MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 30 z 252

Autor:  raggnarok [ 5 wrz 2010, 14:20 ]
Tytuł: 

Muahaha, jaki slap w morde dla Blizza :) Nawet animacje loga sciagneli, buehehehehe....

Autor:  Aldatha [ 5 wrz 2010, 15:26 ]
Tytuł: 

lol china:)

Autor:  tomugeen [ 5 wrz 2010, 23:02 ]
Tytuł: 

lol china, ale za druga czesc tej gierki wzieli sie podobno kolesie z runic games ;] coraz zabawniej sie robi.

Autor:  yabaddi [ 10 wrz 2010, 15:14 ]
Tytuł: 

Blizzard szarpnął się na update strony (w końcu), po Artisanach dodali kolejny system w Diablo 3 - Health Globes.

Ciekawie rozwiązane, nie powiem - walka zyska teraz nowy wymiar, często będzie bardziej opłacało się rzucić w środek rozpierduchy licząc na to, że padający mob rzuci butelkę niż spierniczać z walki. Druga ciekawa sprawa, to fakt, że podnoszone butelki będą leczyć wszystkich członków party bez względu na to kto je podnosi - co poza oczywistą korzyścią pod postacią braku podpieprzania sobie życia da ciekawe możliwości w walce np. z bossami - klasy walczące wręcz będą mogły skupić się na tłuczeniu bossa podczas gdy dystansowcy będą ich "leczyć" zbierając butelki. Nieźle :D

Autor:  Dana [ 10 wrz 2010, 15:55 ]
Tytuł: 

O tych kulkach życia to wiadomo już od kiedy pokazali pierwszy filmik, ten w katakumbach :D

Autor:  yabaddi [ 10 wrz 2010, 17:13 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
O tych kulkach życia to wiadomo już od kiedy pokazali pierwszy filmik, ten w katakumbach :D


Diabeł tkwi w szczegółach :lol:

Autor:  BaSti90 [ 22 wrz 2010, 10:48 ]
Tytuł: 

max lvl w D3 to 60 :wink:
http://diablo.incgamers.com/blog/commen ... ounced-60/

Autor:  Blade [ 22 wrz 2010, 14:01 ]
Tytuł: 

A miałem taką chrapkę na neverending grinding a tu lipa. Po przejściu hell'a ma stuknąć max level. Przynajmniej dali do zrozumienia, że będzie jakiś ciekawy end content i głównym jego celem to łapanie coraz lepszych itemków. Mocno czuć styl wow'a, gdzie zachodzi identyczna relacja. I ta magiczna liczba 60lvl jak w podstawce wow'a. Co prawda D2 też za cel miało odnalezienie super rzadkich itemków, ale jakoś tak fajniej się robiło, że każdy run to zawsze cegiełka do przodu, nawet jak nic nie dropneło ciekawego. Poza tym 99lvl to był prestiż, a tutaj każdy Kowalski da rade wbić maksa bez trudności.

Autor:  Morgul [ 22 wrz 2010, 14:40 ]
Tytuł: 

No to troche lipa, jak na razie dla mnie to najwiekszy minus d3.. ogolnie ja sie szybko nudze gra jak nabije max lvl. Kurde, niedobrze :( W d2 classic najbardziej mi odpowiadal system lvl, nie trzeba bylo miec max lvl by sie swietnie bawic, a jednak ciagle jakis xp wpadal gdy sie gralo i mialo sie uczucie jakiegos progresu postaci.

Autor:  yabaddi [ 23 wrz 2010, 19:09 ]
Tytuł: 

Jaki minus? Nie bardzo was rozumiem.. Devsi zapowiedzieli, że tworzą grę, która będzie większa od poprzednika. Z chwilą ukończenia 1 poziomu trudności postać będzie mieć ok 30 poz, po nightmare 50 a po hell 60. To oznacz, że twórcy równomiernie rozłożyli poziomy na całą grę - i bardzo dobrze, levelowanie będzie odbywać się płynnie i niejako w tle (a nie będzie sztuką samą w sobie). Te 99 poziomów w D2 było grubo na wyrost - ludzie hell kończyli ok 70tki.

Autor:  meterrr [ 23 wrz 2010, 21:44 ]
Tytuł: 

no konczyli okolo 70 potem od czasu do czasu odpalali giere jak wychodzil nowy paczy czy cos i po roku albo dwoch dingalo 99

a teraz pykniesz 60 i juz koniec ? a gdzie pacze dodatki etc ?

Autor:  RufeN [ 23 wrz 2010, 21:47 ]
Tytuł: 

meterrr napisał(a):
a teraz pykniesz 60 i juz koniec ? a gdzie pacze dodatki etc ?

bedzie platne dlc ;]

Autor:  iniside [ 23 wrz 2010, 22:07 ]
Tytuł: 

meterrr napisał(a):
no konczyli okolo 70 potem od czasu do czasu odpalali giere jak wychodzil nowy paczy czy cos i po roku albo dwoch dingalo 99

a teraz pykniesz 60 i juz koniec ? a gdzie pacze dodatki etc ?

Wam chyba naprawde brak wyobrazni jesli myslicie ze postac mozna rozwijac tylko poprzez nabijanie coraz wiekszych leveli ;/.

Autor:  Mirtul [ 23 wrz 2010, 22:29 ]
Tytuł: 

W D3 bedzie nabijanie postaci poprzez itemki tak jak w D2. Jednak w D2 max lvl 99 sprawial, ze nawet jak jakis itemek ci nie wypadl to run dalej czul sie 'usprawiedliwiony' jako ze troche expa zawsze wpadlo.
Mi sie strasznie to nie podoba, ale znajac blizzarda pewnie wszystko wyjdzie slicznie i pieknie.

Autor:  iniside [ 23 wrz 2010, 22:47 ]
Tytuł: 

Mirtul napisał(a):
W D3 bedzie nabijanie postaci poprzez itemki tak jak w D2. Jednak w D2 max lvl 99 sprawial, ze nawet jak jakis itemek ci nie wypadl to run dalej czul sie 'usprawiedliwiony' jako ze troche expa zawsze wpadlo.
Mi sie strasznie to nie podoba, ale znajac blizzarda pewnie wszystko wyjdzie slicznie i pieknie.

No a tutaj moglyby np. wypadac runydo modyfikowania skili ;p. Albo mozna dodawac nowe ;p

Autor:  meterrr [ 23 wrz 2010, 23:06 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Mirtul napisał(a):
W D3 bedzie nabijanie postaci poprzez itemki tak jak w D2. Jednak w D2 max lvl 99 sprawial, ze nawet jak jakis itemek ci nie wypadl to run dalej czul sie 'usprawiedliwiony' jako ze troche expa zawsze wpadlo.
Mi sie strasznie to nie podoba, ale znajac blizzarda pewnie wszystko wyjdzie slicznie i pieknie.

No a tutaj moglyby np. wypadac runydo modyfikowania skili ;p. Albo mozna dodawac nowe ;p

no wszystko fajnie, tylko ze na razie o zadnych nowych ficzersach nic nie wiadomo a 60 jest pewna,
zreszta nie chce mi sie gadac z jakims fanbojem i jego mglistych marzeniach na temat d3

Autor:  iniside [ 24 wrz 2010, 07:44 ]
Tytuł: 

meterrr napisał(a):
iniside napisał(a):
Mirtul napisał(a):
W D3 bedzie nabijanie postaci poprzez itemki tak jak w D2. Jednak w D2 max lvl 99 sprawial, ze nawet jak jakis itemek ci nie wypadl to run dalej czul sie 'usprawiedliwiony' jako ze troche expa zawsze wpadlo.
Mi sie strasznie to nie podoba, ale znajac blizzarda pewnie wszystko wyjdzie slicznie i pieknie.

No a tutaj moglyby np. wypadac runydo modyfikowania skili ;p. Albo mozna dodawac nowe ;p

no wszystko fajnie, tylko ze na razie o zadnych nowych ficzersach nic nie wiadomo a 60 jest pewna,
zreszta nie chce mi sie gadac z jakims fanbojem i jego mglistych marzeniach na temat d3

Pudlo. Niecierpie diablo ;p.

Autor:  Razoth [ 24 wrz 2010, 07:49 ]
Tytuł: 

Runy do modyfikowania skilli zostały dawno zapowiedziane.

Ale szału nie było, 3 wariacje dla danego skilla lekko różniące się od siebie, ot ciekawostka.

Autor:  yabaddi [ 24 wrz 2010, 07:53 ]
Tytuł: 

To że będą expansion packi jest pewne jak amen w pacierzu. Osobiście obstawiałbym, że będą co najmniej dwa. Wraz z ich pojawieniem się zapewne wzrośnie poziom maksymalny postaci.

Sama podstawka ma być dłuższa niż D2 to raz, dwa - ma być o wiele więcej do roboty niż w D2 (np. crafting, rozwój artisanów, talisman, modyfikowanie runami skilli oraz pewnie jeszcze kilka nie ujawnionych). Będzie dobrze ;)

Edit:
Razoth napisał(a):
Ale szału nie było, 3 wariacje dla danego skilla lekko różniące się od siebie, ot ciekawostka.

Błąd, run jest 5. Każda postać ma od 25 do 30 skilli. Dzięki runom masz więc od 125 do 150 różnych skilli. Będzie w czym mieszać. <artykuł o runach na diabloincgamers.com>

Autor:  Razoth [ 24 wrz 2010, 12:12 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
Błąd, run jest 5. Każda postać ma od 25 do 30 skilli. Dzięki runom masz od 125 do 150 różnych odmian skilli. Będzie w czym mieszać.


Na filmiku pokazowym widziałem skill podstawowy + 2 wariacje, stad te moje 3.

A 125 - 150 odmian to na prawdę nieźle imho, zobaczymy jak im to wyjdzie.

Strona 30 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team