mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 252  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 14:36 
Cytuj  
Piaskowy napisał(a):
ech gośc mi pisze na gg, że ma F&F konto na sprzedaż. Ok pytam za ile i proszę o screeny, faktycznie nie fake...ale upewniłem się przez Team viewer :)

A teraz zabawna część..cena...bosz....chwila skupienia = 700 $ ( nie złotych )


To i tak tanio. Najtańsza transakcja o jakiej wiem, że doszła do skutku (znam nabywcę) to 500 euro. Sprzedawał jeden norweg znudzony bieganiem w kółko po tych samych rejonach. Amerykanie żądają równie wysokich stawek, nawet do 1200$.


_________________
For the pony!

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 14:42 
Cytuj  
A jak dostaje się to zaproszenie? Na naszym koncie pojawia się licencja "DIII" i zostajemy o tym powiadomieni czy dostajemy klucz? :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.


Ostatnio edytowano 23 wrz 2011, 14:44 przez wodny, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 14:44 
Cytuj  
wodny napisał(a):
A jak dostaję się to zaproszenie? Na naszym koncie pojawia się licencja "DIII" i zostajemy o tym powiadomieni czy dostajemy klucz? :)


Z Opt-In dostajesz maila z informacją (bez klucza), a na twoim koncie battle.net pojawia się beta D3. Z innych źródeł np. z konkursu dostajesz klucz w mailu.


_________________
For the pony!

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 14:49 
Cytuj  
Niby ktoś napisał, że dostał wczoraj z Opt In, ale jakoś ciężko znaleźć na US /EU większą ilość testerów.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 16:01 
Cytuj  
Co to PoE?


_________________
LaMoon#2988

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 16:04 
Cytuj  
Path of Exile - mmo slasher albo cus takiego


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 16:15 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Path of Exile - online Hack And Slash albo cus takiego


fixed

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 16:23 
Cytuj  
Cytuj:
Blizzard is continuing to release big bombs of Diablo III info without explanation or provocation, and after we were told a few days ago that the DiabloWikiDemon Hunter skills were being reworked… today brought the results. And wow, are they big.

No more are her skills divided into Hatred, Discipline, and Utility (there was just one utility, making some changes fairly necessary). Now they are divided into Hatred spenders, Hatred generators, and Discipline (spenders), and the skills do what the names say — some add to the Hatred resource while some spend it, apparently somewhat like the Monk’s Spirit Generators/Spenders.

The spenders are very expensive; Level One Impale costs 40 Hatred, while the lowest generating skills only bring in 5 or 10 Hatred. (The lowest generator is listed as Level 2, which must be wrong, or else the DH will start out with only one skill.) At that rate a DH would have to fire 4 or 6 or 8 shots of the hatred generators to use a single Hatred spender, and that seems a weird ratio, given that they’re all just arrows of one type or another.

Note that we do not know if Hatred still regenerates quickly, or at all. Perhaps it regenerates slowly, and thus the hatred generators are just sort of supplemental? (That debate is raging in the forums.)

Also, the required levels to start using the skills have been greatly reshuffled, with the biggest change to Rapid Fire. It was formerly enabled at Clvl 24, and it’s been moved all the way down to Clvl 5! This seems a direct response to the DH issue that some beta testers noted; that all the early DH skills spent Hatred, and that none of them did any AoE or multi-target damage. This turned the low level DH play into a very point and click, single-target attacker, and made her much less fun than the other four classes

So how do these changes work? No one knows. They have not been enabled in the beta, (I checked myself 5 minutes ago) and it’s entirely possible that they will not be. That’s based on the fact that Blizzard has listed plenty of other changes and bug fixes as “known issues” that they say are fixed in the final game, but won’t be patched into the beta test client.

I think these DH changes should be, (no matter how confident Bliz is in their Q&A) and not just because I want to play a more fun Demon Hunter now now now! After all, it seems like Beta tester feedback was a major factor in forcing this DH revision, and these are huge changes to how the character will play, so I’d think the Diablo 3 developers would want to roll them out to let the beta testers kick the tires and give them a test drive.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 16:39 
Cytuj  
Wiem ze temat o premierze jest dla wielu istotny, ale wlasnie zdazylem rzucic okiem na te itamz.

PHAIL!
Serio, pokladalem wielkie nadzieje w zajebistosci itemow, a zamiast unique (ktore byly rzeczywiscie unikalne, nawet low lvl jak Shaftstop, Magefists, Gull etc) dostajemy Legendary ktore sa takiem rare na sterydach z częscią losowych atrybutów.
Zatem skoro losowe atrybuty moga byc rozne (+MF na itemie ktory juz ma MF?), a dodatkowo spory zakres randomowosci (+51-111% dmg OMG). Spowoduje ze mozna dostac calkiem crappy legendary, a perfect beda warte fortune. Mozna z tego wnioskowac ze bedzie ich lecialo duzo - zeby kazdy glupek mial jakis orange, ale tych naprawde wypasionych malutko - zeby zarobic na RMAH.

Cannot be frozen, Crushing blow, +40%mana, Magic arrows, etc etc. W d2 itemki definiowaly postac. Nie raz sytuacja bvla taka -> omg wylecial mi super luk na ktory czekalem -> robie amazonke pod strzelanie z niego.

Tutaj dostajemy przewijajace sie 12 affixów na krzyz. Coście zrobili panowie?? ;[


EDIT: zeby nie byc goloslownym. Przegladalem sporo broni i np. nie ma w High lvl unique super szybkiej broni, ktora zmienialaby podejscie do innych itemow (+dmg, +elemntaldmg zyskujacy na wartosci wzgledem +%dmg). I tak dalej i tak dalej.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 16:55 
Cytuj  
I tak samo biorac pod uwagę, że premier dopiero w 2012 to może się sporo zmienić i jak juz wczesniej pisalem - staty itemow nie sa oficjalne i moga sie co chwile zmieniac etc. Ogolnie nie licz, ze wszystkie itemy dodali bo zaloze się, ze sporo jeszcze czeka na dodanie. Poczekajmy az zaproszą troche wiecej beta testerow bo obecnie liczba nie poraza i kto ma to testowac?? Nie mowiac juz o tym, ze bety starczy na 1h grania wiec tak naprawdę nawet sie rozpisac pewnie nie mozna.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 17:20 
Cytuj  
roball napisał(a):
Tomu skoncz pierdolic :/

Bedzie przeciez mozliwosc customizowania tych itemow przez runy, to samo bylo w d2 przeciez.


Do itemow sa gemy, runy to do skilli. Customizacja itemow bedzie bardzo slaba, niestety, bo tych gemow jest malutko, tylko 5 typow.
Faktycznie brakuje troche unikalnych skilli na przedmiotach, ale to jest akuat zaden problem zeby je dodac. Mysle ze cos na tym polu jeszcze poprawia, maja jeszcze jakies 4-5 miechow, czyli w chuj czasu na dodanie takich rzeczy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 17:40 
Cytuj  
roball napisał(a):
Tomu skoncz pierdolic :/

Bedzie przeciez mozliwosc customizowania tych itemow przez runy, to samo bylo w d2 przeciez.


Ryj roballu :F

Gemy ktore bedziemy wtykac w itemy dodaja wszedzie poza helmem po prostu base staty. W czapkach exp/mf/gold/speed. I to tyle.

Nie chwaliliby sie lista itemów gdyby czekal je powazny overhaul przed release. A ja komentuje stan obecny, liczylem na rozwiniecie mozliwosci z D2, poza wyjatkami jak skille w itemie (ale juz chance on hit/struck byly swietne). Zeby chociaz 30% tych legendary mialo w sobie cos wyjatkowego. Wystarczy porownac itemki ktore wystapily juz w D2 - te wersje nie maja tej zajebistosci wbudowanej w cyferki.

Nie chce porownywac do WoW ale boje sie troche tego co tam zrobili z itemami. Kazdy jest taki sam (z powodu ujebanej ilosci affixow) tylko rozni sie mocą - jak grade itemow w Lineage :F
W mmo z powodu balansu i duzych grup boją sie minmaxerow, co sami przyznali, ale w H'n'S podstawa to budowa totalnie sprofilowanej postaci - dzieki temu gra zyskuje replayability, bo mozna robic i drugą czarodziejkę, i trzecią i siedemnastą.
A kazda powinna celowac w inny gear. Przy ograniczeniu affixow tego nie ma, a na dodatek strach sie bac, ale do wyboru moga byc 4 sety wizualne w endgame.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 17:41 
Cytuj  
Nu ja musze powiedzieć, że mi sie bardzo design otoczenie podoba.
W sumie, moglbym te gre przejsc tylko po to zeby sobie wszystkie miejscowki obejrzec ;/.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 18:16 
Cytuj  
no w D1-D2 unique smierdzial zajebistoscia na kilometr , w D3 widze lekki piard :f


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 20:30 
Cytuj  
http://eu.battle.net/d3/pl/blog/2985426#comments

"VerTax
Naprawdę dostałem klucz. :) dowód macie obok. :D"

Avatara ma, a wcześniej nie miał ^^ nic nie dostałem.

Edit. Chyba skoro klucz to tylko M&P.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 21:29 
Cytuj  
Bashiok o przedmiotach:
http://forums.battle.net/thread.html?to ... sid=3000#7

(w skrócie, większość to placeholder'y - całej masy affixów/suffixów jeszcze nie zaimplementowali, nie ma ich w grze, a baza strony wyciąga dane z gry)


_________________
For the pony!

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 21:33 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=GlzpQUsLQXM :lol:

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 21:47 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=GlzpQUsLQXM :lol:

Popieram! :lol:


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 21:52 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Bashiok o przedmiotach:
http://forums.battle.net/thread.html?to ... sid=3000#7

(w skrócie, większość to placeholder'y - całej masy affixów/suffixów jeszcze nie zaimplementowali, nie ma ich w grze, a baza strony wyciąga dane z gry)


No to duzo pracy jeszcze przed nimi w takim razie. Srsly duzo bo to co wypuscili wyglada jak itemizacja Dungeon Siege 3. Albo WoW'a jak slusznie zauwazyl chyba Tomu.. kazdy item bardzo podobny tylko silniejszy stat-wise. Nie tak (IMHO) sie robi to w HnS :)

BTW. Bashioka naprawde zabawnie sie czyta.. te jego wall of text z usilnym przekonywaniem jak to Diablo 3 nie jest bardziej rozbudowane od 10 letniego D2 z zawsze jednym i tym samym argumentem - Runestones pomijajac ofc fakt ze wycieli z gry 3/4 rzeczy jakie byly w D2 dajac w zamian tylko to a i tak nie wiadomo jak to bedzie dzialac bo nie chca dac ludziom tego testowac. Ogolnie LOL.


Pracuj Blizzardzie, pracuj... bo narazie to slabo. Zobaczymy jak dodadza to czego niby wg PRowca nie ma jeszcze w grze.


Ostatnio edytowano 23 wrz 2011, 22:36 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 22:23 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Bashiok o przedmiotach:
http://forums.battle.net/thread.html?to ... sid=3000#7

(w skrócie, większość to placeholder'y - całej masy affixów/suffixów jeszcze nie zaimplementowali, nie ma ich w grze, a baza strony wyciąga dane z gry)


Mogli przeprosic za straszenie graczy ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 252  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.