MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 101 z 252

Autor:  yabaddi [ 8 wrz 2011, 18:12 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
A moga grindowac cathedral w tej becie? bo z tego co widzialem kolo 8-9lvl koncza.


Mogli, dziś przy okazji patcha zrobili wipe na serwerach. Tester z którym piszę na innym forum mówił, że przy pierwszym przebiegu przy Lich Kingu miał 9 lvl. Potem ma się otwarte waypointy i można się teleportować z wioski bezpośrednio do Royal Tombs (Lich King rzuca rare'y jednak tylko za pierwszym razem ;)).

Co do passive'ów zacytuję mojego rozmówcę:
Cytuj:
there are 15 passive skills. You get the 2 at level 10 and then one at levels: 12, 13, 15, 17, 19, 20, 22, 23, 25, 26, 28 and 2 at level 30

Autor:  raggnarok [ 8 wrz 2011, 18:37 ]
Tytuł: 

Jakies brednie z tymi passivami, chyba ze to RADYKALNIE zmienili, bo mialy byc tylko 3 passivy dostepne, na 10/20/30 do wyboru z kilkunastu. Nie wyobrazam sobie zeby wszystkie mialby byc dostepne, postac by byla za bardzo przejebane, chyba ze jest znerfuja w chuj.

Autor:  tomugeen [ 8 wrz 2011, 18:46 ]
Tytuł: 

Nie no, ja rozumiem ze dochodza passive nowe, a nie sloty na nie. Chociaz imho bylobu najlepiej dodawac 1/3 skilli wtedy kiedy slot, kolejna 1/3 do wybru przy drugim slocie, reszte przy ostatnim.
W taki sposob to dostajemy złudzenie rozwoju postaci co lvl ;]

Autor:  Asmax [ 8 wrz 2011, 19:12 ]
Tytuł: 

Jaki maxlvl?? 60?

Autor:  yabaddi [ 8 wrz 2011, 19:14 ]
Tytuł: 

Tester pisał, że "dostajemy passive" w sensie do wyboru, a nie że na 10 poziomie możesz mieć 2 passive skille jednocześnie aktywne. Pod tym względem chyba nic się nie zmieniło.

@Asmax
Tak, nadal max level w podstawce to 60.

Autor:  Adhoc [ 8 wrz 2011, 19:52 ]
Tytuł: 

ktos mi wytlumaczy jak w koncu bedzie wygladal ten action house, czy wszystkeigo nie wiadomo ?

Autor:  sula [ 8 wrz 2011, 19:58 ]
Tytuł: 

Normalnie jak allegro. Z tym ,że będą dwa jakby osobne z tego co rozumiem. Jeden z walutą jako gold in game , i drugi z walutą $.
Z tym ,że można gold za $ też opychać także :/

Aha i afaik można handlować wszystkim , czyli wszystkie bronie ,armory , gold i chyba też same postacie.


Tyle ,że chyba grając na hardcore trudności nie będziesz mógł korzystać z AH , tylko nie pamiętam czy w ogóle czy z tego za $.

Blizz bierze % za wszystko co opchniesz i stałą stawkę za wystawienie przedmiotu (nawet jak nei sprzedasz ) , no i na sam koniec jak będziesz chciał "wycofać" $ z konta aukcyjnego na paypal/ czy do banku to też płacisz %.

Chyba ,że jakieś szczegóły chcesz?

btw . ktoś mi linka może dać do jakiś dobrych gameplay?

Autor:  yabaddi [ 8 wrz 2011, 20:07 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Tyle ,że chyba grając na hardcore trudności nie będziesz mógł korzystać z AH , tylko nie pamiętam czy w ogóle czy z tego za $.


Grając na hardcore masz nadal dostęp do AH ale wyłącznie za gold.

Bodajże raz na tydzień będzie można wystawić przedmioty na aukcję bez płacenia za to. Teoretycznie można więc nie inwestując ani grosza zarobić parę $. Osobiście mnie to nie kręci ale niektórzy zapewne zapragną aby zwrócił im się koszt boxa ;)

Autor:  Adhoc [ 8 wrz 2011, 20:09 ]
Tytuł: 

dzieki rozumiem mniej wiecej teraz.
czyli normalny gracz tez bedzie mogl na tym niby zarabiac tyle, ze blizzard bedzie wszystko podatkowac.
ja pierdziele to juz nowy poziom chciwosci ;/
wyglada na to, ze normal mode bedzie zwyklym trashem, smietnikiem gdzie bez $ nie da rady.

Autor:  yabaddi [ 8 wrz 2011, 20:16 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
btw . ktoś mi linka może dać do jakiś dobrych gameplay?


Ten gość ma chyba najlepszej jakości filmiki:
http://www.youtube.com/user/synark123#p/u/1/onpFkNODsCs

Autor:  wodny [ 8 wrz 2011, 20:21 ]
Tytuł: 

Dla przyszłych barbarzyńców:
http://diablo.incgamers.com/forums/show ... p?t=810050 :)

Dla przyszłych czarodziejów:
http://panikmeister.pa.funpic.de/d3/wizskills.html :)

Autor:  sula [ 8 wrz 2011, 20:35 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
sula napisał(a):
btw . ktoś mi linka może dać do jakiś dobrych gameplay?


Ten gość ma chyba najlepszej jakości filmiki:
http://www.youtube.com/user/synark123#p/u/1/onpFkNODsCs

ty

Adhoc napisał(a):
dzieki rozumiem mniej wiecej teraz.
czyli normalny gracz tez bedzie mogl na tym niby zarabiac tyle, ze blizzard bedzie wszystko podatkowac.
ja pierdziele to juz nowy poziom chciwosci ;/

No sprzedaż kilku milionów boxów po wysokiej cenie po w ciągu pierwszych miesięcy po release ,a później opychanie jeszcze przez lata mniejszych ilości to już za mało :/

edit:
tak obie te video oglądam różne, mam ytanie bo mi sie szukac nie chce. Beta ma jakiś 1 poziom trudnosci tylko?

Bo wyglada to jak jakies mega easy mode.

Autor:  redruM [ 9 wrz 2011, 02:00 ]
Tytuł: 

stream

http://he.twitch.tv/diablounderground

Autor:  yabaddi [ 9 wrz 2011, 04:44 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
tak obie te video oglądam różne, mam ytanie bo mi sie szukac nie chce. Beta ma jakiś 1 poziom trudnosci tylko?

Bo wyglada to jak jakies mega easy mode.


Tak, w becie jest tylko Normal mode. Każdy ukończony poziom trudności otwiera następny (Nightmare, Hell, Inferno). Niestety Normal mode jest bardzo prosty bo wg. twórców ma za zadanie służyć jako wprowadzenie do gry, coś jak długi noob zone. Niestety, nie pomyśleli, że niektórzy gracze (w tym i ja) woleliby odkrywać fabułę gry równocześnie mając poczucie jakiegoś wyzwania w walce. No cóż, zrobili jak zrobili. Efekt jest taki, że Normal przejdzie się pewnie błyskawicznie, a ciekawa gra zacznie dopiero na 2 lub 3 poziomie trudności - szkoda tylko, że wtedy wszystko będzie już znane. Cała nadzieja w random eventach.

Autor:  sula [ 9 wrz 2011, 10:06 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
Tak, w becie jest tylko Normal mode. Każdy ukończony poziom trudności otwiera następny (Nightmare, Hell, Inferno). Niestety Normal mode jest bardzo prosty bo wg. twórców ma za zadanie służyć jako wprowadzenie do gry, coś jak długi noob zone. Niestety, nie pomyśleli, że niektórzy gracze (w tym i ja) woleliby odkrywać fabułę gry równocześnie mając poczucie jakiegoś wyzwania w walce. No cóż, zrobili jak zrobili. Efekt jest taki, że Normal przejdzie się pewnie błyskawicznie, a ciekawa gra zacznie dopiero na 2 lub 3 poziomie trudności - szkoda tylko, że wtedy wszystko będzie już znane. Cała nadzieja w random eventach.

Czyli trzeba zacząć na Normal ? I przejść całą grę ,żeby móc ewentualnie sobie później pograć na wyższym poziomie, a jak on też będzie dla gracza za łatwy to przejść całą grę drugi raz ,żeby w końcu pograć sobie z jakimś wyzwaniem?

Po co takie coś?

Przecież to jakieś narawde mega słabe rozwiązanie, nie wiem czy miałbym chęć przechodzenia całej gry nudząc się podczas walki i odkrywając fabułę ,żeby potem drugi raz przejść to samo tylko z jakimś wyzwaniem :/

Autor:  Nyx [ 9 wrz 2011, 10:15 ]
Tytuł: 

You must be new

Autor:  Bodziu [ 9 wrz 2011, 10:25 ]
Tytuł: 

He is really new ;)

Autor:  yabaddi [ 9 wrz 2011, 10:30 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Przecież to jakieś narawde mega słabe rozwiązanie, nie wiem czy miałbym chęć przechodzenia całej gry nudząc się podczas walki i odkrywając fabułę ,żeby potem drugi raz przejść to samo tylko z jakimś wyzwaniem :/


Blizzard w teorii przewidział to tak, że przez pierwsze 30 poziomów (czyli Normal mode) gracz uczy się gry, skilli, zbiera sprzęt i runy przygotowując się na trudniejszy poziom. Tyle tylko, że ta teoria odnosi się do przeciętnych graczy niekoniecznie zaznajomionych z serią. Ot, kolejne ułatwienie dla potencjalnie nowych klientów. Szkoda tylko, że kosztem starych..

Autor:  Bodziu [ 9 wrz 2011, 10:34 ]
Tytuł: 

No ale w czym problem ? W multi zawsze ktos moze zrobic przewozke do kosza, nieprawdaz ? Mysle, ze nawet na 10lvl byscie mieli powazne problemy z zabiciem moba na 1akcie kosza LOL patrzac z perspektywy D2.

Autor:  Piszpan [ 9 wrz 2011, 10:37 ]
Tytuł: 

znalazlem jakiegos klienta do bety i sciagam ciekawo czy zagram :)

Strona 101 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team