MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 162 z 252

Autor:  Kabraxis [ 20 lut 2012, 13:38 ]
Tytuł: 

Ok ok... tylko jedno musze sprostowac; :)

'W PoE tez nie masz wplywu na statystki i nie placesz"

Oczywiscie ze masz. I to calkowity. HnS bez totalnej kontroli nad rozwojem postaci i customizacja to nie HnS. I GGG to wie - "nowy" blizzard nie bo w D3 jest zerowa kontrola i szczatkowa customizacja.

Do rozmowy wrocimy niewatpliwie po premierze D3 - anrazie juz napisalem wszytko co chcialem a takim zabolqiem "wszyscy w D2 czituja" od Kabla zal rozmawiac.

Autor:  raggnarok [ 20 lut 2012, 13:42 ]
Tytuł: 

W PoE mam wplyw na statsy? Az zara odpale i sprawdze, bo nigdzie tego przy lvlupie nie widzialem...

Autor:  Mendol [ 20 lut 2012, 13:43 ]
Tytuł: 

ojoj. a co sie tutaj stalo?

Autor:  Ravushimo [ 20 lut 2012, 13:45 ]
Tytuł: 

@Kabra: I tak tu zaraz cos napiszesz, nie wiem po co w co drugim whine topicku piszesz o EoT'cie :P

@ragg: statsy w PoE budujesz w pasywnym drzewku, jesli w PoE grales przed 0.9.5 (bo chyba w tym je zmienili) to polecam odswiezyc sobie konto bo po zmianach nie jest juz takie... "nudne".

Autor:  raggnarok [ 20 lut 2012, 13:46 ]
Tytuł: 

Aaa, no tak, zapomnialem o passivach :D

Autor:  Kabraxis [ 20 lut 2012, 13:46 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ojoj. a co sie tutaj stalo?


To co zwykle - kloce sie z ludzmi. Nic nowego. :)

Staty sa w passive drzewie ragnarok.

Autor:  Mendol [ 20 lut 2012, 13:47 ]
Tytuł: 

to troche wolniej bym poprosil ;p

a w ogole to gdzie jest robal?

Autor:  Atherius [ 20 lut 2012, 14:22 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Mendol napisał(a):
ojoj. a co sie tutaj stalo?


To co zwykle - kloce sie z ludzmi. Nic nowego. :)

Staty sa w passive drzewie ragnarok.


Nie kłócisz tylko robisz z siebie pośmiewisko i próbujesz wmówić innym, że twoja racja jest najmojsza zaliczając faila po failu.
Pogódź się z tym, ze d3 będzie winem, i tak kupisz i tak będziesz grał i tak się będziesz zachwycał, nie ważne co napiszesz teraz, jesteś oddanym sługą blizza, który w niesforny sposób próbuje się buntować. :)
W pandy też będziesz grał, możesz tupnąć nóżką i nie kupić, ale twój kolega blizz-slave zawsze chętnie udostępni ci passy, żebyś mógł podziwiać szczyt techniki w gatunku gier mmo. :))

Autor:  zaboleq [ 20 lut 2012, 15:08 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Ok ok... tylko jedno musze sprostowac; :)

'W PoE tez nie masz wplywu na statystki i nie placesz"

Oczywiscie ze masz. I to calkowity. HnS bez totalnej kontroli nad rozwojem postaci i customizacja to nie HnS. I GGG to wie - "nowy" blizzard nie bo w D3 jest zerowa kontrola i szczatkowa customizacja.

Do rozmowy wrocimy niewatpliwie po premierze D3 - anrazie juz napisalem wszytko co chcialem a takim zabolqiem "wszyscy w D2 czituja" od Kabla zal rozmawiac.


Gdzie napisałem, że "wszyscy czitują"? Napisałem, że ja używałem boota po jakimś tam czasie. Przyznaje się do tego. I ogólnie sporo osób bootowało. Na pewno nie większość ale jakaś pula na bank. I jakoś nikt nie płakał zbytnio z tego powodu. Moja sprawa, że bootowałem. Pewnie pójdę za to do piekła.

Oczywiście w D3 nie ma żadnej kontroli, totalnie żadnej. No i itemów też będzie mniej niż w D2. Kabra, powiem tak - w dupie byłeś i gówno widziałeś i srasz najwięcej ze wszystkich.

Autor:  Razoth [ 20 lut 2012, 15:10 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):

Gdzie napisałem, że "wszyscy czitują"?


zaboleq napisał(a):
zapuszczałem bota na nitha/mefa/pindla/ande etc. I tak się zbierało itemy/runy na handel. I tak robił każdy.

Autor:  zaboleq [ 20 lut 2012, 15:18 ]
Tytuł: 

Ale żeś wyciągnał kawałek a nie całość....

Cytuj:
I tak robił każdy a Ci co tak nie robili to po prostu nie mieli epaxow i nie mogli solowac UberTristram i tyle. Oczywiście mówimy o CBN a nie OBN.


Czyli nie każdy dosłownie. Nie 100 na 100 playerów. Na pewno każdy nie bootował ale pewna pula tak. I te itemy zalewały potem OBN. Nikt z tego powodu nie płakał. Ja byłem szczęśliwy bo miałem epaxy a nie miałem czasu na granie hardkorowo. A jak ktoś wbija 80+ w tydzień to GZ. Ciekawe czy takie osobniki mają jakieś zycie poza kompem:F. Ja osobiście szanuję bardzo swój czas.

Autor:  raggnarok [ 20 lut 2012, 15:57 ]
Tytuł: 

Sorry, ale kazdy botowiec traci od razu moj szacunek, bez wgledu na wymowki, dla ktorych ich uzywa.

Autor:  zaboleq [ 20 lut 2012, 16:00 ]
Tytuł: 

Ale ja nie stosuje żadnych wymówek. Bootowałem bo mi się nie chciało i tyle. Obrałem tą łatwiejszą drogę i tyle. Jak ja niby się usprawiedliwiam? Co to za filozofia:F? Było i minęło.


Ty Nawet Kabra nie musisz bootować, żeby stracić "szacunek" w moich oczach albo w oczach kogoś innego. Wystarczy, że hejtujesz najlepiej jak potrafisz:). Zresztą nie wiem czy chciałbym być podziwianym przez Ciebie :F. Jesus Christ....

Autor:  tomugeen [ 20 lut 2012, 17:35 ]
Tytuł: 

Najpierw bot "bo mi sie nie chciało", potem kabel "bo tak mi wygodniej".
Zaraz kogoś zastrzelisz.

Autor:  yabaddi [ 21 lut 2012, 10:28 ]
Tytuł: 

Pograłem trochę w wersję po patchu 13 i chyba po raz pierwszy mam mieszane uczucia w związku z wprowadzonymi zmianami. System run zaproponowany przez Blizzarda do tej pory wydawał się ciekawy, choć obarczony w równym stopniu wadami jak i zaletami. Do głównych wad tego systemu należała zbyt duża losowość w dostępności do tych run, których wymagał dany build postaci jaki gracz sobie zaplanował. Można by zapewne przejść grę kilka razy i nie znaleźć odpowiednich run w liczbie, rodzaju i randze takiej jak by nam pasowało. Odpowiedź na to rozwiązanie nasuwała się sama - RMAH.. To rozwiązania pasowało do polityki Blizzarda. Teraz mamy inną sytuację, po patchu 13 runy są dostępne automatycznie (i zapewne równie automatycznie się skalują- tego nie wiem, nie doczytałem) więc element losowości odpadł. Powstała jednak inna wada tego systemu - zgrupowanie umiejętności w specjalizacjach dość mocno ograniczyło wybór gracza. Z danej grupy można wybrać tylko 1 umiejętność. Nie powiem, że to rozwiązanie wybitnie mi nie leży. W moich buildach zupełnie inaczej to rozplanowałem i obecnie mam tak, że niektóre umiejętności muszę dodawać "na siłę" bo z danej grupy właściwie nic mi nie pasuje (za to wolałbym wziąć 2 umiejętności z innej grupy). Podsumowując - coś dostaliśmy, coś nam odebrano. Potencjalne możliwości rozwoju jednak się skurczyły, a to zawsze jest duży minus. Runy dostaniemy wszyscy i wszystkie dostępne więc nie trzeba będzie ich kupować ale za to nie pogramy sobie dowolnie dobierając umiejętności. Hm.. Sam nie wiem czy w ostatecznym rozrachunku jest to zmiana na plus czy minus. Jak już mówiłem, mam mieszane uczucia.

Autor:  Nestor [ 21 lut 2012, 11:45 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
Pograłem trochę w wersję po patchu 13 i chyba po raz pierwszy mam mieszane uczucia w związku z wprowadzonymi zmianami. System run zaproponowany przez Blizzarda do tej pory wydawał się ciekawy, choć obarczony w równym stopniu wadami jak i zaletami. Do głównych wad tego systemu należała zbyt duża losowość w dostępności do tych run, których wymagał dany build postaci jaki gracz sobie zaplanował. Można by zapewne przejść grę kilka razy i nie znaleźć odpowiednich run w liczbie, rodzaju i randze takiej jak by nam pasowało. Odpowiedź na to rozwiązanie nasuwała się sama - RMAH.. To rozwiązania pasowało do polityki Blizzarda. Teraz mamy inną sytuację, po patchu 13 runy są dostępne automatycznie (i zapewne równie automatycznie się skalują- tego nie wiem, nie doczytałem) więc element losowości odpadł. Powstała jednak inna wada tego systemu - zgrupowanie umiejętności w specjalizacjach dość mocno ograniczyło wybór gracza. Z danej grupy można wybrać tylko 1 umiejętność. Nie powiem, że to rozwiązanie wybitnie mi nie leży. W moich buildach zupełnie inaczej to rozplanowałem i obecnie mam tak, że niektóre umiejętności muszę dodawać "na siłę" bo z danej grupy właściwie nic mi nie pasuje (za to wolałbym wziąć 2 umiejętności z innej grupy). Podsumowując - coś dostaliśmy, coś nam odebrano. Potencjalne możliwości rozwoju jednak się skurczyły, a to zawsze jest duży minus. Runy dostaniemy wszyscy i wszystkie dostępne więc nie trzeba będzie ich kupować ale za to nie pogramy sobie dowolnie dobierając umiejętności. Hm.. Sam nie wiem czy w ostatecznym rozrachunku jest to zmiana na plus czy minus. Jak już mówiłem, mam mieszane uczucia.


Jakbys czytal patchnotes, to bys wyczytal ze w opcjach mozna wlaczyc 'elective' mode, i wtedy rozdajesz skille dokladnie tak samo jak w p12.

Mi sie wydaje ze w p13 podciagneli troche trudnosc, chyba ze demon hunterem poprostu sie trudniej gra niz innmi klasami :)

Autor:  yabaddi [ 21 lut 2012, 11:51 ]
Tytuł: 

Ano zgadza się, patch notes nie czytałem - mało ostatnio czasu, szczególnie na granie.

Z tym poziomem trudności to fakt, też mam wrażenie, że gra się trudniej - na razie po patchu zrobiłem tylko barbariana.

Autor:  zaboleq [ 21 lut 2012, 12:17 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Najpierw bot "bo mi sie nie chciało", potem kabel "bo tak mi wygodniej".
Zaraz kogoś zastrzelisz.



Ciebie pierwszego skoro tak już proponujesz - czemu nie.

Autor:  raggnarok [ 21 lut 2012, 12:22 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
yabaddi napisał(a):
Pograłem trochę w wersję po patchu 13 i chyba po raz pierwszy mam mieszane uczucia w związku z wprowadzonymi zmianami. System run zaproponowany przez Blizzarda do tej pory wydawał się ciekawy, choć obarczony w równym stopniu wadami jak i zaletami. Do głównych wad tego systemu należała zbyt duża losowość w dostępności do tych run, których wymagał dany build postaci jaki gracz sobie zaplanował. Można by zapewne przejść grę kilka razy i nie znaleźć odpowiednich run w liczbie, rodzaju i randze takiej jak by nam pasowało. Odpowiedź na to rozwiązanie nasuwała się sama - RMAH.. To rozwiązania pasowało do polityki Blizzarda. Teraz mamy inną sytuację, po patchu 13 runy są dostępne automatycznie (i zapewne równie automatycznie się skalują- tego nie wiem, nie doczytałem) więc element losowości odpadł. Powstała jednak inna wada tego systemu - zgrupowanie umiejętności w specjalizacjach dość mocno ograniczyło wybór gracza. Z danej grupy można wybrać tylko 1 umiejętność. Nie powiem, że to rozwiązanie wybitnie mi nie leży. W moich buildach zupełnie inaczej to rozplanowałem i obecnie mam tak, że niektóre umiejętności muszę dodawać "na siłę" bo z danej grupy właściwie nic mi nie pasuje (za to wolałbym wziąć 2 umiejętności z innej grupy). Podsumowując - coś dostaliśmy, coś nam odebrano. Potencjalne możliwości rozwoju jednak się skurczyły, a to zawsze jest duży minus. Runy dostaniemy wszyscy i wszystkie dostępne więc nie trzeba będzie ich kupować ale za to nie pogramy sobie dowolnie dobierając umiejętności. Hm.. Sam nie wiem czy w ostatecznym rozrachunku jest to zmiana na plus czy minus. Jak już mówiłem, mam mieszane uczucia.


Jakbys czytal patchnotes, to bys wyczytal ze w opcjach mozna wlaczyc 'elective' mode, i wtedy rozdajesz skille dokladnie tak samo jak w p12.

Mi sie wydaje ze w p13 podciagneli troche trudnosc, chyba ze demon hunterem poprostu sie trudniej gra niz innmi klasami :)


Czytajac to:
http://diablo.incgamers.com/blog/commen ... mpressions
to nawet po wlaczeniu Elective Mode caly interfejs ze skillami jest zjebany. Koles pisze o tym w przedostatniej czesci tego tekstu. Na razie generalnie wszyscy na ten nowy interface narzekaja w chuj, moze cos jeszcze Blizz z tym zrobi...

Autor:  Nestor [ 21 lut 2012, 12:32 ]
Tytuł: 

Poprzedni system zarzadzania skillami byl duzo lepszy, teraz praktycznie nic sie nie dzieje, nie trzeba myslec nad doborem skili bo praktycznie same sie dobieraja :)

Strona 162 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team