MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2 - gorzkie żale
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=41290
Strona 2 z 22

Autor:  Atherius [ 5 lip 2012, 15:41 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Mnie też w żadne sposób nie zwilżyła, ale pewnie kupię, dobry i miesiąc zabawy. ;>

Autor:  Turbot [ 5 lip 2012, 15:52 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

I te zbugowane eventy. co 5 do wywalenia. Moze zrobia tak jak w TSW te q co sie wygowaly w becie wycieli w retailu zamiast naprawic

Autor:  Kapitan_Pimpol [ 5 lip 2012, 19:05 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

w ogole to

DIABLO 3 > GW2

Autor:  raggnarok [ 5 lip 2012, 22:45 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Tyz pewnie kupie, chyba ze sie okaze, ze zjebali optymalizacje, to wtedy pokaze im srodkowy palec :) W sumie moze ktos napisac co w tym GW2 takiego rewolucyjnego, bo jak dla mnie to kolejny typowy MMO tylko z inna struktura questow...

Autor:  Sobtainer [ 5 lip 2012, 22:53 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Ja juz mam takich mmo zajebsitych na polce 4 sztuki, nie zamierzam miec piatej :)

Autor:  Turbot [ 5 lip 2012, 23:04 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

raggnarok napisał(a):
Tyz pewnie kupie, chyba ze sie okaze, ze zjebali optymalizacje, to wtedy pokaze im srodkowy palec :) W sumie moze ktos napisac co w tym GW2 takiego rewolucyjnego, bo jak dla mnie to kolejny typowy MMO tylko z inna struktura questow...



No co ty ta gra jest zajebista, wymiata to po prostu inny MMO ze zmienioną struktura questow

Autor:  ShadeKnight [ 7 lip 2012, 04:55 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Obrazek

Gra PvP z taką dysproporcją hitboxów? Już to przechodziłem w Darkfallu. Każdy kto nie w ciemię bity będzie grał Asurą lub przynajmniej pominie Norma/Charra przy kreacji postaci. Chciałem sobie pograć Normem ale widzę, że to nie ma zbytnio sensu. Game breaker. :har:

Autor:  Szamotula [ 7 lip 2012, 07:27 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Co maja hitboxy do PvP w GW2?

Autor:  wodny [ 7 lip 2012, 07:36 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

ShadeKnight napisał(a):
Gra PvP z taką dysproporcją hitboxów? Już to przechodziłem w Darkfallu. Każdy kto nie w ciemię bity będzie grał Asurą lub przynajmniej pominie Norma/Charra przy kreacji postaci. Chciałem sobie pograć Normem ale widzę, że to nie ma zbytnio sensu. Game breaker. :har:

Każda rasa ma takie same hitboxy. ;)

Autor:  Bloodleaf [ 7 lip 2012, 07:43 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

ShadeKnight napisał(a):
Gra PvP z taką dysproporcją hitboxów? Już to przechodziłem w Darkfallu. Każdy kto nie w ciemię bity będzie grał Asurą lub przynajmniej pominie Norma/Charra przy kreacji postaci. Chciałem sobie pograć Normem ale widzę, że to nie ma zbytnio sensu. Game breaker. :har:



Jakoś nie zauważyłem grając w BWE różnicy jak grałem moim Nornem ( nie Normem ) a Humanem, ale im mniej będzie grac Nornami tym lepiej dla mnie.

Autor:  wodny [ 7 lip 2012, 07:58 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Eric Flannum napisał(a):
Every player character in Guild Wars 2 has the exact same sized collision cylinder. For asura this means that the cylinder is larger than they are and for norn it means that it is smaller. Very early in the process of making the game we knew this was going to be the case, so the min and max sizes of our races are heavily influenced by this.


I wszystko jasne. :)

Autor:  Kaczy [ 7 lip 2012, 17:18 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

ShadeKnight napisał(a):
Obrazek

Gra PvP z taką dysproporcją hitboxów? Już to przechodziłem w Darkfallu. Każdy kto nie w ciemię bity będzie grał Asurą lub przynajmniej pominie Norma/Charra przy kreacji postaci. Chciałem sobie pograć Normem ale widzę, że to nie ma zbytnio sensu. Game breaker. :har:



Wez wstan i wyjdz i zamknij za soba drzwi.

Autor:  Szamotula [ 7 lip 2012, 17:30 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Czemu tooltipy w GW2 sa takie zjebane? Czemu nie ma napisane ile 2k armoru daje redukcji w %? Czemu sigile maja opisy w stylu 'After weapon swap your next attack steal SOME of life', albo 'You have a chance to deal ADDITIONAL dmg'.

No i dlaczego nie poprostu buffs i debuffs, tylko jakies boony i conditiony?

Autor:  Kaczy [ 7 lip 2012, 17:46 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Dlatego zeby takie cymbaly jak ty mialy jak nabijac posty.

Autor:  Szamotula [ 7 lip 2012, 18:11 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Rad jestem ci za odpowiedz.

Autor:  iniside [ 7 lip 2012, 19:06 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Szamotula napisał(a):
Czemu tooltipy w GW2 sa takie zjebane? Czemu nie ma napisane ile 2k armoru daje redukcji w %? Czemu sigile maja opisy w stylu 'After weapon swap your next attack steal SOME of life', albo 'You have a chance to deal ADDITIONAL dmg'.

No i dlaczego nie poprostu buffs i debuffs, tylko jakies boony i conditiony?

Zebys mial sie nad czym zastanawiac.

Autor:  Bloodleaf [ 7 lip 2012, 20:24 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Szamotula napisał(a):
Czemu tooltipy w GW2 sa takie zjebane? Czemu nie ma napisane ile 2k armoru daje redukcji w %? Czemu sigile maja opisy w stylu 'After weapon swap your next attack steal SOME of life', albo 'You have a chance to deal ADDITIONAL dmg'.

No i dlaczego nie poprostu buffs i debuffs, tylko jakies boony i conditiony?


A dlaczego wszystkie MMO miały by być na jedno kopyto?
Dlaczego wszytko i wszędzie ma być takie same?
Dlaczego robić cokolwiek nowego skoro można powielać to co już jest?

Autor:  Szamotula [ 7 lip 2012, 20:52 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Blood jesli ty nie trollujesz to ja kurwa Ci szczerze wspolczuje.

Nic wiecej nie potrafie napisac. Sorry.

Autor:  Kabraxis [ 7 lip 2012, 20:56 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

To nie pisz i spierdalaj. Juz wystarczajaco glupot napisales. W tym temacie i w innych.

"Czemu GW2 nie jest jak WoW?"

Bo kurwa nie.

Period.

A normalne odpowiedzi na swoje pytania masz na stronce GW2 i blogu ArenaNET. W artykulach opisujacych filozofie designu GW2. Poszukaj a znajdziesz.

Autor:  Szamotula [ 7 lip 2012, 21:10 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

To wytlumasz mi kolejny przyglupie, dlaczego tooltipy nie zawieraja dokladnych danych? Bo kurwa rebel4life i nie bedziemy tak jak kazda inna normalna gra? Moze to dodaje zlozonosci do gry, ze napiszemy SOME lifesteal, a retardy niech sobie spedzaja dziesiatki godzin na lalkach, zeby wyczaic ile to jest SOME przy kazdej mozliwej ilosci Healingu i Attack Damage'u - Lepsze niz content patch!

I przykro mi, ale ani strona gw2 ani jej wiki nie mowia, dlaczego tooltipy sa tak ograniczone.


Naprawde tak trudno zrobic tooltip Armor - 2098(72% dmg reduction), albo 'Your next attack steals life equal to 30% of dmg dealt, czy tez tak - Your next attack steals 1.5k life[30% of dmg dealt x 1/4 of your healing attribute](wzor ofc z dupy).

Nawet tak uboga i chujowa gra jak LoL posiada jebane przeliczniki w tooltipach, ktore sie dynamicznie zmieniaja w zaleznosci od posiadanych statow/buffow(BÓNÓW KURWA)


Bón me mejt. Fast! I need some bóns, coz I got lots of conditions on me. hehe

Strona 2 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team