MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Diablo 3 - flames https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569 |
Strona 145 z 252 |
Autor: | Kabraxis [ 8 gru 2011, 21:25 ] |
Tytuł: | |
JA od siebie jeszcze napisze z ene watpie ze Diablo 3 bedzie grywalna gra i odniesie sukces. Takie gry robi Blizzard i tu sie nic nie zmieni. Niestety mnie jako fana serii, mocno hardcore playera HnS ogolnie i ogromnego entuzjasty gatunku gra praktycznie wogole nie zadowala i grafika jest tu najmniejszym problemem bo np. teraz czekajac na patche do PoE gram dobie w Eastern Sun i nie narzekam na grafike. ![]() Poprostu juz nie jestem targetem Blizzarda... niech sie dzieciaki dobrze bawia na RMAH - ja wysiadam z tego pociagu bo mam wyzsze wymagania odnosnie rozbudowania gry i zaangazowania gracza w rozwoj postaci niz to co pokazuje Blizzard w Diablo 3 a co jest niestety dokladnym odbiciem procesu Vanilla WoW --> ten crap co jest atm. MOze zmienie zdanie po premierze zrevampovanych itemkow unique bot oco pokazali ostatnio i co w magiczny sposob zniklo po 2 dniach to byl smiech na sali, porazka na calej linii i doskonala pokazuje polityke "ciemny lud i tak kupi bo jestesmy Blizzardem". Nie obrazilbym sie rowniez na revamp graficzny armorkow i broni i jzu nawet, nawet by bylo moze cos wiecej z tego D3 niz przejsc gre dla FMV. ![]() |
Autor: | Sobtainer [ 8 gru 2011, 21:28 ] |
Tytuł: | |
Jedno przyznam, ze na maxa zjebali brak modow... ta gra by miala znacznie wieksze pole manewru wtedy, wielu utalentowanych graczy mogloby niesamowicie przyczynic sie do rozwoju tej gry - dlaczego tego nie zmodowali, nie mam pojecia... boja sie czegos? ale czego? |
Autor: | Bahamut [ 8 gru 2011, 21:34 ] |
Tytuł: | |
Może ktoś wytłumaczyć dlaczego screen Sobtainera wygląda jak diablo 3 a screen Mettera jak Torchlight?:) To jakiś podrasowany w photoshopie czy jak? Nie grałem więc nie wiem ale gra na pierwszym screenie wygląda wykur*****!!! |
Autor: | Kaczy [ 8 gru 2011, 21:37 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): Jedno przyznam, ze na maxa zjebali brak modow... ta gra by miala znacznie wieksze pole manewru wtedy, wielu utalentowanych graczy mogloby niesamowicie przyczynic sie do rozwoju tej gry - dlaczego tego nie zmodowali, nie mam pojecia... boja sie czegos? ale czego?
A do czego Ty bys chcial mody?Kup sobie myszke z 10 przyciskami i to wszystko co potrzebne do tej gry, norma. A co do reakcji roball to powiem tylko tak : dac robalowi odrobine wladzy to tak jak malpie brzytew ![]() |
Autor: | Sobtainer [ 8 gru 2011, 21:42 ] |
Tytuł: | |
Czy Ty myslisz ze mody w d3 opieralyby sie o mody z wowa? jezeli tak to nie mam slow juz. |
Autor: | Kaczy [ 8 gru 2011, 21:46 ] |
Tytuł: | |
Uff nareszcie... |
Autor: | raggnarok [ 8 gru 2011, 22:05 ] |
Tytuł: | |
Gra wyglada lepiej niz na screenie meterra, tak swoja droga. Anyway, rozumiem, ze komus sie moze nie podobac grafa w D3, bo faktycznie nie jest to jakis cud techniki, ale przeciez tak bylo ZAWSZE z grami Blizzarda. To nigdy nie byly tytuly, ktore stawialy na graficzne fajerwerki i pewnie nigdy nie beda, Blizz ma tu dobrze znana filozofie, jego gry maja plynnie takze na starszych komputerach i tyle. Rozumialbym narzekanie na grafe gdyby Warcrafty, Diablo 1/2, WoW czy SC2 wygladaly jakas oszalamiajaco i nagle bam, w D3 Blizzard odpierdala maniane i robi grosza grafike, a jest zupelnie odwrotnie, takze skonczcie pierdolic o grafice, plz. |
Autor: | Nestor [ 8 gru 2011, 22:09 ] |
Tytuł: | |
Bahamut napisał(a): Może ktoś wytłumaczyć dlaczego screen Sobtainera wygląda jak diablo 3 a screen Mettera jak Torchlight?:) To jakiś podrasowany w photoshopie czy jak? Nie grałem więc nie wiem ale gra na pierwszym screenie wygląda wykur*****!!!
Ta, i trzeba do tego Quad SLI i 16gb video ramu, zeby te wszystkie high res texy pomiescic. Do tego blizzard musi zatrudnic druga setke grafikow zeby ladnie modelowac swieczniki i witraze, a dana scene bedziemy ogladac 3 sekundy przebiegajac w poszukiwaniu skarbow.. |
Autor: | Kaczy [ 8 gru 2011, 22:10 ] |
Tytuł: | |
ok rozumiemy , przynajmniej ja rozumiem... ale jednego nie moge pojac , dlaczego na karcie graficznej gtx 470 to wogole ma prawo na sekunde przyciac? |
Autor: | Sobtainer [ 8 gru 2011, 22:15 ] |
Tytuł: | |
k4czy napisał(a): ok rozumiemy , przynajmniej ja rozumiem...
ale jednego nie moge pojac , dlaczego na karcie graficznej gtx 470 to wogole ma prawo na sekunde przyciac? Bo to jest beta, ile razy mamy Ci to pisac? |
Autor: | Kaczy [ 8 gru 2011, 22:18 ] |
Tytuł: | |
To akurat Ty piszesz pierwszy raz. Rozumiem po Twojej uszczypliwosci ze w release takich problemow nie bedzie.Ale dlaczego na Twoim filmiku takich problemow nie ma? Pytalem tez co Blizz w release ma zamiar dodac do grafiki aby to usprawnic?Rozumiem z ironii kolegi to , to ze bedie plynniej dzialac na full detelach "przy teoretycznie slabszych sprzetach" ale czy jest gdzies info : PROSZE PANSTWA GRAFIKA JEST WRZUCONA NA 65% , W REALSE UJRZECIE DIAMETRALNIE INNA GRE Z DIAMETRALNIE ODMIENIONA GRAFIKA INPLUS. |
Autor: | yabaddi [ 8 gru 2011, 23:16 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): jebnijcie jeszcze 4 raz ten screen... to mam nadzieje, ze robau sie zlituje i to wyjebie. ;d
Zaczynam mu współczuć - ile razy można zabierać się za oczyszczanie stajni Augiasza? Heh.. Ten thread jest dobry tylko do jednego - żeby przy okazji wyłapać paru smętnych kolesi wartych miejsca na ignore liście. A więc - Another one bites the dust.. |
Autor: | Gokulo [ 8 gru 2011, 23:31 ] |
Tytuł: | |
Oho, standardowa gadka MMO dopadla i temat D3 - "to wersja beta, retail bedzie sie mocno roznil" - w 90% rozni sie tylko w malych szczegolach :P |
Autor: | tomugeen [ 8 gru 2011, 23:53 ] |
Tytuł: | |
Gokulo napisał(a): "to wersja beta, retail bedzie sie mocno roznil" - w 90% rozni sie tylko w malych szczegolach :P
Przeciez dyskusja (chociaz nie wypada tego co tu sie odbywało tak nazywac) dotyczyła performance, co oczywiscie po becie sie poprawi, to jeden z głownych celów wprowadzania zewnetrznych testerów do Bety. W mam mala zagwozdke, czy skupic sie na HC grze, czy jednak SC - zeby bylo z kim grac i pobiegac PvP. |
Autor: | Bahamut [ 9 gru 2011, 00:30 ] |
Tytuł: | |
Nestor napisał(a): Bahamut napisał(a): Może ktoś wytłumaczyć dlaczego screen Sobtainera wygląda jak diablo 3 a screen Mettera jak Torchlight?:) To jakiś podrasowany w photoshopie czy jak? Nie grałem więc nie wiem ale gra na pierwszym screenie wygląda wykur*****!!! Ta, i trzeba do tego Quad SLI i 16gb video ramu, zeby te wszystkie high res texy pomiescic. Do tego blizzard musi zatrudnic druga setke grafikow zeby ladnie modelowac swieczniki i witraze, a dana scene bedziemy ogladac 3 sekundy przebiegajac w poszukiwaniu skarbow.. Ale to nie jest photoshop?:) To tak naprawde może wyglądać? Pierwszy raz widze screen z D3 w takiej jakości. Kupiłbym nowego kompa dla tej gry żeby chodziła tak jak wygląda na tym screenie |
Autor: | Highlander [ 9 gru 2011, 00:52 ] |
Tytuł: | |
Ja odpalilem scrackowana bete tylko, to grafa mi sie podobala, zachęcająca do zwiedzania imo i w klimacie. |
Autor: | Nestor [ 9 gru 2011, 01:28 ] |
Tytuł: | |
k4czy napisał(a): ok rozumiemy , przynajmniej ja rozumiem...
ale jednego nie moge pojac , dlaczego na karcie graficznej gtx 470 to wogole ma prawo na sekunde przyciac? U mnie na GTX 285 dziala bez zarzutu. Ba, na laptopie z Intel3000 da sie grac w 1024x768 ![]() |
Autor: | Kaczy [ 9 gru 2011, 07:57 ] |
Tytuł: | |
To ja nie wiem.Moze mam cos zjebane z systemem czy cholera wie.Jak kolega wyzej pisze ze mu na slabszej smiga a mi na lepszej przycina , to pewnie wina mojego sprzetu. Jeszcze pytanie , grales na full detalach na maxa w HD? |
Autor: | zaboleq [ 9 gru 2011, 08:56 ] |
Tytuł: | |
Przecież gry po release mają często problem z wydajnością na danym sprzecie a Ty się dziwisz że beta Ci kiepsko chodzi?? MI przycinało 30sec na początku mocno a potem już w ogóle. |
Autor: | yabaddi [ 9 gru 2011, 09:22 ] |
Tytuł: | |
Galeria screenshotów robionych w 2560x1600 z ustawieniami dostępnymi w beta teście na max (AA, FA wymuszone przez sterowniki na GeForce GTX 580) http://imageshack.us/g/31/diabloiii20111208200317.jpg/ |
Strona 145 z 252 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |