skoro wiesz lepiej od chińczyków, gdzie budować terminal, to daj im znać
mniej więcej wiem jakie są plusy i jakie zagrożenia i można to streścić w ten sposób, że między Polską a Rosją potrzebna byłaby współpraca
http://lodz.wyborcza.pl/lodz/1,35153,21 ... lodzi.htmlhttp://www.propertynews.pl/magazyny/now ... 51330.htmlDzięki Macierewiczowi Jedwabny Szlak po prostu zbuduje się u Niemców, albo u Francuzów. Oni zarobią, a my i tak nie zablokujemy projektu
Pierwszy kurs do Londynu to odpowiedź Chin. Zwróć uwagę na timing.
Good Job PiS.
Edit: po powstaniu z kolan padliśmy na ryj, jesteśmy przedmiotem w polityce zagranicznej USA i trzeba się z tym pogodzić, taki mamy klimat
![:har:](./images/smilies/icon_har2.gif)
Edit2:
Cytuj:
Ale o czym ty pieprzysz, przecież ta firma co chciała budować coś tam w Łodzi ma tyle wspólnego z planem Chińczyków co ty ze rozumieniem tekstu pisanego.
A mówią że gimnazja stworzyły nam nową elitę
Podmiotem zainteresowanym zakupem działki była spółka założona przez Chińczyków i firmę Hatrans.
Hatrans zajmowała się cargo Chengdu-Łódź w Polsce.
https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q= ... 9868,d.bGgjeszcze sobie obczaj krs CHENGDU HATRANS YHF INTERMODAL LOGISTICS EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
a potem się wypowiadaj matole...
Edit3:
http://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/hat ... 79567.htmlOd początku mówiono o wykorzystaniu połączenia także do celów eksportu. Regularne kursy udało się jednak uruchomić dopiero po ponad dwóch latach, w sierpniu ubiegłego roku. Jakie były tego przyczyny, oprócz rosyjskiego embarga na polską żywność?
Poświęciliśmy ten czas na promocję polskich produktów w Chinach. Trzeba pamiętać, że rynek chiński ma swoją specyfikę – wszystko wymaga tam znacznie więcej czasu niż w Polsce. Negocjowaliśmy też m.in. możliwość wystawiania towarów na internetowych platformach handlowych, co uwalnia od wielu formalności. Własnym kosztem utworzyliśmy w Chengdu kilkusetmetrowy showroom, w którym prezentujemy polskie produkty. Obecnie można w nim zapoznać się z ponad 400 wyrobami około 100 różnych wytwórców. Placówkę odwiedził podczas niedawnej wizyty w Chengdu wicepremier Gowin, stwierdzając, że pracownicy showroomu to prawdziwi ambasadorzy Polski w Chinach.
Edit4: ciągle coś dopisujesz - ostatnie
Cytuj:
Tylko głupki myślą że przyjdzie Chińczyk i wybuduje u nas wszystko i będzie super, a prawda jest taka że jak zagraniczne firmy mają dogadywać się z Chińczykami o centrach logistycznych to wątpię by były one lokalizowane u nas.
właśnie polska firma we współpracy z chińczykami miała pomysł na centrum w Polsce, ruch pociągów jest w obie strony, dużo więcej Chiny eksportują, no ale Polacy też zaczęli wysyłać pociągi do Chengdu.
a Macierewicz zabija tą inicjatywę, bo to jest przeciwko interesom USA w regionie xD
Kolejny śmieszny służalczo-murzyński rząd.