MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2 - gorzkie żale
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=41290
Strona 4 z 22

Autor:  Kapitan_Pimpol [ 8 lip 2012, 10:08 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

hahaha
zgadzam sie w zupelnosci z Szamotula... Az dziw czlowieka bierze jak zaslepione moga byc komentarze fanbojow...

niekompletny tooltip to niekompletny tooltip i kropka. Pewnie to zmienia (mam nadzieje), ale nazywanie tego plusem gry? ze jest inna niz wszystkie??? i nie powiela schematow? :wtf: :lol: :lol: :lol:
w grze ktorej tworcy uparcie twierdza ze chca aby pvp bylo e-sportowe, nie moze byc zadnych ukrytych statystyk, niedopowiedzen i zbyt duzej randomowosci...

Co do boon/conditions wystarczy pograc w GW1 zeby wiedziec skad takie a nie inne nazewnictwo. Ja bym sie wielce zdziwil gdyby nagle nazwali to inaczej.

EDIT
i wyjebcie tego pacana kabraxisa bo znowu spamuje i zasmieca nastepny watek...

Autor:  Huragan [ 8 lip 2012, 10:11 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Kapitan_Pimpol napisał(a):

zgadzam sie w zupelnosci z Szamotula...


who cares ?

Autor:  Kapitan_Pimpol [ 8 lip 2012, 10:12 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Huragan napisał(a):
Kapitan_Pimpol napisał(a):

zgadzam sie w zupelnosci z Szamotula...


who cares ?


haha zarri biedaczku czyzbys teraz mial zamiar sie mscic? :lol: idz zobacz czy gdzies indziej cie nie ma

Autor:  sula [ 8 lip 2012, 10:15 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Szamotula napisał(a):



@sula

nie wiem, fanboje pieja ze IS jest totalnie zbedny.

Zbędny czy nie zbędny to jest inna kwestia jeszcze, narazie wygląda, że można się obyć bez niego, ale jest to sklepik mocno inny niż w GW1 jednak. Ta gra ma być oparta w dużo większym stopniu na mikrotranzakcjach niż GW1.

W każdym razie nie jest tam po to, żeby ładnie wyglądać - tylko, żeby ludzie wydawali w nim kasę.
Więcej ludzi = więcej kasy.

Autor:  ShadeKnight [ 8 lip 2012, 10:29 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Kaczy napisał(a):
ShadeKnight napisał(a):
Obrazek

Gra PvP z taką dysproporcją hitboxów? Już to przechodziłem w Darkfallu. Każdy kto nie w ciemię bity będzie grał Asurą lub przynajmniej pominie Norma/Charra przy kreacji postaci. Chciałem sobie pograć Normem ale widzę, że to nie ma zbytnio sensu. Game breaker. :har:



Wez wstan i wyjdz i zamknij za soba drzwi.
Weź spierdalaj z powrotem do swojego ukochanego D3 a nie tu spamujesz. Jak się nie ma nic ciekawego do powiedzenia to się milczy.

Wczoraj oglądałem filmik z WvWvW jak koleś grał humanem i go w tłumie rozwalił NPC asura broniący jakiegoś zamku i gracz dopiero się zorientował jak już leżał. Pozdro dla graczy norm/charr jak im asury będą robić takiego facehuga. Takiego chomika idzie łatwo nie zauważyć, a jak jeszcze będzie zrobiony pod full DPS to zonk murowany, nawet nie będziesz wiedział kto cię zabił. :lol:

Autor:  iniside [ 8 lip 2012, 10:32 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Lol. Rozne wielkosci postaci w RPG. KURWA BYC NIE MOZE!

Autor:  Kapitan_Pimpol [ 8 lip 2012, 10:33 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

ShadeKnight napisał(a):
Takiego chomika idzie łatwo nie zauważyć,


jak sie jest takim nieogarem to i norna/charra przeoczysz...

Autor:  wodny [ 8 lip 2012, 10:43 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Ze sprzedaży pudełek są w stanie utrzymywać serwery i rozwijać grę bez problemów. IS to po prostu dodatkowy zysk. Fajnie jak jest. Jak go nie ma to tragedii nie będzie.

Autor:  Kaczy [ 8 lip 2012, 10:59 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

@Shade

Jakiego ukochanego D3?Co ty pajacyku pierdolisz?

Jak nie mam wiedzy na temat GW2 to sie nie wypowiadaj.Wkleili na wczesniejsze stronie jak to dokladnie bedzie wygladac wiec laskawie przeczytaj i idz spal sie ze wstydu za pisanie takich bzdur...

Autor:  Kapitan_Pimpol [ 8 lip 2012, 11:04 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

wodny napisał(a):
Ze sprzedaży pudełek są w stanie utrzymywać serwery i rozwijać grę bez problemów. IS to po prostu dodatkowy zysk. Fajnie jak jest. Jak go nie ma to tragedii nie będzie.


aha a do tej pory pracowali za darmo? Sprzedaz pudelek nie pokryje nawet w czesci srodkow wlozonych przy produkcji. Sklepik jest potrzebny Tworcom zeby mogli gre dalej rozwijac. Graczom pewnie niekoniecznie.

Autor:  ShadeKnight [ 8 lip 2012, 11:05 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Kaczy napisał(a):
Jak nie mam wiedzy na temat GW2 to sie nie wypowiadaj.

To na kij się odzywasz, buraczyno? Pograsz, zobaczysz, zrozumiesz (albo i nie). Nie będę ci bocie tłumaczył bo widzę, że jesteś odporny na fakty.

Autor:  Kaczy [ 8 lip 2012, 11:13 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Ale szczerze ty jestes ulomny?

Ja gralem nawet juz w pierwszym BWE gdzie malo kto mial dostep i spedzilem troche czasu przy tej grze , wiec szczymryj.

Wklejasz tu kurwa obrazki z wielkoscia postaci a nizej masz wyjasnione :

Every player character in Guild Wars 2 has the exact same sized collision cylinder. For asura this means that the cylinder is larger than they are and for norn it means that it is smaller. Very early in the process of making the game we knew this was going to be the case, so the min and max sizes of our races are heavily influenced by this.

Czego ty buraczyno nie ogarniasz?

A od botow to mozesz swojego kolege zabola wyzywac.

Autor:  ShadeKnight [ 8 lip 2012, 11:22 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

No i co z tego, że hitboxy będą takie same skoro na większych postaciach i tak można nie zauważyć chomika na twarzy?
Widziałem wczoraj na własne oczy na yt jak gość został zmasakrowany w ten sposób i to wcale nie był jakiś tam nieogar.
Dotarło kurwa, czy mam ci jeszcze link wkleić? :roll:

Autor:  Aldatha [ 8 lip 2012, 11:30 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

wodny napisał(a):
Ze sprzedaży pudełek są w stanie utrzymywać serwery i rozwijać grę bez problemów. IS to po prostu dodatkowy zysk. Fajnie jak jest. Jak go nie ma to tragedii nie będzie.


nie ma szans na utrzymanie tej gry ze sprzedazy pudelek , no way

jesli zobacza ze gracze nie kupuja pierdol z sklepiku to wprowadza jakies dlc-mapki do pvp czy inny szit
nie zdziw sie jak wprowadza cos na ksztalt RMAH , pracownicy musza dostac pensje

dodatki co pol roku nie zalatwia sprawy co miesiecznych kosztow utrzymania

Autor:  iniside [ 8 lip 2012, 11:42 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Aldatha napisał(a):
wodny napisał(a):
Ze sprzedaży pudełek są w stanie utrzymywać serwery i rozwijać grę bez problemów. IS to po prostu dodatkowy zysk. Fajnie jak jest. Jak go nie ma to tragedii nie będzie.


dodatki co pol roku nie zalatwia sprawy co miesiecznych kosztow utrzymania

Skad wiesz ile kosztuje miesieczne utrzymanie gry MMO ?

Autor:  Aldatha [ 8 lip 2012, 11:44 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

duzo? , to nie sa groszowe sprawy , chyba logiczne..

Autor:  iniside [ 8 lip 2012, 11:46 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Aldatha napisał(a):
duzo? , to nie sa groszowe sprawy , chyba logiczne..

Pytam sie o liczby a nie o duzo czy malo.
JA moge powiedzieć, że mało i będzie to tyle znaczyło co nic. Tak samo jak twoje dużo.

Autor:  ShadeKnight [ 8 lip 2012, 11:47 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

Aldatha napisał(a):
wodny napisał(a):
Ze sprzedaży pudełek są w stanie utrzymywać serwery i rozwijać grę bez problemów. IS to po prostu dodatkowy zysk. Fajnie jak jest. Jak go nie ma to tragedii nie będzie.


nie ma szans na utrzymanie tej gry ze sprzedazy pudelek , no way

jesli zobacza ze gracze nie kupuja pierdol z sklepiku to wprowadza jakies dlc-mapki do pvp czy inny szit
nie zdziw sie jak wprowadza cos na ksztalt RMAH , pracownicy musza dostac pensje

dodatki co pol roku nie zalatwia sprawy co miesiecznych kosztow utrzymania

No właśnie tu się mylisz Aldatha, bo koszty utrzymania serwerów to znikomy procent kosztów produkcji MMO.
Kiedyś czytałem wywiad z jakimś gościem z Blizzarda o tym, ale nie moge znaleźć.
Znalazłem za to ten artykuł: http://www.theregister.co.uk/2008/09/18 ... keep_200m/
GW2 powinno się AN zwrócić z samych pudełek i jeszcze im na długo starczy. Sklepik to tylko dodatkowy przychód.

Autor:  sula [ 8 lip 2012, 12:16 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

NCSoft może i będzie chciało mieć zyski DUŻO większe niż z GW1. Akcjonariusze po prostu nie pozwolą aby było inaczej.

Zresztą wystarczy porównać CS z GW2 gdzie jest dużo rzeczy one-time do użycia w grze (Mystic Keys, Boost Magic Find, Exp, Crafting Boosters, parę innych, no i defacto umożliwenie kupowanie gold-a pośrednio za pomocą CS).
GW1 to była sprzedaż stroju albo skilli do PvP. Coś czego się nie kupuje często.


Dobrze mnie zrozumcie - ja nie mówię o tym czy cash shop jest p2w (nie jest) ani nie jęcze na niego.

Nie o tym mowa.

Mówię, tylko o prostym fakcie, że GW2 jest dużo bardziej oparty na mikrotranzakcjach niż GW1 i na pewno mają one stanowić dużo większy % wpływów niż w GW1.

Nie dlatego, że jest to konieczne do utrzymania gry. Będzie inaczej dlatego, że tworzą pełnokrwistego mmorpg-a, który ma wstrząsnąć fundamentami zachodniego rynku mmo i chcą odpowiednio do tego zarobić.

Nie tworzą jakiejś gry hybrydy CORPG jak GW1 na obrzeżach światka mmo, która mimo dobrej sprzedaży pudełek była innym rodzajem gry i była prawie, że niszowa.

Autor:  Aldatha [ 8 lip 2012, 12:53 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 - gorzkie żale

no nie wiem , zawsze mi sie wydawalo ze serwery sie nie utrzymuja same i pracownicy na szczeblu administrujacym tez nie pracuja za miske ryzu ;f

Strona 4 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team