MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 123 z 252

Autor:  Kabraxis [ 23 wrz 2011, 22:49 ]
Tytuł: 

Szczerze? Nie wierze w PRke Bashioka ani przez sekunde... Serio? Uruchamiaja cos takiego bazujac na niepelnych i nieskonczonych itemkach? Nie sadze... Itemki mialy byc takie jakie sa IMHO a teraz PRowiec musi sie tlumaczyc ze wzgledu na przytlaczajacy negatywny feedback i sciemniac ze maja elementy jeszcze nie wprowadzone do gry. Przeciez gdyby ich nie pokazali to niktby tych itemkow nie widzial przed premiera bo nie ma ich i nie bedzie w becie (o ile nie zwieksza capa albo ilosci contentu).
Chwalenie sie czyms co nie jest wg Blizzarda skonczone i dopieszczone nie jest w ich stylu. Choc jak wielokrotnie pisalem to juz nie jest ten sam, legendarny Blizzard tylko normalny developer robiacy dobre gry.

Poprostu mysleli ze jak uproscili i wycieli juz tyle elementow HnS ze wlasciwie zrobili konsolowego slashera (bo action to to jest ale RPG na pewno nie z takim "rozwojem postaci") to itemki tez moga zrobic byle jak.
Na szczescie ludzie nie sa jeszcze jak widac tak oglupieni "magia Blizzarda" i podniosl sie placz. Przy okazji okazalo sie o co tak naprawde chodzi w HnS - o itemki :) )
Szkoda tylko ze Blizzard tak ladnie nie zareagowal na inne negatywne (albo chociaz nie calkiem pozytywne - i nie chodzi ty tylko o RMAH) feedbacki community.

Dodajac do tego przesuniecie premiery na 2012 plus to ze zaczela sie normalna beta a nie wysylaja zaproszen bo ewidentnie cos im sie tam sypie uwazam ze Blizzard ma przed sobie ciezkie miesiace bo chyba nie wszytko poszlo po ich mysli a gra wcale nie jest tak skonczona i genialna jak mysleli. : ) Albo moze przeliczyli sie z bezkrytycznym podejsciem ludzi do ich produktu i loga "Diablo".

Zreszta pisalem tutaj zaraz po rozpoczeciu F&F ze ilosc rapotowanych bugow na forum Bety jest tak duza (zwlaszcza ze to podobno tylko "stress test serwerow BN2" - LOL) ze albo bedzie patch co dwa dni przez miesiac po premierze albo przesuna na styczen a moze i pozniej.

Ja sie ciesze - to wyjdzie grze tylko na dobre. Gdyby tylko czesciej sluchali community ehh.. :/

PS. I tak przewiduje niezle jaja po premierze. Az strach pomyslec jak zabugowany MOZE BYC (z naciskiem na moze zeby nie bylo ze stwierdzam fakty ze szklanej kuli) pozniejszy content i jak broken albo overpowerde moga byc nie testowane ogolnie mechaniki (min wlasnie runestones) jesli z tym co maja juz sa takie problemy ze przekladaja premiere i nie wysylaja zaproszen do bety.
Obym sie mylil ale dla mnie tak to wlasnie wyglada atm. W sensie ze cos jest mocno nie tak z gra. :/

PS. Kurwa znowu wall of text wyszedl - sorry. Juz narazie ostatni bo nie ma juz w sume co za bardzo komentowac. :)

Autor:  raggnarok [ 23 wrz 2011, 23:20 ]
Tytuł: 

No gdyby byli w tym punkcie gdzie chcieli, to by gra wyszla w tym roku, takze jest oczywiste, ze sie przeliczyli z pewnymi rzeczami. Maja 5 miechow na doszlifowanie, zakladajac, ze gra wyjdzie w lutym, co jest chyba w miare optymalnym terminem. Takze czasu w chuj i lepiej zeby gra wyszla te 3 miesiace pozniej w miare dopracowana niz zeby sie czlowiek wkurwial po premierze.
Na szczescie koncowka tego roku jest tak zajebana fajnymi grami, ze nie zauwazymy braku D3 :)

Autor:  tomugeen [ 23 wrz 2011, 23:26 ]
Tytuł: 

Sporo racji, to samo pisalem o itemach. Dziwne zeby cale DB robic na stronie do czegos co ma sie zupelnie zmienic. Przetestowac, czy itemki sie dobrzel inkuja to moga wewnetrznie.

No ale mam nadzieje ze wezma sobie do serca placze i itemizacje bedzie popychac ludzi do dalszej gry.
W takim PoE na 4 itemki unique, ktore widzialem 3 powodowaly (nie tylko u mnie) chcec zrobienia nowej postaci zbudowanej pod inny stat zupelnie.


O dzialanie samej gry az tak sie nie martwie. Juz becie wyglada to fajnie, gra jest plynna, potworki ciekawe, skille tez sie uzupelniaja.
Troche dziwne, ze nikt nie zauwazyl spierdolonej mechaniki hatred u DH, no ale zakladam ze to element PRu i pracuja od dawna na innym buildzie niz widzimy w becie.
Tutaj oni rzeczywiscie chca przetestowac sieć, load niedlugo no i battlenet/AH.

Watpie tez zeby skonczylo sie na slasherze i upodleniu gatunku. Jezeli bedzie to gra na "przejscie" a nie zachecajaca graczy do wlasnorecznego podnoszenia poprzeczki (HC, fun buildy, melee wizard, sam planuje Witch Doctora z łukiem - widzialem juz nawet ze sa dla niego przygotowne z bonusami dla WD, pety, slow na ziemi, acid cloud a potem szyjemy z luku) to zawsze beda alternatywy.
PoE niby jest indie, ale wykonana swietnie, z zachowaniem tego co przyciagalo wlasnie do serii diablo miliony ludzi przez kilkanascie lat.

Nie, nie wierze zeby blizzard mogl sobie w stope strzelic.

Autor:  yabaddi [ 24 wrz 2011, 06:49 ]
Tytuł: 

Parę uwag odnośnie systemu przedmiotów:

1) przedmioty, które pokazali na stronie głównej nie wnoszą ze sobą nic nowego, mogą się wydawać mdłe i nijakie (przyznaję, sam mam podobne wrażenie)

2) wydaje mi się prawdopodobne, że o wielu rzeczach jeszcze nie wiemy (bo to Blizzard, zawsze nas zaskakiwał - czasami zwrotami o 180 st.)

3) gdyby w sposobie konstruowania przedmiotów (zwłaszcza tych rzadkich i legendarnych) użyto nowych, ciekawych bonusów to obecny system ich tworzenia (dynamiczny nie statyczny) mógłby być ciekawszy niż było to poprzednio

4) jestem w stanie zrozumieć dlaczego nie chcą powtórki z poprzedniej części gry w systemie unikatów - powodowało to zbyt duże powielenie wzorców, w efekcie ludzie biegali jak armia klonów i każdy miał "listę zakupów" aby uzupełnić swój build o "jedynie słuszne" wyposażenie

5) mam szczerą nadzieję, że zrobią coś jeszcze w sprawie gemów, które po prostu straciły dla mnie swój urok

6) mam duuże obawy względem systemu run - po obrazkach widzę, że system unattuned runestones wg. J.Wilsona niestety mógł wejść w życie

Autor:  raggnarok [ 24 wrz 2011, 11:30 ]
Tytuł: 

Niekotrzy speluluja, ze sa normalne runy i DODATKOWO unattuned z dodatkowymi bonusami. Czyli masz wybor - wrzucasz taka, ktorej efekt znasz, lub ryzykujesz i wrzucasz unattuned, ktora ma dodatkowy bonusik, ale cholera wie jakiego koloru bedzie taka runka. W sumie bylby to fajny kompromis imho.

Autor:  Dana [ 24 wrz 2011, 11:45 ]
Tytuł: 

Meanwhile przed kwaterą Blizzarda.

Obrazek

Autor:  Sylvian [ 24 wrz 2011, 12:17 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Szczerze? Nie wierze w PRke Bashioka ani przez sekunde... Serio? Uruchamiaja cos takiego bazujac na niepelnych i nieskonczonych itemkach? Nie sadze...


Szczerze? To, że uruchomili bazę itemów na stronie nie oznacza nic. One mogę się 1000 razy zmienić i nie będzie to miało wpływu na nic. A sam mechanizm pozwalający na przeglądanie tych itemów jeszcze przed premierą czy jakkolwiek bardziej dostępną betą to super zagranie PRowe. Fani mogą sobie przeglądać to, dawać feedback - a więc dalej podsycane jest zainteresowanie tytułem. Jednym słowem coś się dzieje, gra utrwala się w świadomości graczy i oto właśnie chodzi.

Jak zmienią bazę itemów to zmienią - nie będzie wymagało to prawie żadnej pracy z ich strony aby opublikować na www uaktualnioną ich wersję.

Autor:  yabaddi [ 24 wrz 2011, 13:27 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Niekotrzy speluluja, ze sa normalne runy i DODATKOWO unattuned z dodatkowymi bonusami. Czyli masz wybor - wrzucasz taka, ktorej efekt znasz, lub ryzykujesz i wrzucasz unattuned, ktora ma dodatkowy bonusik, ale cholera wie jakiego koloru bedzie taka runka. W sumie bylby to fajny kompromis imho.


A tak, słyszałem o tym. Fakt, taki system byłby nawet ciekawy. No cóż, pozostaje mieć nadzieję..

Autor:  Piaskowy [ 24 wrz 2011, 16:02 ]
Tytuł: 

True or False..we never know

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 1?page=1#3

...ale jakoś nikt sie nie przyznaje, że dostał...

Autor:  Piaskowy [ 24 wrz 2011, 16:23 ]
Tytuł: 

Popatrz na datę ich wpisów: 9.9.2011 :)

Autor:  koci [ 24 wrz 2011, 18:05 ]
Tytuł: 

Patrz na 3 ostatnie wpisy

Autor:  Piaskowy [ 24 wrz 2011, 18:30 ]
Tytuł: 

Tak, ale gość o nicku D3Beta miał ten problem już 9, tylko re'postował. Zresztą nieważne. Czytając US forum widać, że nowi gracze się pojawiają.

Autor:  yabaddi [ 25 wrz 2011, 08:24 ]
Tytuł: 

Polecam ostatni build emulatora D3, można pobrać linkiem z tego forum:
http://www.ownedcore.com/forums/diablo- ... ryday.html

Pozmieniajcie sobie mapy, poza katedrami szczególnie polecam "largetristram" i "weepinghollowbig" (pod assets/maps macie pliki z rozszerzeniami .txt wystarczy podmienić w configu).

Autor:  sula [ 25 wrz 2011, 08:55 ]
Tytuł: 

Hmm poczytałem i filmiki obejrzałem. No ładnie się z tym uporali , szybko.

Pewnie wstawić trochę mobów jak już dojdą do tego jak to nie jakiś wielki problem będzie , tym bardziej ,że zwykłe moby to w Diablo szczątkową AI mają. No ,ale loot tables , bosy , etc to strasznie dużo roboty i jeżeli kiedykolwiek się ktoś podejmie to długie miesiące :/

edit: sorry już wstawili jakiegoś zombie tylko póki co lewituje w powietrzu i się go ukatrupić nie da lol

Autor:  Bajtek [ 25 wrz 2011, 11:32 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
Polecam ostatni build emulatora D3, można pobrać linkiem z tego forum:
http://www.ownedcore.com/forums/diablo- ... ryday.html

Pozmieniajcie sobie mapy, poza katedrami szczególnie polecam "largetristram" i "weepinghollowbig" (pod assets/maps macie pliki z rozszerzeniami .txt wystarczy podmienić w configu).


Czy ktos ma ten sam problem co ja? Klient D3 przy probie logowania zatrzymuje sie na 'Retrieving Hero List' i nic sie nie dzieje...

Mam najnowszego patcha 0.3 i launcher pokazuje, ze 'Game is up to date', wiec nie wiem co moge jeszcze zrobic...

Jesli ktos znalazl rozwiazanie to bardzo prosze o pomoc.

EDIT: Znalazlem rozwiazanie, jesli ktos ma ten sam problem co ja, to wystarczy sciagnac http://system.data.sqlite.org/sqlite-ne ... 0.74.0.exe i loguje sie bez problemu.

Autor:  zaboleq [ 25 wrz 2011, 13:19 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
Polecam ostatni build emulatora D3, można pobrać linkiem z tego forum:
http://www.ownedcore.com/forums/diablo- ... ryday.html

Pozmieniajcie sobie mapy, poza katedrami szczególnie polecam "largetristram" i "weepinghollowbig" (pod assets/maps macie pliki z rozszerzeniami .txt wystarczy podmienić w configu).


Chyba coś forum padło :/...

Autor:  yabaddi [ 25 wrz 2011, 14:51 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Chyba coś forum padło :/...


Tak, zauważyłem. Jakiś idiota zarzucił linkiem do forum d3sharp (emulatora D3) na stronie głównej Blizzarda. Nie wiem czy to nie skutek czyjejś "interwencji"...

Na wszelki wypadek, pod tym linkiem jest najnowszy build emulatora:
http://www.multiupload.com/VJ033JFLYJ

Autor:  Drisker [ 25 wrz 2011, 20:52 ]
Tytuł: 

Jest juz nastepna wersja emu, mozna mordowac duze ilosci zombie ale tylko male monkiem bez efektow umiejetnosci. Jeszcze tydzien i pewnie bedzie mozna testowac itemki.

Autor:  zaboleq [ 25 wrz 2011, 21:02 ]
Tytuł: 

Hmm mi coś to średnio działa:

Zombie są, są jakby jakieś śwetliki ale...

Nic nie można bić, nie mogę otworzyć drzwi do miasta. Ogólnie nakierowania kursorem na moba nie pokazuje jego nazwy etc wiec nie mogę go bić niestety. Any ideas? Itemów z ziemi też nie mogę podnosić.

No i gram monkiem male, żeby nie było.

Autor:  Drisker [ 25 wrz 2011, 21:16 ]
Tytuł: 

Dla pewnosci. emu na ktorym "dzialaja" zombie wazy cos kolo 1mb. Troche szkoda ze nie ma AI ale za jakis czas do tego dojda. W koncu zombie nie powinny byc zbyt inteligentne. Wazne ze doszli do jakiejkolwiek interakcji z obiektami i zmieniania stref. Podesle ci link na PW.

Strona 123 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team