MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 136 z 252

Autor:  kikas [ 29 paź 2011, 20:32 ]
Tytuł: 

Też bym rzucił chętnie okiem.

Autor:  Piaskowy [ 29 paź 2011, 20:55 ]
Tytuł: 

On chyba pytał, czy zrobić stream :).....a nie czy udostępnić konto :). CHyba że się mylę to ja też chcę.

Autor:  Nestor [ 29 paź 2011, 20:55 ]
Tytuł: 

Robal, moduj lepiej fredy o bf3 a nie wyginasz epeena.

Autor:  yabaddi [ 31 paź 2011, 10:37 ]
Tytuł: 

Emulator MOOEGE doczekał się ciekawej aktualizacji - dodano Artisanów (wszystkich trzech), można więc przeglądać co będzie można u nich robić (tak jak się domyślałem Enchanting u Mystica wymaga salvage'u run).

Autor:  koci [ 31 paź 2011, 13:05 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
Emulator MOOEGE doczekał się ciekawej aktualizacji - dodano Artisanów (wszystkich trzech), można więc przeglądać co będzie można u nich robić (tak jak się domyślałem Enchanting u Mystica wymaga salvage'u run).

link plz

Autor:  tomugeen [ 31 paź 2011, 14:32 ]
Tytuł: 

https://github.com/mooege/mooege

Autor:  yabaddi [ 31 paź 2011, 15:02 ]
Tytuł: 

Tu masz link do autobuilder'a/autoupdater'a:

http://mooext.com/

Jak ściągnie najnowszy update to trzeba tylko przegrać pliki MPQ z katalogu gry do /assets/MPQ emulatora (nie wszystkie - ClientData i CoreData oraz podfolder /base wystarczą).

Autor:  Bahamut [ 31 paź 2011, 23:13 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
Tu masz link do autobuilder'a/autoupdater'a:

http://mooext.com/

Jak ściągnie najnowszy update to trzeba tylko przegrać pliki MPQ z katalogu gry do /assets/MPQ emulatora (nie wszystkie - ClientData i CoreData oraz podfolder /base wystarczą).


Ale grać można? Skille i moby są? Jest jakies summary tego co działa/nie działa?

Autor:  yabaddi [ 1 lis 2011, 20:16 ]
Tytuł: 

Bahamut napisał(a):
yabaddi napisał(a):
Tu masz link do autobuilder'a/autoupdater'a:

http://mooext.com/

Jak ściągnie najnowszy update to trzeba tylko przegrać pliki MPQ z katalogu gry do /assets/MPQ emulatora (nie wszystkie - ClientData i CoreData oraz podfolder /base wystarczą).


Ale grać można? Skille i moby są? Jest jakies summary tego co działa/nie działa?


Na forum podłączonym do strony emulatora są umieszczane informacje o najnowszych kompilacjach, program autobuildera który linkowałem ma wbudowany ekran "what's new" więc można od razu sprawdzić czym się różni najnowszy build. Wystarczy poczytać.

Z innej beczki - podczas wywiadu z Robertem Bridenbecker'em (Vice President of Online Technologies Blizzard'a) została ujawniona informacja dotycząca przydziału do regionów w grze. I tak, gracz kupując dowolną wersję językową będzie mógł grać w dowolnym regionie (np. Amerykanin w Europie, Polak w USA itd.) jednak będzie ograniczony do RMAH (dom aukcyjny za gotówkę) tylko do lokalnego regionu (np. decyduję się na grę na serwerze w USA, mam tam postać ale kupować i sprzedawać na RMAH mogę jedynie na serwerze Europejskim).

W zamyśle jest to rozwiązanie problemu m.in. Chińskich farmerów handlujących goldem itp. wirtualnymi dobrami w grach. Nie wiem tylko co w takim modelu regionalnym powstrzyma Chińczyków od gry (i farmy) na serwerze Europejskim, następnie przekazanie golda/sprzętu osobie z kontem europejskim, która wystawi to wszystko na giełdzie europejskiej, a po całej operacji dokona przelewu środków z powrotem do Chin? Na takiej zasadzie działa m.in. firma MMOGA, której przedstawicielstwo działa w Niemczech (na tamtejszym ebay'u), a której siedziba mieści się w Kowloon w Hong Kongu..

Autor:  kikas [ 1 lis 2011, 20:21 ]
Tytuł: 

Proxy i tego typu wynalazki? Myślę że nie będzie trudno to obejść, a szkoda, widok emigrantów, którzy jadą za ocean koksić golda byłby bezcenny.

Autor:  sula [ 1 lis 2011, 22:55 ]
Tytuł: 

Co za problem kupić europejskiego czy amerykańskiego boxa / konto i wobec tego mieć dostęp do odpowiedniego RMAH,a grać z Chin?

Wiadomo, że Chińczycy i inni będą sprzedawali też na RMAH europejskim i NA, chyba nikt poważnie nie myśli, że przywiązanie danej wersji językowej / narodowej do konkretnego regionalnego RMAH powstrzyma botterów i gold-sellerów z Azji?

Autor:  Buffchef [ 1 lis 2011, 23:16 ]
Tytuł: 

to zalezy od cen, moze biedna jewropa nie bedzie takim atrakcyjnym rynkiem dla Azjatów
tak czy siak ja sie ich nie boje :p

Autor:  yabaddi [ 4 lis 2011, 08:51 ]
Tytuł: 

Wyszedł w końcu patch nr 5, lista zmian jest dość długa więc nie wklejam całości tylko linka do tekstu:

http://diablo.incgamers.com/blog/commen ... readme-txt

Autor:  koci [ 4 lis 2011, 16:45 ]
Tytuł: 

Fajne zmiany dla DH, teraz Impale jest Hatred Generatorem. Jak dla mnie spory buff

Cytuj:
DiabloWikiSkeleton King
Whirlwind damage increased from 100% to 300%.
Cleave damage increased from 80% to 100%.


:)

Autor:  Sobtainer [ 4 lis 2011, 17:12 ]
Tytuł: 

No no, o 20 napiszę coś więcej jeżeli chcecie.

A tymczasem, "Grafika w grze na najwyższych ustawienia prezentuje się o wiele lepiej. Wprowadzono lekki blur, oraz co najważniejsze, wymuszone wygładzanie krawędzi, dzięki czemu obiekty wyświetlane na ekranie nie są tak „poszarpane”. Niestety po krótkiej rozgrywce zauważyłem znaczny spadek klatek na najwyższych ustawieniach."

http://diablo3.net.pl/portal/d3/1/808/Z ... o_III.html

Autor:  yabaddi [ 4 lis 2011, 19:34 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
No no, o 20 napiszę coś więcej jeżeli chcecie.

A tymczasem, "Grafika w grze na najwyższych ustawienia prezentuje się o wiele lepiej. Wprowadzono lekki blur, oraz co najważniejsze, wymuszone wygładzanie krawędzi, dzięki czemu obiekty wyświetlane na ekranie nie są tak „poszarpane”. Niestety po krótkiej rozgrywce zauważyłem znaczny spadek klatek na najwyższych ustawieniach."

http://diablo3.net.pl/portal/d3/1/808/Z ... o_III.html


Faktycznie, coś zrobili z grafiką - zmiana jest minimalna ale odczuwalna (na plus). W configu warto też "ręcznie" odblokować HDR. Spadku fpsów nie odczułem, przeciwnie - przy level up'ie mam wrażenie, że gra pozbyła się tego efektu spowolnienia.

Reszta zmian również na plus choć nie za bardzo wiem czemu sporo ludzi twierdzi, że poziom trudności wzrósł. Moim zdaniem beta nadal jest trywialnie prosta, jedyne co się zmieniło to chyba dostęp do lepszych sprzętów (u NPCów są teraz do kupienia słabsze itemki niż te co spadają). Od momentu uruchomienia crafta znów idzie się jak przez masło.

Autor:  Piaskowy [ 4 lis 2011, 20:29 ]
Tytuł: 

Na Twitterze napisali że wycofali jednak "Nephalem Altar", prawda to?

Autor:  yabaddi [ 5 lis 2011, 10:06 ]
Tytuł: 

Piaskowy napisał(a):
Na Twitterze napisali że wycofali jednak "Nephalem Altar", prawda to?


Wyleciał Cauldron of Jordan (będzie dostępny w dalszej części gry, po walce z Leorick'iem - w pełnej wersji gry), altar nadal stał sobie w mieście zaraz obok stasha - przynajmniej jeszcze wczoraj wieczorem, żadnej poprawki od tego czasu nie wypuszczali więc nie wiem..

Autor:  Sobtainer [ 6 lis 2011, 18:57 ]
Tytuł: 

Pograłem trochę, jest AA, w ogóle wszystko jest jakieś ciemniejsze. No i DH wymiata, zajebiście się teraz nim gra. Innych klas nie próbowałem jeszcze.

Autor:  Sobtainer [ 6 lis 2011, 19:16 ]
Tytuł: 

Stream mój jakby kogoś interesowało.

http://www.own3d.tv/Sobtainer

Zainteresowanie małe, więc wyłączyłem;P

Strona 136 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team