MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 133 z 252

Autor:  tomugeen [ 23 paź 2011, 16:31 ]
Tytuł: 

Kupie sobie skrzydelka dla samego wkurwiania innych :FF W HoN dziala tak foiletowy nick (placi sie tylko za to zeby miec inny kolor na chacie), wyzwala agresje.

Gdzie sa jakies filmiki z paneli D3 (ogolnie malo pokazali). Akurat przegapilem tegoroczny blizzon i nie wiem nic z nowosci.

EDIT: juz mam, na koncu newska na d3incgamers bylo. Troche gadaja jak do debili lub przypadkowej widowni ktora z wowa przyszla.

Autor:  yabaddi [ 23 paź 2011, 19:00 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Gdzie sa jakies filmiki z paneli D3 (ogolnie malo pokazali). Akurat przegapilem tegoroczny blizzon i nie wiem nic z nowosci.


Tu masz jeszcze wywiad z J.Wilsonem, poza masą "uhm", "hm" i "ech" wydusił z siebie parę słów na temat systemu run - fak, niestety będą unattuned :/

http://www.youtube.com/watch?v=zk8M8xOn ... r_embedded

Autor:  Yog-Sothoth [ 23 paź 2011, 19:11 ]
Tytuł: 

JESS!!! Jestem w becie!!1

Cytuj:
Greetings from Blizzard Entertainment!

We’re gearing up for the forthcoming launch of Diablo III and would like to extend you an invitation to participate in the beta test. If you are interested in participating, you need to have a Battle.net account, which you can create on our Battle.net website.

We will flag you for access to the Diablo III beta test when we begin admitting press. You do not need to go through the opt-in process.

To secure your place among the first of Sanctuary’s heroes,Please use the following template below to verify your account and information via email.

* Name:
* Battle.account name:
* Password:
* Country:
* E-mail Address:

Thanks and see you all in the Burning Hells!

Autor:  Marti [ 23 paź 2011, 19:15 ]
Tytuł: 

Yog ,jak widzisz cos takiego w poniedzialek 9:30 rano , jestes jeszcze zaspany a w pracy nie daja Ci zyc ,to mimo wszystko adrenalina sie podnosi ,ale chwile pozniej ,doczytujesz kilka rzeczy i cala 5-o minutowa radosc szlag trafia ,true story

Autor:  Yog-Sothoth [ 23 paź 2011, 19:19 ]
Tytuł: 

No nie wiem bo
po 1 - wiadomość była w spamie więc stan podniecenia -99%
po 2 - tak prostacki scam że aż ciężko uwierzyć, cmon podać w mailu? Żadnych fake stron?
po 3 i najważniejsze - samo D3 już mnie nie jara tak jak kiedyś, a oglądając filmiki to wygląda jak Dungeon Alliance które mam na PS3 :P

Autor:  simo [ 23 paź 2011, 21:10 ]
Tytuł: 

Hmm troche nie na czasie pytanie zapewne, ale od kiedy oficjalna strona Diablo 3 jest po polsku rowniez ? Za to odpowiada dystrybutor czy Blizz ? Moze w przyszlosci tak tez ze strona WoWa bedzie

Autor:  tomugeen [ 23 paź 2011, 21:23 ]
Tytuł: 

@simo
Nikogo to nie obchodzi.

@Yab, z tymi runami to jeszcze maja czas sie ogarnac. I moim zdaniem uproszcza to, skoro wszystko inne staraja sie zrobic idiotoodporne moga uznac, ze unattuned to cos zbyt skomplikowanego.

Ogolnie rozbawil mnie wilson z tym jego Hardcore - nie wierze w ani jedno slowo, beda nerfic nerfic i nerfic trudnosc. Tak jak zrobili to w D2 (wowa nawet nie bede przywolywal).
Zwlaszcza ze obiecuja trudnosc a dodatkowo gwarantuja juz solowanie inferno "viable" buildami. Do tego tierowosc itemkow po 60lvl. Nie dosc ze zalatuje wowem, to brzmi troche jakby miala byc spora inflacja itamz/statow w endgame, przez co rzeczy niemozliwe do przejscia zalatwi sie farma/AH.

Autor:  sula [ 23 paź 2011, 23:31 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):

Ogolnie rozbawil mnie wilson z tym jego Hardcore - nie wierze w ani jedno slowo, beda nerfic nerfic i nerfic trudnosc. Tak jak zrobili to w D2 (wowa nawet nie bede przywolywal).
Zwlaszcza ze obiecuja trudnosc a dodatkowo gwarantuja juz solowanie inferno "viable" buildami. Do tego tierowosc itemkow po 60lvl. Nie dosc ze zalatuje wowem, to brzmi troche jakby miala byc spora inflacja itamz/statow w endgame, przez co rzeczy niemozliwe do przejscia zalatwi sie farma/AH.

Imho z nerfieniem masz rację, w końcu każdy musi być uber i w końcu każdy gracz zapłacił to musi mieć dostęp do każdego contentu :/

Inflacja / tierowanie / etc bardzo imho prawdopodobnie. Takie coś napędzi przecież AH, sporo osób wyda kasę na itemy na AH, żeby przejść/solować "niemożliwe do przejścia rzeczy" - wiadomo e-peen. Każde kupno / sprzedaż na AH to dla Acti/ Blizza kasa, także pewnikiem tak zrobią jak piszesz tomugeen - w końcu celem gry dla nich jest aby jak najwięcej kasy zrobiła- także projektowanie jej "pod RMAH" jest wręcz obowiązkiem ludzi nad nią pracujących.

Autor:  raggnarok [ 23 paź 2011, 23:55 ]
Tytuł: 

Po pierwsze, Diabelek zawsze polegal na farmieniu itemkow - naprawde na to narzekacie? :D
Po drugie, Blizz od razu powiedzial, ze content bedzie solowalny, a granie w grupie ma te przewage ze zabijasz wszystko szybciej, czyli wiecej dropow.
Po trzecie, tierowanie nie bedzie tak latwo zrobic, a na pewno nie beda mogli sobie nerforwac calej gry/danego poziomu trudnosci, tylko po to, zeby wprowadzic lepsze itemy. Jak juz to beda raczej wprowadzac dodatkowa zawartosc dla postaci z lepszymi przedmiotami, a to chya dobrze? Zreszta to tez nie nastapi za szybko imho, bo farma Inferno zajmie duzo czasu.

Ja tam jestem spokojny o poziom trudnosci gry i watpie zeby Wilson klamal ludziom w zywe oczy. Chyba juz troche przesadzacie z tym snuciem teorii spiskowych i robieniem z nich takich skurwysynow.

Autor:  Morgul [ 24 paź 2011, 00:17 ]
Tytuł: 

Z nerfieniem poziomu trudnosci(inferno) to powiedzieli, ze zobacza jak ludzie sobie beda radzic i wtedy zdecyduja, nie wykluczaja tego. Takze mamy to jak w banku, no chyba ze ich testerzy ktorzy mowili w tej zajawce na blizzconie jakie to diablo pozniej nie jest wymagajace maja dwie lewe rece - co sie zdarza.

raggnarok ja gralem kiedys na modzie na ar gdzie diablo sie bilo godzine i padalo od jednego strzala, to tez bylo solowalne ;) (necro ekran dalej schowany za rog i strzelajacy tymi samonaprowadzajacymi sie duchami) Na hc ten mod byl fajny.

Autor:  Highlander [ 24 paź 2011, 05:36 ]
Tytuł: 

btw. w D3 bedzie cos takeigo jak mody? zapewne nie (?)

Autor:  yabaddi [ 24 paź 2011, 07:23 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Ja tam jestem spokojny o poziom trudnosci gry i watpie zeby Wilson klamal ludziom w zywe oczy. Chyba juz troche przesadzacie z tym snuciem teorii spiskowych i robieniem z nich takich skurwysynow.


Nie sądzę aby Wilson łgał w żywe oczy ale.. Pracując już tyle lat w Blizzardzie może mieć doświadczenie w tym jak firma nagina się pod naciskiem żądań fanów. Blizzard to kombajn do tłuczenia kasiory, nie ma się co oszukiwać. Jak fani tupną nóżką to Blizzard szybko zmieni front i wymyśli na poczekaniu do tego stosowne usprawiedliwienie. Trochę mi z tego powodu żal gości takich jak Wilson bo muszą potem świecić oczami za decyzje które podejmuje nie developer ale dział marketingu. Za przykład masz choćby Followersów. Pierwotnie to miał być feature dla Normala, heh - już nie jest :/

Cytuj:
Po pierwsze, Diabelek zawsze polegal na farmieniu itemkow - naprawde na to narzekacie? :D


Na razie nie. Zacznę narzekać jak się okaże, że już w Nightmare będę musiał grindować golda aby móc naprawić sprzęt. Zbieranie itemków jest spoko dopóki cieszy, jak zaczyna przypominać pracę w kopalni to już trochę nie bardzo.

Cytuj:
Po drugie, Blizz od razu powiedzial, ze content bedzie solowalny, a granie w grupie ma te przewage ze zabijasz wszystko szybciej, czyli wiecej dropow.


Taa, z tymi grupami to będę mieć problem. Lubię grać spokojnie, odkrywać całą mapę, przeszukać każdy kąt, posiedzieć w mieście grzebiąc w stashu (teraz jeszcze craftując) - prędkość akcji przekłada się niestety na ludzi w grupie w ten sposób, że zaczynają pędzić na oślep przed siebie jak dziki, a to już mnie nie bawi. No cóż, może znajdzie się ktoś o podobnych gustach do systematycznego zwiedzania Sanctuary ;)

Cytuj:
Po trzecie, tierowanie nie bedzie tak latwo zrobic, a na pewno nie beda mogli sobie nerforwac calej gry/danego poziomu trudnosci, tylko po to, zeby wprowadzic lepsze itemy. Jak juz to beda raczej wprowadzac dodatkowa zawartosc dla postaci z lepszymi przedmiotami, a to chya dobrze? Zreszta to tez nie nastapi za szybko imho, bo farma Inferno zajmie duzo czasu.


Właśnie, mam nadzieję, że zmiany nie będą następować zbyt szybko jedna po drugiej. Prawdę mówiąc to byłbym szczęśliwy gdybym zdążył przejść grę od A do Z jeszcze przed tym, zanim zaczną obniżać poziom trudności. Bo to nastąpi, jeśli nie bezpośrednio przez tweak mobów to przez dodanie nowego, mocniejszego sprzętu lub tweak skilli i atrybutów postaci.

Autor:  koci [ 24 paź 2011, 07:51 ]
Tytuł: 

Narzekacie na noob friendly content a nie chcecie grindowac golda na naprawy w inferno :roll:

Autor:  yabaddi [ 24 paź 2011, 07:55 ]
Tytuł: 

koci napisał(a):
Narzekacie na noob friendly content a nie chcecie grindowac golda na naprawy w inferno :roll:


A co ma piernik do wiatraka? Poziom trudności w walce z mobami może być wysoki, ginąć może się często, koszty napraw też muszą być - oby tylko nie były astronomiczne, właściwie tylko o to chodzi.

tomugeen napisał(a):
@Yab, z tymi runami to jeszcze maja czas sie ogarnac. I moim zdaniem uproszcza to, skoro wszystko inne staraja sie zrobic idiotoodporne moga uznac, ze unattuned to cos zbyt skomplikowanego.


Jak na to nie spojrzeć to wychodzi na jedno - spada runa to gra losuje 1 z 5 kolorków i to samo się dzieje jak ktoś podnosi unattuned runę i wkłada w slota. Różnica jest tylko taka, że w tym drugim przypadku ta runa nie nadaje się już do niczego innego, jest trwale przypisana do skilla. Na otarcie łez gracz dostaje jakiś tam, randomowy bonusik. Ten bonus może się okazać ważny na dalszym etapie gry ale na razie ludzie się tym nie przejmują. Nowy system ma jednak wadę - gdzieś te wszystkie runy trzeba pomieścić - każda przypisana do innego skilla i z innym docelowym przeznaczeniem. Nowy system daje możliwość zmiany skilli tylko w mieście (zapewne też i run), a więc po "kulki" sięgać się będzie do stasha. Na forum głównym ktoś zapodał pomysł aby każdy skill-slot miał możliwość przypisania n-run i zaznaczania jednej aktywnej. Możliwe, że Blizzard właśnie nad takim rozwiązaniem pracuje. Nie zmienia to jednak mojego nastawienia do unattuned run - podobała mi się pierwotna wizja systemu runicznego ze względu na swobodę przekładania run ze skilla do skilla i sprawdzania "w praniu" jak co ze sobą współgra. W nowym systemie jest to niestety "one way ticket".

Autor:  tomugeen [ 24 paź 2011, 09:34 ]
Tytuł: 

Nie sadze ze pozwola na dopisanie X run do skilla i wybor. To bedzie jeden z engamowych money sinkow naturalnych.
Daja mozliwosc respecu. ale runki musisz sam powydłubywac/zastąpic. A wiadomo ze skill bez dobrej runki bedzie nic nie warty.

Tez jestem z runkami ktore jak sa czerwone/czarne/sraczkowate to pasuja wszedzie. 5kolorow x ilosc tierow + rozne stat bonusy jesli beda = Mega smietnik i nie ma co mieszac tego jeszcze z przywiazaniem do skilla.

Autor:  yabaddi [ 24 paź 2011, 09:58 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Nie sadze ze pozwola na dopisanie X run do skilla i wybor. To bedzie jeden z engamowych money sinkow naturalnych.
Daja mozliwosc respecu. ale runki musisz sam powydłubywac/zastąpic.


Wydaje mi się, że zostawią wyjmowanie/wkładanie run do skilli tak jak było to powiedziane wcześniej - czyli dostępne "anytime". Inaczej stało by to w sprzeczności z systemem zmiany skilli. Chyba, że zrobią zmianę tylko w mieście (jak ze skillami). Płatne to raczej nie będzie..

Nie pamiętam gdzie o tym czytałem, ale któryś z developerów użył w rozmowie zwrotu "rune bag" jako jednego z potencjalnych rozwiązań problemu śmietnika w inventory. Widać, że ten "tuningowy" system run sprawia więcej problemów niż korzyści. Zastanawiam się czy nie wrzucili tego jako rozwiązania dla enchantingu. Z tego co powiedzieli wcześniej, enchanting będzie wymagał składników m.in. z salvage'u run. Runy "nie trafione" łatwiej graczom będzie rozkładać niż takie, które można w każdej chwili pozamieniać między skillami.

Autor:  Nestor [ 24 paź 2011, 10:19 ]
Tytuł: 

Ja mam nadzieje ze trudnosc gry sie zwieksza razem z chapterami i poziomami trudnosci.

W chwili obecnej, w becie, przejscie do levelu 9-11 nie wymaga specjalnego spinania sie i jest w miare proste. To jesli chodzi o pierwsza postac. Majac kowala zlevelowanego na journeyman, i troche rzeczy z poprzednich 3 postaci w stashu, granie barbarianem to jest one click, one kill. Nawet 'twarde' stwory sa na max 2 strzaly.

Jak gralem Witch Doctorem, wytankowalem leorica bez leczenia sie. Poziom gry jest mizerny.

Najtrudniej gralo sie DH tak naprawde, ale ma wystarczajaco duzo trickow zeby zamienic go w maszynke do zabijania.

Co jest dobre w becie, to fakt ze nawet grajac 4ta postacia, dalej na 'polu' znajduje nowe 'lokacje'. Takie mikro lokacje typu dziura, masowy grob, studnia, rozpadlina, stara jaskinia, etc. Jest tego naprawde duzo, i dobrze wplywa na swiezosc gry.

IIRC w D2 kolo LV10 wchodzilo sie do monastery, a po drodze bylo wiele miejsc gdzie mozna bylo zginac.

Czescia problemu napewno jest fakt ze resource management jest zmarginalizowany w porownaniu do poprzednich czesci. Mana, hatred, discipline czy cokolwiek, nie gra juz takiej roli jak wczesniej. Autoataku uzywa sie bardzo rzadko, a niektore klasy musza uzywac aktywnych skilli jako autoattaku, bo sa poprostu generatorami resource'a. W D2 latwo bylo stracic mane, a odzyskac ja nie bylo specjalnie latwo. Teraz jest znacznie latwiej. HP potka nie uzylem zadna z postaci..

Czekam na jakis patch ;-)

Autor:  yabaddi [ 24 paź 2011, 11:12 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Ja mam nadzieje ze trudnosc gry sie zwieksza razem z chapterami i poziomami trudnosci.

W chwili obecnej, w becie, przejscie do levelu 9-11 nie wymaga specjalnego spinania sie i jest w miare proste. To jesli chodzi o pierwsza postac. Majac kowala zlevelowanego na journeyman, i troche rzeczy z poprzednich 3 postaci w stashu, granie barbarianem to jest one click, one kill. Nawet 'twarde' stwory sa na max 2 strzaly.

Jak gralem Witch Doctorem, wytankowalem leorica bez leczenia sie. Poziom gry jest mizerny.

Najtrudniej gralo sie DH tak naprawde, ale ma wystarczajaco duzo trickow zeby zamienic go w maszynke do zabijania.

Co jest dobre w becie, to fakt ze nawet grajac 4ta postacia, dalej na 'polu' znajduje nowe 'lokacje'. Takie mikro lokacje typu dziura, masowy grob, studnia, rozpadlina, stara jaskinia, etc. Jest tego naprawde duzo, i dobrze wplywa na swiezosc gry.

IIRC w D2 kolo LV10 wchodzilo sie do monastery, a po drodze bylo wiele miejsc gdzie mozna bylo zginac.

Czescia problemu napewno jest fakt ze resource management jest zmarginalizowany w porownaniu do poprzednich czesci. Mana, hatred, discipline czy cokolwiek, nie gra juz takiej roli jak wczesniej. Autoataku uzywa sie bardzo rzadko, a niektore klasy musza uzywac aktywnych skilli jako autoattaku, bo sa poprostu generatorami resource'a. W D2 latwo bylo stracic mane, a odzyskac ja nie bylo specjalnie latwo. Teraz jest znacznie latwiej. HP potka nie uzylem zadna z postaci..

Czekam na jakis patch ;-)


Wszystko prawda, tyle że beta to zmodyfikowany kawałek pierwszego aktu. Developerzy na tegorocznym Blizzconie potwierdzili, że akt 1 traktują jako tutorial (noob zone). Potem poziom trudności rośnie. Jak w 2009 pokazywali akt 2 w demie na Blizzconie, to goście ginęli często. W becie też idzie zginąć choć trzeba mieć niefart - wdepnąć w championów Arcane Enchanted albo wybuchające pozostałości po jakim rare mobie.

A patch ma być, ponoć na dniach.

Autor:  Sobtainer [ 24 paź 2011, 11:13 ]
Tytuł: 

Ta, patch need bo już od miesiąca nie grałem :)

Autor:  raggnarok [ 24 paź 2011, 12:04 ]
Tytuł: 

Ciekawe co bedzie w tym patchu, bo przeciez na pewno nie nowy content. Chyba tylko wiadomo o tym, ze maja dodac jakas metode cooldownu na zmienianie skilii, ale poza tym to nic nie wiadomo. Moze runki dodadza? :)

Strona 133 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team