MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Lech Kaczyński nie żyje!
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=36214
Strona 24 z 56

Autor:  Ziolo [ 12 kwi 2010, 12:08 ]
Tytuł: 

http://www.polskieradio.pl/smolensk/wiadomosci/default.aspx?id=153938&utm_source=sluchajonline&utm_medium=link&utm_campaign=

Jakby kogos interesowalo to tutaj jest tresc przemowienia ktore mial wyglosic w katyniu.

Autor:  Dracos [ 12 kwi 2010, 12:11 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
IMO Jaroslaw sciagnie Ziobre. Zi000bro ma szanse wygrac z Bronkiem.


A wtedy okaze sie ze bledem jest wystawienie Bronka zamiast Radka, jak wygra kandydat PiS'u to znowu sie zacznie szopka z wetowaniem az do kolejnych wyborow parlamentarnych.

@ Tor zdzwilbys sie ile ludzi dokonuje skreslenia pod wplywem ostatniego impulsu, a taka tragedia moze ich upewnic ze podejmuja dobra decyzje.

Autor:  GumisPLL [ 12 kwi 2010, 12:34 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Ryszard Drozdowicz z Laboratorium Aerodynamicznego Politechniki Szczecińskiej (ZUT):

"Jako pilot oceniam, że sugerowany w mediach błąd pilota jest mało prawdopodobny. Na podejściu do lądowania nie wykonuje się żadnych manewrów typu silne przechylenie lub nagłe zmiany prędkości. A takie silne przechylenie zauważyli świadkowie. Pilot wykonał dodatkowe kręgi nadlotniskowe, aby upewnić się co do warunków lądowania i na tej podstawie podjął uzasadnioną decyzję o lądowaniu. Nieprawdopodobne też jest, aby doświadczony pilot wraz z drugim pilotem pomylili się co do wzrokowej oceny wysokości, nawet w przypadku awarii przyrządów, która jest również nieprawdopodobna. Należy tutaj zauważyć, że mgła jest na ogół z prześwitami i przy dziennym świetle nie stanowi istotnej przeszkody do wzrokowej oceny warunków lądowania. Okoliczności wskazują jednak na poważną awarię lub celowe zablokowanie układu sterowania. Taką blokadę można celowo zamontować tak, aby uruchomiła się przy wypuszczeniu podwozia lub klap bezpośrednio na prostej przed lądowaniem. Przy blokadzie klap lub lotek na prostej katastrofa była nieunikniona, gdyż pilot nawet zwiększając nagle ciąg, nie był w stanie wyprowadzić mocno przechylonej ciężkiej maszyny, mając wysokość rzędu 50-100 m i prędkość rzędu 260 km/h"


UWAGA TEORIA SPISKOWA

hmm to nie takie glupie wiedzac ze rok temu byl generalny remont u ruskich tego samolotu.Podlozenie jakiegos mikrourzadzenia i uaktywnienie go w danej chwili oraz reakcja blokowania poczatkowego dostepu do wraku mozna by uznac za sensowne.To ich samolot znaja jego slabe punkty.Jak rowniez mozna zagluszyc elektornike podczas ladowania.

Tyle ze nasuwa sie pytanie jesli przypuszczalnie Rosja chcialaby zalatwic prezydenta to zrobila by to na swoim terytorium !? ( z jednej strony moment idealny bo uroczystosci i fatalna pogoda,ich teren)

Chociaz bylego prezydenta ukrainy tez prawie otruli(ponoc rosyjscy agenci) i sporo dla nich niewygodnych osob znika na calym swiecie.

Niby fantastyka ale ziarno prawdy jest.Ruski sa specami od takich spraw ale oczywiscie to tylko teoria.

A i jeszcze jedno brat pana prezydenta nie podszedl ani do Tuska ani Putina
http://www.tvn24.pl/0,1651892,0,1,zdziw ... omosc.html

Autor:  noasz [ 12 kwi 2010, 12:44 ]
Tytuł: 

Super plan! Przy okazji wszyscy dowiedza sie ze 70 lat temu zrobilismy sobie .lkill 20k polskiej elity ;)

Autor:  Aenima [ 12 kwi 2010, 12:58 ]
Tytuł: 

wszyscy to juz wiedza.

Autor:  mrynar [ 12 kwi 2010, 13:04 ]
Tytuł: 

i wszyscy to maja gleboko w dupie tak jak my jakas masakre Tamilow na Sri Lance.

Katyn to jest tylko nasz, polski dramat.

Autor:  noasz [ 12 kwi 2010, 13:07 ]
Tytuł: 

Juz wiedza tak.

Autor:  Zychoo [ 12 kwi 2010, 13:10 ]
Tytuł: 

GumisPLL napisał(a):
Jak rowniez mozna zagluszyc elektornike podczas ladowania.

Jeżeli podczas lądowania bylaby używana elektronika, to możnaby ją zakłócić. To było podejście nieprecyzyjne, czyli bez prowadzenia wysokości. Urządzeniem, które podawało wysokość pilotowi był wysokościomierz barometryczny, który można zakłócić poprzez dmuchnięcie w jego podajnik ciśnienia, co wiązałoby się z koniecznością biegu obok lecącego samolotu, z prędkością około 240km/h i posiadania wyjątkowo długiej i precyzyjnej słomki do napojów, która trzebaby wcelować w podajnik ciśnienia statycznego, po czym dmuchnąć z odpowiednią siłą. A raczej zassać powietrze, bo dmuchnięcie sprawi tylko, że pilot otrzyma informację o za niskiej wysokości, jeśli chcesz spaść samolot zakłócając jego wysokościomierz to musisz zmniejszyć jego ciśnienie wejściowe.

Autor:  GumisPLL [ 12 kwi 2010, 13:18 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
GumisPLL napisał(a):
Jak rowniez mozna zagluszyc elektornike podczas ladowania.

Jeżeli podczas lądowania bylaby używana elektronika, to możnaby ją zakłócić. To było podejście nieprecyzyjne, czyli bez prowadzenia wysokości. Urządzeniem, które podawało wysokość pilotowi był wysokościomierz barometryczny, który można zakłócić poprzez dmuchnięcie w jego podajnik ciśnienia, co wiązałoby się z koniecznością biegu obok lecącego samolotu, z prędkością około 240km/h i posiadania wyjątkowo długiej i precyzyjnej słomki do napojów, która trzebaby wcelować w podajnik ciśnienia statycznego, po czym dmuchnąć z odpowiednią siłą. A raczej zassać powietrze, bo dmuchnięcie sprawi tylko, że pilot otrzyma informację o za niskiej wysokości, jeśli chcesz spaść samolot zakłócając jego wysokościomierz to musisz zmniejszyć jego ciśnienie wejściowe.


Nie znam sie strzelalem, chodz faktycznie ruskie samoloty za duzo tej elektroniki nie maja.

Autor:  tomugeen [ 12 kwi 2010, 13:22 ]
Tytuł: 

Z przymrozeniem oka :F
Przypomnialem sobie, dlaczego na ignorze siedzisz.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 12 kwi 2010, 13:22 ]
Tytuł: 

Dracos napisał(a):
@ Tor zdzwilbys sie ile ludzi dokonuje skreslenia pod wplywem ostatniego impulsu, a taka tragedia moze ich upewnic ze podejmuja dobra decyzje.

Ok, ale wybor prezydenta to cos innego. Czlowiek pograzony w zalobie nie mysli jasno wiec nie jest dobrym kandydatem. Jaroslaw Kaczynski nie wyszedlby poza poparcie brata imo. Ziobro to jedyne rozsadne wyjcie, ale nie wiem czy Kaczynski go przelknie. Komorowski dobra postawa moze sobie zapewnic zwyciestwo. Narazie jego przemowienie pokazalo, ze zupelnie nie ma talentu w tej materii. To bedzie krotka ale interesujaca kampania. Po smierci Szmajdzinskiego moglby sie zdecydowac Cimoszcze.

Autor:  Highlander [ 12 kwi 2010, 13:22 ]
Tytuł: 

hmm jesli ta teoria spiskowa bylaby prawda, to chyba ruscy nauczyli sie kontrolowac pogode, przymruzeniem oka :P

Autor:  Zychoo [ 12 kwi 2010, 13:28 ]
Tytuł: 

GumisPLL napisał(a):
Nie znam sie strzelalem, chodz faktycznie ruskie samoloty za duzo tej elektroniki nie maja.

Wiem, że się nie znasz. Elektroniki miał tyle samo co zachodnie maszyny, w dodatku prawdopodobnie miał elektronikę zachodnią. Poza tym WTF, skąd ci przychodzą do głowy idiotyzmy, że ruskie samoloty latają na czuja. Mają dokładnie tyle elektroniki ile potrzeba.

Z tym, że jeszcze nie wymyślili elektronicznego wysokościomierza barometrycznego. Wysokość zależy od ciśnienia, a nie od elektronów, dlatego się używa barometru do mierzenia wysokości.

Autor:  GumisPLL [ 12 kwi 2010, 13:43 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
GumisPLL napisał(a):
Nie znam sie strzelalem, chodz faktycznie ruskie samoloty za duzo tej elektroniki nie maja.

Wiem, że się nie znasz. Elektroniki miał tyle samo co zachodnie maszyny, w dodatku prawdopodobnie miał elektronikę zachodnią. Poza tym WTF, skąd ci przychodzą do głowy idiotyzmy, że ruskie samoloty latają na czuja. Mają dokładnie tyle elektroniki ile potrzeba.

Z tym, że jeszcze nie wymyślili elektronicznego wysokościomierza barometrycznego. Wysokość zależy od ciśnienia, a nie od elektronów, dlatego się używa barometru do mierzenia wysokości.


Jestem laikiem w tych sprawach ale wiem ze nowe samoloty szczegolnie duze pasazerskie bez takich systemow wspomgajacych ciezko bylo im wyladowac a szczegolnie w takich warunkach slabej widocznosci.

W elektornice samoloty napewno sie roznia chcociazby taki F 16 od Miga 29

I jeszcze jedno pisales ze nie ma samolotow ktore nie sa uzaleznione od elektroniki to proponuje poczytac o bombowcu B2.


Ktos tu pisal o kontroli pogody to wystarczy wpisac w googlu HAARP albo rosyjki odpowiednik SURA

Autor:  Profeta [ 12 kwi 2010, 13:51 ]
Tytuł: 

http://www.dziennik.pl/katastrofa-smole ... ytane.html


Mógłby skomentować to ktoś z odpowiednią wiedzą?

Autor:  kamilus [ 12 kwi 2010, 13:53 ]
Tytuł: 

GumisPLL napisał(a):
Ktos tu pisal o kontroli pogody to wystarczy wpisac w googlu HAARP albo rosyjki odpowiednik SURA

/facepalm
go away nub!

Autor:  Zychoo [ 12 kwi 2010, 14:19 ]
Tytuł: 

GumisPLL napisał(a):
W elektornice samoloty napewno sie roznia chcociazby taki F 16 od Miga 29

Co wsadzisz w samolot z tym będzie latał. Większość awioniki w obu samolotach jest podobna (abstrachując od różnic przeznaczenia tych dwóch samolotów), a co więcej, możesz wymontować awionikę z jednego i wsadzić do drugiego.

Nie ma to żadnego znaczenia.

Autor:  Toll [ 12 kwi 2010, 14:29 ]
Tytuł: 

Czy to prawda, że osobnicy na lotnisku powinni znać język angielski w celach komunikacyjnych z samolotami ?
Bo chłopcy rosyjscy go nie znali i próbowali doporozumieć sie z pilotami po rosyjsku. A znowu polscy piloci nie bardzo z bukwami byli obeznani i dogadać się było trudno.

Autor:  Zychoo [ 12 kwi 2010, 14:33 ]
Tytuł: 

Przepisy ICAO zakładają korespondencję w języku angielskim i w języku państwa, które pełni służbę kontroli ruchu lotniczego. Natomiast o języku korespondencji decyduje pilot.

Autor:  Dana [ 12 kwi 2010, 14:34 ]
Tytuł: 

Toll napisał(a):
Czy to prawda, że osobnicy na lotnisku powinni znać język angielski w celach komunikacyjnych z samolotami ?
Bo chłopcy rosyjscy go nie znali i próbowali doporozumieć sie z pilotami po rosyjsku. A znowu polscy piloci nie bardzo z bukwami byli obeznani i dogadać się było trudno.


Obydwie rzeczy to bzdura wyjaśniona już w tiwi.

1. Nie musieli znać angielskiego bo nie jest to lotnisko liniowe, tylko małe wojskowe i do tego normalnie zamknięte dla ruchu (otworzone zostało specjalnie dla naszego samolotu).

2. Nasi piloci po Rusku mówili bez problemu.

Strona 24 z 56 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team