MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 37 z 252

Autor:  raggnarok [ 23 paź 2010, 14:42 ]
Tytuł: 

Chyba oboje nie zrozumieliscie mojego posta.

Autor:  Mendol [ 23 paź 2010, 14:44 ]
Tytuł: 

e, nie.
predzej jaja sobie z ciebie robimy.
w bloodlines fajnie sie gra wlasnie ze wzgledu na wsad.

Autor:  raggnarok [ 23 paź 2010, 15:15 ]
Tytuł: 

Hm, no nie wiem. Moze przy odpowiednim enginie jest to sensowny sposob sterowania postacia, ale jakos tego w D3 nie widze, za szybkie tempo i za duzo sie dzieje.

Autor:  Dana [ 23 paź 2010, 15:52 ]
Tytuł: 

Mi też się podoba, mogłoby być jednak trochę więcej klas (Necros + Palek ?).

Autor:  Sparth2 [ 23 paź 2010, 16:22 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
mogłoby być jednak trochę więcej klas (Necros + Palek ?).


Moze dadza w dodatkach.

Autor:  yabaddi [ 23 paź 2010, 16:26 ]
Tytuł: 

Na pewno dodadzą w dodatkach. I mam przeczucie, że nekro to my jeszcze zobaczymy ;)

Ma ktoś jakiegoś działającego streama na dzisiejsze panele na Blizzconie?

Autor:  iniside [ 23 paź 2010, 16:32 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Hm, no nie wiem. Moze przy odpowiednim enginie jest to sensowny sposob sterowania postacia, ale jakos tego w D3 nie widze, za szybkie tempo i za duzo sie dzieje.

Chyba za wolne ? No bo wiesz wsad jednoczesnie mozesz chodzic i strzelac w roznych kierunkach jednoczesnie. Kiedy wszystko robisz mysza to jeden klik zeby gdzies pojsc i kolejne zeby zmienic kierunek + jeszcze musisz ta sama mysza wycelowac.
Ale to tylko akademickie gadanie. WSAD w Diablo 3 nie bedzie i dla mnie to fail ;p.

Autor:  yabaddi [ 24 paź 2010, 08:04 ]
Tytuł: 

Fajne podsumowanie aktualnych skilli prosto z dema D3 na Blizzcon 2010:

http://d3db.com/pc

i transkrypt Q&A z wczoraj, dla tych którzy woleli pospać:

http://www.diablo-source.com/article/news/view/?id=747

Autor:  tomugeen [ 24 paź 2010, 09:41 ]
Tytuł: 

Swietna strona ze skillami, dzięki.

Ale juz sa kwiatki typu:

Magic Weapon
Imbues the Wizard's weapon with magical energy, granting X-X increased damage.


I moze 3 lacznie skille ktore nadaja sie do walki w melee. Ciekawe, czy uda im sie zrobic na tyle skillle, zebym przy kazdym mial dylemat - brac czy nie.

Ogolnie skille, traits, runy i cala ta dlubanina w builda wydaje sie zajebista. Troche z przedpremierowym kombinowaniem w WAR mi sie kojarzy.

Autor:  yabaddi [ 24 paź 2010, 11:12 ]
Tytuł: 

Ja będę miał zagwozdkę (i to sporą) co brać dla barbariana - fajnych skilli jest multum, a tu tylko 7 slotów. Heh, jak do tego dołożyć traitsy (passive skille), runy, talisman (z charmami) to robi się niezły mętlik (ale pozytywny). Będzie co robić, diablo w końcu zyska ciekawy system budowania postaci).

Niemniej jednak, po wywiadzie z J.Wilsonem doszedłem do wniosku, że wcześniej niż za pół roku nic konkretnego nie będzie. Na pytanie jaki % gry jest ukończony odpowiedział, że mają ponad połowę. Nadal jest masa rzeczy, których nie wiedzą, zastanawiają się jak zrobić itd. Pół roku do bety i rok do premiery - tak to widzę na chwilę obecną.

Autor:  iniside [ 24 paź 2010, 11:18 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
Ja będę miał zagwozdkę (i to sporą) co brać dla barbariana - fajnych skilli jest multum, a tu tylko 7 slotów. Heh, jak do tego dołożyć traitsy (passive skille), runy, talisman (z charmami) to robi się niezły mętlik (ale pozytywny). Będzie co robić, diablo w końcu zyska ciekawy system budowania postaci).

Niemniej jednak, po wywiadzie z J.Wilsonem doszedłem do wniosku, że wcześniej niż za pół roku nic konkretnego nie będzie. Na pytanie jaki % gry jest ukończony odpowiedział, że mają ponad połowę. Nadal jest masa rzeczy, których nie wiedzą, zastanawiają się jak zrobić itd. Pół roku do bety i rok do premiery - tak to widzę na chwilę obecną.

Optymista. Kiedys mowili o tym jak oni robia gry i nie ma szans zeby przy tym procesie dojscie do bety zajelo im pol roku. Rok minimum.

Autor:  raggnarok [ 24 paź 2010, 12:10 ]
Tytuł: 

Wydaje mi sie, ze moze byc jednak szybciej. Mamy dopiero pazdziernik. Jak juz fizycznie beda mieli cala gre to pojdzie z gorki. Mysle, ze za rok na Blizzocnie moga zapowiedziec bete i wydanie gry w Q1 2012.

A, najwazniejsz ze:

Q: Is there going to be PVP specific gear or skills? I noticed some PVP abilities had cooldowns...

A: We will not have PVP gear. *the audience claps* No power is going to come from PVP, no stats, no gear. Every skill has a set of PVE data and PVP data. So we can alter the skill so that it will only effect PVE or PVP, things like cooldowns. Abilities that are used in mainly PVP are fine, as long as it isn't competely useless in PVE.

Swietnie!

Autor:  yabaddi [ 24 paź 2010, 20:10 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Optymista. Kiedys mowili o tym jak oni robia gry i nie ma szans zeby przy tym procesie dojscie do bety zajelo im pol roku. Rok minimum.


Optymistą to był Murphy ;)

Nie wiem czy widzieliście tę część Blizzconu, podczas której prezenter ogłosił rozdanie 1000 kluczy do bety Diablo 3 uczestnikom tegorocznego Blizzconu. Sęk w tym, że nie zostało powiedziane kiedy je otrzymają i kiedy beta ruszy. Ale.. coś jest na rzeczy ;)

Link: http://www.youtube.com/watch?v=m__OCu8FjOk&translated=1

Autor:  Sobtainer [ 24 paź 2010, 21:09 ]
Tytuł: 

Ktoś tu odpalał diabłeka w wyższej rozdzielczości, może ten ktoś odkopać swój temat albo przypomnieć HOW? :)

Autor:  iniside [ 24 paź 2010, 21:25 ]
Tytuł: 

google Diablo high res patch. Tak czy inaczej nie dzial z najnowsza wersja.

Autor:  Dana [ 25 paź 2010, 00:21 ]
Tytuł: 

http://kotaku.com/5672068/diablo-iii-arena-battles-will-devour-your-soul

Autor:  ubeck [ 25 paź 2010, 06:30 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
(...) WSAD w Diablo 3 nie bedzie i dla mnie to fail ;p.

True. Chlopaki z blizza mogliby w koncu zagrac w Alien Shootera (albo cos podobnego) i troche unowoczesnic diabelka.

Autor:  tomugeen [ 25 paź 2010, 06:58 ]
Tytuł: 

Co to za herezje, jakies wsady? Przeciez to nie pasuje do skilli ktore mamy w diablo. Imho bez sensu. Ma byc, dynamicznie, szybko, arcadowo.

Autor:  yabaddi [ 25 paź 2010, 08:01 ]
Tytuł: 

No też mi jakoś zupełnie WASD do Diablo nie pasuje..

Na szczęście devsi wypowiedzieli się już na ten temat, że takiego sterowania nie będzie.

A tak z innej beczki - intryguje mnie sprawa talismanu. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że zrobiliby osobną funkcję tylko jako rozszerzenie inventory dla samego trzymania charmów. Myślałem, że kolejno odblokowywane sloty na charmy będą w jakiś sposób różnić się od podstawowych - może nie do końca dobra analogia ale skojarzyło mi się to z systemem glyphów w WOWie. Same charmy też trochę biednie wyglądają bo mają rozszerzać jedynie atrybuty postaci (dublują się z niektórymi traitsami - passive skillami). Mogli już chociaż zrobić jakiś podział na moce charmów i odpowiednie sloty w talismanie do ich umieszczania (np. z premiami % do mocy danego charma).

Autor:  tomugeen [ 25 paź 2010, 08:14 ]
Tytuł: 

Tez o tym myslalem, np sloty na planie krzyza maja inne funkcje niz poboczne, czy jakos sie stackowaly.
Jakos tez nie wierze ze ogranicza sie do samych statsów. Resisty (ktore teraz nie sa procentowe tylko 'defense value') powinny chociaz w jakims stopniu dojsc, zeby wyrownywac sobie braki w gearze.

Ale blizz mogl stwierdzic, ze to za duzo komplikacji.

Strona 37 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team