 ]
Tytuł: 

Ten koles ma najlepsze filmiki. Zawsze porzadne 1080p i gra tez z glowa w sumie.

Autor:  wodny [ 8 wrz 2011, 12:09 ]
Tytuł: 

3 kulki z życiem, ale gracz i tak woli użyć miksturki. Masakra. :o

Autor:  raggnarok [ 8 wrz 2011, 12:11 ]
Tytuł: 

Health globy budza moje najwieksze zaniepokojenie i mam nadzieje, ze je poprawnie zbalansuja, bo bez tego gra bedzie w chuj latwa...

Autor:  wodny [ 8 wrz 2011, 12:22 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Health globy budza moje najwieksze zaniepokojenie i mam nadzieje, ze je poprawnie zbalansuja, bo bez tego gra bedzie w chuj latwa...

Z tego co widziałem to ludzie wolą potiony. Czy ja wiem czy taka łatwa gra stanie się przez te kulki z życiem. Widać podczas walki z Leoriciem, że to miksturki ratują ludziom dupska. Zamiast jak najszybciej zabić te szkielety, które przyzywa i pozbierać kulki to oni wolą wziąć nogi za pas i wypić potiona. Po prostu ludzie przyzwyczaili się do takiego systemu odnawiania życia i potrzebne jest trochę czasu zanim zaczną korzystać z tych kulek wypadających z wrogów.

Jak dostanę się do bety to przejdę ją bez używania mikstur. Zobaczymy jak wtedy gra będzie się prezentować.

Autor:  Mendol [ 8 wrz 2011, 13:18 ]
Tytuł: 

czy mi sie wydaje, czy moby z shieldem blokuja ataki bez wzgledu na to, z ktorej strony je zaatakujemy?

Autor:  Nestor [ 8 wrz 2011, 13:26 ]
Tytuł: 

Walka z leorikiem bardo fajna :)

Autor:  Templair [ 8 wrz 2011, 13:32 ]
Tytuł: 

To za co lubie Blizza to wymagania sprzetowe ich gier :) ...

T.

Autor:  yabaddi [ 8 wrz 2011, 13:32 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
czy mi sie wydaje, czy moby z shieldem blokuja ataki bez wzgledu na to, z ktorej strony je zaatakujemy?


Ciekawa sprawa, też to zauważyłem choć nie zawsze to tak działa. W filmie z wizardem jest moment jak szkielety walczą z templarem i Arcane Orb wchodzi w nie i rozwala (stoją wtedy bokiem do wizarda). W innym filmie z kolei widziałem analogiczną sytuację i czar został zblokowany mimo, że obrywał szkielet stojący tyłem do atakującego gracza. Bug? Zapewne..

Autor:  raggnarok [ 8 wrz 2011, 13:36 ]
Tytuł: 

Albo po prostu shield daje % szanse na blok niezaleznie, z ktorej strony sie atakuje takiego moba. Dunno.

Autor:  Kabraxis [ 8 wrz 2011, 14:58 ]
Tytuł: 

Obejrzalem caly duzy 22partrowy playtrough i pare innych wyrywkowych filmikow. Krotkie "me like/me not like" na dzien dzisiejszy (zeby sie nie rozpisywac za bardzo to po 5 rzeczy i zeby nie wywolywac dramy to unikam porownywania z innymi tytulami HnS):

UWAGA!! MINOR SPOILERS!! (ale bardzo minor).


LIKE:

1. GRAFIKA OTOCZENIA. O dziwo jest dosc dobra, dosc szczegolowa. Duzo elementow do zniszczenia, ciekawy wyglad dungeonow. Klimatycznie dalej nie jest to poziom D1/D2 ale ujdzie. Myslalem ze bedzie duuuzooo gorzej.

2. ZROZNICOWANIE SKILLI. Tu jest bardzo dobrze a moze nawet lepiej. I to jeszcze bez run. Ulubiony skill Kabraxisa atm - Bola Shot. :) I ogolnie Demon Hunter jest najfajniejszy. : )

3. PROWADZENIE FABULY i ELEMENTY LORE. Malo gadania, duzo napierdalania. Narracja w trakcie walki sprawdza sie bardzo dobrze. Fajnym elementem sa te zielone scrolle, ktore czyta Cain a jeszcze lepszym opisy potworkow. Mam nadzieje ze jest jakis interfejs aby sobie tego wzytkiego posluchac i poczytac w miescie na spokojnie (a chyba jest jakis "journal").

4. WALKA Z BOSSEM (SKELETON KING). Fajna jest.. co tu duzo mowic. Walki z bossami aktowymi i samym Diablo beda epickie jesli miniboss tak wyglada.

5. DYNAMIKA WALKI. Tutaj 10/10. Nic dodac nic ujac.



NOT LIKE:

1. INTERFACE i 2D ART STYLE. Poza kulami zycia i many oraz combat textem wyglada na nieskonczony imho i taki jakis... surowy. Inventory wyglada biednie, ikonki itemkow w 2D wrecz brzydko (IMHO), zwlaszcza jako miniatury w inventory. Wielkie "X" jak nie mozesz ubrac czegos psuje estetyke itp... Ogolnie ja jestem fanem klasycznego "tetris style" inventory w HnS i inv w D3 mi nie siada - nie tylko wizualnie.

2. NIEKTORE VOICEOVERY. TRAGEDIA. Np. Monk female. Niektore za to calkie spoko.. np. Leah czy Cain.

3. RANDOMOWOSC DUNGEONOW. Mialy byc generowane losowo.. coz w becie tego nie widac. Na kazdym filmiku wygladaja baaardzoooo podobnie. Ba.. sa nawet te same "losowe" eventy. Moze to dlatego ze to tylko poczatek ale tutaj klapa imho.

4. LINEARNOSC OUTDOOR AREAS. Wiem ze one nie sa i nie beda generowane losowo (co jest bledem imho ale coz... nie mozna miec all) ale w becie wiekszosc wyglada jak w Dungeon Siege 3... czyli waskie "korytarze" na minimapie i totalna liniowosc (jedna mozliwa droga). Zdecydowanie mam nadzieje ze pozniej sa bardziej otwarte i nieliniowe obszary.

5. OCZOJEBNOSC SKILLI. No coz... walka jest fajna, dynamiczna, responsywna ale chwilami wyglada jak jakis Cabal Online. jak dla mnie kolory lightning czy poison sa zbyt zywe i oczojebne. Jak ogladalem gre 3 kolesi naraz to przez wiekszosc czasu nic nie widac (zwlaszcza jak dojda moby z modyfikatorami) i jest totalny chaos wlasnie przez nieczytelnosc efektow. Porownalbym to do Heroes Of Newerth, ktore jak jest wiecej niz dwie postaicie w combacie robi sie mocno nieczytelne. Mogliby to troche stonowac.



NEUTRAL Czyli rzeczy, ktore uwazam za dziwne ale do przezycia i latwe do poprawienia:

1. WYDAJNOSC. Normalnie gierka smiga na kazdym streamie wlasciwie ale jak wyjdzie wiecej mobow to mocno zwalnia. To samo w awalce z leoriciem, zwlaszcza w pierwszej fazie z tymi kolumnami do zniszczenia. Nawet kolesie co grali komentowali "laggy as hell". :) Wiem ze to stream albo nagrywane frapsem i to moze miec duze znaczenie. Jednakze gra mocno zwalnia przy zadymach. Do doszlifowania imho bo wlasnie przy tej ilosci efektow i ich oczojebnosci nie zdziwie sie jak przy intense fightach gra zarznie nawet highendowe maszynki.

2. DROP RATE. To jest niepokojace, zwlaszcza w zestawieniu z RMAH. Na caly playthrough w 3 osoby (do 10lvla) spadla JEDNA RARKA z Skeleton Kinga. JEDNA. Imho troche malo. Wiem ze to sam poczatek gry i nie sposob wypowiadac sie o calosci drop rate ale boje sie ze bedzie on smiesznie niski aby zachecac playerow do handlu... wiecie gdzie. :) Za to gold leci takimi strumieniami ze juz moge zaryzykowac stwierdzenie ze bedzie tak samo useless jak w D2. :)


No to tyle. To jest moje SUBIEKTYWNE ZDANIE i jesli ktos ma z tym problem no to juz jest to jego problem. Takie mam odczucia po obejrzeniu calej bety na YT oraz dodatkowo wyrywkowych gamaplayow kazdej klasy.

Autor:  yabaddi [ 8 wrz 2011, 15:14 ]
Tytuł: 

Widział ktoś może, na którymś z filmików wybór przez gracza passive skilli? Mam potwierdzenie od testera, że passive'y są w tej becie, pierwszy do wybrania na 10 lvl. Może uda mi się wycyganić screenshota ale chętnie zobaczyłbym to na jakimś filmie, jakby co to rzućcie linkiem.

Autor:  raggnarok [ 8 wrz 2011, 15:38 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
ciach!


Co do Not like:

1. Interface mi sie podoba, ale wyglad inventory tez mi nie przypadl do gustu, to samo z wygladaem itemow. Male to wszystko i jakies takie brzydkie, a ten wielki X to kurwa zalosc, jak z gry z kiosku za 5zl. Generalnie caly inventory z wygladem slotow postaci etc. to imho najslabszy elementy gry jak na razie.

2. V/o to kwestia gustu, nie ma co dyskutowac.

3. Powstrzymalbym sie tu z powazniejszymi ocenami. Jak mowisz, to poczatek i moze byc tak, ze te lochy maja taki sam rozklad caly czas, ale tez ciekzo stwierdzic, trza by porownac dokladnie filmiki.

4. Zle ogladales. Ja widzialem kilka filmikow, w ktorych sa duze, otwarte obszary na swiezym powietrzu. Ale jak mowisz, sa tez takie z utarta sciezka.

5. Na razie ogladalem filmiki gdzie gra 1 osoba i skille wygladaly imho ok, jakiejs wielkiej oczojebnosci nie zauwazylem. Przydalyby sie filmiki w 1080p w party 2-3 osobowym, ale na razie takich nie ma :(

Autor:  tomugeen [ 8 wrz 2011, 16:50 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
Widział ktoś może, na którymś z filmików wybór przez gracza passive skilli? Mam potwierdzenie od testera, że passive'y są w tej becie, pierwszy do wybrania na 10 lvl. Może uda mi się wycyganić screenshota ale chętnie zobaczyłbym to na jakimś filmie, jakby co to rzućcie linkiem.


A moga grindowac cathedral w tej becie? bo z tego co widzialem kolo 8-9lvl koncza.

Strona 100 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team