MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Roball to dziwka i pseudo moderator
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=39835
Strona 15 z 16

Autor:  Huragan [ 5 kwi 2012, 20:22 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
proba moderacji tego forum to jak szczanie do szamba,


to musi u ciebie w chacie niezle smierdziec :>

Autor:  Highlander [ 5 kwi 2012, 20:24 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Twoja stara.

Obrazek

Autor:  Huragan [ 5 kwi 2012, 20:29 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Twoja stara.


Obrazek

ale roball to lubi :))))))))))))))

Autor:  Huragan [ 5 kwi 2012, 20:46 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  Kabraxis [ 5 kwi 2012, 20:49 ]
Tytuł: 

haha... Rzadko mnie smiesza obrazeczki ale srsly... you win sir. :)

BTW. widzialem ze wczoraj fergerod sie wypowiadal z temacie o BF3 czyli zyje i i pamieta o istnieniu forum.
Niech ktos kto go zna barzdiej napisze skarge na robaka i niech mu zabiora funkcje moda i po sprawie.

Autor:  Kabraxis [ 5 kwi 2012, 21:51 ]
Tytuł: 

kopia posta z tematu D3 bo mamy fajna dyskusje a chuj wie czy pizdeczka-roballeczka nie wykasuje.

Post ragny:

"W twoim ulubionym PoE system skilli jest tak samo elastyczny jak w D3, mozesz je zmieniac jak chcesz, kiedy chcesz, bez zadnych konsekwencji, ba, powiedzialbym, ze jest nawet bardziej elastyczny. Naprawde, system skill trees jest juz mocno przestarzaly, moze ktos kiedys wymysli znowu jak zrobic go atrakcyjnym, ale nie bez powodu i PoE, i D3 z niego zrezygnowaly. Zaleta PoE jest oczywiscie passive tree, ktore dodaje troche opcji budowy postaci, ale:
A) jest w nim pelno zapychaczy +10str/dex/int i tego typu nudnych nodow
B) bedzie na 100% mozliwosc jego resetu (chociazby w sklepiku)
Ja mam dueliste na 27lvl i jakos specjalnie nie czuje sie do niego przywiazany "


Moja odpowiedz:

"Ohhh przestan prosze. Nie bedziemy porownywac warcabow z szachami.

I jestem naprawde powazny w tym momencie. Na serio..... nie ma o czym dyskutowac.

A 3/4 tego co napisales to nieprawda - serio pograj wiecej niz te 20 lvli, pobaw sie na serio tymi skillami i gemami to zobaczysz jak "nie ma konsekwencji" i jak musisz dostosowac passive tree do skilli bo inaczej gleba, sprobuj zrobic ten full respec, sproboj ulozyc builda, poczytaj co bedzie w sklepiku a co nie. Potem EWENTUALNIE mozemy pogadac.

Przede wszystkim od czego powinienes zaczac to to ze w PoE BUDUJE sie postac od zera wlasnym pomyslem i masz REALNY WPLYW na kazdy, najdrobniejszy szczegol jej kreacji. Do tego nie masz na kadej postaci tego samego co inne postacie i nie masz na kazdej postaci dostepu do "wszystkiego". I to jest podstawowa roznica.

No i ja nigdy nie napisalem ze system skilli w D3 jest elestyczny. Naposalem ze nie daje poczucia customizacji i budowy postaci.

Zadam ci tez pytanie (moze roball nie usunie tych postow - oby).. podobal ci sie system "rozwoju" postaci w Dungeon Siege 3? Bo w D3 jest wlasciwie identyczny atm. Ile ma wspolnego DS3 z cala seria i prawdziwiym HnS to pozostawie do oceny tobie. Dla mnie taki system nie nadaje sie do HnS i koniec. Bo jest zbyt prostacki i nie masz kontroli nad zadnym aspektem budowy postaci. A przez to sie "zzywasz" z postacia w HnS - no bo chyba nie przez fabule jak w jakims Tormencie (LOL)?


Pozatym no offense ale runestony w D3 sa dosc rozczarowujace (wiekszosc). Zreszta podobnie jest w PoE. Znaczna wiekszosc to kosmetyka, choc maja w zanadrzu jeszcze pare fajnych do dodania.

Takw wiec nie przecenialbym zajebistosci i rewolucyjnosci systemu gdzie najwieksza decyzja bedzie wybor koloru particle effect, czyli wybor zywiolu obrazen i to czy skill bedzie stunowal czy zatruwal.
Bo wcale taki wielki wybor to nie jest - w PoE moge podjac 5 takich wyborow na kazdy jeden skil i dowolnie je polaczyc lub nie. I tbh moglo by to byc jeszcze badziej rozbudowane. Bo wcale to az taka fizyka kwantowa nie jest - ba!... D3 z JEDNA modyfikacja na skill wyglada wrecz smiesznie. Dlatego tez smieszne jest ze niektorzy zachowuja sie akby ten system mial zabijac superkomputery - BZDURA.
Min dlatego zreszta (ilosc modyfikacji skilli) system z D3 jest dziecinnie prosty przy tym z PoE. Matematyki nie oszukasz"

Autor:  Razoth [ 5 kwi 2012, 21:54 ]
Tytuł: 

Czemu w temacie o roballu a nie o Diablo 3?

Autor:  Kabraxis [ 5 kwi 2012, 21:54 ]
Tytuł: 

Asekuracyjnie. Tam tez jest.

Autor:  Razoth [ 5 kwi 2012, 21:58 ]
Tytuł: 

Ale ja mówię o temacie Diablo 3 we flames...

Autor:  Kabraxis [ 5 kwi 2012, 22:03 ]
Tytuł: 

:oops:

kurwa

Autor:  Highlander [ 17 kwi 2012, 22:42 ]
Tytuł: 

niw wiedzialem gdzie to napisac, ale forum wyglada strasznie z tymi czarnymi klodkami ;p

Autor:  Enhu [ 17 kwi 2012, 22:56 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
niw wiedzialem gdzie to napisac, ale forum wyglada strasznie z tymi czarnymi klodkami ;p


o co chodzi z tymi kłódkami?

Autor:  Highlander [ 17 kwi 2012, 22:57 ]
Tytuł: 

admin poblokowal te dzialy, z tego co widze. Ferdek?

w sumie to chyba nieco za duzo tych blokad ;]

Autor:  Niah [ 17 kwi 2012, 22:57 ]
Tytuł: 

Enhu napisał(a):
Highlander napisał(a):
niw wiedzialem gdzie to napisac, ale forum wyglada strasznie z tymi czarnymi klodkami ;p


o co chodzi z tymi kłódkami?


komuś się nudziło

Autor:  Fergerod [ 17 kwi 2012, 22:58 ]
Tytuł: 

zostaną mergniete z archiwum

Autor:  Enhu [ 17 kwi 2012, 23:00 ]
Tytuł: 

Fergerod napisał(a):
zostaną mergniete z archiwum


no tak, jak dobrze pójdzie to na forum zostanie wiecznie żywy trup wow i diablo 3

gg.

Autor:  lamoon [ 17 kwi 2012, 23:01 ]
Tytuł: 

Ferdek, masz 10 sekund na zdjęcie kłódki z Mortala Online :P

Autor:  Adolf [ 17 kwi 2012, 23:01 ]
Tytuł: 

AO bym zostawil. Jest szansa, ze w ciagu paru lat pojawi sie nowy engine.

Autor:  kamilus [ 17 kwi 2012, 23:02 ]
Tytuł: 

Fergerod napisał(a):
zostaną mergniete z archiwum

A jest szansa na phpBB3? ;)

Autor:  Highlander [ 17 kwi 2012, 23:02 ]
Tytuł: 

w daoc czasem ktos pisze i w FE :P

A Aion zostaje? Juz czyba predzej AoC

Strona 15 z 16 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team