mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 252  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 08:38 
Cytuj  
Jak najbardziej w FFXI. W SWG tylko tyle czasu marnowałem - do niczego nie doszedłem, bo zmienili grę kilka miesięcy po moim starcie.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 08:47 
Cytuj  
Bycie w TOP50 daje satysfakcje, bardzo cenna rzecz, ale pewnie znasz to uczucie katujac karkow w kinie.

nice1


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 10:17 
Cytuj  
mrynar napisał(a):

A jesli chodzi o legalne kupowanie gearu w grach to sie z toba zgodze. Mam nadzieje, ze to bedzie przyszlosc mmorpg. Ludzie i tak to robia, a lepiej zeby kasa szla do jakiegos bezrobotnego w Polsce i czesciowo do tworcow gry niz do cwaniaczka z Hong-Kongu ktory sobie kupi za to kolejne ferrari.

Imho z całym szacunkiem, ale jesteś naiwny.

Gros pieniędzy i tak będą tak jak teraz zgarniały osoby zajmujące się tym "zawodowo".
Za pomocą botów, farmerów oraz hacków kont.
Oprócz tego trochę osób, którzy lubią / chcą /mogą też zarobi, ale część tej kasy też zawsze Europejczycy i Amerykanie zgarniali. Spora część aukcji na allegro czy ogłoszenia tu na forum choćby.

Jedyne co pomysły typu RMAH robią to zwiększają bardzo znacznie odsetek osób wśród ogółu grających, które kupują za $.
Wzrost liczy sprzedawców będzie mniejszy. Szczególnie jak już rynek zostanie opanowany przez 'najbardziej obrotnych' i 'normalnym graczom z większą ilością czasu' będą zarabiali psie pieniądze albo w ogóle sobie darują robienie. Bo oni nie będą mogli zarabiać na efekcie skali tak jak chińscy botterzy, hackerzy,etc

To tylko pogłębi obecną sytuację z RMT, wzmocni jeszcze zorganizowane grupy zajmujące się RMT, no ale fakt przy okazji da zarobić korporacją też.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 14:17 
Cytuj  
Cytuj:
Co z tego, że byłem w top50 na serwerze skoro w życiu nic mi to nie daje?


To po co w ogóle grałeś ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 14:42 
Cytuj  
Dla zabawy i epeen przed ekolegami ;)
Nie twierdzę, że nie dawało mi to funu. Jednak granie tyle czasu... Wolę jednak wyskoczyć na piwo, poczytać książkę.
No kurde - kupa życia zmarnowana. Teraz zaś pr0 playerzy będą mogli na takim graniu sobie zarobić. Efekt pozytywny dla wszystkich - no może oprócz średnich graczy bez kasy, bo średni gracze z kasą będą mieli OFICJALNIE przewagę.
Teraz też mieli tylko, że musieli się posiłkować allegro/ebay.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 14:55 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
Zreszta wystarczy spojrzec na obecne fps-y (fajnie jest to rozwiazane szczegolnie w Blacklight:Retribution): sprzet daje ci delikatna przewage (np. wszelkiej masci celowniki), ale jezeli nie masz skilla, to dupy ci nie uratuje. Odblokowanie kolejnych dodatkow do broni pozwala ja lepiej dostosowac do twojego stylu gry.



Ja jestem przeciwnego zdania, wszelkie tego typu zabiegi w grach fps to dla mnie zlo wcielone i absolutny noskillizm. Najlepsze fpsy są zjebiste w swojej prostocie.

Fajne to chyba bedzie mialo rozwiazania CSGO, typu:
- Casual mode
- Copetitive mode


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 15:00 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Ja jestem przeciwnego zdania, wszelkie tego typu zabiegi w grach fps to dla mnie zlo wcielone i absolutny noskillizm. Najlepsze fpsy są zjebiste w swojej prostocie.


No, ale szkoda ze prawdziwe FPSy umieraja. Samo gówno teraz w tym gatunku.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 15:55 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
(...)
Nie twierdzę, że nie dawało mi to funu. Jednak granie tyle czasu... Wolę jednak wyskoczyć na piwo, poczytać książkę.
No kurde - kupa życia zmarnowana.

Chyba przesadzasz z tym marnowaniem życia. Jeśli gra sprawiała ci fun to o to właśnie chodzi. Inaczj można dojć do wniosku, że skoro nie zostaniesz drugim bilem gaetsem to możesz od razu strzelić sobie w łeb bo cóż warte jest twoje przeciętne życie ;)

@Tomu, niech zaczną robić "pro" fps, które jakoś wyglądają i przyciągną ludzi a nie coś na kształt CS, czy co tam obecnie uważane jest za pro ;)

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 16:04 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
candidoser napisał(a):
Zreszta wystarczy spojrzec na obecne fps-y (fajnie jest to rozwiazane szczegolnie w Blacklight:Retribution): sprzet daje ci delikatna przewage (np. wszelkiej masci celowniki), ale jezeli nie masz skilla, to dupy ci nie uratuje. Odblokowanie kolejnych dodatkow do broni pozwala ja lepiej dostosowac do twojego stylu gry.



Ja jestem przeciwnego zdania, wszelkie tego typu zabiegi w grach fps to dla mnie zlo wcielone i absolutny noskillizm. Najlepsze fpsy są zjebiste w swojej prostocie.


Dlaczego noskillizm?
To nie WoW, ze bedac na 1lvl, kolesia na 30tym nawet nie trafisz.
Dla mnie w fps-ach, to tylko dodatkowy feature umilajacy gre. Fajnie jak jest, jak go nie ma, a gra dobra (QL) to tez jest ok. Natomiast jakis tam rozwoj w mmofps-ach jest imo konieczny.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 16:18 
Cytuj  
Havok napisał(a):
@Tomu, niech zaczną robić "pro" fps, które jakoś wyglądają i przyciągną ludzi a nie coś na kształt CS, czy co tam obecnie uważane jest za pro ;)

CSGO zle wyglada? prosy beda w to grac imo, bo valve ostro pracuje. Jak na obecne czasy bardzo znosny fps.


candidoser napisał(a):
Dlaczego noskillizm?
To nie WoW, ze bedac na 1lvl, kolesia na 30tym nawet nie trafisz.
Dla mnie w fps-ach, to tylko dodatkowy feature umilajacy gre. Fajnie jak jest, jak go nie ma, a gra dobra (QL) to tez jest ok. Natomiast jakis tam rozwoj w mmofps-ach jest imo konieczny.


mmofps a fps online to dla mnie roznica. mmofps to dla mnie planetside 2, ale wszystkie typu 30 luda na serwerze to dla mnie fps online, gdzie nie rozwijasz jakos szczegolnie postaci od 1-60 lvla.

Lubie mozliwie rowne szanse w fps, a takie "ficzery" temu zaprzeczaja. Masz np. cod4, z tymi wszystkimi gownami co oferuje podstawowa wersja gry mozna pograc jakas chwile. Ale jak wyszedl promod, ktory wyrownal szanse i nie pozwalal wygrywac killstrwakom za Ciebie to zrobilo sie fajnie dla mnie. Wole bardziej old school... ale byc moze to tez juz kwestia gustu. Dla mnie skill w fps to movement i celowanie.

o fast paced fpsach sie praktycznie nie wypowiadam, bo wlasciwie ich nie ma.


_________________
.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 17:13 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
CSGO zle wyglada? prosy beda w to grac imo, bo valve ostro pracuje. Jak na obecne czasy bardzo znosny fps.

BF3 wygląda chyba ładniej, ten CS jak napisałeś jest raczej "znośny". Ofk oceniam tylko stronę graficzną.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 17:25 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
mmofps a fps online to dla mnie roznica. mmofps to dla mnie planetside 2, ale wszystkie typu 30 luda na serwerze to dla mnie fps online, gdzie nie rozwijasz jakos szczegolnie postaci od 1-60 lvla.


Wiem, dlatego pisalem, ze w fps leveling jest milym dodatkiem. W mmofps imo to koniecznosc.
Killstreak'i w COD 4 rzeczywiscie byly z dupy. Ale to chyba byla jedyna rzecz. Zreszta akurat w fps-ach levele nabija sie dosc szybko. A na level cap wiadomo - kazdy ma rowne szanse.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 17:37 
Cytuj  
Jedyne co RMAH daje to wprowadzenie handlu itemami za $ dla ogolu grajacych. To prawda, ze do tej pory jesli ktos chcial to kupowal itemy/gold (w szczegolnosci w grach Blizzarda) od handlarzy, ale
- po pierwsze bylo to nielegalne i teoretycznie wiazalo sie z jakims ryzykiem,
- a po drugie trzeba bylo sie chociaz troche interesowac dana gra by znalezc sklepy z goldem lub aukcje na allegro/e-bayu.

Teraz kazdy niedzielny gracz bedzie mial to pod reka na zasadzie jednego klikniecia. Jedyne co to spowoduje to bezposrednie zwiekszenie obrotow wszelkiej masci handlarzy i farmerow, a posrednio zwiekszy dochod Blizzarda czerpiacego zysk z kazdej aukcji.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 18:51 
Cytuj  
Havok napisał(a):
BF3 wygląda chyba ładniej, ten CS jak napisałeś jest raczej "znośny". Ofk oceniam tylko stronę graficzną.


znośny, a bf3 dla mnie jest nieznośny, ale w ogolnej ocenie. CSGO jest ładny, ale nie jest nawet wskazane by miał tyle wodotryskow. I jest to giera w ktora gram i raczej jeszcze pogram. W bf3 nie. ofc subiektywna opinia.

candidoser napisał(a):
Wiem, dlatego pisalem, ze w fps leveling jest milym dodatkiem. W mmofps imo to koniecznosc.
Killstreak'i w COD 4 rzeczywiscie byly z dupy. Ale to chyba byla jedyna rzecz. Zreszta akurat w fps-ach levele nabija sie dosc szybko. A na level cap wiadomo - kazdy ma rowne szanse.

Nie do konca, bo byly tez perki, ktore sprawialy, ze nie masz rownych szans. Miales stoppng power koles mial last standa czy innego glupiego martyrdoma. Promod to skutecznie wyeliminowal. Ofc pod wzgledem skilla typu movement/aim quake góruje.

CSGo w porownaniu do tego co ostatnio wyszlo jest zajebisty.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 19:30 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Nie do konca, bo byly tez perki, ktore sprawialy, ze nie masz rownych szans. Miales stoppng power koles mial last standa czy innego glupiego martyrdoma. Promod to skutecznie wyeliminowal. Ofc pod wzgledem skilla typu movement/aim quake góruje.


IMO przesadzasz juz troche. Tak jak pisalem - level cap wbijalo sie w sumie dosyc szybko, a wtedy kazdy mial rowne szanse. Perki, celowniki, bronie - dzieki temu lepiej mogles dopasowac sprzet do swojego stylu. Tym bardziej, ze np. w Blacklight zrobili to w stylu "cos za cos": chcesz miec wiecej hp? Ok, ale bedziesz wolniejszy. Chcesz, zeby bron zadawala wiekszy dmg? Sure, no problem, ale jako bonus masz wiekszy spread. Itd.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 19:35 
Cytuj  
Ja chyba w nic tak dlugo nie gralem jak w cod4, wole promoda, czyli platforme meczowa. Mnostwo godzin zajebistej zabawy, ktorej nie dala mi "podstawka". Uwielbiam takie mody. Po prostu gralem w klanie, nie wazne z jakimi wynikami, na zwyklej wersji nikt nie gral tylko na promodzie. Do promoda cod4 co jakis czas wracam i bede milo wspominac.

http://www.wipido.com/video/WFwxZaf5bgi7 emejzing skill

nie dogadasz sie ze mna bo wole cos innego i do tego mam sentyment.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 20:52 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
nie dogadasz sie ze mna bo wole cos innego i do tego mam sentyment.


Hahaha, ok:)
Tak, w skrocie - co zmienial promod w COD4? Oprocz wywalenia perkow. Rozgrywka byla jakas szybsza na przyklad?


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 21:19 
Cytuj  
wiele, wizualne, cvary, balans, dmg broni, recoil, ready up mode, match mode, wywaleni kolysania podczas biegu, nieco inny movement- raczej troche szybciej, szybkie wybieranie klas, wywaleni killstreakow, perkow, ofc brak uav., szereg udogodnien do wyboru z menu gry zamiast z configu itp. itd.

http://www.codpromod.com/promod-live-2- ... lesenotes/


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 22:13 
Cytuj  
dzieki, plytki z COD 4 gdzies sie jeszcze walaja, wiec obadam sobie ten mod w wolnej chwili.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 23:20 
Cytuj  
Tylko, ze z promodem do cod4 stalo sie troche podobnie jak z CS 1.6 jesli ktos nie gral to ciezko mu grac, bo gra juz ma swoje lata, a raczej nowych gracyz wielu nie przybywa, wiec są tylko starzy wyjadacze. Byly jakies rumors, ze community cod4 zapatruje sie na CSGO.

Promod do cod4, wczesniej byl pam4 zarowno do cod2 jak i cod4.


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 252  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.