MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Stara Gwardia SC
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=3812
Strona 4 z 13

Autor:  Yerpen [ 31 sie 2002, 20:25 ]
Tytuł: 

Hyh, nie ma to jak wspominanie czegos co bylo dawno, minelo, nie wroci... bo nigdy nie bedzie tak jak dawniej.. dla jednych to dobrze, dla innych zle. To ze nie ma niektrych pozytwynych atautow teraz wedlug neiktorych to coz... wciaz jestesmy na poziomie nox == klimat ?

Autor:  JoKa [ 31 sie 2002, 20:31 ]
Tytuł: 

Teraz lepiej bedzie walczyc :grin:
Duzo ludzi sie nauczylo fajnych trickow na innych shardach i teraz to zastosuja na Sc :grin:
A kiedy wstanie ?? juz sie doczekac nie moge :grin: :grin: :grin:

Autor:  Sqwa [ 31 sie 2002, 21:17 ]
Tytuł: 

Joka nie pirdol tylko chodz zabijac :razz:

Autor:  JoKa [ 31 sie 2002, 23:20 ]
Tytuł: 

czy ktos wie kiedy Sc wstanie ?? i na jakich zasadach ?? Shard tym czasowy czy juz na stale ??? bez ponownego O Koniec Noxa idziemy na pola ...
????????????????????/

Autor:  undeadsauron [ 31 sie 2002, 23:40 ]
Tytuł: 

Hmm ktos tu nie lubi noxa... hmm zastanowmy sie dlaczego... czasem lepiej pozniej to sobie uswiadomic i przywrocic to co kiedys bylo niz brnac dalej w nie ladzie:P(hmm ale mi sie powiedzialo:P)

Autor:  *Lame* [ 1 wrz 2002, 06:53 ]
Tytuł: 

Ja nei lubie nox'a bo nei i kuniec .

Autor:  Yerpen [ 1 wrz 2002, 11:10 ]
Tytuł: 

bo
a) O wiele gorszy jezyk skryptow ( nie daje takich mozliwosci jak POL )
b) O wiele mniejsza konfigurowalnosc
c) Bugi, ktorych ekipa nie moze sama poprawic
d) Grupka luda, ktora mysli ze jak sie jej dobrze gralo w jakims okresie czasu, to zasluga noxa :wink:
e) Niemile doswiadczenia w zwiazku z tamtejszymi bugami
f) Byles? Widzales? Cala ekipa wlozyla w ten serwer na tyle duzo serca i pracy, ze gadanie ze brniemy w nieladzie jest tylko stwierdzeniem kogos kto ma zal nie wiadomo o co...

O sphere mam srednie zdanie, uoxa widzalem tylko przelotnie, ale tez widac ze i on ma swoje bledy, wolf podobny...

Autor:  bloob [ 1 wrz 2002, 12:32 ]
Tytuł: 

Hehe, Yerpen, jedna sprawa :smile:
Nox jest open source wiec mozna w nim zmienic absolutnie wszystko :smile:
Punkty a,b,c szlag trafil :grin:
d - No i co z tego, na noxie byly dobrze zrobione podstawowy systemy (uklon w strone decado), chociazby zlodziejstwo, ktore u nas jest wrecz zabawne :smile:

Od uox lepszy nox, wolfpack to samo...

Autor:  Yerpen [ 1 wrz 2002, 12:59 ]
Tytuł: 

Nawet nowy nox nijak sie ma do POLa. No i co z tego cholera ze sa dobre podstawy systemowe ? W dzien/dwa mozna przerobic np. takie zlodziejstwo... A na miejsce starych bugow i tak pojawily sie nowe...
Punktu a szlag nie trafil.

_________________
No tak... jasne....

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Yerpen dnia 2002-09-01 14:02 ]</font>

Autor:  undeadsauron [ 1 wrz 2002, 13:01 ]
Tytuł: 

hmm e) i f)...(tylko te sie zostaly:P) spoko wlozyliscie duzo pracy ale mozna bylo to ukierunkowac w noxa:P pozatym nikt nie jest doskonaly.. jak sobie nei radzicie z jakims problemem mozna zasiegnac porady kogos z zewnatrz...(nimniemniej raczej nie mnie:P). Przecierz internet jest po to aby sie dzielic takimi informacjami nie?

Autor:  Yerpen [ 1 wrz 2002, 13:05 ]
Tytuł: 

Nie nie radzimy, bo to sprawa pogrzebania tu i tam i juz rozwazanie, ale np wlasnei nastawienia pana B. ( nie powiem nazwiska :razz: ), ze niby zle dziala zlodzijstwo... :lol:, prawde mowiac pierwszy raz o tym slysze...

Autor:  lobo_17 [ 1 wrz 2002, 14:58 ]
Tytuł: 

akurat mi sie najlepiej gralo na sphere, do dzis pamietam te wyprawy(min 4 osoby) na smoka, wojowie robili za mieso armatnie, lucznicy jak nagonka, a magowie jako sila udezeniowa, szkoda tylko ze spere byl troche nie tego, ale mial najlepszy uptime :razz:

Autor:  Szerszen [ 1 wrz 2002, 17:40 ]
Tytuł: 

Akurat uptime to realnie mial najlepszy nox. Aczkolwiek nie marudzcie - ekipa obecna wsadzila mase pracy i obecnie mimo iz swiat znacznie mniejszy, to wydajnosc jest porownywalna do nox'a.

Ze zdaniem Yerpena nie zgodze sie w jednym - w konfigurowalnosci :wink: aczkolwiek POL ma dobra architekture modulowa co znacznie ulatwia wiele rzeczy.

Prawda jest taka ze oba emu - nox/pol nalezy traktowac jako narzedzia i jako takie oba sie nadaja - niektore rzeczy na jednym byly latwiejsze do zrobienia inne na drugim - to calkowicie naturalne - problem jedyny w tym ze nie bardzo daje sie jedno z drugim polaczyc a szkoda - wtedy mogloby wyjsc cos naprawde fajnego.

Autor:  undeadsauron [ 1 wrz 2002, 18:55 ]
Tytuł: 

hmm uptime lepszy... wydajnosc juz ma porownywalna... to nie lepiej bylo dopracowac noxa niz od nowa wkladac mase pracy w pola?

Autor:  Yerpen [ 1 wrz 2002, 18:58 ]
Tytuł: 

Nie, zreszta od 3 miechow ponad siedzimy w polu...

Autor:  bloob [ 2 wrz 2002, 07:55 ]
Tytuł: 

Tylko dupek za duzo zasobow zjada :razz:
Pan Y. (heh dziwnie brzmi) nie wie ze mamy tu az hmm 3 lub 4 ktore noxa moglyby wlasciwie przepisac z korekcja bledow :smile:
Musisz przyznac ze to calkiem realne :smile:
No ale siedzimy na pol, trzeba sie pomeczyc. Wielki + to ta przejzystosc, faktycznie az milo patrzy sie na skrypty, ale wiemy z doswiadczenia jak denerwujaca jest sytucacja w ktorej nie mamy dostepu do samego jadra POLa....
Teraz trzeba popracowac nad stabilnoscia :smile:

Autor:  Yerpen [ 2 wrz 2002, 08:37 ]
Tytuł: 

Bo Pan S. i Pani M. nie wiadomo czemu mysla, ze kazdy bedzie chcial od razu krasc zrodla i plagiaty dawac... no co prawda pojawialy by sie pewnie takie po UOX'owe wolfy i noxy, ale jednak popularnosci UOXa tak to nie zaszkodzilo...

Autor:  bloob [ 2 wrz 2002, 08:49 ]
Tytuł: 

Niemcy sa do dupy :/

Autor:  undeadsauron [ 2 wrz 2002, 10:34 ]
Tytuł: 

hmm przecierz nikt ci nie karze wypuszczac poprawionej wersji na rynek.. wyobraz sobie to jak przekonfigurowanie wlasnego serwa:P(co z tego ze to jadro..:razz:) to nadal bedzie to sampo tylko zaadaptowane na potrzeby konkretnego serwa...

Autor:  JoKa [ 2 wrz 2002, 16:27 ]
Tytuł: 

Ej ludzie kto cos wie czy stanie te SC czy to byl kolejny Topic co nic nie zmienia ???

Strona 4 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team