MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 230 z 252

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 24 cze 2012, 18:01 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

Community wokół napierdalania mobków dla itemków. Chyba kabraksis and his lame friends. hehe D3 = 140 h played (z idlowaniem). Bardzo dobry zakup, pograłem swoje. Nara. Ale widzę, że niektórzy od 3 miesięcy pierdolą to samo i przekonują innych.

Autor:  White Trox [ 24 cze 2012, 18:14 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

Tak patrze na te ceny itemków, w topicu o wycenie w eurosach i chyba rzeczywiście większość ludzi gra, żeby sobie dorobić do wakacji, jak jeszcze nie banują za bocenie to nic dziwnego, że potem drama i cała gildia botuje.

100 eurosów piechotą nie chodzi to już za friko prawie bilet lotniczy w jedną stronę, pytanie jak często dropi coś wartościowego.

Chyba zaczynam żałować, że też sobie nie kupiłem tej gierki, bo pewnie teraz jest niezły boom na ten auction house i wszystko schodzi jak na pniu. Chociaż czy to jeszcze gra, czy maszyna do robienia/przepływu kasy?

Autor:  Sparth2 [ 24 cze 2012, 19:05 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

Pytanie: kto to kupuje ten overpriced crap?

Autor:  Mark24 [ 24 cze 2012, 19:25 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

White Trox napisał(a):

100 eurosów piechotą nie chodzi to już za friko prawie bilet lotniczy w jedną stronę, pytanie jak często dropi coś wartościowego.



aktualnie? Prawie nic nie dropi... Miały być lepsze dropy a są gorsze - zresztą widać to po AH, które jest przetrzepane dokumentnie.
Przed patchem miałem lepsze dropy w ACT I, niż aktualnie w ACT II/III.

Autor:  Kabraxis [ 24 cze 2012, 19:39 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

Jako ze kazdy gral w D2 to posluze sie nim jako przykladem.

Wez drop rate z D2 (taki ogolny - czyli np jak jest szanse ze dropnie rare item bedacy dla ciebie ugrade albo sellable) - podziel przez 10 i bedziesz mial drop rate w D3. Unikaty/Sety mozesz spokojnie podzielic przez 50.

Po 1.03 drop itemow jest jeszcze bardziej zjebany i znerfiony (nie dropuja nic breakables i named monsters, niby opprawili itemlvl distribution a po cichu znerfili wszytko inne, itd..) a poziom rostrzelenia affixow i ich losowosc bez wzgledu na itemlvl siega granic absurdu - tak wiec liczbe sprzed patcha mozesz podzielic przez kolejne 10.

Ogolnie to drop rate i to ze gra w jakikolwiek sposob nie nagradza grindu jest najwiekszym zarzutem jaki maja ludzie do D3 - i mowie tu o graczach 'normalnych' - nie wglebiajacych sie w mechanike gry i czesto jej nawet nie rozumiejacych. Ot kolesie napierdalaja i chca zeby im dropily fajne, ciekawe itemki - nie tutaj. :)

W grze polegajacej na 'kiju i marchewce' jedyna marchewka jest hipotetyczne 100 euro na ktore masz moze 0,1% szansy jak przygrindujesz z 50h, pomijam juz fakt ze wczesniej musisz przejsc trzy razy piksel w piksel to samo aby grindowac po raz kolejny to samo bo randomowosc map jest zerowa.
Za to kija jest az za duzo - tak na 10iec gier by starczylo.

Tak wiec milego zarabiania kasy :)

Cytuj:
Chyba zaczynam żałować, że też sobie nie kupiłem tej gierki, bo pewnie teraz jest niezły boom na ten auction house i wszystko schodzi jak na pniu. Chociaż czy to jeszcze gra, czy maszyna do robienia/przepływu kasy?


Aktualnie to jest wrecz przeciwnie i ekonomia gry lezy i kwiczy. Poczatkowy boom na RMAH gdzie ludzie kupowali na prawo i lewo po 250$ tez juz opadl. Bez masakrycznych zmian w item systemie za kolejny miesiec oba AH beda martwe - a to dlatego ze gra ma bardzo niskie replayability ze wzgledu wlasnie na niski droprate i nudne itemki (oraz to ze po zabiciu Diablo wlasciwie nie ma engameowego celu w grze) - kolko sie zamyka. Dziekuje - dowidzenia. :)

Autor:  moralltach [ 24 cze 2012, 20:08 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

a jak mówilem ze d3 bedzie zjebany i bedzie tak to nikt nie wierzył:)

Autor:  Teo [ 24 cze 2012, 20:32 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

Ja tylko nie rozumie dlaczego panuje zwyczaj grania jako męczennik systemu, kabraxis walczysz z tym już od setek postów, nie wiem czy grasz czy nie, czy tylko opierasz się tak jak Huragan na zasłyszanych historiach, tak jak twój podpis na forum ?
Pierdolenie w kółko to dla kabraxisa styl na życie, zdobywa w ten sposób kółeczko adoracji, co prawda ukrytej ale może kiedyś zaprocentuje to ?
Jeśli kabraxis jesteś idiotą nie rozumiejącym banalnych rzeczy ( patrz swój podpis ) to nie dziwne że dostajesz szału w temacie diablo/blizz.

Autor:  Razoth [ 24 cze 2012, 20:34 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

Kabraxis napisał(a):
Tylko patrzac jak teraz community odbiera blizarda i gre oraz ze do konca roku beda conajmiej dwa lepsze HNSy (a przyszlym roku nastepne dwa) to chyba nikomu sie nie bedzie chcialo. :)


True. Diablo 3 w sumie przyniosło jedną dobrą rzecz - masa zawiedzionych grą fanów (chociaż nie tylko zawiedzionych, zadowolonych z D3 również) zaczęła interesować się innymi tytułami w tym gatunku, dzięki czemu taki Torchlight 2 czy PoE dostaną zastrzyk gotówki. O sukcesie Grim Dawn na Kickstarterze już nawet nie będę wspominał. Blizzard z tego co widziałem to nie kasuje threadów z "reklamą" innych gier, chyba, że przeradzają się w bezsensowny flame.

Trochę to wynagradza całą tą szopkę z Jayem "Double Chin" Wilsonem i pozwala patrzeć pozytywnie w przyszłość.

A jak się komuś podoba obecne Diablo 3, to dobrze dla niego. W sumie nawet zazdroszczę, bo czekałem na grę długo i niestety zawiodłem się. Całkiem spoko gra na jednorazowe przejście, niestety nic więcej.

Autor:  ShadeKnight [ 24 cze 2012, 20:36 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

moralltach napisał(a):
a jak mówilem ze d3 bedzie zjebany i bedzie tak to nikt nie wierzył:)

Roball nadal twierdzi, że to najlepsza produkcja Blizzarda i ogólnie Blizzard ma najlepszy "deszcz" w branży. :lol:

Autor:  Niah [ 24 cze 2012, 20:43 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

Jakby kabra nie był zjebany, to odnośnie d3 ma rację

Autor:  Highlander [ 24 cze 2012, 20:50 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

ja pierdole, znowu to samo ;d

Autor:  White Trox [ 24 cze 2012, 20:55 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

http://www.youtube.com/watch?v=JDZBgHBHQT8

Autor:  Razoth [ 24 cze 2012, 21:00 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

White Trox napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=JDZBgHBHQT8


Nienie, to wklejamy tylko jak Xanth coś usunie, przeniesie lub zbanuje!

Autor:  moralltach [ 24 cze 2012, 21:03 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

razath masz racje sam czekałem cholernie duzo na d3 a jakos po zagraniu dema powiedziałem nie i nie mam zamiaru grac bo gra zjebana kompletnie:) i nie ma klimatu jak d2 ale robal to dziwny człek chory pod względem upodobania wiec ma swój świat

Autor:  Highlander [ 24 cze 2012, 21:05 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

White Trox napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=JDZBgHBHQT8



prawa zastrzezone do wklejania na mmorpg.pl by highlander. Nie wyplacisz sie, niech Cie dunder świśnie.

Autor:  moralltach [ 24 cze 2012, 21:15 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

robala a moze pujdziesz do obornika?:P znajdziesz swoich ttowazyszy broni moze dziewczyne :)

Autor:  Mark24 [ 24 cze 2012, 21:49 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

Ja tam zgadzam się z Kabrą.

Dostaliśmy potężny nerf dropów, pod przykrywką i obietnicy tego, że nawet w Hell może wypaść item ilvl63. Teraz wypada takie gówno, że aż mi się wierzyć nie chce bo wcześniej nic takiego nie widziałem - 80% blue ma jeden lub dwa affixy, a yellow znaleziony w akcie III inferno ma ilvl46 oh rotfl...

Poziom trudności WZRÓSŁ - bossy dostały enrage i jeżeli nie zabijesz ich w pewnym określonym czasie jesteś DEAD (np. Belial, który po ~3min zaczyna w kółko macieju napierdalać po całej planszy bombami z poisonem), lub od razu na start trzeba się wykazać odpowiednią statystyką na odpowiednim poziomie GHOM - poison rozprowadzony prawie idealnie po całej planszy - nawet pokusiłem by sprawdzić jak to wyglądało przed patchem - piece of cake..
Rare packi dostały enrage - jest ukryty timer - "bawisz" się z nimi za długo dostajesz negatywny status na łeb (cholera wie skąd) i w ciągu 10s nie masz HP. Jedyny sposób - focus na jednym mobku, tak by go zabić, potem powrót do "bazy", odczekanie trochę by reszta się resetnęła (przy okazji HP reszty w packu wraca do 100%, ale innego wyjścia nie ma) i następny mobek.. Identyczna zasada - jeżeli w inferno bawi się grupka której łączny DPS nie spełnia zamierzeń twórców i śmie nie ginąć to wprowadzimy takie oto "udoskonalenie" z dupy...

DPS został nerfnięty (AS).
Money sink boostnięte pięciokrotnie - większość grających aktualnie traci kasę podczas gry co ma nas skusić do kupowania ingame itemzorów za real cash.

By napędzić sprzedaż na RMAH - itemek który się sprzeda wisi z adnotacją SOLD, chyba przez 24h.. :D Dobra psychologiczna zagrywka, ale to wyraznie wskazuje jak małe obroty są aktualnie na tych RMAH. No i jest to trochę żałosne.

Autor:  Sobtainer [ 24 cze 2012, 22:11 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

roball napisał(a):
Haha no tak, RMAH czyli uniwersalna wymowka dla niezaradnych cip.

Serio nauczcie sie grac w gry.


Kurwa roball wez juz stul ryja, serio, rzygac mi sie chce jak czytam Twoje posty. Juz tak zfanboiowales i jestes takim wyjebanym graczem jak tomugen, ze normalnie kulam sie po podlodze z was. Zamilcz i idz farmowac.

Autor:  Mark24 [ 24 cze 2012, 22:12 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

diablo i skill - ahahahahaahah :D

Obejrzyj sobie filmiki Athene - ponoć najlepszy gracz w Diablo.... I powiedz mi gdzie ty widzisz chociaż namiastkę jakiegoś skilla.

Autor:  Mark24 [ 24 cze 2012, 22:15 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

OK, niech będzie zaradność = 20000h farmy. Pierdolę, postoję, ja mam kuzwa łatwiejszą i przyjemniejszą pracę in real...

Do tego po nerfie dropów, pięciokrotnym zwiększeniu moneysinku - GL.

Strona 230 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team