MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

EQ2 v. WoW (bylo: Słów prawdy kilka)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=17394
Strona 5 z 9

Autor:  Shadhun [ 9 sty 2006, 23:43 ]
Tytuł: 

Nie zamierzam, zostawie w tobie tą odrobine niepewności "a moze to ja sie myle" ;).

A tak na serio : i tak poglad juz masz wyrobiony i nie zmienisz go, prawda ?.

Autor:  Mr.FooT [ 9 sty 2006, 23:46 ]
Tytuł: 

prawda... tylko czemu twierdzisz,ze masz racje skoro nie probowales niczego innego??

Autor:  Shadhun [ 9 sty 2006, 23:50 ]
Tytuł: 

Do mówienia że coś jest dobre nie potrzeba mi skali porównwczej. Zauważ że nie mówie że jest lepsze od xxx czy najlepsze...

Autor:  SwenG [ 10 sty 2006, 00:50 ]
Tytuł: 

Shadhun przestań już, twoim argumentem jest "pograj dłużej" a sam nie grałeś w nic innego niż w WoW-a. Chyba ostatnio przejąłeś się rolą WoW-boya w innym temacie i starasz się nie tylko utożsamiać w wypadku ataków ale również w przypadku gdy ewidentnie nie masz racji.

Autor:  Shadhun [ 10 sty 2006, 01:07 ]
Tytuł: 

Cytuj:
a sam nie grałeś w nic innego niż w WoW-a



Nie widze zwiążku. Czy ja gdziekolwiek porównuje gry ?, mówie która jest lepsza i dlaczego ?. Nie.

Autor:  Mr.FooT [ 10 sty 2006, 01:11 ]
Tytuł: 

Shadhun_ napisał(a):
Do mówienia że coś jest dobre nie potrzeba mi skali porównwczej. Zauważ że nie mówie że jest lepsze od xxx czy najlepsze...

czy ty widzisz co ty piszesz?? opinie o danym produkcie mozna wydaawac walsnie dopiero wtedy gdy ma sie jakakolwiek skale porownawacza, rownie dobrze moglbys powiedzec ze gowno jest zajebiste w smaku, bo nigdy nie jadles nic innego (no offense)

Autor:  Shadhun [ 10 sty 2006, 01:16 ]
Tytuł: 

To nie jest do końca tak. Wiem co zapewnia mi rozrywke a co nie , nawet mimo ze nie grałem w żadne mmo oprocz wow-a(dotyczy to retailów). Porównanie do gówna nie jest dobre, lepsze by bylo porównanie do pierwszego w życiu skosztowanego egzotycznego owocu, jestes w stanie powiedziec czy ci smakuje chociaż nie jadłeś innych tego rodzaju.

Autor:  SwenG [ 10 sty 2006, 01:19 ]
Tytuł: 

W takim razie przyjmij do wiadomości, że pvp w DAoC-u jest najlepsze. I nie dyskutuj ;) Musisz wierzyć na słowo.

Autor:  Shadhun [ 10 sty 2006, 01:21 ]
Tytuł: 

Nie moge dyskutować na ten temat bo nie mam wystarczających danych ;).

Autor:  Mr.FooT [ 10 sty 2006, 01:21 ]
Tytuł: 

dopiero teraz zaznaczyles, ze jest dobre dla ciebie,a co za tym idzie ze i dla ciebie pvp w wow jest wymagajace (z czym nie moge polemizowac:)), wczesniej brzmialo to jakbys mowil, ze wogole jest wypas nic nie moze sie rownac z skillem potrzebnym do pvp w wow...

SwenG napisał(a):
W takim razie przyjmij do wiadomości, że pvp w DAoC-u jest najlepsze. I nie dyskutuj Musisz wierzyć na słowo.

najlepsze to nienajlepsze okreslenie, bo to jest kwestia gustu, ale napewno najbardziej wymagajace co dla wielu ludzi = najlepsze. A podyskutowac zawsze mozna o ile ma sie jakies argumenty inne od: pograj dluzej to zobaczysz :D

Autor:  Vercin [ 10 sty 2006, 01:34 ]
Tytuł: 

To mzoe ty powiedz czmu pvp w wow jest chujowe i malo wymagajace:) ?( czy wogole jaki wedlug ciebie jest skoro nie swietne)

Autor:  Mr.FooT [ 10 sty 2006, 01:37 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
To mzoe ty powiedz czmu pvp w wow jest takie chujowe i malo wymagajace:) ?

chujowy reward system, chujowy system zdobywania CP, brak interrupta u casterow co nie wymusza umiejetnosci pozycjonowania sie na polu walki, tylko 1 forma CC i to w dodatku nie breakowalna przez dmg (chyba ze cos sie zmienilo), maly nacisk na teamplay, ograniczenie ilosci osob na BG (czekanie x godzin az se bedziesz mogl pouprawiac pvp taa...) itd. itp.

PS
zapomnialbym o koniecznosci spedzenia wiecznosci w instancjach by zdobyc dobry sprzet do pvp...

Autor:  Vercin [ 10 sty 2006, 01:47 ]
Tytuł: 

ee sory ale albo cie nie rozumiem albo gadasz jakiejs bzdury totalne 1 forma CC(crowd control? ) ? Jest ich sporo plus inzynieria i kazda jest breakowana przez damage. Brak interupta u casterow rofl? Ej napwno grales w wow?

Autor:  Aldatha [ 10 sty 2006, 02:06 ]
Tytuł: 

ja tam sie o grach w co nie zamoczylem paluchow nie wypowiadam , ale tak sie sklada ze gra ze mna na serwie w WoW gosc co przepedzil w daoc pare ladnych lat , potwierdza ze w daoc pvp odrzuca wowa o mile i ja mu wierze i nie musze w daoc grac zeby mu uwierzyc bo poco gosc mialby klamac . Inna sprawa ze teraz ciora w WoW parenascie godzin na dobe i mowi ze mu sie gra podoba widac znalazl cos w niej czego nie bylo w daoc
te wasze spory i najazdy na kogos bo w cos gra to juz mi przypominac zaczynaja nasza wesola gromade w Sejmie :]

pvp w wow jest team based jesli sie gra w dobrym fixed team , wtedy tak trzeba sie popisac taktyka i dobrze rozegrac walke ,ale system cp i rank jest idiotyczny , kompletnie nie pasuje do fajnego w sumie systemu combat

Autor:  Aldatha [ 10 sty 2006, 02:42 ]
Tytuł: 

true , outdoor outposty to cos na co czekam , conquest az placze zeby zaimplementowac go w tej grze . Na bg i tak bedzie popyt z uwagi na itemki

Autor:  Shadhun [ 10 sty 2006, 03:04 ]
Tytuł: 

Outdoor pvp bedzie musialo być naprawde dobrze pomyslane ze wzgledu na nierówne ratio A:H a serwerach..

Autor:  Mark24 [ 10 sty 2006, 10:21 ]
Tytuł: 

Mr.FooT napisał(a):
Vercin napisał(a):
To mzoe ty powiedz czmu pvp w wow jest takie chujowe i malo wymagajace:) ?

chujowy reward system, chujowy system zdobywania CP, brak interrupta u casterow co nie wymusza umiejetnosci pozycjonowania sie na polu walki, tylko 1 forma CC i to w dodatku nie breakowalna przez dmg (chyba ze cos sie zmienilo), maly nacisk na teamplay, ograniczenie ilosci osob na BG (czekanie x godzin az se bedziesz mogl pouprawiac pvp taa...) itd. itp.

PS
zapomnialbym o koniecznosci spedzenia wiecznosci w instancjach by zdobyc dobry sprzet do pvp...


panie Foot dałeś pan du..y :(

rozumiem, że DAoCu sprzętu do PvP się nie farmuje, a te wasze artefakty są do zakupienia w każdym sklepie?

CC jest około 5 - 10 rodzajów, stuny, feary, silence, slowy, sheepy, unarmy, itp. itd. wszystko.
Interrupty na casterów jak najbardziej są, zresztą każde damage na maga w czasie castowania to określone prawdopodobieństwo interrupta
mały nacisk na teamplay - rotfl, to jak wytłumaczyć te niepokonane teamy które grają tylko w określonym zamkniętym gronie i 99.9% meczyków wygrywają?
ograniczenie ilości osób owszem od 10 do 40, tylko, że istnieje coś takiego jak outdoor PvP (przynajmniej teoretycznie), zresztą jak ktoś kocha zergi to rzeczywiście WoW nie jest grą dla niego.

System reward to itemzory, reputacja też ma mało wspólnego z samym PvP o ile za PvP przyjmiemy samą walkę Player vs Player a nie całą otoczkę z tym związaną (itemy, nagrody, rankingi, drabinki i cały ten badziew). Świetny system PvP był w SB (przynajmniej mi się podobał), ale nie było tylu itemów (na palcach można je było policzyć) co trochę mnie przynajmniej mierziło (w ogóle PvE tam jest w zaniku), no i sama walka sprowadzała się do jednego góra dwóch kliknięć co mnie totalnie zniechęciło w sumie jakby w momencie ataku wyskakiwał random napis "you win", "you lost" - niewiele by to zmieniło...

Autor:  Aenima [ 10 sty 2006, 10:39 ]
Tytuł: 

pvp w wow sux i tyle, jak w kazdym lvl i itamz base mmorpg.
Zbieram pkt zeby zeby dostac mieczyk +3 zeby zabijac szybciej i zeby miec wiecej pkt i dluzszego epeena... bledne kolo.
A wystarczyl by jeden hardcore server i nadal bym w to gral.
Brak dropow z pvp to juz paranoja...
Skillowe to to nawet bylo ale i tak itamz>all.

Autor:  Tuxedo [ 10 sty 2006, 12:30 ]
Tytuł: 

Wam sie jeszcze chce na ten temat dyskutowac? Przeciez WoW dla wojujacych WoW players jest czyms takim jak radio maryja dla jego sluchaczy :D z ojcem Markiem24 na czele :P

Autor:  Mark24 [ 10 sty 2006, 12:34 ]
Tytuł: 

Tuxedo jak ktoś pisze bzdury wyssane z artefaktów z DAoC-a jakoby w WoWie był jeden rodzaj CC do tego niebreakowalny to trzeba go uświadomić, bo może mu się zejdzie z tego padołka z tą nieświadomością... :(

Strona 5 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team