MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 181 z 252

Autor:  Huragan [ 10 mar 2012, 15:17 ]
Tytuł: 

Postal napisał(a):
narzekamy narzekamy ale i tak bedziemy w to napierdalac do upadlego :lol:


nie bedziemy

Autor:  Ravushimo [ 10 mar 2012, 15:21 ]
Tytuł: 

Zab problem w tym ze patrzac chocby na developing WoW'a w kazdym exp-packu zapowiadane byly ficzersy, ktore pozniej nie miescily sie na release, mialy byc w content patchu i tak mijaja miesiace, lata i wszyscy o tym zapominaja. Ludzie sa coraz bardziej drazliwi gdy blizz mowi o tym ze czegos nie zdazy na release, ale bedzie pozniej... Guild Halle w D2 tez juz byly w calkiem zaawansowanym stadium, nawet chyba cale ui bylo jak sie przegladalo mpq'ki, a nigdy tego nie skonczyli.

@up: PoE ma miec areny? trzeba bedzie poczytac manifest o pvp o_0

Autor:  Sobtainer [ 10 mar 2012, 17:39 ]
Tytuł: 

sobtainer#2812

Autor:  yabaddi [ 10 mar 2012, 20:07 ]
Tytuł: 

dodoyab#1526

Latency masakryczne, po patchu 14 x2-3 tego co było. Przy 600+ prawie nie idzie grać.. :/

Autor:  Xanth [ 10 mar 2012, 20:20 ]
Tytuł: 

Dlatego ja narazie sobie darowalem :/

X.

Autor:  Sobtainer [ 10 mar 2012, 20:36 ]
Tytuł: 

Zrobiłem WD, gówno się zmieniło, dalej z podparta głową gram... trudność taka że chyba moja stara by ogarnęła.

No i lagi, grałem nim ponad 2h, fatalnie się gra z lagami.

Autor:  Rzeznik [ 10 mar 2012, 20:40 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Blizz ujebał wiekszosc aspektów MMO w wowie po premierze, w D3 uwala mase aspektów HnS juz przed ;[

Kupic - kupie, zagrac - zagram. Tylko coraz bardziej wydaje mi sie ze to jednorazowa gierka.
I niestety zmiany nie sa efektem nieudolnosci blizzarda - to sa kumaci ludzie którzy dokonale wiedza jak zrobic gre i jak na niej zarobic.
A po co trzymac ludzi pare lat (jak d2) za cene jednego pudelka i dodatku?

Lvl cap wbic, pobiegac po inferno dla farmy az sie znudzi i byebye, kupcie Titana.
Sam proces respeca bez zadnych ograniczej powoduje mniejsza replayability, wszyscy jada cookie-cutter przez leveling a potem wybieraja koncowy set skilli.
Jakos nie ma w tym wyzwania, ktore towarzyszylo dziwnym buildom pod pvp. Dostajemy wszystko od razu (po raz kolejny).
Boje sie ze kolejny raz jedyna nagroda za granie beda achievementy a nie czysta satysfakcja.

No i to PvP - w D2 (D1) była to czynnosc spoleczna, ludzie sie umawiali na duele, kombinowali, nowe chary/buildy robili tylko po to zeby w danym srodowisku pozabijac sie lub testowac nowe rzeczy.
Tutaj arenka wyglada moze fajnie, ale jak wszystko ostatnio u blizza jakos strasznie nieosobowo. Jakby nie gralo sie z ludzmi wspolnie, tylko zupelnie przypadkiem w ta sama gre.



podpisano
zawiedzony fanboj


THIS Kurwa

wczoraj pogralem w bete i ehh...gdzie moje atrybuty do rozwijania? Ja chce plusiki back.
Niby calkiem si sie gra i kiluje, ale feeling jakos nie ten.
A co do PvP...D1, D2 Pol-1 duelami i wojnami klanowymi stal. Ja sobie nie wyobrazam jak mozna wypuscic D3 bez PvP...To jest kurwa podstawowy feature, swoisty endgame. Trzymal rzesze ludzi (wciaz kurna trzyma calkiem sporo) przy D1 i D2.

Gdzie sa uszy kurwa? Dawac uszy...mialem ich ze 150 w D1. Mielismy nawet w klanie dzial z lista ofiar i ranking najwiekszych kilerow. Arrgghh Fresh meat!

pozdr.
Rzeznik-KoS
Bog Ci wybacza Synu!!!
:D

Autor:  zaboleq [ 10 mar 2012, 21:01 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Zrobiłem WD, gówno się zmieniło, dalej z podparta głową gram... trudność taka że chyba moja stara by ogarnęła.

No i lagi, grałem nim ponad 2h, fatalnie się gra z lagami.


Sob ja barbem i mnichem tez stwierdzam ze jest latwo w miarę. Co prawda trudniej niz przed patchem ale mimo wszystko Wizard najbardziej dostaje na początkowych lvlach w dupe ale po 5 juz jest znacznie lepiej.

Co do lagow to zależy chyba chuj wie od czego. Ja po południu latency miałem ok.

19 Marca jest press event wiec pewnie wtedy premierę ogłoszą :o
To niby koniec NDA z MOP ale to chyba najlepsza pora na ogłoszenie premiery.

Bashiok ‏ @Bashiok
@llspadgell We have a press event this week but all the info will be dropping the 19th.

Autor:  raggnarok [ 10 mar 2012, 21:41 ]
Tytuł: 

To narzekanie na poziom trudnosci jest juz kurwa tak weak, ze glowa mala. Gracie w te bete od tygodni, niektorzy od miesiecy, content/roznodrodnosc przeciwnikow jest tak slaba, ze zna sie to wszystko na wylot po zagraniu 2-3 razy, CZEGO WY KURWA OCZEKUJECIE, ze bedziecie ginac co 5 minut? To nie Demon's Souls. Naprawde, wytlumaczcie mi jakiego wyzwania wy byscie chcieli przez pierwsza godzine gry. Pierdolicie juz takie glupoty, ze sie rzygac chce.

Autor:  yabaddi [ 10 mar 2012, 21:43 ]
Tytuł: 

Latency "spadło" do 300 więc dobiłem nowego barba, witch doctora do 13tki i jakoś nie widzę tego wyższego poziomu trudności. Chyba trzeba by zacząć od nowa żeby to sprawdzić. Pierwszy za to raz trafiłem w kryptach na skrzynkę typu "respendent". Przy 89% magic find 2 rare'y, 3 magic itemy i sporo kasy. No właśnie, coś w końcu kasa zaczęła po tym ostatnim patchu lecieć. No i itemki też mają większy rozstrzał jeśli chodzi o wartość.

Autor:  Sobtainer [ 10 mar 2012, 21:44 ]
Tytuł: 

@ragna,

jakbys nie zauwazyl, to mialem problem od 13 patcha z zalogowaniem. wszyscy pisali ze niby poziom wzrosl w grze a wcale tak nie jest, dlatego swoim postem to zdementowalem bo od wczoraj sie zalogowac juz moge.

takze nie sap ragnarku ;p

Autor:  sula [ 10 mar 2012, 22:14 ]
Tytuł: 

Imo problemem nie jest sama trudność gry tylko poryty mocno pomysł ,żeby grać na wyższym poziomie trudności to trzeba grę przejść na niższym.
Lol wtf?


(tak tak pewnie się dowiem ,że w poprzednich tak samo było - nie pamiętam zbyt długie lata temu to było ,a nawet jak tak było to nie zmienia nic w pryciu tego pomysłu).


Jakbym jednak chciał kupić D3 to z powodu samego tego pomysłu bym zrezygnował.
Grać np. na normalu i wyższym poziomie , bo dopiero jeszcze kolejny bylby wyzwaniem?

Chyba nie - dzieki :/

Czemu nie można sobie swobodnie wybrać samemu od początku?

Czy jednak zmienili to?

Autor:  zaboleq [ 10 mar 2012, 22:49 ]
Tytuł: 

Sula tak było w każdym Diablo? Po chuj mieli by to zmieniać? Grałeś w ogóle diablo jakiekolwiek? To, że to było lata temu to gówno zmienia.

Przeciez na wyższym poziomie trudności dajmy na to "koszmar" to bez odpowiedniego ekwipunku i lvlu moby Cię zjedzą. Tak samo było w D1 i D2. W D2 jak nie miałeś resistów i w miarę normalnego defence to padałeś jak mucha na piekle. To jest core feature gry i takich herezji jak to dawno nie slyszałem. W D1 tak samo a w Hellfire jeszcze zabawniej było :). Jezusie....

To nie call of duty jakieś żeby sobie wybierać na początku poziom trudności.

Poprzednio nikt nie płakał z tego powodu więc o co kaman?


@Sob
Poziom trudności wzrósł ale nie dla postaci na 13 lvl ze starym Inventory.

Obecnie problem polega na tym, że jak teraz masz w uj wypasionego barba bo wycraftowałeś sobie sprzet u kowala to obecnie jest tak:

-sprzetu u kowala tak dobrego nie wyfarmisz, bo podniesiono znacznie wymagany lvl na noszenie danych itemów więc nie masz szans ubrać postaci tak samo na tym patchu
-moby biją 2x mocniej
-część sklli znerfiono i tak czy inaczej masz wiekszy dmg od mobów

Czyli tak - postać z patcha 13 >>>>> postać z patcha 14. Jeśli chodzi o powera oczywiście.

Autor:  Rzeznik [ 10 mar 2012, 23:11 ]
Tytuł: 

E tam, zaczynanie swiezym magiem na nightmare byloby fajne...1 kill i pare leveli up :lol:

Autor:  sula [ 10 mar 2012, 23:21 ]
Tytuł: 

@up

Grałem w jedynkę , w dwójkę mniej bo mnie znudziła i jej pamiętam nawet nie skończyłem.

Z jedynką miałem fun.

Po sieci nie grałem wcale.

W Diablo byłem totalnie casualowym single player graczem.

Nie pamiętam szczegółów w ogóle , pamiętam tylko klimat z jedynki.

No nic naświetliłeś mi że trzeba nabić level i gear żeby na wyższy poziom z tym levelem i gearem iść.
Cóż nie pamiętałem tego.

Z drugiej strony nie widzi mi się granie na normalu całej gry kilkunastu-kiludziesięciu godzin podpierając oczy zapałkami żeby nie zasnąć ,żeby potem było lepiej ,ale to tylko ja totalny casual diablo-ignorant (tak potrafię się przyznać).

Spoko jak graczom Diablo to pasuje to powodzenia i bawcie się dobrze (bez ironii) - macie moje błogosławieństwo na drogę.

Autor:  Rzeznik [ 10 mar 2012, 23:26 ]
Tytuł: 

Ej sula, ja na serio pisalem ze byloby fajnie...cholera zla mordke wstawilem chyba i wyszlo ze sie nabijam :D

O ile pamietam, w D1 mozna bylo zaczynac na wyzszym poziomie trudnosci swieza postacia (nie wiem czy nie na lanie/bnecie jeno) i levele wtedy lecialy jak szalone. Mag dawal rade bo firebolt niszczyl te najslabsze szkielety jako tako :D

Autor:  sula [ 10 mar 2012, 23:29 ]
Tytuł: 

Spoko , to bardziej do żaby odpowiedź była nie do ciebie.

Zresztą ja tylko przedstawiłem swój punkt widzenia , dla Diablo-fana pewnie obrazoburczy , także już nie ciągne tego tematu bo nie ma sensu , sam się wkurzam jak mi jakiś ignorant wytyka rzeczy które lubie w "swoich" grach :P

Autor:  wodny [ 11 mar 2012, 08:54 ]
Tytuł: 

Jak ktoś ma jeszcze dostęp do bety to niech poda swój tag. :)

Mój to: wodny#2195

Autor:  zaboleq [ 11 mar 2012, 12:31 ]
Tytuł: 

Rzeznik napisał(a):
Ej sula, ja na serio pisalem ze byloby fajnie...cholera zla mordke wstawilem chyba i wyszlo ze sie nabijam :D

O ile pamietam, w D1 mozna bylo zaczynac na wyzszym poziomie trudnosci swieza postacia (nie wiem czy nie na lanie/bnecie jeno) i levele wtedy lecialy jak szalone. Mag dawal rade bo firebolt niszczyl te najslabsze szkielety jako tako :D



Nie, nie ozna bylo zaczynac. Ten sam system jest w d2 i bedzie w d3.

Autor:  Rzeznik [ 11 mar 2012, 13:59 ]
Tytuł: 

Ano, az sobie musialem przypomniec...kurna to juz ponad 13 lat, czas zapierdala jak szalony.
Oficjalnie nie mozna bylo, ale dalo sie to obejsc, jak ktos chcial sie bawic.

Strona 181 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team