bloodleaf, to tylko moja teoria, ale wydaje mi się, że te buffy są po prostu zbugowane bo ja np. nie zauważam żadnej różnicy pomiędzy hitami na postać bez kamiennego ciała i na postać z kamiennym ciałem.
co według mnie powinni zmienić.
- przede wszystkim AI companionów, są niesamowicie irytujący i ciągle wchodzą pod celownik
- naprawa fast travel buga
- naprawa level scalingu (z dwóch tych samych mobów jednego ty bierzesz na strzała a drugi ciebie, to bez sensu, w jedną albo w drugą stronę)
- chciałbym żeby w modach/dlc dodali coś w stylu systemu VATS z Fallouta (tyle, że zamiast PA zżerana by była np. kondycja w przypadku strzelania z łuku/uderzenia bronią białą i magia w przypadku użycia czarów), można by to podpiąć pod jakiś passive "shout" (Dragon Eye bym nazwał ;p) który dostajemy np. w czasie tutoriala w Helgen
- levelowanie przemiany i przyzywania tylko w walce jest śmieszne, powinni to zmienić.
- siła czarów zniszczenia w stosunku do ich kosztu jest zbyt niska. jakby nie było friendly fire to też nie byłoby źle (nie można by trenować zniszczenia na lydii poprzez znukowanie jej kilkoma czarami i rzuceniem uspokojenia).
- kompletny redesign dragon armorów, są paskudne, i dodanie craftu dragon weapon, strzał i kosturów też (można by osobną dziedzinę do tego stworzyć, woodcraftsman czy coś takiego).
- oczywiście poprawienie wszystkich tekstur na bardziej szczegółowe
ogólnie oczekuję modów/patchy które spełnią w/w widzimisię, jeżeli takowe będą to gra przejdzie z apogeum zajebistości do transcendencji
![:P](./images/smilies/icon_razz.gif)