MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 137 z 252

Autor:  Marti [ 11 lis 2011, 16:24 ]
Tytuł: 

pogralem wlasnie w bete ,przyznam ,ze gra naprawde fajnie sie prezentuje ,efekty dzwiekowe , specyficzna grafika ,naprawde trzyma to wszystko poziom ,ale nie wiem jakos gra mi sie tak srednio , nie ma juz takiego pier dolniecia jak mialo to miejsce w drugiej czesci ,fakt faktem to dopiero beta ,ale mimo wszystko liczylem ze gra bedzie ciekawsza.

Autor:  Piaskowy [ 17 lis 2011, 10:33 ]
Tytuł: 

http://eu.battle.net/d3/pl/follower/

Autor:  yabaddi [ 18 lis 2011, 00:01 ]
Tytuł: 

Piaskowy napisał(a):
http://eu.battle.net/d3/pl/follower/


Ciekawa sprawa, odkąd na Blizzconie obwieścili, że jednak Followersi będą nie tylko w Normal'u (jak miało to być wcześniej) ich skille znacznie się pogorszyły. W sumie już wcześniej nie miałem ochoty z ich pomocy korzystać, jedyne co mogło by mnie skusić to były skille zwiększające dropa run, gemów, magic items czy golda - a teraz? Pozostaje liczyć na ich udział w fabule..

Autor:  exodus [ 18 lis 2011, 14:10 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
W zamyśle jest to rozwiązanie problemu m.in. Chińskich farmerów handlujących goldem itp. wirtualnymi dobrami w grach. Nie wiem tylko co w takim modelu regionalnym powstrzyma Chińczyków od gry (i farmy) na serwerze Europejskim, następnie przekazanie golda/sprzętu osobie z kontem europejskim, która wystawi to wszystko na giełdzie europejskiej, a po całej operacji dokona przelewu środków z powrotem do Chin? Na takiej zasadzie działa m.in. firma MMOGA, której przedstawicielstwo działa w Niemczech (na tamtejszym ebay'u), a której siedziba mieści się w Kowloon w Hong Kongu..


Jest to jakies tam utrudnienie. Sam planuje odpalenie 10-15 botow w dniu premiery, wolalbym zdecydowanie region NA. Jak bede musial kupic VPN jest to dodatkowy koszt jakby nie patrzec i wycina z marszu mniej ogarnietych farmerow.

Autor:  raggnarok [ 18 lis 2011, 14:11 ]
Tytuł: 

Mam nadzieje, ze pierwszego dnia wylapiesz bana :)

Autor:  Kabraxis [ 18 lis 2011, 14:16 ]
Tytuł: 

AYFKM? Myslisz ze Blizzard zbanuje kolesia ktory bedzie mial 15 kont i bedzie obracal kasa na RMAH na 15 kontach i trzeoal Blizzowi niesamowita kasiore z prowizji bez kiwniecia palcem z ich strony? Haha.

Niektorzy nie zdaja sobie sprawy jakim ta gra bedzie bagnem jesli chodzi o cheaty, boty i farmerow.

Najlepsze jest to ze na pytanie na Blizzconie "jak sobie beda radzic z botami i co wogole maja w planach aby utrzymac gra "czysta"" Wilson odpowiedzial ze nie uwaza aby to byl duzy problem w Diablo 3.... pogratulowac dobrego humoru lol.

Autor:  exodus [ 18 lis 2011, 14:17 ]
Tytuł: 

Biorac pod uwage ze ich jedyna obrona sa jakies boty skanujace kazdego gracza ktore zostana szybko rozpracowane przez hordy farmerow nie spodziewam sie wielkich strat.

Kabraxis napisał(a):
AYFKM? Myslisz ze Blizzard zbanuje kolesia ktory bedzie mial 15 kont i bedzie obracal kasa na RMAH na 15 kontach i trzeoal Blizzowi niesamowita kasiore z prowizji bez kiwniecia palcem z ich strony? Haha.

Niektorzy nie zdaja sobie sprawy jakim ta gra bedzie bagnem jesli chodzi o cheaty, boty i farmerow.

Najlepsze jest to ze na pytanie na Blizzconie "jak sobie beda radzic z botami i co wogole maja w planach aby utrzymac gra "czysta"" Wilson odpowiedzial ze nie uwaza aby to byl duzy problem w Diablo 3.... pogratulowac dobrego humoru lol.


Smutna rzeczywistosc jest taka ze wieksi gracze juz dawno przerzucili sie na kradziez kont. Chinskie piwnice pelne farmujacych interfejsow bialkowych to relikt przeszlosci, latwiej i szybciej jest zlowic i wyczyscic 1000 kont. Imho powinni wprowadzic obowiazek uzycia authenticatora z d3 dla dobra ludzi.

Autor:  Buffchef [ 18 lis 2011, 14:42 ]
Tytuł: 

mnie zastanawia kto to będzie kupował
o ile mogę sobie kupić skórkę w LoLu to kupowanie "zwykłych" itemów za real cash to lamerstwo, którego nie kumam :)

Autor:  yabaddi [ 18 lis 2011, 15:07 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
mnie zastanawia kto to będzie kupował
o ile mogę sobie kupić skórkę w LoLu to kupowanie "zwykłych" itemów za real cash to lamerstwo, którego nie kumam :)


Też tego nie kumam, zupełnie nierealne wydaje mi się kupowanie jakiegokolwiek "wirtualnego" dobra w grach komputerowych. Na giełdę w Diablo 3 nawet nie zerknę bo uważam, że kupowanie czegokolwiek za gold czy też real cash to psucie sobie zabawy.

Z drugiej strony, trzeba przyznać, że jest spora liczba graczy którym wydawanie pieniędzy na tego typu "atrakcje" nie przeszkadza. Zapewne z myślą o nich Blizzard stworzył cały ten system - nie oszukujmy się, nie dlatego aby graczom było miło ale po to aby na nich zarobić. Nie ma czemu się dziwić, jest to firma i jak każda inna działająca na rynku kieruje się przede wszystkim chęcią zysku. Widzieli jak bardzo rozkręcił się handel w Diablo 2 i zapewne porobili ileś tam symulacji aby oszacować potencjalne zyski z tego źródła. Sądzę, że liczą na spore dochody, a to może sugerować iż liczba potencjalnych kupców na "wirtualne" dobra jest faktycznie spora. No cóż, ich kasa - ich sprawa.

Autor:  DirectC [ 18 lis 2011, 15:12 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
Buffchef napisał(a):
mnie zastanawia kto to będzie kupował
o ile mogę sobie kupić skórkę w LoLu to kupowanie "zwykłych" itemów za real cash to lamerstwo, którego nie kumam :)


Też tego nie kumam, zupełnie nierealne wydaje mi się kupowanie jakiegokolwiek "wirtualnego" dobra w grach komputerowych. Na giełdę w Diablo 3 nawet nie zerknę bo uważam, że kupowanie czegokolwiek za gold czy też real cash to psucie sobie zabawy.

Z drugiej strony, trzeba przyznać, że jest spora liczba graczy którym wydawanie pieniędzy na tego typu "atrakcje" nie przeszkadza. Zapewne z myślą o nich Blizzard stworzył cały ten system - nie oszukujmy się, nie dlatego aby graczom było miło ale po to aby na nich zarobić. Nie ma czemu się dziwić, jest to firma i jak każda inna działająca na rynku kieruje się przede wszystkim chęcią zysku. Widzieli jak bardzo rozkręcił się handel w Diablo 2 i zapewne porobili ileś tam symulacji aby oszacować potencjalne zyski z tego źródła. Sądzę, że liczą na spore dochody, a to może sugerować iż liczba potencjalnych kupców na "wirtualne" dobra jest faktycznie spora. No cóż, ich kasa - ich sprawa.


Około 1-15% osób grających w f2p płaci w grach. Więc kasy blizz najebie oporowo ;)

Autor:  Buffchef [ 18 lis 2011, 15:15 ]
Tytuł: 

ale w F2P płacisz, za rzeczy płatne i to ma sens (mniejszy lub większy, zależy od gry)
płacić za to co można i trzeba samemu odkryć/znaleźć jest imo bezsensu

dla mnie cały fun Diablo to "robienie" postaci czyli gear
jeśli kupię grę i na drugi dzień kupie cały gear to WTF

Autor:  yabaddi [ 18 lis 2011, 15:25 ]
Tytuł: 

Cashasty napisał(a):
yabaddi napisał(a):
uważam, że kupowanie czegokolwiek za gold [...] to psucie sobie zabawy.


o_O


Z duży skrót myślowy po prostu ;) Osobiście radość w grach takich jak Diablo czerpię ze znajdywania fajnych rzeczy. Kupując je na AH odbieram ją sobie i przez to gra traci (dla mnie) sens.

Autor:  sula [ 18 lis 2011, 16:02 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
ale w F2P płacisz, za rzeczy płatne i to ma sens (mniejszy lub większy, zależy od gry)

Płatne jest to co twórcy gry zadecydują, i nie raz było tak przynajmniej w MMO, że raz jakaś rzecz była tylko w grze, potem i w grze i w skelpiku, później tylko w sklepiku, a potem na powrót i w grze i w sklepiku.

Poza tym, bardzo często są rzeczy dostępne i w sklepiku i w grze, z tym, że wtedy najczęściej te rzeczy w grze są "schowane" za olbrzymim grindem, specjalnie po to, żeby ludzie kupili a nie "zdobyli" w grze.

Poza MMO też to występuje.

Taki WOT np. spróbuj nie wydając żadnej kasy zdobyć najwyższe tierowo czołgi, o ile tam się coś nie zmieniło to, można by sobie żyły podciąć :/

Dlatego, masa ludzi kupuje tam premium czołgi do farmienia, etc

Także płatne ,a nie płatne to się linia zaciera, bo często jest tak, że masz coś w grze teoretycznie, czy tam dla gimbusów, którzy mają samozaparcie do grindzenia (np. Lotro - można nic tam nie wydać, ale to trzeba niezliczoną ilość altów robić, i grindzić w kółko te same deedy tygodniami czy miesiącami).


Blizzard w D3 dzięki temu, m.in. , że gra jest online only i moby oraz dropy są server side - będzie miał prawie, że real-time możliwość wpływania na drop rate w zależności od sytuacji na AH. Podobnie z włączeniem nowych itemów, etc

Na pewno będzie Blizz olbrzymią forsę na tym robił.


-------------

Jeszcze jedno. Boty do D3 są już pisane, przy pomocy tego emu D3, jedno z for na którym ten emu jest rozpracowywany to "stare" forum gdzie były exploty, boty i inne pierdy pisane dla D2.

Stawiam, że w ciągu pierwszych dni już się pierwsze boty na D3 pojawią :D

Autor:  WithnesS [ 21 lis 2011, 19:07 ]
Tytuł: 

http://www.gram.pl/news_8AfqHei2_Blizza ... nsole.html


Mówiłem...

Cytuj:
Nigdy dotąd nie zainwestowaliśmy tyle co teraz w sektor konsolowy, nigdy też nie mieliśmy produktu, który by tak dobrze do niego pasował

Autor:  Morgul [ 21 lis 2011, 19:18 ]
Tytuł: 

Nie no to wiadome bylo, od dawna jeczeli o konsolach i zatrudniali ludzi od konsol. Gra pewnie tez zostala tak zaprojektowana zeby to szlo padem obsluzyc.. ciekawe czy dadza obsluge na pc ;p

Autor:  Sobtainer [ 21 lis 2011, 19:34 ]
Tytuł: 

Na moje to D3 serio się nadaje na konsole i sam chętnie pogram na padzie, bardziej mnie wkurwia to, że przez to będzie gorszy wizualnie z powodu kaszlu konsolowego ostatnimi czasy.

Tak czy inaczej, next gen konsolę na 100% kupię i więcej w PC nie zainwestuje już.

Autor:  kluczmen [ 21 lis 2011, 21:08 ]
Tytuł: 

takie samo gadanie było przed wyjściem current genów które zostały przeskoczone przez pecety szybciej niż ps2/xklocek /offtopic

Autor:  Havok [ 22 lis 2011, 06:57 ]
Tytuł: 

Co z tego skoro ostatnio gry częściej robi się pod konsole niż pc, patrz skyrim...

Autor:  sula [ 22 lis 2011, 10:05 ]
Tytuł: 

Każdy robi to co chcę, ja tam nie mam w planach rezygnowania z PC.
Tym bardziej, że nigdy nie kupowałem high-endu, tylko raczej mid-end i spokojnie mi takie konfiguracje wystarczały.

Autor:  zaboleq [ 22 lis 2011, 11:23 ]
Tytuł: 

W czwartek będę miał cały dzień D3 dla siebie :E....

Strona 137 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team