MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Polityka https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=36934 |
Strona 2106 z 2394 |
Autor: | Teo [ 5 sty 2017, 17:20 ] |
Tytuł: | Re: Polityka... |
I bojowa eskorta amazon do zestrzeliwania wrogich dronów ![]() |
Autor: | sula [ 6 sty 2017, 09:58 ] |
Tytuł: | Re: Polityka... |
embe napisał(a): Gorb, z chińczykami były już tak, przejmują allegro, wbijają do nas z alibabą, inwestują w logistyke, terminal kolejowy, paczkomaty aliexpress, oddziały firmy pocztowej/kurierskiej na europę wschodnią i centralną... Co z tego będzie, nie wiem, póki co jakieś info jest o linii kolejowej Chiny-UK przez warszawę powstają paczkomaty aliexpresu w warszawie i berlinie, firma pocztowa powstała na Łotwie, terminal kolejowy z tego co wiem będzie, cała logistyka pod małe firmy to znak zapytania bo to co jest w EU to malutkie nic nie znaczące magazyny włoskie i hiszpańskie, tu dominuje UK. Jeśli UK zrealizuje brexit to mamy pozamiatane bo firmy chińskie będą chciały rozbudowywać to co tam już mają, przecież teraz też najłatwiej ominąć cło/vat EU to zakup od chińczyka z UK. To nie amerykanie mieli kupić Allegro? Znowu się coś zmieniło? Nie śledzę tematu. Co do transportu - to morski jest tak dużo tańszy, że lądowy szlak przez Azję nawet jeżeli kiedyś powstanie go nie zastąpi. Jak chcecie, żeby był hajs dla Polski z transportu towarów to musi powstać zajbiście dobra (i tania!) magistrala handlowa Morze Czarne - Morze Bałtyckie łącząca Polskie porty nad Bałtykiem z np. Odessą lub jakimś innym dogodnym portem nad morzem Czarnym. Wtedy cały transport z Azji nie musiałby okrążać Europy od południa żeby się wyładować w UK, Holandii, Niemczech tylko jegi część mogłabyto zrobić nad Morzem Czarnym i przez nas lecieć dalej (w tym część przez Porty nad Bałtykiem). Tylko, że żeby coś takiego było to fiu fiu zajebiście trudne z bardzo wielu powodów. |
Autor: | Teo [ 6 sty 2017, 10:31 ] |
Tytuł: | Re: Polityka... |
Allegro kupił znowu jakiś fundusz. Tańszy transport to określenie względne często, kolejowy jest szybszy, to co uruchomili to 18-20 dni z shenzhen guangzhou i wielu wybierze taki transport bo na tym zyska w porównaniu do minimum optymistycznego 2 miesięcy drogą morską. Zanim towar konkurencji dotrze ty możesz już mieć swój w sprzedaży od dawna i wygrywasz na rynku. |
Autor: | lordyp [ 6 sty 2017, 11:17 ] |
Tytuł: | Re: Polityka... |
Allegro kupiła grupa funduszy Cinven, Permira i Mid Europa Partners. Nie jest ważne, który transport jest szybszy. Ważne, że Antek udupił "możliwości". A potem się dziwią, że firmy nie chcą w Polsce inwestować. |
Autor: | Teo [ 6 sty 2017, 12:01 ] |
Tytuł: | Re: Polityka... |
Czytałeś to ? http://forsal.pl/artykuly/1007594,uruch ... tania.html |
Autor: | Rzeznik [ 6 sty 2017, 12:03 ] |
Tytuł: | Re: Polityka... |
Z Chinami o czas chodzi właśnie. A tu była koordynatorka KOD https://www.facebook.com/cotojapowiedzi ... =3&theater |
Autor: | Rzeznik [ 6 sty 2017, 13:22 ] |
Tytuł: | Re: Polityka... |
http://stooq.pl/n/?f=1145632 wygląda to niezle |
Autor: | Lokken1 [ 6 sty 2017, 13:39 ] |
Tytuł: | Re: Polityka... |
Antoni o Jedwabnym Szlaku https://www.youtube.com/watch?v=7gqX57MDcuY |
Autor: | Aldatha [ 6 sty 2017, 13:44 ] |
Tytuł: | Re: Polityka... |
http://www.o2.pl/hot/tysiace-amerykansk ... 558576769a moze dolar spadnie |
Autor: | sula [ 6 sty 2017, 13:48 ] |
Tytuł: | Re: Polityka... |
embe napisał(a): Allegro kupił znowu jakiś fundusz. Tańszy transport to określenie względne często, kolejowy jest szybszy, to co uruchomili to 18-20 dni z shenzhen guangzhou i wielu wybierze taki transport bo na tym zyska w porównaniu do minimum optymistycznego 2 miesięcy drogą morską. Zanim towar konkurencji dotrze ty możesz już mieć swój w sprzedaży od dawna i wygrywasz na rynku. Dlatego pisałem, że transport lądowy może uzupełnić transport morski właśnie m.in. ze względu na szybkość transportu, ale ceny nie przebijesz i morski dalej będzie głównym imo. Chodzi o to, żeby ten monopol złamać gdzie większość towaru na rynku w Europie jest dystrybuowana z portów Europy Płn.-Zachodniej. Tylko z samej tego uzupełnienia może się sporo bogactwa urodzić. W naszej części Europy transport rzeczny mógłby pełnić olbrzymią rolę w transporcie międzynarodowym no, ale to z wielu względów sc-fi narazie. Co do Jedwabnego Szlaku - to pamiętajmy, że jego bardzo ważną częścią jest też morska odnoga szlaku i dlatego m.in. UK bije Chinom pokłony, żeby ten szlak (jeżeli kiedykolwiek powstanie) się kończył w jej portach / portach zachodniej Europy, a dla nas byłoby lepsze gdyby on się kończył np. w Odessie, Mołdawii, Rumunii, itp i tu mamy fundamentalny konflikt interesów z UK, Holandią i Niemcami. |
Autor: | Teo [ 6 sty 2017, 13:49 ] |
Tytuł: | Re: Polityka... |
Alda, większy wpływ ma gęstość pierdu brukselskich urzędników niż okupacja naszego kraju przez usa ![]() |
Autor: | sula [ 6 sty 2017, 13:53 ] |
Tytuł: | Re: Polityka... |
tomugeen napisał(a): Czekam tylko na drony z pirackimi flagami, ktore beda polowac na paczki z amazona. embe napisał(a): I bojowa eskorta amazon do zestrzeliwania wrogich dronów ![]() Kto będzie wystawiał listy dla dronów kaperskich? |
Autor: | Aldatha [ 6 sty 2017, 13:57 ] |
Tytuł: | Re: Polityka... |
embe napisał(a): Alda, większy wpływ ma gęstość pierdu brukselskich urzędników niż okupacja naszego kraju przez usa ![]() jakby przyjechali nas okupowac, to ludzie by ich witali jak wehrmacht w poczatku roku 1941, w rosji ![]() |
Autor: | sula [ 6 sty 2017, 14:02 ] |
Tytuł: | Re: Polityka... |
Aldatha napisał(a): embe napisał(a): Alda, większy wpływ ma gęstość pierdu brukselskich urzędników niż okupacja naszego kraju przez usa ![]() jakby przyjechali nas okupowac, to ludzie by ich witali jak wehrmacht w poczatku roku 1941, w rosji ![]() Tylko pamiętaj, że miłość do Niemców się szybko skończyła. |
Autor: | Profeta [ 6 sty 2017, 18:54 ] |
Tytuł: | Re: Polityka... |
http://lodz.onet.pl/koniec-jedwabnego-s ... om/9yl4jvm "koniec jedwabnego szlaku, wojsko nie chce sprzedać działki chińczykom" mowiłem, że nie mają jaj. przypominam tekst isengrima Isengrim napisał(a): Kiedy już myślę, że lordyp i towarzysze to jest max, które to skromne forum osiągnęło - wtedy pojawia się Profeta. I nagle lordyp staje się normalnym gościem o odmiennych poglądach. równo miesiąc temu ![]() |
Autor: | Teo [ 6 sty 2017, 19:02 ] |
Tytuł: | Re: Polityka... |
To dobrze czy źle ? Przecież były wyśmiewane wszystkie historie o "jedwabnym szlaku", a jak zagłębisz się w temat to będziesz wiedział o co chodzi, inna sprawa że Łódź to niekorzystna lokalizacja, Katowice wypadają najlepiej jako miejsce na większą logistykę. |
Autor: | Profeta [ 6 sty 2017, 19:08 ] |
Tytuł: | Re: Polityka... |
skoro wiesz lepiej od chińczyków, gdzie budować terminal, to daj im znać ![]() mniej więcej wiem jakie są plusy i jakie zagrożenia i można to streścić w ten sposób, że między Polską a Rosją potrzebna byłaby współpraca http://lodz.wyborcza.pl/lodz/1,35153,21 ... lodzi.html http://www.propertynews.pl/magazyny/now ... 51330.html Dzięki Macierewiczowi Jedwabny Szlak po prostu zbuduje się u Niemców, albo u Francuzów. Oni zarobią, a my i tak nie zablokujemy projektu ![]() Pierwszy kurs do Londynu to odpowiedź Chin. Zwróć uwagę na timing. Good Job PiS. Edit: po powstaniu z kolan padliśmy na ryj, jesteśmy przedmiotem w polityce zagranicznej USA i trzeba się z tym pogodzić, taki mamy klimat ![]() Edit2: Cytuj: Ale o czym ty pieprzysz, przecież ta firma co chciała budować coś tam w Łodzi ma tyle wspólnego z planem Chińczyków co ty ze rozumieniem tekstu pisanego. A mówią że gimnazja stworzyły nam nową elitę Podmiotem zainteresowanym zakupem działki była spółka założona przez Chińczyków i firmę Hatrans. Hatrans zajmowała się cargo Chengdu-Łódź w Polsce. https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q= ... 9868,d.bGg jeszcze sobie obczaj krs CHENGDU HATRANS YHF INTERMODAL LOGISTICS EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ a potem się wypowiadaj matole... Edit3: http://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/hat ... 79567.html Od początku mówiono o wykorzystaniu połączenia także do celów eksportu. Regularne kursy udało się jednak uruchomić dopiero po ponad dwóch latach, w sierpniu ubiegłego roku. Jakie były tego przyczyny, oprócz rosyjskiego embarga na polską żywność? Poświęciliśmy ten czas na promocję polskich produktów w Chinach. Trzeba pamiętać, że rynek chiński ma swoją specyfikę – wszystko wymaga tam znacznie więcej czasu niż w Polsce. Negocjowaliśmy też m.in. możliwość wystawiania towarów na internetowych platformach handlowych, co uwalnia od wielu formalności. Własnym kosztem utworzyliśmy w Chengdu kilkusetmetrowy showroom, w którym prezentujemy polskie produkty. Obecnie można w nim zapoznać się z ponad 400 wyrobami około 100 różnych wytwórców. Placówkę odwiedził podczas niedawnej wizyty w Chengdu wicepremier Gowin, stwierdzając, że pracownicy showroomu to prawdziwi ambasadorzy Polski w Chinach. Edit4: ciągle coś dopisujesz - ostatnie Cytuj: Tylko głupki myślą że przyjdzie Chińczyk i wybuduje u nas wszystko i będzie super, a prawda jest taka że jak zagraniczne firmy mają dogadywać się z Chińczykami o centrach logistycznych to wątpię by były one lokalizowane u nas. właśnie polska firma we współpracy z chińczykami miała pomysł na centrum w Polsce, ruch pociągów jest w obie strony, dużo więcej Chiny eksportują, no ale Polacy też zaczęli wysyłać pociągi do Chengdu. a Macierewicz zabija tą inicjatywę, bo to jest przeciwko interesom USA w regionie xD Kolejny śmieszny służalczo-murzyński rząd. |
Autor: | Niah [ 6 sty 2017, 19:09 ] |
Tytuł: | Re: Polityka... |
Pytanie jest jedno. Debile czy zdrajcy? |
Autor: | Teo [ 6 sty 2017, 19:11 ] |
Tytuł: | Re: Polityka... |
Ale o czym ty pieprzysz, przecież ta firma co chciała budować coś tam w Łodzi ma tyle wspólnego z planem Chińczyków co ty ze rozumieniem tekstu pisanego. A mówią że gimnazja stworzyły nam nową elitę ![]() Jaki sens miałoby transportowanie do nas czegokolwiek jeśli nie mamy firm, które w tym chcą uczestniczyć, czy Antoni ma robić zakupy z kasy państwowej zaopatrzenia dla sklepów "wszystko za 4zł", transport zapieprza tam gdzie już teraz są malutkie centra logistyczne, czyli UK, jeśli będzie łatwiejsza i szybsza droga niż przez Polskę to pewnie i to się zmieni. Podobnie było z planami firm pocztowych/kurierskich, jakaś drobnica powstała na Łotwie i w Holandii, póki co nie ma nic planowanego i wątpię żeby u nas powstawało coś konkretnego, u nas nie ma Polskich firm zainteresowanych inwestowaniem w takie coś. Inpost chciał zawojować europę, skończyło się na paczkomatach w Polsce i wycofaniem się z przesyłek drobnych, Siódemka konkurować miała z DHL i UPS, skończyło się na "flocie" szrotu jeżdżącego za grosze i wykupieniem ich magazynów przez DPD. Tylko głupki myślą że przyjdzie Chińczyk i wybuduje u nas wszystko i będzie super, a prawda jest taka że jak zagraniczne firmy mają dogadywać się z Chińczykami o centrach logistycznych to wątpię by były one lokalizowane u nas. |
Autor: | lordyp [ 6 sty 2017, 19:43 ] |
Tytuł: | Re: Polityka... |
Ciekawe rozumowanie masz embe. Polakom się nic nie opłaca robić we współpracy z Chińczykami, za to Niemcom i UK już tak. Chińczycy to wiedzą i od razu nas omijają, a wszystkie jakieś tam rozmowy gospodarcze to tylko picowanie. ![]() |
Strona 2106 z 2394 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |