MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Polityka
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=36934
Strona 2106 z 2394

Autor:  Teo [ 5 sty 2017, 17:20 ]
Tytuł:  Re: Polityka...

I bojowa eskorta amazon do zestrzeliwania wrogich dronów :)

Autor:  sula [ 6 sty 2017, 09:58 ]
Tytuł:  Re: Polityka...

embe napisał(a):
Gorb, z chińczykami były już tak, przejmują allegro, wbijają do nas z alibabą, inwestują w logistyke, terminal kolejowy, paczkomaty aliexpress, oddziały firmy pocztowej/kurierskiej na europę wschodnią i centralną...
Co z tego będzie, nie wiem, póki co jakieś info jest o linii kolejowej Chiny-UK przez warszawę powstają paczkomaty aliexpresu w warszawie i berlinie, firma pocztowa powstała na Łotwie, terminal kolejowy z tego co wiem będzie, cała logistyka pod małe firmy to znak zapytania bo to co jest w EU to malutkie nic nie znaczące magazyny włoskie i hiszpańskie, tu dominuje UK.
Jeśli UK zrealizuje brexit to mamy pozamiatane bo firmy chińskie będą chciały rozbudowywać to co tam już mają, przecież teraz też najłatwiej ominąć cło/vat EU to zakup od chińczyka z UK.

To nie amerykanie mieli kupić Allegro? Znowu się coś zmieniło? Nie śledzę tematu.


Co do transportu - to morski jest tak dużo tańszy, że lądowy szlak przez Azję nawet jeżeli kiedyś powstanie go nie zastąpi. Jak chcecie, żeby był hajs dla Polski z transportu towarów to musi powstać zajbiście dobra (i tania!) magistrala handlowa Morze Czarne - Morze Bałtyckie łącząca Polskie porty nad Bałtykiem z np. Odessą lub jakimś innym dogodnym portem nad morzem Czarnym. Wtedy cały transport z Azji nie musiałby okrążać Europy od południa żeby się wyładować w UK, Holandii, Niemczech tylko jegi część mogłabyto zrobić nad Morzem Czarnym i przez nas lecieć dalej (w tym część przez Porty nad Bałtykiem). Tylko, że żeby coś takiego było to fiu fiu zajebiście trudne z bardzo wielu powodów.

Autor:  Teo [ 6 sty 2017, 10:31 ]
Tytuł:  Re: Polityka...

Allegro kupił znowu jakiś fundusz.

Tańszy transport to określenie względne często, kolejowy jest szybszy, to co uruchomili to 18-20 dni z shenzhen guangzhou i wielu wybierze taki transport bo na tym zyska w porównaniu do minimum optymistycznego 2 miesięcy drogą morską.
Zanim towar konkurencji dotrze ty możesz już mieć swój w sprzedaży od dawna i wygrywasz na rynku.

Autor:  lordyp [ 6 sty 2017, 11:17 ]
Tytuł:  Re: Polityka...

Allegro kupiła grupa funduszy Cinven, Permira i Mid Europa Partners.

Nie jest ważne, który transport jest szybszy. Ważne, że Antek udupił "możliwości".
A potem się dziwią, że firmy nie chcą w Polsce inwestować.

Autor:  Teo [ 6 sty 2017, 12:01 ]
Tytuł:  Re: Polityka...

Czytałeś to ?
http://forsal.pl/artykuly/1007594,uruch ... tania.html

Autor:  Rzeznik [ 6 sty 2017, 12:03 ]
Tytuł:  Re: Polityka...

Z Chinami o czas chodzi właśnie.

A tu była koordynatorka KOD
https://www.facebook.com/cotojapowiedzi ... =3&theater

Autor:  Rzeznik [ 6 sty 2017, 13:22 ]
Tytuł:  Re: Polityka...

http://stooq.pl/n/?f=1145632

wygląda to niezle

Autor:  Lokken1 [ 6 sty 2017, 13:39 ]
Tytuł:  Re: Polityka...

Antoni o Jedwabnym Szlaku https://www.youtube.com/watch?v=7gqX57MDcuY

Autor:  Aldatha [ 6 sty 2017, 13:44 ]
Tytuł:  Re: Polityka...

http://www.o2.pl/hot/tysiace-amerykansk ... 558576769a

moze dolar spadnie

Autor:  sula [ 6 sty 2017, 13:48 ]
Tytuł:  Re: Polityka...

embe napisał(a):
Allegro kupił znowu jakiś fundusz.

Tańszy transport to określenie względne często, kolejowy jest szybszy, to co uruchomili to 18-20 dni z shenzhen guangzhou i wielu wybierze taki transport bo na tym zyska w porównaniu do minimum optymistycznego 2 miesięcy drogą morską.
Zanim towar konkurencji dotrze ty możesz już mieć swój w sprzedaży od dawna i wygrywasz na rynku.

Dlatego pisałem, że transport lądowy może uzupełnić transport morski właśnie m.in. ze względu na szybkość transportu, ale ceny nie przebijesz i morski dalej będzie głównym imo. Chodzi o to, żeby ten monopol złamać gdzie większość towaru na rynku w Europie jest dystrybuowana z portów Europy Płn.-Zachodniej.

Tylko z samej tego uzupełnienia może się sporo bogactwa urodzić.

W naszej części Europy transport rzeczny mógłby pełnić olbrzymią rolę w transporcie międzynarodowym no, ale to z wielu względów sc-fi narazie.


Co do Jedwabnego Szlaku - to pamiętajmy, że jego bardzo ważną częścią jest też morska odnoga szlaku i dlatego m.in. UK bije Chinom pokłony, żeby ten szlak (jeżeli kiedykolwiek powstanie) się kończył w jej portach / portach zachodniej Europy, a dla nas byłoby lepsze gdyby on się kończył np. w Odessie, Mołdawii, Rumunii, itp i tu mamy fundamentalny konflikt interesów z UK, Holandią i Niemcami.

Autor:  Teo [ 6 sty 2017, 13:49 ]
Tytuł:  Re: Polityka...

Alda, większy wpływ ma gęstość pierdu brukselskich urzędników niż okupacja naszego kraju przez usa ;)

Autor:  sula [ 6 sty 2017, 13:53 ]
Tytuł:  Re: Polityka...

tomugeen napisał(a):
Czekam tylko na drony z pirackimi flagami, ktore beda polowac na paczki z amazona.

embe napisał(a):
I bojowa eskorta amazon do zestrzeliwania wrogich dronów :)

Kto będzie wystawiał listy dla dronów kaperskich?

Autor:  Aldatha [ 6 sty 2017, 13:57 ]
Tytuł:  Re: Polityka...

embe napisał(a):
Alda, większy wpływ ma gęstość pierdu brukselskich urzędników niż okupacja naszego kraju przez usa ;)


jakby przyjechali nas okupowac, to ludzie by ich witali jak wehrmacht w poczatku roku 1941, w rosji :)

Autor:  sula [ 6 sty 2017, 14:02 ]
Tytuł:  Re: Polityka...

Aldatha napisał(a):
embe napisał(a):
Alda, większy wpływ ma gęstość pierdu brukselskich urzędników niż okupacja naszego kraju przez usa ;)


jakby przyjechali nas okupowac, to ludzie by ich witali jak wehrmacht w poczatku roku 1941, w rosji :)

Tylko pamiętaj, że miłość do Niemców się szybko skończyła.

Autor:  Profeta [ 6 sty 2017, 18:54 ]
Tytuł:  Re: Polityka...

http://lodz.onet.pl/koniec-jedwabnego-s ... om/9yl4jvm

"koniec jedwabnego szlaku, wojsko nie chce sprzedać działki chińczykom"

mowiłem, że nie mają jaj.

przypominam tekst isengrima
Isengrim napisał(a):
Kiedy już myślę, że lordyp i towarzysze to jest max, które to skromne forum osiągnęło - wtedy pojawia się Profeta. I nagle lordyp staje się normalnym gościem o odmiennych poglądach.


równo miesiąc temu :lol:

Autor:  Teo [ 6 sty 2017, 19:02 ]
Tytuł:  Re: Polityka...

To dobrze czy źle ? Przecież były wyśmiewane wszystkie historie o "jedwabnym szlaku", a jak zagłębisz się w temat to będziesz wiedział o co chodzi, inna sprawa że Łódź to niekorzystna lokalizacja, Katowice wypadają najlepiej jako miejsce na większą logistykę.

Autor:  Profeta [ 6 sty 2017, 19:08 ]
Tytuł:  Re: Polityka...

skoro wiesz lepiej od chińczyków, gdzie budować terminal, to daj im znać :lol:

mniej więcej wiem jakie są plusy i jakie zagrożenia i można to streścić w ten sposób, że między Polską a Rosją potrzebna byłaby współpraca

http://lodz.wyborcza.pl/lodz/1,35153,21 ... lodzi.html

http://www.propertynews.pl/magazyny/now ... 51330.html

Dzięki Macierewiczowi Jedwabny Szlak po prostu zbuduje się u Niemców, albo u Francuzów. Oni zarobią, a my i tak nie zablokujemy projektu :wtf:


Pierwszy kurs do Londynu to odpowiedź Chin. Zwróć uwagę na timing.

Good Job PiS.

Edit: po powstaniu z kolan padliśmy na ryj, jesteśmy przedmiotem w polityce zagranicznej USA i trzeba się z tym pogodzić, taki mamy klimat :har:

Edit2:
Cytuj:
Ale o czym ty pieprzysz, przecież ta firma co chciała budować coś tam w Łodzi ma tyle wspólnego z planem Chińczyków co ty ze rozumieniem tekstu pisanego.
A mówią że gimnazja stworzyły nam nową elitę


Podmiotem zainteresowanym zakupem działki była spółka założona przez Chińczyków i firmę Hatrans.

Hatrans zajmowała się cargo Chengdu-Łódź w Polsce.

https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q= ... 9868,d.bGg

jeszcze sobie obczaj krs CHENGDU HATRANS YHF INTERMODAL LOGISTICS EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

a potem się wypowiadaj matole...

Edit3:

http://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/hat ... 79567.html

Od początku mówiono o wykorzystaniu połączenia także do celów eksportu. Regularne kursy udało się jednak uruchomić dopiero po ponad dwóch latach, w sierpniu ubiegłego roku. Jakie były tego przyczyny, oprócz rosyjskiego embarga na polską żywność?

Poświęciliśmy ten czas na promocję polskich produktów w Chinach. Trzeba pamiętać, że rynek chiński ma swoją specyfikę – wszystko wymaga tam znacznie więcej czasu niż w Polsce. Negocjowaliśmy też m.in. możliwość wystawiania towarów na internetowych platformach handlowych, co uwalnia od wielu formalności. Własnym kosztem utworzyliśmy w Chengdu kilkusetmetrowy showroom, w którym prezentujemy polskie produkty. Obecnie można w nim zapoznać się z ponad 400 wyrobami około 100 różnych wytwórców. Placówkę odwiedził podczas niedawnej wizyty w Chengdu wicepremier Gowin, stwierdzając, że pracownicy showroomu to prawdziwi ambasadorzy Polski w Chinach.

Edit4: ciągle coś dopisujesz - ostatnie
Cytuj:
Tylko głupki myślą że przyjdzie Chińczyk i wybuduje u nas wszystko i będzie super, a prawda jest taka że jak zagraniczne firmy mają dogadywać się z Chińczykami o centrach logistycznych to wątpię by były one lokalizowane u nas.


właśnie polska firma we współpracy z chińczykami miała pomysł na centrum w Polsce, ruch pociągów jest w obie strony, dużo więcej Chiny eksportują, no ale Polacy też zaczęli wysyłać pociągi do Chengdu.

a Macierewicz zabija tą inicjatywę, bo to jest przeciwko interesom USA w regionie xD
Kolejny śmieszny służalczo-murzyński rząd.

Autor:  Niah [ 6 sty 2017, 19:09 ]
Tytuł:  Re: Polityka...

Pytanie jest jedno.

Debile czy zdrajcy?

Autor:  Teo [ 6 sty 2017, 19:11 ]
Tytuł:  Re: Polityka...

Ale o czym ty pieprzysz, przecież ta firma co chciała budować coś tam w Łodzi ma tyle wspólnego z planem Chińczyków co ty ze rozumieniem tekstu pisanego.
A mówią że gimnazja stworzyły nam nową elitę :roll:

Jaki sens miałoby transportowanie do nas czegokolwiek jeśli nie mamy firm, które w tym chcą uczestniczyć, czy Antoni ma robić zakupy z kasy państwowej zaopatrzenia dla sklepów "wszystko za 4zł", transport zapieprza tam gdzie już teraz są malutkie centra logistyczne, czyli UK, jeśli będzie łatwiejsza i szybsza droga niż przez Polskę to pewnie i to się zmieni.
Podobnie było z planami firm pocztowych/kurierskich, jakaś drobnica powstała na Łotwie i w Holandii, póki co nie ma nic planowanego i wątpię żeby u nas powstawało coś konkretnego, u nas nie ma Polskich firm zainteresowanych inwestowaniem w takie coś.
Inpost chciał zawojować europę, skończyło się na paczkomatach w Polsce i wycofaniem się z przesyłek drobnych, Siódemka konkurować miała z DHL i UPS, skończyło się na "flocie" szrotu jeżdżącego za grosze i wykupieniem ich magazynów przez DPD.

Tylko głupki myślą że przyjdzie Chińczyk i wybuduje u nas wszystko i będzie super, a prawda jest taka że jak zagraniczne firmy mają dogadywać się z Chińczykami o centrach logistycznych to wątpię by były one lokalizowane u nas.

Autor:  lordyp [ 6 sty 2017, 19:43 ]
Tytuł:  Re: Polityka...

Ciekawe rozumowanie masz embe. Polakom się nic nie opłaca robić we współpracy z Chińczykami, za to Niemcom i UK już tak. Chińczycy to wiedzą i od razu nas omijają, a wszystkie jakieś tam rozmowy gospodarcze to tylko picowanie.
:)

Strona 2106 z 2394 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team