MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 175 z 252

Autor:  Atherius [ 5 mar 2012, 11:42 ]
Tytuł: 

Chyba 6850. ;>
Dodali jakiś efekt w sterach, ale to taka czysto kosmetyczna zmiana i nie wygląda tak dobrze jak fxaa.

Autor:  Ravushimo [ 5 mar 2012, 12:01 ]
Tytuł: 

Mam GTX460, uruchamiam jak radza w readme bez launchera i po prostu po 2-3 sec gra crashuje (wywala puste okienko bez zadnego kodu bledu cos jak przy crashach wowa). Wgrac tego sie zle nie da, wiec to raczej nie to... :D ale pogrzebie moze cos w ustawieniach grafy.

http://puu.sh/jx8G

Edit: na kanale yt autora Dark3D ludzie pisza o tym ze na najnowszych sterach przestalo im dzialac wiec to chyba tego wina :<

Autor:  zaboleq [ 6 mar 2012, 09:55 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Originally Posted by Jay Wilson
Doubled monster damage from levels 1-13 (trailing off to level 20). Feels pretty good! Hopefully we can keep it.

Autor:  wodny [ 6 mar 2012, 10:32 ]
Tytuł: 

Grałem Łowczynią Demonów i Szamanką - nie zginąłem ani razu. Wczoraj wybrałem Mniszkę, grało mi się bardzo fajnie, ale zginąłem nią 2-3 razy. Te takie skaczące potworki, które zamrażają po śmierci to istne utrapienie dla klas walczących w zwarciu. No albo to ja jestem takim słabym graczem. Sam już nie wiem. :o

Autor:  Marti [ 6 mar 2012, 10:39 ]
Tytuł: 

ogolnie beta sprzed jakiegos pol roku ,byla imo ciekawsza , nie potrzebnie wyrzucili z gry kikadziesiat rzeczy,wczesniej crafting byl ciekawszy , wiecej animacji postaci , bylo to wszystko bardziej przejzyste

Autor:  zaboleq [ 6 mar 2012, 11:03 ]
Tytuł: 

Jakie niby animacje wyrzucili, jakie kilkadziesiat rzeczy :F. Możesz powymieniać bo nie za bardzo wiem o czym mówisz...

Autor:  Marti [ 6 mar 2012, 11:55 ]
Tytuł: 

bylo na mmo-champion artykol o tym ,ze wywalili duza ilosc animacji postaci, jestem w pracy i nie mam zbytnio czasu zeby Ci znalezc owy artykol

Autor:  Stobek [ 6 mar 2012, 11:56 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Wczoraj wybrałem Mniszkę, grało mi się bardzo fajnie, ale zginąłem nią 2-3 razy.


Żeby z ginąć w becie trzeba być AFK a i to nie zawsze wystarcza:>

Moim skromnym zdaniem beta wygląda biednie.
Takie animacje na przykład demon huntera to żal jakiego nie widziałem już dawno.
Rozwój postaci a raczej jego brak też nie zachęca.
Itemizacja w miarę chociaż w becie masz chyba z aż 5 magicznych efetków do przedmiotów, więc ciężko coś powiedzieć.

Ta beta to jakieś biedne demo, które niestety do gry nie zachęca.

Autor:  zaboleq [ 6 mar 2012, 12:42 ]
Tytuł: 

5 affixow ? Chyba z konia spadłeś. Pomijam fakt, ze w becie znerfiono duzo itemów bo ludzie nagminie wbijali 13 lvl szybko i potem psioczyli, ze gra za latwa jest. Na szczescie to ma sie zmienic w kolejnym patchu. Poziom bety to 7-8 lvl jakos jak kiedys mowili wiec nic dziwnego, ze trudno jest zginąć.


Ta beta to nawet nie demo, poczytaj definicje na wikipedii. W becie masz testować i dawać feedback. Demo to juz ukończona gra, jakis gotowy fragment co bys sobie sprawdził co nie co. A tutaj bedą jeszcze kolejne patche i to co najmniej kilka.

Animacje DH załosne? Serio ale na 1000 topików na forum NIKT nie skarżył się animacje. To jest akurat aspekt gry, który wszyscy chwalą i nawet Kabra się tego nie czepiał. Kolejny troll wypełzł ze swojej nory?

Autor:  Marti [ 6 mar 2012, 13:11 ]
Tytuł: 

Zaboleq ja nie trolluje ,mowie jak bylo w becie pol roku temu jak jest obecnie ,gdzie gra sie crash'uje , freezuje, wypier dolili w ciul rzeczy ktory dodawaly smaczku grze :)

Autor:  revange [ 6 mar 2012, 13:25 ]
Tytuł: 

zabolequ no offence(sam juz zamowilem diablo i czekam na wydanie), ale wygladasz na typa ktory by opierdolil koguta blizzowi jakby dali ci mozliwosc uzyskania szybciej pelnej gry.

Ja jebie

Autor:  Kabu [ 6 mar 2012, 13:30 ]
Tytuł: 

jeszcze raz - beta to nie demo...

Autor:  Marti [ 6 mar 2012, 14:02 ]
Tytuł: 

no a kto twierdzi inaczej?

Autor:  zaboleq [ 6 mar 2012, 14:42 ]
Tytuł: 

revange napisał(a):
zabolequ no offence(sam juz zamowilem diablo i czekam na wydanie), ale wygladasz na typa ktory by opierdolil koguta blizzowi jakby dali ci mozliwosc uzyskania szybciej pelnej gry.

Ja jebie



Może coś w tym jest - pewnie dlatego, że od dawna w żadnego dobrego H&S nie pocinałem . DS3 był taki sobie i jakoś cieżko mi się było w niego wczuć - to nie to samo co DS 2 czy genialny DS1. A jakieś sacred i TQ to już były dziwne twory bardzo - bardzo nierówno i niedopracowane pod wieloma względami. Ostatnio świetnie bawiłem się w NOX - mechanika prosta a gra baaardzo zajebista.

Miałem dostęp do wczesnej bety po znajomości i z tego co pamiętam, to wywalili a raczej nigdy nie wprowadzili do bety specjalnych animacji zgonów - nie pamiętam by kiedykolwiek pokazało się info u usunięciu animacji ataków czy cuś.

Co do tych wypierdolenia w uj rzeczy - ostatnio było sporo blue postów na ten temat i opinii ludzie co do wywalenia cześci rzeczy. Moje zdanie jest takie, ze nie byly one zbytnio do szczescia potrzebne i lepiej je dopracowac i wprowadzic poźniej, niż dać w retailu niezbalansowany system.

NP talizmany - łatwo dostępne, pozwalały łatwo stackować odpowiednie staty i resisty. W D2 ich nie było i nikt nie płakał bo wtedy wszystko budowało sie inaczej niż w LoD. To znaczy - efekt talizmanow mozna uzyskac dobierajac odpowiednio ekwipunek co dajewiecje do myslenia niz w sytuacji gdy slotow mamy znacznie wiecej do dyspozycji.

Chyba czesc osob nadal nie rozumie, ze caly fun ma polega na tym, ze rozne moby beda wymagaly roznych buildow i rowniez roznych itemow, bo nie bedziemy farmic main Bossów tylko random encountery z których będą najlepsze dropy. Main encountery bedą mocno oskryptowane by dac jak najwiecje funu.

Serio ale obecny system zapobiegnie sytuacjom w stylu: Hammer stojacy w miejscu i rzucający młotki, które zabijają wszystko dookoła. Spam jednego skilla - sad but true. Było to proste, każdy to klonował i całą grę tak można było jechać wiec moim zdaniem nie bylo to idealne rozwiązanie. - obecne wyjda się znacznie lepsze.

Na system run też ludzie psioczyli ale obecnie jakoś to ucichło. Jak każdy przeanalizował ten system to chyba doszedł w koncu do wniosku, że w praniu nie będzie on taki zły. Z hatem lepiej się wstrzymać do czasu wbicia odpowiedniego lvla w retailu.

Mnie jedynie co martwi to obecny BN ale jest szansa, ze to bedzie ostatecznie zmienione- uff.

Autor:  Sobtainer [ 6 mar 2012, 14:48 ]
Tytuł: 

zaboleq przejal chyba po mnie paleczke, bo ja za to mam dosyc d3 i calego ego tematu, a im blizej premiery tym mi sie coraz bardziej smiac chce.... no coz.

Autor:  zaboleq [ 6 mar 2012, 15:02 ]
Tytuł: 

Sob ale dlaczego coraz Ci sie śmiać chce:)? Ja sobie dawkuje bete, bo jak widze jak niektórzy mają 60k golda uzbieranego a niektórzy nawet około 100k to ile oni muszą napierdalać :wtf: ??

Ja wolę sobie dawkować i poznać po trochu każdą klase i tyle - potem sobie odpocząć i sprawdzać jakieś zmiany.

Nie mówię, że gra jest zajebista ale na pewno nie zasługuje na tytuł crapu jak to niektorzy się wypowiadają. Na ME3 ci co licza ną na RPG psioczą i mówią, że to crap - jak ja. Ale miliony kupi i bedzie sie zajebiscie bawiło. Dziwny jest ten świat, co nie?

Autor:  Nestor [ 6 mar 2012, 15:20 ]
Tytuł: 

Sacred to byl fajny twor.

Klasy naprawde dziwne, lore jakis taki z dupy, ale zabijalo sie przyjemnie.

To co wyroznialo sacred od diablo to fakt ze swiat w sacred poprostu byl przeogromny, i to w obydwu czesciach. Ta gra jest tak gigantyczna ze miejscami odechciewalo sie grac, jak czlowiek spojrzal na mape.

Minusem tej serii byl zawsze performance, jakos tak koslawo chodzila zawsze.

Autor:  wodny [ 6 mar 2012, 15:32 ]
Tytuł: 

http://diablo.incgamers.com/blog/commen ... t-imminent

Dobrzy są. :lol:

Autor:  zaboleq [ 6 mar 2012, 15:52 ]
Tytuł: 

Była mowa, że very soon i pewnie trzeba czekać może do jutra - z reguły premiery w środy ogłaszali. Max w ciągu 2 tygodni ogłoszą datę premiery.

Autor:  wodny [ 6 mar 2012, 17:01 ]
Tytuł: 

Jak zagram jeszcze Czarownikiem i Barbarzyńcą to opiszę swoje wrażenia z bety. :)

Strona 175 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team