MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Diablo 3 - flames https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569 |
Strona 162 z 252 |
Autor: | Kabraxis [ 20 lut 2012, 13:38 ] |
Tytuł: | |
Ok ok... tylko jedno musze sprostowac; ![]() 'W PoE tez nie masz wplywu na statystki i nie placesz" Oczywiscie ze masz. I to calkowity. HnS bez totalnej kontroli nad rozwojem postaci i customizacja to nie HnS. I GGG to wie - "nowy" blizzard nie bo w D3 jest zerowa kontrola i szczatkowa customizacja. Do rozmowy wrocimy niewatpliwie po premierze D3 - anrazie juz napisalem wszytko co chcialem a takim zabolqiem "wszyscy w D2 czituja" od Kabla zal rozmawiac. |
Autor: | raggnarok [ 20 lut 2012, 13:42 ] |
Tytuł: | |
W PoE mam wplyw na statsy? Az zara odpale i sprawdze, bo nigdzie tego przy lvlupie nie widzialem... |
Autor: | Mendol [ 20 lut 2012, 13:43 ] |
Tytuł: | |
ojoj. a co sie tutaj stalo? |
Autor: | Ravushimo [ 20 lut 2012, 13:45 ] |
Tytuł: | |
@Kabra: I tak tu zaraz cos napiszesz, nie wiem po co w co drugim whine topicku piszesz o EoT'cie :P @ragg: statsy w PoE budujesz w pasywnym drzewku, jesli w PoE grales przed 0.9.5 (bo chyba w tym je zmienili) to polecam odswiezyc sobie konto bo po zmianach nie jest juz takie... "nudne". |
Autor: | raggnarok [ 20 lut 2012, 13:46 ] |
Tytuł: | |
Aaa, no tak, zapomnialem o passivach ![]() |
Autor: | Kabraxis [ 20 lut 2012, 13:46 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): ojoj. a co sie tutaj stalo?
To co zwykle - kloce sie z ludzmi. Nic nowego. ![]() Staty sa w passive drzewie ragnarok. |
Autor: | Mendol [ 20 lut 2012, 13:47 ] |
Tytuł: | |
to troche wolniej bym poprosil ;p a w ogole to gdzie jest robal? |
Autor: | Atherius [ 20 lut 2012, 14:22 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): Mendol napisał(a): ojoj. a co sie tutaj stalo? To co zwykle - kloce sie z ludzmi. Nic nowego. :) Staty sa w passive drzewie ragnarok. Nie kłócisz tylko robisz z siebie pośmiewisko i próbujesz wmówić innym, że twoja racja jest najmojsza zaliczając faila po failu. Pogódź się z tym, ze d3 będzie winem, i tak kupisz i tak będziesz grał i tak się będziesz zachwycał, nie ważne co napiszesz teraz, jesteś oddanym sługą blizza, który w niesforny sposób próbuje się buntować. :) W pandy też będziesz grał, możesz tupnąć nóżką i nie kupić, ale twój kolega blizz-slave zawsze chętnie udostępni ci passy, żebyś mógł podziwiać szczyt techniki w gatunku gier mmo. :)) |
Autor: | zaboleq [ 20 lut 2012, 15:08 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): Ok ok... tylko jedno musze sprostowac;
![]() 'W PoE tez nie masz wplywu na statystki i nie placesz" Oczywiscie ze masz. I to calkowity. HnS bez totalnej kontroli nad rozwojem postaci i customizacja to nie HnS. I GGG to wie - "nowy" blizzard nie bo w D3 jest zerowa kontrola i szczatkowa customizacja. Do rozmowy wrocimy niewatpliwie po premierze D3 - anrazie juz napisalem wszytko co chcialem a takim zabolqiem "wszyscy w D2 czituja" od Kabla zal rozmawiac. Gdzie napisałem, że "wszyscy czitują"? Napisałem, że ja używałem boota po jakimś tam czasie. Przyznaje się do tego. I ogólnie sporo osób bootowało. Na pewno nie większość ale jakaś pula na bank. I jakoś nikt nie płakał zbytnio z tego powodu. Moja sprawa, że bootowałem. Pewnie pójdę za to do piekła. Oczywiście w D3 nie ma żadnej kontroli, totalnie żadnej. No i itemów też będzie mniej niż w D2. Kabra, powiem tak - w dupie byłeś i gówno widziałeś i srasz najwięcej ze wszystkich. |
Autor: | Razoth [ 20 lut 2012, 15:10 ] |
Tytuł: | |
zaboleq napisał(a): Gdzie napisałem, że "wszyscy czitują"? zaboleq napisał(a): zapuszczałem bota na nitha/mefa/pindla/ande etc. I tak się zbierało itemy/runy na handel. I tak robił każdy.
|
Autor: | zaboleq [ 20 lut 2012, 15:18 ] |
Tytuł: | |
Ale żeś wyciągnał kawałek a nie całość.... Cytuj: I tak robił każdy a Ci co tak nie robili to po prostu nie mieli epaxow i nie mogli solowac UberTristram i tyle. Oczywiście mówimy o CBN a nie OBN.
Czyli nie każdy dosłownie. Nie 100 na 100 playerów. Na pewno każdy nie bootował ale pewna pula tak. I te itemy zalewały potem OBN. Nikt z tego powodu nie płakał. Ja byłem szczęśliwy bo miałem epaxy a nie miałem czasu na granie hardkorowo. A jak ktoś wbija 80+ w tydzień to GZ. Ciekawe czy takie osobniki mają jakieś zycie poza kompem:F. Ja osobiście szanuję bardzo swój czas. |
Autor: | raggnarok [ 20 lut 2012, 15:57 ] |
Tytuł: | |
Sorry, ale kazdy botowiec traci od razu moj szacunek, bez wgledu na wymowki, dla ktorych ich uzywa. |
Autor: | zaboleq [ 20 lut 2012, 16:00 ] |
Tytuł: | |
Ale ja nie stosuje żadnych wymówek. Bootowałem bo mi się nie chciało i tyle. Obrałem tą łatwiejszą drogę i tyle. Jak ja niby się usprawiedliwiam? Co to za filozofia:F? Było i minęło. Ty Nawet Kabra nie musisz bootować, żeby stracić "szacunek" w moich oczach albo w oczach kogoś innego. Wystarczy, że hejtujesz najlepiej jak potrafisz:). Zresztą nie wiem czy chciałbym być podziwianym przez Ciebie :F. Jesus Christ.... |
Autor: | tomugeen [ 20 lut 2012, 17:35 ] |
Tytuł: | |
Najpierw bot "bo mi sie nie chciało", potem kabel "bo tak mi wygodniej". Zaraz kogoś zastrzelisz. |
Autor: | yabaddi [ 21 lut 2012, 10:28 ] |
Tytuł: | |
Pograłem trochę w wersję po patchu 13 i chyba po raz pierwszy mam mieszane uczucia w związku z wprowadzonymi zmianami. System run zaproponowany przez Blizzarda do tej pory wydawał się ciekawy, choć obarczony w równym stopniu wadami jak i zaletami. Do głównych wad tego systemu należała zbyt duża losowość w dostępności do tych run, których wymagał dany build postaci jaki gracz sobie zaplanował. Można by zapewne przejść grę kilka razy i nie znaleźć odpowiednich run w liczbie, rodzaju i randze takiej jak by nam pasowało. Odpowiedź na to rozwiązanie nasuwała się sama - RMAH.. To rozwiązania pasowało do polityki Blizzarda. Teraz mamy inną sytuację, po patchu 13 runy są dostępne automatycznie (i zapewne równie automatycznie się skalują- tego nie wiem, nie doczytałem) więc element losowości odpadł. Powstała jednak inna wada tego systemu - zgrupowanie umiejętności w specjalizacjach dość mocno ograniczyło wybór gracza. Z danej grupy można wybrać tylko 1 umiejętność. Nie powiem, że to rozwiązanie wybitnie mi nie leży. W moich buildach zupełnie inaczej to rozplanowałem i obecnie mam tak, że niektóre umiejętności muszę dodawać "na siłę" bo z danej grupy właściwie nic mi nie pasuje (za to wolałbym wziąć 2 umiejętności z innej grupy). Podsumowując - coś dostaliśmy, coś nam odebrano. Potencjalne możliwości rozwoju jednak się skurczyły, a to zawsze jest duży minus. Runy dostaniemy wszyscy i wszystkie dostępne więc nie trzeba będzie ich kupować ale za to nie pogramy sobie dowolnie dobierając umiejętności. Hm.. Sam nie wiem czy w ostatecznym rozrachunku jest to zmiana na plus czy minus. Jak już mówiłem, mam mieszane uczucia. |
Autor: | Nestor [ 21 lut 2012, 11:45 ] |
Tytuł: | |
yabaddi napisał(a): Pograłem trochę w wersję po patchu 13 i chyba po raz pierwszy mam mieszane uczucia w związku z wprowadzonymi zmianami. System run zaproponowany przez Blizzarda do tej pory wydawał się ciekawy, choć obarczony w równym stopniu wadami jak i zaletami. Do głównych wad tego systemu należała zbyt duża losowość w dostępności do tych run, których wymagał dany build postaci jaki gracz sobie zaplanował. Można by zapewne przejść grę kilka razy i nie znaleźć odpowiednich run w liczbie, rodzaju i randze takiej jak by nam pasowało. Odpowiedź na to rozwiązanie nasuwała się sama - RMAH.. To rozwiązania pasowało do polityki Blizzarda. Teraz mamy inną sytuację, po patchu 13 runy są dostępne automatycznie (i zapewne równie automatycznie się skalują- tego nie wiem, nie doczytałem) więc element losowości odpadł. Powstała jednak inna wada tego systemu - zgrupowanie umiejętności w specjalizacjach dość mocno ograniczyło wybór gracza. Z danej grupy można wybrać tylko 1 umiejętność. Nie powiem, że to rozwiązanie wybitnie mi nie leży. W moich buildach zupełnie inaczej to rozplanowałem i obecnie mam tak, że niektóre umiejętności muszę dodawać "na siłę" bo z danej grupy właściwie nic mi nie pasuje (za to wolałbym wziąć 2 umiejętności z innej grupy). Podsumowując - coś dostaliśmy, coś nam odebrano. Potencjalne możliwości rozwoju jednak się skurczyły, a to zawsze jest duży minus. Runy dostaniemy wszyscy i wszystkie dostępne więc nie trzeba będzie ich kupować ale za to nie pogramy sobie dowolnie dobierając umiejętności. Hm.. Sam nie wiem czy w ostatecznym rozrachunku jest to zmiana na plus czy minus. Jak już mówiłem, mam mieszane uczucia.
Jakbys czytal patchnotes, to bys wyczytal ze w opcjach mozna wlaczyc 'elective' mode, i wtedy rozdajesz skille dokladnie tak samo jak w p12. Mi sie wydaje ze w p13 podciagneli troche trudnosc, chyba ze demon hunterem poprostu sie trudniej gra niz innmi klasami ![]() |
Autor: | yabaddi [ 21 lut 2012, 11:51 ] |
Tytuł: | |
Ano zgadza się, patch notes nie czytałem - mało ostatnio czasu, szczególnie na granie. Z tym poziomem trudności to fakt, też mam wrażenie, że gra się trudniej - na razie po patchu zrobiłem tylko barbariana. |
Autor: | zaboleq [ 21 lut 2012, 12:17 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): Najpierw bot "bo mi sie nie chciało", potem kabel "bo tak mi wygodniej".
Zaraz kogoś zastrzelisz. Ciebie pierwszego skoro tak już proponujesz - czemu nie. |
Autor: | raggnarok [ 21 lut 2012, 12:22 ] |
Tytuł: | |
Nestor napisał(a): yabaddi napisał(a): Pograłem trochę w wersję po patchu 13 i chyba po raz pierwszy mam mieszane uczucia w związku z wprowadzonymi zmianami. System run zaproponowany przez Blizzarda do tej pory wydawał się ciekawy, choć obarczony w równym stopniu wadami jak i zaletami. Do głównych wad tego systemu należała zbyt duża losowość w dostępności do tych run, których wymagał dany build postaci jaki gracz sobie zaplanował. Można by zapewne przejść grę kilka razy i nie znaleźć odpowiednich run w liczbie, rodzaju i randze takiej jak by nam pasowało. Odpowiedź na to rozwiązanie nasuwała się sama - RMAH.. To rozwiązania pasowało do polityki Blizzarda. Teraz mamy inną sytuację, po patchu 13 runy są dostępne automatycznie (i zapewne równie automatycznie się skalują- tego nie wiem, nie doczytałem) więc element losowości odpadł. Powstała jednak inna wada tego systemu - zgrupowanie umiejętności w specjalizacjach dość mocno ograniczyło wybór gracza. Z danej grupy można wybrać tylko 1 umiejętność. Nie powiem, że to rozwiązanie wybitnie mi nie leży. W moich buildach zupełnie inaczej to rozplanowałem i obecnie mam tak, że niektóre umiejętności muszę dodawać "na siłę" bo z danej grupy właściwie nic mi nie pasuje (za to wolałbym wziąć 2 umiejętności z innej grupy). Podsumowując - coś dostaliśmy, coś nam odebrano. Potencjalne możliwości rozwoju jednak się skurczyły, a to zawsze jest duży minus. Runy dostaniemy wszyscy i wszystkie dostępne więc nie trzeba będzie ich kupować ale za to nie pogramy sobie dowolnie dobierając umiejętności. Hm.. Sam nie wiem czy w ostatecznym rozrachunku jest to zmiana na plus czy minus. Jak już mówiłem, mam mieszane uczucia. Jakbys czytal patchnotes, to bys wyczytal ze w opcjach mozna wlaczyc 'elective' mode, i wtedy rozdajesz skille dokladnie tak samo jak w p12. Mi sie wydaje ze w p13 podciagneli troche trudnosc, chyba ze demon hunterem poprostu sie trudniej gra niz innmi klasami ![]() Czytajac to: http://diablo.incgamers.com/blog/commen ... mpressions to nawet po wlaczeniu Elective Mode caly interfejs ze skillami jest zjebany. Koles pisze o tym w przedostatniej czesci tego tekstu. Na razie generalnie wszyscy na ten nowy interface narzekaja w chuj, moze cos jeszcze Blizz z tym zrobi... |
Autor: | Nestor [ 21 lut 2012, 12:32 ] |
Tytuł: | |
Poprzedni system zarzadzania skillami byl duzo lepszy, teraz praktycznie nic sie nie dzieje, nie trzeba myslec nad doborem skili bo praktycznie same sie dobieraja ![]() |
Strona 162 z 252 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |