mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 252  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 13:38 
Cytuj  
Ok ok... tylko jedno musze sprostowac; :)

'W PoE tez nie masz wplywu na statystki i nie placesz"

Oczywiscie ze masz. I to calkowity. HnS bez totalnej kontroli nad rozwojem postaci i customizacja to nie HnS. I GGG to wie - "nowy" blizzard nie bo w D3 jest zerowa kontrola i szczatkowa customizacja.

Do rozmowy wrocimy niewatpliwie po premierze D3 - anrazie juz napisalem wszytko co chcialem a takim zabolqiem "wszyscy w D2 czituja" od Kabla zal rozmawiac.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 13:42 
Cytuj  
W PoE mam wplyw na statsy? Az zara odpale i sprawdze, bo nigdzie tego przy lvlupie nie widzialem...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 13:43 
Cytuj  
ojoj. a co sie tutaj stalo?

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 13:45 
Cytuj  
@Kabra: I tak tu zaraz cos napiszesz, nie wiem po co w co drugim whine topicku piszesz o EoT'cie :P

@ragg: statsy w PoE budujesz w pasywnym drzewku, jesli w PoE grales przed 0.9.5 (bo chyba w tym je zmienili) to polecam odswiezyc sobie konto bo po zmianach nie jest juz takie... "nudne".


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9


Ostatnio edytowano 20 lut 2012, 13:46 przez Ravushimo, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 13:46 
Cytuj  
Aaa, no tak, zapomnialem o passivach :D

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 13:46 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
ojoj. a co sie tutaj stalo?


To co zwykle - kloce sie z ludzmi. Nic nowego. :)

Staty sa w passive drzewie ragnarok.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 13:47 
Cytuj  
to troche wolniej bym poprosil ;p

a w ogole to gdzie jest robal?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 14:22 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Mendol napisał(a):
ojoj. a co sie tutaj stalo?


To co zwykle - kloce sie z ludzmi. Nic nowego. :)

Staty sa w passive drzewie ragnarok.


Nie kłócisz tylko robisz z siebie pośmiewisko i próbujesz wmówić innym, że twoja racja jest najmojsza zaliczając faila po failu.
Pogódź się z tym, ze d3 będzie winem, i tak kupisz i tak będziesz grał i tak się będziesz zachwycał, nie ważne co napiszesz teraz, jesteś oddanym sługą blizza, który w niesforny sposób próbuje się buntować. :)
W pandy też będziesz grał, możesz tupnąć nóżką i nie kupić, ale twój kolega blizz-slave zawsze chętnie udostępni ci passy, żebyś mógł podziwiać szczyt techniki w gatunku gier mmo. :))


_________________
@polygamia

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 15:08 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Ok ok... tylko jedno musze sprostowac; :)

'W PoE tez nie masz wplywu na statystki i nie placesz"

Oczywiscie ze masz. I to calkowity. HnS bez totalnej kontroli nad rozwojem postaci i customizacja to nie HnS. I GGG to wie - "nowy" blizzard nie bo w D3 jest zerowa kontrola i szczatkowa customizacja.

Do rozmowy wrocimy niewatpliwie po premierze D3 - anrazie juz napisalem wszytko co chcialem a takim zabolqiem "wszyscy w D2 czituja" od Kabla zal rozmawiac.


Gdzie napisałem, że "wszyscy czitują"? Napisałem, że ja używałem boota po jakimś tam czasie. Przyznaje się do tego. I ogólnie sporo osób bootowało. Na pewno nie większość ale jakaś pula na bank. I jakoś nikt nie płakał zbytnio z tego powodu. Moja sprawa, że bootowałem. Pewnie pójdę za to do piekła.

Oczywiście w D3 nie ma żadnej kontroli, totalnie żadnej. No i itemów też będzie mniej niż w D2. Kabra, powiem tak - w dupie byłeś i gówno widziałeś i srasz najwięcej ze wszystkich.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 15:10 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):

Gdzie napisałem, że "wszyscy czitują"?


zaboleq napisał(a):
zapuszczałem bota na nitha/mefa/pindla/ande etc. I tak się zbierało itemy/runy na handel. I tak robił każdy.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 15:18 
Cytuj  
Ale żeś wyciągnał kawałek a nie całość....

Cytuj:
I tak robił każdy a Ci co tak nie robili to po prostu nie mieli epaxow i nie mogli solowac UberTristram i tyle. Oczywiście mówimy o CBN a nie OBN.


Czyli nie każdy dosłownie. Nie 100 na 100 playerów. Na pewno każdy nie bootował ale pewna pula tak. I te itemy zalewały potem OBN. Nikt z tego powodu nie płakał. Ja byłem szczęśliwy bo miałem epaxy a nie miałem czasu na granie hardkorowo. A jak ktoś wbija 80+ w tydzień to GZ. Ciekawe czy takie osobniki mają jakieś zycie poza kompem:F. Ja osobiście szanuję bardzo swój czas.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 15:57 
Cytuj  
Sorry, ale kazdy botowiec traci od razu moj szacunek, bez wgledu na wymowki, dla ktorych ich uzywa.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 16:00 
Cytuj  
Ale ja nie stosuje żadnych wymówek. Bootowałem bo mi się nie chciało i tyle. Obrałem tą łatwiejszą drogę i tyle. Jak ja niby się usprawiedliwiam? Co to za filozofia:F? Było i minęło.


Ty Nawet Kabra nie musisz bootować, żeby stracić "szacunek" w moich oczach albo w oczach kogoś innego. Wystarczy, że hejtujesz najlepiej jak potrafisz:). Zresztą nie wiem czy chciałbym być podziwianym przez Ciebie :F. Jesus Christ....


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 17:35 
Cytuj  
Najpierw bot "bo mi sie nie chciało", potem kabel "bo tak mi wygodniej".
Zaraz kogoś zastrzelisz.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 10:28 
Cytuj  
Pograłem trochę w wersję po patchu 13 i chyba po raz pierwszy mam mieszane uczucia w związku z wprowadzonymi zmianami. System run zaproponowany przez Blizzarda do tej pory wydawał się ciekawy, choć obarczony w równym stopniu wadami jak i zaletami. Do głównych wad tego systemu należała zbyt duża losowość w dostępności do tych run, których wymagał dany build postaci jaki gracz sobie zaplanował. Można by zapewne przejść grę kilka razy i nie znaleźć odpowiednich run w liczbie, rodzaju i randze takiej jak by nam pasowało. Odpowiedź na to rozwiązanie nasuwała się sama - RMAH.. To rozwiązania pasowało do polityki Blizzarda. Teraz mamy inną sytuację, po patchu 13 runy są dostępne automatycznie (i zapewne równie automatycznie się skalują- tego nie wiem, nie doczytałem) więc element losowości odpadł. Powstała jednak inna wada tego systemu - zgrupowanie umiejętności w specjalizacjach dość mocno ograniczyło wybór gracza. Z danej grupy można wybrać tylko 1 umiejętność. Nie powiem, że to rozwiązanie wybitnie mi nie leży. W moich buildach zupełnie inaczej to rozplanowałem i obecnie mam tak, że niektóre umiejętności muszę dodawać "na siłę" bo z danej grupy właściwie nic mi nie pasuje (za to wolałbym wziąć 2 umiejętności z innej grupy). Podsumowując - coś dostaliśmy, coś nam odebrano. Potencjalne możliwości rozwoju jednak się skurczyły, a to zawsze jest duży minus. Runy dostaniemy wszyscy i wszystkie dostępne więc nie trzeba będzie ich kupować ale za to nie pogramy sobie dowolnie dobierając umiejętności. Hm.. Sam nie wiem czy w ostatecznym rozrachunku jest to zmiana na plus czy minus. Jak już mówiłem, mam mieszane uczucia.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 11:45 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Pograłem trochę w wersję po patchu 13 i chyba po raz pierwszy mam mieszane uczucia w związku z wprowadzonymi zmianami. System run zaproponowany przez Blizzarda do tej pory wydawał się ciekawy, choć obarczony w równym stopniu wadami jak i zaletami. Do głównych wad tego systemu należała zbyt duża losowość w dostępności do tych run, których wymagał dany build postaci jaki gracz sobie zaplanował. Można by zapewne przejść grę kilka razy i nie znaleźć odpowiednich run w liczbie, rodzaju i randze takiej jak by nam pasowało. Odpowiedź na to rozwiązanie nasuwała się sama - RMAH.. To rozwiązania pasowało do polityki Blizzarda. Teraz mamy inną sytuację, po patchu 13 runy są dostępne automatycznie (i zapewne równie automatycznie się skalują- tego nie wiem, nie doczytałem) więc element losowości odpadł. Powstała jednak inna wada tego systemu - zgrupowanie umiejętności w specjalizacjach dość mocno ograniczyło wybór gracza. Z danej grupy można wybrać tylko 1 umiejętność. Nie powiem, że to rozwiązanie wybitnie mi nie leży. W moich buildach zupełnie inaczej to rozplanowałem i obecnie mam tak, że niektóre umiejętności muszę dodawać "na siłę" bo z danej grupy właściwie nic mi nie pasuje (za to wolałbym wziąć 2 umiejętności z innej grupy). Podsumowując - coś dostaliśmy, coś nam odebrano. Potencjalne możliwości rozwoju jednak się skurczyły, a to zawsze jest duży minus. Runy dostaniemy wszyscy i wszystkie dostępne więc nie trzeba będzie ich kupować ale za to nie pogramy sobie dowolnie dobierając umiejętności. Hm.. Sam nie wiem czy w ostatecznym rozrachunku jest to zmiana na plus czy minus. Jak już mówiłem, mam mieszane uczucia.


Jakbys czytal patchnotes, to bys wyczytal ze w opcjach mozna wlaczyc 'elective' mode, i wtedy rozdajesz skille dokladnie tak samo jak w p12.

Mi sie wydaje ze w p13 podciagneli troche trudnosc, chyba ze demon hunterem poprostu sie trudniej gra niz innmi klasami :)


_________________
Nestor#1522

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 11:51 
Cytuj  
Ano zgadza się, patch notes nie czytałem - mało ostatnio czasu, szczególnie na granie.

Z tym poziomem trudności to fakt, też mam wrażenie, że gra się trudniej - na razie po patchu zrobiłem tylko barbariana.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 12:17 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Najpierw bot "bo mi sie nie chciało", potem kabel "bo tak mi wygodniej".
Zaraz kogoś zastrzelisz.



Ciebie pierwszego skoro tak już proponujesz - czemu nie.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 12:22 
Cytuj  
Nestor napisał(a):
yabaddi napisał(a):
Pograłem trochę w wersję po patchu 13 i chyba po raz pierwszy mam mieszane uczucia w związku z wprowadzonymi zmianami. System run zaproponowany przez Blizzarda do tej pory wydawał się ciekawy, choć obarczony w równym stopniu wadami jak i zaletami. Do głównych wad tego systemu należała zbyt duża losowość w dostępności do tych run, których wymagał dany build postaci jaki gracz sobie zaplanował. Można by zapewne przejść grę kilka razy i nie znaleźć odpowiednich run w liczbie, rodzaju i randze takiej jak by nam pasowało. Odpowiedź na to rozwiązanie nasuwała się sama - RMAH.. To rozwiązania pasowało do polityki Blizzarda. Teraz mamy inną sytuację, po patchu 13 runy są dostępne automatycznie (i zapewne równie automatycznie się skalują- tego nie wiem, nie doczytałem) więc element losowości odpadł. Powstała jednak inna wada tego systemu - zgrupowanie umiejętności w specjalizacjach dość mocno ograniczyło wybór gracza. Z danej grupy można wybrać tylko 1 umiejętność. Nie powiem, że to rozwiązanie wybitnie mi nie leży. W moich buildach zupełnie inaczej to rozplanowałem i obecnie mam tak, że niektóre umiejętności muszę dodawać "na siłę" bo z danej grupy właściwie nic mi nie pasuje (za to wolałbym wziąć 2 umiejętności z innej grupy). Podsumowując - coś dostaliśmy, coś nam odebrano. Potencjalne możliwości rozwoju jednak się skurczyły, a to zawsze jest duży minus. Runy dostaniemy wszyscy i wszystkie dostępne więc nie trzeba będzie ich kupować ale za to nie pogramy sobie dowolnie dobierając umiejętności. Hm.. Sam nie wiem czy w ostatecznym rozrachunku jest to zmiana na plus czy minus. Jak już mówiłem, mam mieszane uczucia.


Jakbys czytal patchnotes, to bys wyczytal ze w opcjach mozna wlaczyc 'elective' mode, i wtedy rozdajesz skille dokladnie tak samo jak w p12.

Mi sie wydaje ze w p13 podciagneli troche trudnosc, chyba ze demon hunterem poprostu sie trudniej gra niz innmi klasami :)


Czytajac to:
http://diablo.incgamers.com/blog/commen ... mpressions
to nawet po wlaczeniu Elective Mode caly interfejs ze skillami jest zjebany. Koles pisze o tym w przedostatniej czesci tego tekstu. Na razie generalnie wszyscy na ten nowy interface narzekaja w chuj, moze cos jeszcze Blizz z tym zrobi...

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 12:32 
Cytuj  
Poprzedni system zarzadzania skillami byl duzo lepszy, teraz praktycznie nic sie nie dzieje, nie trzeba myslec nad doborem skili bo praktycznie same sie dobieraja :)


_________________
Nestor#1522

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 252  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.