MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Diablo 3 - flames https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569 |
Strona 26 z 252 |
Autor: | gufnowapnjasz [ 22 sie 2010, 14:46 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Innymi slowy ten screen to fake.
|
Autor: | Farod [ 22 sie 2010, 17:23 ] |
Tytuł: | |
Blizz w odpowiedzi dlaczego malo polygonow i slabe tekstury: "In general we also want to keep graphic requirements low so that a wide audience can enjoy the game, and also so we can have a lot of enemies on screen." dodal jeszcze ze gre obserwujemy z pewnej wysokosci w rzucie izometrycznym, i wiekszosc detali jesli by byla bylaby niezauwazalna. |
Autor: | kamilus [ 22 sie 2010, 17:26 ] |
Tytuł: | |
Mam nadzieję, że diablo3 będzie bardziej podobne do rewelacyjnego diablo1 niż arcynudnego i monotonnego diablo2. |
Autor: | Sobtainer [ 22 sie 2010, 17:48 ] |
Tytuł: | |
No screen masakrycznie dopierdolony. |
Autor: | iniside [ 22 sie 2010, 17:49 ] |
Tytuł: | |
Farod napisał(a): Blizz w odpowiedzi dlaczego malo polygonow i slabe tekstury:
"In general we also want to keep graphic requirements low so that a wide audience can enjoy the game, and also so we can have a lot of enemies on screen." dodal jeszcze ze gre obserwujemy z pewnej wysokosci w rzucie izometrycznym, i wiekszosc detali jesli by byla bylaby niezauwazalna. Niechce byc zlosliwy, ale chyba kazda wymowka na to ze nie potrafia napisac porzadnego silnika jest dobra ;/. |
Autor: | bambus [ 22 sie 2010, 17:49 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Mam nadzieję, że diablo3 będzie bardziej podobne do rewelacyjnego diablo1 niż arcynudnego i monotonnego diablo2.
co za troll, dej se siana człowieku, ile można takie teksty czytać Co do screena, to wygląda on naprawdę imponująco, i to własnie dlatego należy podejść do niego z dużym z dystansem. |
Autor: | zaboleq [ 22 sie 2010, 22:18 ] |
Tytuł: | |
Ta gra i tak sprzeda się najszybciej w histori gier PC ever (a zapewne i w ogóle w historii gier). Must have w ciemno. |
Autor: | Razoth [ 22 sie 2010, 22:28 ] |
Tytuł: | |
zaboleq napisał(a): Ta gra i tak sprzeda się najszybciej w histori gier PC ever (a zapewne i w ogóle w historii gier).
Moim zdaniem ta gra sprzeda się szybciej niż cokolwiek w historii wymyślone przez człowieka. Nic na to nie wskazuje, ale tak będzie. To Blizzard. Firma doskonała. |
Autor: | MagPS [ 22 sie 2010, 22:32 ] |
Tytuł: | |
Taki m$, chociaż ich produkty są chujowe to i tak wyjdą na swoje. |
Autor: | Sobtainer [ 22 sie 2010, 22:34 ] |
Tytuł: | |
Uwaga, zaraz Sraxis się zleci i będzie whine że blizzard jest fe. |
Autor: | tomugeen [ 22 sie 2010, 22:38 ] |
Tytuł: | |
Starasz sie magpies starasz, ale i tak jestes chujowy. Diablo 3 bedzie zajebiste, bo juz na filmikach widac jaka to plynnosc rozgrywki, taki flow wiecznego zabijania. Nie ma tego czesto w innych niby dobrych grach (torchlighht fajny na 5 dni, gralo sie fajnie, ale nie tak jak w diablo). |
Autor: | MagPS [ 22 sie 2010, 22:48 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): Starasz sie magpies starasz, ale i tak jestes chujowy.
Diablo 3 bedzie zajebiste, bo juz na filmikach widac jaka to plynnosc rozgrywki, taki flow wiecznego zabijania. Nie ma tego czesto w innych niby dobrych grach (torchlighht fajny na 5 dni, gralo sie fajnie, ale nie tak jak w diablo). Staram się, staram, ale to ty jesteś chujowy. Diablo 3 ma być zajebisty, bo gra będzie płynna? No kurwa lol |
Autor: | Atherius [ 22 sie 2010, 23:01 ] |
Tytuł: | |
Piotrze i co z tego, że w/g Ciebie blizz jest chujowy, jak sam wracasz po kilka razy do quitniętego dawno temu wow'a, grasz w sc2 i w przyszłości będziesz ciupał w d3. :] Coś w tym jest. To jest sztuka, być nienawidzonym i jednocześnie wyciągać kabonę z kieszeni swoich haterów jak cata-bra-xis. Takie rzeczy tylko w blizzie. |
Autor: | MagPS [ 22 sie 2010, 23:13 ] |
Tytuł: | |
Atherius napisał(a): Piotrze i co z tego, że w/g Ciebie blizz jest chujowy, jak sam wracasz po kilka razy do quitniętego dawno temu wow'a, grasz w sc2 i w przyszłości będziesz ciupał w d3. Coś w tym jest.
To jest sztuka, być nienawidzonym i jednocześnie wyciągać kabonę z kieszeni swoich haterów jak cata-bra-xis. Takie rzeczy tylko w blizzie. Ty do mnie po imieniu a ja twojego nie znam. Gdyby nie problemy z netem grałbym w dfo. To, że mam w wowie dc to pierdole, gdy miałem w dfo to już nie bardzo. Po trzecie lubię rtsy, głupie hns już nie bardzo więc co najwyżej diablo 3 ukradnę albo obejrzę filmiki na yt |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 22 sie 2010, 23:32 ] |
Tytuł: | |
No ja wglupie h&s nie gram w sumie od Diablo1, bo dwojke prawie olalem, cosyam gralem w Dungeon SAiege. D3 bedzie zajebisty, bo blizzard chcac nie chcac wypuszcza zajebiscie grywalne tytuly. Z tym, ze dzis stawia sie na multi wiec D3 pewnie bedzie bajka w multiplayerze. kkthxbye |
Autor: | kamilus [ 22 sie 2010, 23:55 ] |
Tytuł: | |
Już d1 wyznaczył standard gry w mp. Pamiętam czasy gdy spędzało się godziny na polowaniach korzystając z modemu. W d2 niepotrzebnie postawiono na rozwój postaci i jakieś udziwnienia. Ta gra musi być bajecznie prosta i dynamiczna. Wtedy będzie świetna. |
Autor: | Highlander [ 22 sie 2010, 23:56 ] |
Tytuł: | |
blizzard is the light |
Autor: | kamilus [ 23 sie 2010, 00:35 ] |
Tytuł: | |
Powiedział roball, który nie znalazł żadnego mmo dla siebie... Robaczku - nie grałeś w ffxi więc nie wiem o czym się wypowiadasz - bo pleciesz generalnie bzdury. Cały fun rozbijał się tam o teamplay, a nie itemgardening. D2 imo zabijało główną ideę H&S - prostotę i wesołe mordowanie tryliarda mobów. Miałem oryginał D1, dokupiłem również Hellfire, D2 kupiłem dzień po premierze, ale dodatku do niego już nie dokupiłem. D3 pewnie zakupię, a jeśli będzie tak grywalne jak D1 to spędzę nad nim co najmniej rok. |
Autor: | Razoth [ 23 sie 2010, 00:38 ] |
Tytuł: | |
tczewiak napisał(a): D2 imo zabijało główną ideę H&S - prostotę i wesołe mordowanie tryliarda mobów.
Znaczy się co? Za skomplikowane dla ciebie było? Sprecyzuj. |
Autor: | kamilus [ 23 sie 2010, 00:44 ] |
Tytuł: | |
Razoth napisał(a): Znaczy się co? Za skomplikowane dla ciebie było? Sprecyzuj.
Znaczy się, że wrzucanie drzewek rozwoju do H&S to trochę tak jakby gdyby wrzucić okrągłe figury do tetrisa. Zapewne dałoby się grać i jakaś zabawa by była, ale na dłuższą metę to już nie to. H&S musi być proste jak budowa cepa - ja nie mam mieć czasu na myślenie nad ścieżką rozwoju tylko machać toporem/włócznią/mieczykiem/czymkolwiek innym, rzucać fireballe prosto z dupska, stawiać firewalle i cieszyć mordę widząc hektolitry krwi oraz stosy ciał. To jest esencja H&S. roball: ffxi był niszowy i raczej zgromadził ludzi, których bawił crafting oraz fabuła. To co zabiło inne niszowe tytuły to Everquest II, a potem WoW. Skończ już płakać. |
Strona 26 z 252 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |