MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
[AOC] Szybkosc levelowania postaci https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=29887 |
Strona 3 z 4 |
Autor: | Lokken [ 5 cze 2008, 10:12 ] |
Tytuł: | |
L2 ma całkowicie open world, praktycznie brak instancji. To powoduje, że bardziej nadaje się to dużych walk. Ja jestem sceptycznie nastawiony do siege`ów w AoC. Przy 64x64 lagi będą pewnie o wiele większe niż w L2 przy 150x150. |
Autor: | superXtra [ 5 cze 2008, 10:26 ] |
Tytuł: | |
Lokken napisał(a): Racja 1v1 w AoC jest lepsze. Ale na razie czynnik "massive" w AoC ssie pytkę.
Rozumiem ze juz brales udzial w jakims massive pvp na lvlu 3x. |
Autor: | Lokken [ 5 cze 2008, 10:41 ] |
Tytuł: | |
superXtra napisał(a): Lokken napisał(a): Racja 1v1 w AoC jest lepsze. Ale na razie czynnik "massive" w AoC ssie pytkę. Rozumiem ze juz brales udzial w jakims massive pvp na lvlu 3x. Po prostu porównuję AOC z jego systemem instacji do całkowicie open world jakie było w L2, gdzie na rynku w głównym mięsice było czasem ponad 500 ludzi a w siegeach w których brałem udział w jednym miejscu jednocześnie lało się z 300 ludzi. I tego w AoC nie będzie. Nie twierdzę, że L2>AoC bo jest raczej na odwrót, ale jednak w tym aspekcie trudno będzie pobić L2. |
Autor: | Zanzi [ 5 cze 2008, 10:54 ] |
Tytuł: | |
Lokken napisał(a): w siegeach w których brałem udział w jednym miejscu jednocześnie lało się z 300 ludzi.
Troche przesadzasz piszac "lalo sie" 300 ludzi. Przy 200 osobach juz lag jest taki ze mozesz jedynie ogladac slideshow. Skaszanione sieges w L2 dobitnie pokazuje np. ten filmik, na ktorym widac ze 90% ludzi stoi i nic nie robi bo maja laga . http://www.youtube.com/watch?v=187AZD1NdPg |
Autor: | Lokken [ 5 cze 2008, 11:07 ] |
Tytuł: | |
No naprawdę było nas tyle. Wiadomo, że byliśmy trochę rozproszeni, ale te liczby są pewne. Na youtube są kiepskie filmiki z L2. Zobacz te: http://www.livepvp.com/watch/lineage-2/frintezza-pvp http://www.livepvp.com/watch/lineage-2/ ... -06032008/ (muzyka raczej nie będzie wam działać) http://files.filefront.com/frint23maywm ... einfo.html -kiepska jakość Ludzi mniej, ale za to w ciasnej lokacji i nic nie ścina. Ale się offtop robi... |
Autor: | Mark24 [ 5 cze 2008, 11:18 ] |
Tytuł: | |
szczerze powiedziawszy mnie takie PvP 300 vs 300 w ogóle nie interesuje. juz 20 vs 20 + to ogólny chaos, rozpierdol, brak zgrania, każdy biegnie w inną stroną i napierdala kogo innego. jednym słowem jeden wielki bezsens. WoW to udowodnił - jeżeli 10 vs 10 dało się zgrać, to 40 vs 40 była ogólna bieganina i zamęt. |
Autor: | konrador [ 5 cze 2008, 11:20 ] |
Tytuł: | |
Mass PvP ssie kropka |
Autor: | Lokken [ 5 cze 2008, 11:21 ] |
Tytuł: | |
Lineage 2 ma całkiem inny system kierowania postacią i targetowania, więc tam aż tak chaotycznie nie jest. konrador napisał(a): Mass PvP ssie kropka
Zależy co kto lubi. Żywy, dwugodzinny siege w L2 dostarcza naprawdę masę emocji. |
Autor: | Coriin [ 5 cze 2008, 11:36 ] |
Tytuł: | |
Ta, ze spawn-pointem pod bramą twierdzy...perpetum mobile |
Autor: | dark_lord [ 5 cze 2008, 12:10 ] |
Tytuł: | |
Lokken napisał(a): ...
Przy 64x64 lagi będą pewnie o wiele większe niż w L2 przy 150x150. 64x64 a nie miało być 48vs48 ?? |
Autor: | Shadhun [ 5 cze 2008, 12:17 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: OT Shadhun dla ciebie Pan kerfi ok ?
Na Pana to trzeba słobie zasłużyć, dopółki tego nie zrobisz będziesz dla mnie "cwelem kerfi" ok ? |
Autor: | Qraczek [ 5 cze 2008, 13:12 ] |
Tytuł: | |
Courage powrocil? |
Autor: | Mark24 [ 5 cze 2008, 14:28 ] |
Tytuł: | |
dark_lord napisał(a): Lokken napisał(a): ... Przy 64x64 lagi będą pewnie o wiele większe niż w L2 przy 150x150. 64x64 a nie miało być 48vs48 ?? skąd wiadomo jakie będą lagi? tak sobie gdybamy? Może w ogóle ich nie będzie? Funcom to nie SOE i zależy im na każdym kliencie więc na pewno sobie AoC-a nie odpuści i będzie powoli dopieszczał produkt. Z drugiej strony rzeczywiście koreańskie grindfesty "ciągną" masakratycznie dużą ilość osób w jednym miejscu (i to nie tylko L2) bo itemizacja/wygląd/ogólne_zróżnicowanie_postaci jest najwyżej mierne. Generalnie całość wygląda jak jedna wielka clonownia stąd też mniejsze lagi. Łatwiej dograć 4-5 setów armor-a niż pierdylion błyszczących itemków zwisających z każdego gracza. AoC też na razie ma słabą itemizację, Funcom zapowiedział, że nie będzie wprowadzał pierdyliona błyszczących armorków czy święcących mieczyków więc może wcale nie będzie tak tragicznie z lagiem. Mam nadzieję, że uda im się całość wypośrodkować i nie będziemy mieć walki clonów. |
Autor: | Brodaty [ 5 cze 2008, 14:52 ] |
Tytuł: | |
hmm, może się nie znam, ale mark24, co ma ilość rodzajów itemków do laga? Przecież to jest istotne tylko w momencie ładowania się postaci do komputera klienta za pierwszym razem, potem klient może sobie trzymać skojarzenie wacek=wyświetlanie zestawu geometrii/tekstur na ekranie, a transmitowane są tylko najistotniejsze dane dotyczące wacka, tj. ruch i jego akcje i bieżące parametry typu hp/mana. |
Autor: | vesmir [ 5 cze 2008, 15:28 ] |
Tytuł: | |
Szybkosc zdecudowanie zblizona do wowa , schemat lvl również taki sam czyli questy i farmienie. |
Autor: | Ashton [ 5 cze 2008, 16:05 ] |
Tytuł: | |
@Brodaty: wiekszosc prostakow nie zna roznicy pomiedzy lagiem a niskim fps ;) daruj mu, mareczek jest juz bez szans ;) |
Autor: | Dana [ 5 cze 2008, 16:21 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Mass PvP ssie kropka
Mass PvP to jest tym co czyni MMORPGa MMORPGiem. |
Autor: | konrador [ 5 cze 2008, 16:33 ] |
Tytuł: | |
Nie baudzo. To, ze gra z toba na serwerze pare tysiecy osob, nie oznacza od razu, ze musicie sie wszyscy na raz ze soba zergowac w tym samym momencie przy 5fps. Mass PVP to mindless zerg i to czy ktos tym po kazdej stronie (frakcje/gildie) dowodzi, czy nie i jak tym dowodzi, w zadnym stopniu tego nie zmienia. |
Autor: | Shadhun [ 5 cze 2008, 16:40 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: juz 20 vs 20 + to ogólny chaos, rozpierdol, brak zgrania, każdy biegnie w inną stroną i napierdala kogo innego. jednym słowem jeden wielki bezsens. WoW to udowodnił - jeżeli 10 vs 10 dało się zgrać, to 40 vs 40 była ogólna bieganina i zamęt. Jak zwykle pierdolisz jak potłuczony, po pierwsze, wow to wow nie wymagajmy zbyt wiele po większości graczy. Po drugie kiedy miałeś okazje zagrać w wowie 40 guild mates vs 40 guild mates ? Była taka mozliwośc kiedys na AV (przed kretyńską decyzją blizza ) i powiem ci że mimo tego że poziom graczy był jaki był, a AV nigdy nie wymagało jakiegoś super zgrania, ludzie robili co do nich należy. Najważniejsze jest dobre dowodzenie, osobiście w EvE widziałem bitwy 100 vs 100 w których każdy dokładnie wiedział co ma robić i żadnego miejsca na samowolke nie było. Wiadomo że dynamika inna etc. ale mimo wszystko uważam że jak są dobrzy dowódcy, dobra organizacja dowodzenia to mass pvp może być ciekawe i na swój sposób "skillowe". Cytuj: Mass PvP to jest tym co czyni MMORPGa MMORPGiem. Nie przesadzajmy, dla mnie jest ważnym elementem który bardzo pozytywnie wpływa na wczucie się w świat, ale nie jest elementem decydującym, potrafie sobie wyobrazić dobrego mmo bez możliwości rozgrywania wielkich bitew. Cytuj: Mass PVP to mindless zerg i to czy ktos tym po kazdej stronie (frakcje/gildie) dowodzi, czy nie i jak tym dowodzi, w zadnym stopniu tego nie zmienia.
Kompletnie sie z tym nie zgadzam, ze względu na to co pisałem wyżej, na własne oczy widziałem cos zupełnie innego. |
Autor: | sundin25 [ 5 cze 2008, 18:20 ] |
Tytuł: | |
Nie chialem bluzgac,ale jak widac w pierwszych wypowiedziach zostalem sam zbluzgany.Moze mam poprostu inne doswiadczenia z grami mmorpg.Niestety dla mnie end game pvp jaki jest w WoW wydaje mi sie biedny i tyle.Arena i BG,a dodatki do gry wychodza co 2 lata.Dlatego wole gry ok "mozolne" ,ktore zajmuja mi o wiele wiecej czasu na dojscie do czegos np. levelu. |
Strona 3 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |