yabaddi napisał(a):
Pograłem trochę w wersję po patchu 13 i chyba po raz pierwszy mam mieszane uczucia w związku z wprowadzonymi zmianami. System run zaproponowany przez Blizzarda do tej pory wydawał się ciekawy, choć obarczony w równym stopniu wadami jak i zaletami. Do głównych wad tego systemu należała zbyt duża losowość w dostępności do tych run, których wymagał dany build postaci jaki gracz sobie zaplanował. Można by zapewne przejść grę kilka razy i nie znaleźć odpowiednich run w liczbie, rodzaju i randze takiej jak by nam pasowało. Odpowiedź na to rozwiązanie nasuwała się sama - RMAH.. To rozwiązania pasowało do polityki Blizzarda. Teraz mamy inną sytuację, po patchu 13 runy są dostępne automatycznie (i zapewne równie automatycznie się skalują- tego nie wiem, nie doczytałem) więc element losowości odpadł. Powstała jednak inna wada tego systemu - zgrupowanie umiejętności w specjalizacjach dość mocno ograniczyło wybór gracza. Z danej grupy można wybrać tylko 1 umiejętność. Nie powiem, że to rozwiązanie wybitnie mi nie leży. W moich buildach zupełnie inaczej to rozplanowałem i obecnie mam tak, że niektóre umiejętności muszę dodawać "na siłę" bo z danej grupy właściwie nic mi nie pasuje (za to wolałbym wziąć 2 umiejętności z innej grupy). Podsumowując - coś dostaliśmy, coś nam odebrano. Potencjalne możliwości rozwoju jednak się skurczyły, a to zawsze jest duży minus. Runy dostaniemy wszyscy i wszystkie dostępne więc nie trzeba będzie ich kupować ale za to nie pogramy sobie dowolnie dobierając umiejętności. Hm.. Sam nie wiem czy w ostatecznym rozrachunku jest to zmiana na plus czy minus. Jak już mówiłem, mam mieszane uczucia.
Jakbys czytal patchnotes, to bys wyczytal ze w opcjach mozna wlaczyc 'elective' mode, i wtedy rozdajesz skille dokladnie tak samo jak w p12.
Mi sie wydaje ze w p13 podciagneli troche trudnosc, chyba ze demon hunterem poprostu sie trudniej gra niz innmi klasami