MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

www.nogold.org
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=16966
Strona 4 z 7

Autor:  Vorten [ 2 sty 2006, 20:53 ]
Tytuł: 

Nie możesz przekazywać prawa własności, którego nie posiadasz. Wszystko w grze jest własnością blizza. To tak jakbyś sprzedawał samochód należący do zupełnie obcej osoby choć ona na to nie wyraziła zgody.

Autor:  Mr.FooT [ 2 sty 2006, 20:58 ]
Tytuł: 

polecam nauczyc sie czytac ze zrozumieniem

Autor:  Dana [ 2 sty 2006, 21:41 ]
Tytuł: 

Mr.FooT napisał(a):
Dana napisał(a):
Handel game contentem jest wbrew eula.

FIN.

nie sprzedaje sie contentu tylko czas potrzebny na jego zdobycie, a sam content jest przekazywany za free jako akt dobrej woli

FIN.


Dostałeś pieniądze za wyfarmowanie x złota. Czyli pozbyłeś się kontentu w zamian za korzyść majątkową.

(..) So Blizzard Entertainment does not recognize any property claims outside of World of Warcraft or the purported sale, GIFT or trade in the "real world" of anything related to World of Warcraft. (..)

Autor:  Mr.FooT [ 2 sty 2006, 21:45 ]
Tytuł: 

nie :D dostalem pieniedze za czas jaki spedzilem farmiac to zloto, a zadna firma nie jest wlascicielem mojego czasu wiec moga mnie pocalowac w dupe, item czy gold moge oddac w grze za symboliczna cene, i co mi zrobia?

Autor:  Pipboy [ 2 sty 2006, 23:14 ]
Tytuł: 

Taki, tak zwany, kruczek prawny :)

Autor:  kozas15 [ 2 sty 2006, 23:24 ]
Tytuł: 

Swoją drogą ty nie jestes PIPBOYPL z AO?? Bo jesli tak, to dostałem ciebie jako opiekuna :]

Autor:  Pipboy [ 2 sty 2006, 23:42 ]
Tytuł: 

Chyba wystarczy popatrzeć na moją sygnaturkę :P

Autor:  Indoctrine [ 3 sty 2006, 14:44 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Indoctrine napisał(a):
Tylko gdzie tu przyjemność z zabawy??

A co ci do tego, z czego ktos ma zabawe? Jeden sie bawi zbierajac znaczki, inny pierdzac pod koldra. Ciebie tez nie nauczono pilnowac wlasnego nosa?

X.


Ale przez takie zachowanie części graczy ja sam tracę trochę przyjemności z gry. Dlatego to też jest moja sprawa.

Czekaj, dam jeszcze lepszy przykład:

Counterstrike. Gra sobie na serwie trochę ludzi, a kilku używa cheatów. No w sumie z Twojego punktu widzenia powinienem uszy po sobie i się nie wychylać, prawda?

Wiem, do CS można znaleźć inny server bez cheaterów, ale w takim na przykład WoW nie ma możliwości znaleźć serwa bez handlowanyc itemów/postaci.

Autor:  Mr.FooT [ 3 sty 2006, 15:06 ]
Tytuł: 

tbh najchujowsze porownanie ever, pomijajac fakt, ze porusza problem o zupelnie innej specyfice...

Autor:  Indoctrine [ 3 sty 2006, 15:45 ]
Tytuł: 

Ależ to bardzo dobre porównanie :D
Nie mówię oczywiście o godmode, ale na przykład cheacie dającym większy speed czy lepsze dmg..

To coś takiego samego jak z kupowaniem uberitemków i wypas postaci.
Gracze zasobni w kasiorę mają lepszy sprzęt co w wielu MMO, nie mówię wszystkich, jest sporą przewagą.

Autor:  Mr.FooT [ 3 sty 2006, 15:57 ]
Tytuł: 

dlatego chujowe bo w mmo dojdziesz to tego samego tak czy inaczej. co najwyzej moze ci to zabrac wiecej czasu, w cs bez pomocy 3rd party progzow nie uzyskasz pewnych efektow...

PS
nie zalaniajcie sie ta nieuczciwoscia, to jest poprostu zwykla zazdrosc ze ktos cos bedzie mial szybciej niz ja

Autor:  Indoctrine [ 3 sty 2006, 16:03 ]
Tytuł: 

Tak, to jest pewna zazdrość.
Itemek ma szanse wypadniecia jakieś 0.001%. Czyli malutką. Ale jest dobry. Więc cena też jest wysoka. Niestety ponieważ dają za niego dużo w real cash, to jest mała szansa kupić go w grze. A jesli nawet, to kosztuje ilość złota niemożliwą do zdobycia bez kupowania tego golda za.. real cash :D

Szansa, że zdobędę dany item w grze jest znikoma. Ale ktoś kto ma kasę poradzi sobie bez problemu. I będzie miał przewagę :)
Tak, to mi się nie podoba ewidentnie.

Albo jeszcze inna rzecz, pamiętacie z jednej gry, jak sporo ludzi zrobiło sobie fajny proceder?

W miejscu gdzie jakiś wolno respawnujący się mog dropował rare item, jakaś grupa ludzi nie dopuszczała nikogo więcej do moba, sama go biła, zbierała dropa i sprzedawała na ebayu za sporą cenę, bo mieli na niego monopol niejako :)


To jak rozumiem też jest proceder w pełni uczciwy i trzeba sobie radzić?

Autor:  Nirunn [ 3 sty 2006, 16:44 ]
Tytuł: 

@ up
To się nazywa chamstwo...
Polska zawisłość...zamiast cieszyć sie ze ktoś zdobył taki itemik to polak najchętniej by mu go zniszczył.

Cytuj:
dlatego chujowe bo w mmo dojdziesz to tego samego tak czy inaczej. co najwyzej moze ci to zabrac wiecej czasu, w cs bez pomocy 3rd party progzow nie uzyskasz pewnych efektow
...

Tylko przeważnie liczy sie to żeby mieć coś co ma jak najmniej osób na serwerze..przykład z wow'a koles zdobył jakis epic item z mc i wtedy naprawde sie wyróżniał i był podziwiany a dziś to juz jest normalne

Autor:  Peonz0r [ 3 sty 2006, 16:49 ]
Tytuł: 

Mr.FooT napisał(a):
dlatego chujowe bo w mmo dojdziesz to tego samego tak czy inaczej. co najwyzej moze ci to zabrac wiecej czasu, w cs bez pomocy 3rd party progzow nie uzyskasz pewnych efektow...


Bzdura. Nawet nie wiesz co z ludzi za cyborgi jesli chodzi o aiming w grach fpp typu CS albo Q...
Chyba, ze chodzi Ci o efekty typu latanie :(

Autor:  RoozTer [ 3 sty 2006, 17:05 ]
Tytuł: 

Indoctrine napisał(a):
Tak, to jest pewna zazdrość.
Itemek ma szanse wypadniecia jakieś 0.001%. Czyli malutką. Ale jest dobry. Więc cena też jest wysoka. Niestety ponieważ dają za niego dużo w real cash, to jest mała szansa kupić go w grze. A jesli nawet, to kosztuje ilość złota niemożliwą do zdobycia bez kupowania tego golda za.. real cash :D

Szansa, że zdobędę dany item w grze jest znikoma. Ale ktoś kto ma kasę poradzi sobie bez problemu. I będzie miał przewagę :)
Tak, to mi się nie podoba ewidentnie.

Albo jeszcze inna rzecz, pamiętacie z jednej gry, jak sporo ludzi zrobiło sobie fajny proceder?

W miejscu gdzie jakiś wolno respawnujący się mog dropował rare item, jakaś grupa ludzi nie dopuszczała nikogo więcej do moba, sama go biła, zbierała dropa i sprzedawała na ebayu za sporą cenę, bo mieli na niego monopol niejako :)


To jak rozumiem też jest proceder w pełni uczciwy i trzeba sobie radzić?


W sumie to nasuwa mi sie jedno wyrazenie: "I CHUJ" , gram dla sibie czy dla ciebie? Nie podoba ci sie kupywanie itemow/postaci? Zmien gre, problem solved, mi sie nie podoba ze postujesz na tym forum i ze zazdroscisz, mozesz juz tu nie zagladac?

Autor:  Mr.FooT [ 3 sty 2006, 17:07 ]
Tytuł: 

peonzor wiem tyle ze duzo latwiej jest ufarmic item niz dojsc do takie aimingu, pozatym potwierdzasz tylko moja teze na temat tego ze mozan zastapic real cash/haxy czasem poswieconym danej rzeczy...
Cytuj:
Szansa, że zdobędę dany item w grze jest znikoma. Ale ktoś kto ma kasę poradzi sobie bez problemu. I będzie miał przewagę

Pewnie ze wystarczy powiedzec, ze szansa jest znikoma, a jednak ktos ten itemek musial najpierw ufarmic zeby go sprzedac, czyli jednak da sie to zrobic, poza tym jesli ten item daje tak duza przewage to grasz w jakas przechujana gre bez balansu. Zreszta juz to raz pisalem, skilla nie kupisz, a ten sie dla mnie najbardziej liczy wiec wali mnie ile ktos spedzil h przy danej postaci czy ile $$ w nia zainwestowal, liczy sie to czy bedzie wyzwaniem...

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 3 sty 2006, 19:46 ]
Tytuł: 

RoozTer napisał(a):
gram dla sibie czy dla ciebie? Nie podoba ci sie kupywanie itemow/postaci? Zmien gre, problem solved, mi sie nie podoba ze postujesz na tym forum i ze zazdroscisz, mozesz juz tu nie zagladac?

To ty zmien gre, bo ty lamiesz licencje nie on. Rowniez nie twoj interes czy zadroszcze, a nie kupuje itemow bo nie mam pieniedzy czy moze bozia mi nie pozwala. Po to wprowadza sie takie zasady, zeby kazdy placacy gracz mial takie same warunki.

Autor:  Mr.FooT [ 3 sty 2006, 19:48 ]
Tytuł: 

ktos ci obiecal ze zycie bedzie sprawiedliwe??

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 3 sty 2006, 19:52 ]
Tytuł: 

Mr.FooT napisał(a):
ktos ci obiecal ze zycie bedzie sprawiedliwe??

Chcesz zaczac jakas filozoficzna rozmowe, czy masz cos konkretnego na msyli odnosnie tematu?

Autor:  Mr.FooT [ 3 sty 2006, 19:56 ]
Tytuł: 

jesli nie rozumiesz tego prostego przekazu to raczej nie licze na filozoficzne dywagacje z toba...

Strona 4 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team