mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 433 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 5 lip 2012, 15:41 
Cytuj  
Mnie też w żadne sposób nie zwilżyła, ale pewnie kupię, dobry i miesiąc zabawy. ;>


_________________
@polygamia

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 5 lip 2012, 15:52 
Cytuj  
I te zbugowane eventy. co 5 do wywalenia. Moze zrobia tak jak w TSW te q co sie wygowaly w becie wycieli w retailu zamiast naprawic


_________________
Turbot

*
Avatar użytkownika

Posty: 124
Dołączył(a): 10.04.2012
Offline
PostNapisane: 5 lip 2012, 19:05 
Cytuj  
w ogole to

DIABLO 3 > GW2

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 lip 2012, 22:45 
Cytuj  
Tyz pewnie kupie, chyba ze sie okaze, ze zjebali optymalizacje, to wtedy pokaze im srodkowy palec :) W sumie moze ktos napisac co w tym GW2 takiego rewolucyjnego, bo jak dla mnie to kolejny typowy MMO tylko z inna struktura questow...

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 lip 2012, 22:53 
Cytuj  
Ja juz mam takich mmo zajebsitych na polce 4 sztuki, nie zamierzam miec piatej :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 5 lip 2012, 23:04 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Tyz pewnie kupie, chyba ze sie okaze, ze zjebali optymalizacje, to wtedy pokaze im srodkowy palec :) W sumie moze ktos napisac co w tym GW2 takiego rewolucyjnego, bo jak dla mnie to kolejny typowy MMO tylko z inna struktura questow...



No co ty ta gra jest zajebista, wymiata to po prostu inny MMO ze zmienioną struktura questow


_________________
Turbot

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 7 lip 2012, 04:55 
Cytuj  
Obrazek

Gra PvP z taką dysproporcją hitboxów? Już to przechodziłem w Darkfallu. Każdy kto nie w ciemię bity będzie grał Asurą lub przynajmniej pominie Norma/Charra przy kreacji postaci. Chciałem sobie pograć Normem ale widzę, że to nie ma zbytnio sensu. Game breaker. :har:

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 7 lip 2012, 07:27 
Cytuj  
Co maja hitboxy do PvP w GW2?


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 lip 2012, 07:36 
Cytuj  
ShadeKnight napisał(a):
Gra PvP z taką dysproporcją hitboxów? Już to przechodziłem w Darkfallu. Każdy kto nie w ciemię bity będzie grał Asurą lub przynajmniej pominie Norma/Charra przy kreacji postaci. Chciałem sobie pograć Normem ale widzę, że to nie ma zbytnio sensu. Game breaker. :har:

Każda rasa ma takie same hitboxy. ;)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 lip 2012, 07:43 
Cytuj  
ShadeKnight napisał(a):
Gra PvP z taką dysproporcją hitboxów? Już to przechodziłem w Darkfallu. Każdy kto nie w ciemię bity będzie grał Asurą lub przynajmniej pominie Norma/Charra przy kreacji postaci. Chciałem sobie pograć Normem ale widzę, że to nie ma zbytnio sensu. Game breaker. :har:



Jakoś nie zauważyłem grając w BWE różnicy jak grałem moim Nornem ( nie Normem ) a Humanem, ale im mniej będzie grac Nornami tym lepiej dla mnie.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 lip 2012, 07:58 
Cytuj  
Eric Flannum napisał(a):
Every player character in Guild Wars 2 has the exact same sized collision cylinder. For asura this means that the cylinder is larger than they are and for norn it means that it is smaller. Very early in the process of making the game we knew this was going to be the case, so the min and max sizes of our races are heavily influenced by this.


I wszystko jasne. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 7 lip 2012, 17:18 
Cytuj  
ShadeKnight napisał(a):
Obrazek

Gra PvP z taką dysproporcją hitboxów? Już to przechodziłem w Darkfallu. Każdy kto nie w ciemię bity będzie grał Asurą lub przynajmniej pominie Norma/Charra przy kreacji postaci. Chciałem sobie pograć Normem ale widzę, że to nie ma zbytnio sensu. Game breaker. :har:



Wez wstan i wyjdz i zamknij za soba drzwi.


_________________
https://www.twitch.tv/kaczy_

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 7 lip 2012, 17:30 
Cytuj  
Czemu tooltipy w GW2 sa takie zjebane? Czemu nie ma napisane ile 2k armoru daje redukcji w %? Czemu sigile maja opisy w stylu 'After weapon swap your next attack steal SOME of life', albo 'You have a chance to deal ADDITIONAL dmg'.

No i dlaczego nie poprostu buffs i debuffs, tylko jakies boony i conditiony?


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 7 lip 2012, 17:46 
Cytuj  
Dlatego zeby takie cymbaly jak ty mialy jak nabijac posty.


_________________
https://www.twitch.tv/kaczy_

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 7 lip 2012, 18:11 
Cytuj  
Rad jestem ci za odpowiedz.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 lip 2012, 19:06 
Cytuj  
Szamotula napisał(a):
Czemu tooltipy w GW2 sa takie zjebane? Czemu nie ma napisane ile 2k armoru daje redukcji w %? Czemu sigile maja opisy w stylu 'After weapon swap your next attack steal SOME of life', albo 'You have a chance to deal ADDITIONAL dmg'.

No i dlaczego nie poprostu buffs i debuffs, tylko jakies boony i conditiony?

Zebys mial sie nad czym zastanawiac.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 lip 2012, 20:24 
Cytuj  
Szamotula napisał(a):
Czemu tooltipy w GW2 sa takie zjebane? Czemu nie ma napisane ile 2k armoru daje redukcji w %? Czemu sigile maja opisy w stylu 'After weapon swap your next attack steal SOME of life', albo 'You have a chance to deal ADDITIONAL dmg'.

No i dlaczego nie poprostu buffs i debuffs, tylko jakies boony i conditiony?


A dlaczego wszystkie MMO miały by być na jedno kopyto?
Dlaczego wszytko i wszędzie ma być takie same?
Dlaczego robić cokolwiek nowego skoro można powielać to co już jest?


_________________
Mam leniwe szare komórki.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 7 lip 2012, 20:52 
Cytuj  
Blood jesli ty nie trollujesz to ja kurwa Ci szczerze wspolczuje.

Nic wiecej nie potrafie napisac. Sorry.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 lip 2012, 20:56 
Cytuj  
To nie pisz i spierdalaj. Juz wystarczajaco glupot napisales. W tym temacie i w innych.

"Czemu GW2 nie jest jak WoW?"

Bo kurwa nie.

Period.

A normalne odpowiedzi na swoje pytania masz na stronce GW2 i blogu ArenaNET. W artykulach opisujacych filozofie designu GW2. Poszukaj a znajdziesz.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 7 lip 2012, 21:10 
Cytuj  
To wytlumasz mi kolejny przyglupie, dlaczego tooltipy nie zawieraja dokladnych danych? Bo kurwa rebel4life i nie bedziemy tak jak kazda inna normalna gra? Moze to dodaje zlozonosci do gry, ze napiszemy SOME lifesteal, a retardy niech sobie spedzaja dziesiatki godzin na lalkach, zeby wyczaic ile to jest SOME przy kazdej mozliwej ilosci Healingu i Attack Damage'u - Lepsze niz content patch!

I przykro mi, ale ani strona gw2 ani jej wiki nie mowia, dlaczego tooltipy sa tak ograniczone.


Naprawde tak trudno zrobic tooltip Armor - 2098(72% dmg reduction), albo 'Your next attack steals life equal to 30% of dmg dealt, czy tez tak - Your next attack steals 1.5k life[30% of dmg dealt x 1/4 of your healing attribute](wzor ofc z dupy).

Nawet tak uboga i chujowa gra jak LoL posiada jebane przeliczniki w tooltipach, ktore sie dynamicznie zmieniaja w zaleznosci od posiadanych statow/buffow(BÓNÓW KURWA)


Bón me mejt. Fast! I need some bóns, coz I got lots of conditions on me. hehe


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 433 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.