MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 26 z 252

Autor:  gufnowapnjasz [ 22 sie 2010, 14:46 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Innymi slowy ten screen to fake.

:( :( :(

Autor:  Farod [ 22 sie 2010, 17:23 ]
Tytuł: 

Blizz w odpowiedzi dlaczego malo polygonow i slabe tekstury:

"In general we also want to keep graphic requirements low so that a wide audience can enjoy the game, and also so we can have a lot of enemies on screen."

dodal jeszcze ze gre obserwujemy z pewnej wysokosci w rzucie izometrycznym, i wiekszosc detali jesli by byla bylaby niezauwazalna.

Autor:  kamilus [ 22 sie 2010, 17:26 ]
Tytuł: 

Mam nadzieję, że diablo3 będzie bardziej podobne do rewelacyjnego diablo1 niż arcynudnego i monotonnego diablo2.

Autor:  Sobtainer [ 22 sie 2010, 17:48 ]
Tytuł: 

No screen masakrycznie dopierdolony.

Autor:  iniside [ 22 sie 2010, 17:49 ]
Tytuł: 

Farod napisał(a):
Blizz w odpowiedzi dlaczego malo polygonow i slabe tekstury:

"In general we also want to keep graphic requirements low so that a wide audience can enjoy the game, and also so we can have a lot of enemies on screen."

dodal jeszcze ze gre obserwujemy z pewnej wysokosci w rzucie izometrycznym, i wiekszosc detali jesli by byla bylaby niezauwazalna.

Niechce byc zlosliwy, ale chyba kazda wymowka na to ze nie potrafia napisac porzadnego silnika jest dobra ;/.

Autor:  bambus [ 22 sie 2010, 17:49 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Mam nadzieję, że diablo3 będzie bardziej podobne do rewelacyjnego diablo1 niż arcynudnego i monotonnego diablo2.


co za troll, dej se siana człowieku, ile można takie teksty czytać


Co do screena, to wygląda on naprawdę imponująco, i to własnie dlatego należy podejść do niego z dużym z dystansem.

Autor:  zaboleq [ 22 sie 2010, 22:18 ]
Tytuł: 

Ta gra i tak sprzeda się najszybciej w histori gier PC ever (a zapewne i w ogóle w historii gier). Must have w ciemno.

Autor:  Razoth [ 22 sie 2010, 22:28 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Ta gra i tak sprzeda się najszybciej w histori gier PC ever (a zapewne i w ogóle w historii gier).


Moim zdaniem ta gra sprzeda się szybciej niż cokolwiek w historii wymyślone przez człowieka.

Nic na to nie wskazuje, ale tak będzie. To Blizzard. Firma doskonała.

Autor:  MagPS [ 22 sie 2010, 22:32 ]
Tytuł: 

Taki m$, chociaż ich produkty są chujowe to i tak wyjdą na swoje.

Autor:  Sobtainer [ 22 sie 2010, 22:34 ]
Tytuł: 

Uwaga, zaraz Sraxis się zleci i będzie whine że blizzard jest fe.

Autor:  tomugeen [ 22 sie 2010, 22:38 ]
Tytuł: 

Starasz sie magpies starasz, ale i tak jestes chujowy.

Diablo 3 bedzie zajebiste, bo juz na filmikach widac jaka to plynnosc rozgrywki, taki flow wiecznego zabijania. Nie ma tego czesto w innych niby dobrych grach (torchlighht fajny na 5 dni, gralo sie fajnie, ale nie tak jak w diablo).

Autor:  MagPS [ 22 sie 2010, 22:48 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Starasz sie magpies starasz, ale i tak jestes chujowy.

Diablo 3 bedzie zajebiste, bo juz na filmikach widac jaka to plynnosc rozgrywki, taki flow wiecznego zabijania. Nie ma tego czesto w innych niby dobrych grach (torchlighht fajny na 5 dni, gralo sie fajnie, ale nie tak jak w diablo).


Staram się, staram, ale to ty jesteś chujowy.
Diablo 3 ma być zajebisty, bo gra będzie płynna? No kurwa lol

Autor:  Atherius [ 22 sie 2010, 23:01 ]
Tytuł: 

Piotrze i co z tego, że w/g Ciebie blizz jest chujowy, jak sam wracasz po kilka razy do quitniętego dawno temu wow'a, grasz w sc2 i w przyszłości będziesz ciupał w d3. :] Coś w tym jest.

To jest sztuka, być nienawidzonym i jednocześnie wyciągać kabonę z kieszeni swoich haterów jak cata-bra-xis. Takie rzeczy tylko w blizzie.

Autor:  MagPS [ 22 sie 2010, 23:13 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Piotrze i co z tego, że w/g Ciebie blizz jest chujowy, jak sam wracasz po kilka razy do quitniętego dawno temu wow'a, grasz w sc2 i w przyszłości będziesz ciupał w d3. :] Coś w tym jest.

To jest sztuka, być nienawidzonym i jednocześnie wyciągać kabonę z kieszeni swoich haterów jak cata-bra-xis. Takie rzeczy tylko w blizzie.


Ty do mnie po imieniu a ja twojego nie znam. Gdyby nie problemy z netem grałbym w dfo. To, że mam w wowie dc to pierdole, gdy miałem w dfo to już nie bardzo. Po trzecie lubię rtsy, głupie hns już nie bardzo więc co najwyżej diablo 3 ukradnę albo obejrzę filmiki na yt :]

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 22 sie 2010, 23:32 ]
Tytuł: 

No ja wglupie h&s nie gram w sumie od Diablo1, bo dwojke prawie olalem, cosyam gralem w Dungeon SAiege. D3 bedzie zajebisty, bo blizzard chcac nie chcac wypuszcza zajebiscie grywalne tytuly. Z tym, ze dzis stawia sie na multi wiec D3 pewnie bedzie bajka w multiplayerze. kkthxbye

Autor:  kamilus [ 22 sie 2010, 23:55 ]
Tytuł: 

Już d1 wyznaczył standard gry w mp. Pamiętam czasy gdy spędzało się godziny na polowaniach korzystając z modemu. W d2 niepotrzebnie postawiono na rozwój postaci i jakieś udziwnienia. Ta gra musi być bajecznie prosta i dynamiczna. Wtedy będzie świetna.

Autor:  Highlander [ 22 sie 2010, 23:56 ]
Tytuł: 

blizzard is the light

Autor:  kamilus [ 23 sie 2010, 00:35 ]
Tytuł: 

Powiedział roball, który nie znalazł żadnego mmo dla siebie...
Robaczku - nie grałeś w ffxi więc nie wiem o czym się wypowiadasz - bo pleciesz generalnie bzdury. Cały fun rozbijał się tam o teamplay, a nie itemgardening.
D2 imo zabijało główną ideę H&S - prostotę i wesołe mordowanie tryliarda mobów. Miałem oryginał D1, dokupiłem również Hellfire, D2 kupiłem dzień po premierze, ale dodatku do niego już nie dokupiłem. D3 pewnie zakupię, a jeśli będzie tak grywalne jak D1 to spędzę nad nim co najmniej rok.

Autor:  Razoth [ 23 sie 2010, 00:38 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
D2 imo zabijało główną ideę H&S - prostotę i wesołe mordowanie tryliarda mobów.


Znaczy się co? Za skomplikowane dla ciebie było? Sprecyzuj.

Autor:  kamilus [ 23 sie 2010, 00:44 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Znaczy się co? Za skomplikowane dla ciebie było? Sprecyzuj.

Znaczy się, że wrzucanie drzewek rozwoju do H&S to trochę tak jakby gdyby wrzucić okrągłe figury do tetrisa. Zapewne dałoby się grać i jakaś zabawa by była, ale na dłuższą metę to już nie to. H&S musi być proste jak budowa cepa - ja nie mam mieć czasu na myślenie nad ścieżką rozwoju tylko machać toporem/włócznią/mieczykiem/czymkolwiek innym, rzucać fireballe prosto z dupska, stawiać firewalle i cieszyć mordę widząc hektolitry krwi oraz stosy ciał. To jest esencja H&S.

roball: ffxi był niszowy i raczej zgromadził ludzi, których bawił crafting oraz fabuła. To co zabiło inne niszowe tytuły to Everquest II, a potem WoW. Skończ już płakać.

Strona 26 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team