MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

MMORPG is DEAD
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=44879
Strona 3 z 8

Autor:  Deshroom [ 17 mar 2016, 19:32 ]
Tytuł:  Re: Odp: MMORPG is DEAD

Huragan napisał(a):
Ja tam bym w WoWa popykal jakby byla jakas fajna gildia tak jak kiedys Mroczny Legion :) xDDD
WoW jest bardzo poprawiony. Wczoraj grałem parę lvli bez żadnych modów i bardzo fajnie wszystko działa w party. Niestety mało ludzi. Na Burning Legion czekałem po 40min na Shadowfang Keep jako DPS
(robiłem achievement do HS. Można wejść na nieopłacone konto ale tylko na postacie do 20lvl)

Autor:  Oyci3C [ 17 mar 2016, 20:02 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Huragan napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
Ja pogodziłem się z faktem że UO nie wróci więc nie gram :)

Jakby nawet wrocil zajebisty mmo to bys nie gral bo jestes juz starym dziadem...bez kolegow...zyjacy tylko wspomnieniami i czekajacy na smierc

Gwarantuje Ci że chciałbyś mieć 10% tego co ja hihihi.
A tak poważnie to nie gralbym, nie chce mi się.

Autor:  kamilus [ 17 mar 2016, 21:19 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

W 10 portach to wychodzi dwójka dzieciaków z tych 10%.

Autor:  mrynar [ 18 mar 2016, 00:55 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

sula napisał(a):
Ja z kolei kompletnie nie jestem czymś takim zainteresowany. Z tego m.in. powodu:
Isengrim napisał(a):
Teraz czekam na nową falę- mobilne,


MMO(RPG) to chyba ostatni typ gry w jaki bym chciał zagrać na smartfonie/tablecie. Jak już miałbym na kiblu/w środku komunikacji/w poczekalni w coś grać to na pewno nie byłoby to mmo(rpg).


w tym roku ma ruszyc FF XI mobile, ja sie bardzo jaram tym

Autor:  Mark24 [ 18 mar 2016, 01:12 ]
Tytuł:  Re: Odp: MMORPG is DEAD

Deshroom napisał(a):
Huragan napisał(a):
Ja tam bym w WoWa popykal jakby byla jakas fajna gildia tak jak kiedys Mroczny Legion :) xDDD
WoW jest bardzo poprawiony. Wczoraj grałem parę lvli bez żadnych modów i bardzo fajnie wszystko działa w party. Niestety mało ludzi. Na Burning Legion czekałem po 40min na Shadowfang Keep jako DPS
(robiłem achievement do HS. Można wejść na nieopłacone konto ale tylko na postacie do 20lvl)



wczoraj widziałem na żywo. Kolega gra bo jak się wbije 20lvl palkiem w WoWie, to dostaje się animowanego avatara w Hearthstone. Przyznam się, ze ta gra nawet dzisiaj wygląda dosyć ładnie i jest (na oko) grywalna.

Autor:  Sobtainer [ 18 mar 2016, 01:48 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Oczywiście że wygląda, chociażby Spires of Arak która ma zajebista grafikę, wszystko w nowym dodatku jest dopieszczone i już zacieram ręce na kolejny i każda kraina w Draenorze jest osobnym zupełnie miejscem do którego się zajebiście przyłożyli.

Ogólnie to aktualny WoW wcale nie jest taki prosty jak Wam się wydaje. Zrobiłem 70% Mythic Helfire Citadel więc trochę mogę o tym napisać. Casualowy tryb grania doprowadzi Was maksymalnie do trybu hardcore w raidach i to też nie do końca jest takie "casualowe" bo gildia musi być juz zgrana jak się idzie 20-25ppl. Każdy powinien znać już taktykę na tym poziomie i wyciskać powiedźmy 80% tego co prezentuje jego klasa.

Mythic natomiast to już jest kwestia kilkudziesięciu whipów (na niektórych osobiście whipowałem po 250 razy), każdy boss jest inny i każdy boss wymagać będzie czegoś innego. Wszystko jest zajebiście rozplanowane, Blizzard wygłówkował mechanikę walki zajebiście. Generalnie mythic to już jest wyższa szkoła jazdy i tam musisz robić wszystko perfekcyjnie.

Reasumując. To co WoW przedstawiał kiedyś to jest śmiech na sali do tego co jest teraz. Rotacje ma każda klasa aktualnie, każda klasa może bardzo dużo i spece działają wszędzie (pamiętacie fury warków którzy biegali w letaher bo nie było plate do fury?) dużo takich gówien było kiedyś. Teraz wszystko jest zapięte na sam koniec i gra wymaga trochę myślenia + ogarnięcia rotacji. Jak będziesz klikać 2 przyciski jak Ci się podobać będzie to nie wykręcisz nawet 20% dpsu jaki powinieneś, a kiedyś naciskało się 2-3 przyciski i nic więcej, a mechanika bossów była żenująca i głównym problemem raidów było skonstruowanie go i zapanowanie nad 40 osobami, co nie raz graniczyło z cudem.

Do tego wszystkiego dochodzą kanały klasowe na Discordzie, Icy Veins, World of Logs oraz świetne community które aktualnie pomoże każdemu nowemu graczowi i każdy kto CHCE będzie się zajebiście bawił w raidach. Mnie osobiście najbardziej rajcowało w Draenorze rankingowe ściganie w dpsie, jak patrzałem na niektórych encounterach jak wyciskałem dps w top 100 w EU na bossie to naprawdę hype wzrastał a cyferki nie raz człowiek wykręcał kosmiczne :)

A wracając do tematu. WoW wielu z Nas nauczył czym powinna być dobra mmo gra, była i jest nadal zajebista moim zdaniem chociaż niektórych dodatków oprócz wylevelowania nie dzierżyłem. Wielu z nas szuka czegoś co będzie następcą WoW-a ale niestety od 12 lat tego nie mamy a każdy nowy tytuł był porażką która ginęła w ciągu 2 miesięcy i wszyscy o tym zapominali. Taka jest prawda.

A czy MMORPG umarło, nie, umarły pomysły na wyjebane MMO, a jak już ktoś zrodzi jakiś pomysł to wtedy wychodzi Overwatch i sraczka leci z nieba.

Autor:  Deshroom [ 18 mar 2016, 06:54 ]
Tytuł:  Re: Odp: MMORPG is DEAD

Mark24 napisał(a):
Deshroom napisał(a):
Huragan napisał(a):
Ja tam bym w WoWa popykal jakby byla jakas fajna gildia tak jak kiedys Mroczny Legion :) xDDD
WoW jest bardzo poprawiony. Wczoraj grałem parę lvli bez żadnych modów i bardzo fajnie wszystko działa w party. Niestety mało ludzi. Na Burning Legion czekałem po 40min na Shadowfang Keep jako DPS
(robiłem achievement do HS. Można wejść na nieopłacone konto ale tylko na postacie do 20lvl)



wczoraj widziałem na żywo. Kolega gra bo jak się wbije 20lvl palkiem w WoWie, to dostaje się animowanego avatara w Hearthstone. Przyznam się, ze ta gra nawet dzisiaj wygląda dosyć ładnie i jest (na oko) grywalna.
ale mówię że mało ludzi gra. 40 minut czekania tank wbił lvl20 i quit. Ja zaraz po nim i quit. Czyli gdyby nie hearthstone to trzeba by było czekać ze 2 godziny na instancje.

Autor:  candidoser [ 18 mar 2016, 07:00 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Ok, raidy sa fajne. Tylko do tego nie trzeba robic mmo.

Autor:  Sobtainer [ 18 mar 2016, 07:00 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

@deshroom
No ale czego Ty oczekujesz, że na początkowym levelu będzie milion osó w kolejce i wejdziesz instant? jako tank instant wchodzisz na 90 levelu.

Autor:  Deshroom [ 18 mar 2016, 07:15 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Bo jest ich na serwerze dwóch online :D

Autor:  Mark24 [ 18 mar 2016, 08:16 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Nie wiem skad sie wzielo, ze WoW jest prosty. Ma bardzo niski prog wejscia owszem, jest przystepny dla kazdego jak najbardziej, ale tak jak wiekszosc dobrych gier Blizza jest cholernie wymagajacy przy masterowaniu.
Przypomne tylko, ze przed WoW-em raidowe bossy to bylo w wiekszosci tank&spank, W AO raidowalismy w kilka osob i oprocz tego ze w cholere dluzej nam to zajmowalo to niczym sie to nie roznilo od udzialu w pelnym rajdzie (gdzie w sumie polowa i tak zawsze byla afk).
W WoWa gralem jedynie w classica + troche pierwszego dodatku, ale raggnarosa uczylismy sie zabijac dobry tydzien po 2-3h dziennie. Oskryptowane, kazdy mial swoja role, wystarczyl jeden maly blad kogokolwiek z raidu by zaczynac od nowa.

Wiec sorry, jezeli ktos pisze, ze WoW jest prosty to chyba nie gral w zadne mmo przed WoWem.

O zreszta sobek juz o tym napisal.

Autor:  Nyx [ 18 mar 2016, 09:37 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Chociaż raz Mareczek napisał coś z sensem. Z wod najlepiej wspominam 5man na challenge mode. Przypomina to stare dobre hc z tbc, a żeby zrobić inste na gold wymagało to już bardzo zgranej ekipy. Potem wypuścili lfr, będąc tam zerzygal em się, raid dla upośledzonych byle casual dostał epicka.

Autor:  Oyci3C [ 18 mar 2016, 12:42 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

No WoW jest prosty może teraz.
Na pewno nie był prosty z czasów AQ czy Black Temple. Mało które mmo było tak wymagające.

Autor:  Nyx [ 18 mar 2016, 12:45 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Napewno raidy na mythicu nie są proste teraz ale to już nie to samo

Autor:  Oyci3C [ 18 mar 2016, 13:16 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Ta ale to jest sztuczne podnoszenie trudności.

Autor:  Niah [ 18 mar 2016, 13:23 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Często trudność była zawyżana przez gear checki, a to bardzo nie to samo.

Autor:  sula [ 18 mar 2016, 14:53 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

To, że jedni mówią, że themeparkowe mmo stały się prostę, a inni, że są dalej trudne(lub nawet trudniejsze niż kiedyś) wynika z tego, że obie te grupy ludzi mówią o czymś innym.

Pierwsi mówią o świecie, questowaniu i normalnych nie-rajdowych dungeonach, a drudzy mówią o rajdach w wersji hard mode/wysokim tierze/whatever dla raid/progress community.

Ta dyskusja o ile dobrze pamiętam dotyczyła wszystkich themeparkowych mmorpg nie tylko WoW-a.


tl;dr

Obydwie grupy mają rację.

Autor:  Teo [ 18 mar 2016, 15:15 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Lepiej jest jak się dyskutuje o trudności i ile czasu wymaga sandbox ( WURM ) większośc napisze że nie ma czasu na grind i farme że to nolifowanie, a ja sobie gram na luzie od hoho ile już i dla mnie hardcore nolifowanie było w eve lub na raidach w wow czy daily questy omg wtf !!

Autor:  Sobtainer [ 18 mar 2016, 15:45 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Oyci3C napisał(a):
Ta ale to jest sztuczne podnoszenie trudności.

Wcale nie. Sztuczne to jest podnoszenie ilości HP w Diablo 3 bez nowych umiejętności. W wowie na mythicu wszystko one shotuje, dochodzą nowe zupełnie inne umiejętności bossów - a to nie jest sztuczne.

Autor:  Nyx [ 18 mar 2016, 16:46 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Zgadza się też, ale ffxiv robi to lepiej bosowie na hard modzie nie tylko maja nowe skille ale cała instancja jest inna

Strona 3 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team