MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Kto jest wiekszym idiota... https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=38688 |
Strona 5 z 5 |
Autor: | meterrr [ 18 kwi 2011, 01:35 ] |
Tytuł: | |
Plutonka napisał(a): [...] Co do iPhona, to jego koszt też ludzie demonizują. Być może i kosztuje więcej niż jakiś HTC czy Samsung, ale bardzo wolno traci na wartości. [...] lol ten argument mnie rozjebal ![]() aszton napisał(a): to ze android jest softem a nie telefonem to imo tylko zaleta
![]() lol ten argument mnie rozjebal x2 ![]() |
Autor: | Razoth [ 18 kwi 2011, 11:47 ] |
Tytuł: | |
Miejmy nadzieję, że przynajmniej kurtka ci się nie rozjebała. |
Autor: | Atherius [ 18 kwi 2011, 13:36 ] |
Tytuł: | |
Narciarska ? A on w końcu kupił, czy za droga była ? |
Autor: | meterrr [ 18 kwi 2011, 14:33 ] |
Tytuł: | |
pierdolcie się ![]() eot |
Autor: | Asz [ 18 kwi 2011, 14:52 ] |
Tytuł: | |
meterrr napisał(a): pierdolcie się
![]() eot Hahahaha |
Autor: | pooma [ 18 kwi 2011, 15:20 ] |
Tytuł: | |
Plutonka napisał(a): To nie jest do końca prawda, że produkty Apple są strasznie drogie i koniecznie trzeba za nie przepłacić. Wiadomo, że jak się wchodzi z marszu do iStore, to się płaci słono. Ale czasami można trafić na niezłą okazję. Specyfikacja praktycznie taka sama: http://www.gsmarena.com/compare.php3?id ... hone2=3275 Obecny koszt iphone4 - 2300 zł+, SGS - 1150 zł+. Oba telefony wyszły w praktycznie tym samym czasie... Na gsmarena jest artykuł porównawczy obu telefonów i w praktycznie każdej kategorii wygrał SGS... 2x więcej za to samo (albo nawet mniej) to imo przesada. Ja wiem że są wyjątki, ale nie rozmawiajmy o starociach (iPhone 3?). Asz napisał(a): Po trzecie primo Iphone to produkt kompletny a Android to tylko i wyłącznie soft, modyfikowany dowolnie przez poszczególnych producentów.
Dobre. Zarówno ios jak i Android to systemy operacyjne i tu zasada jest identyczna jak na PC'tach. Wygra ten który będzie miał lepsze aplikacje. Apple jak na razie prowadzi - ogromny user base, na dodatek przyzwyczajony do tego że płaci za soft. To + zamknięta platforma dla każdej wersji systemu sprawia że firmy lubią na to wydawać aplikacje mimo zje**nego języka programowania. Ale Android szybko nadrabia - nawet EA już otworzyło oddział piszący gry na niego. Zważywszy na fakt że Android już jest najczęściej instalowanym systemem na nowo kupowanych komórkach i trend jest rosnący, kwestią czasu jest wyprzedzenie iOSa. Mam nadzieję że niedługo pójdą za tym na poważnie producenci softu bo ogólnie jeszcze wychodzi syf na Andka :[ Mimo już dużego potencjału obliczeniowego telefonów. |
Autor: | Zychoo [ 18 kwi 2011, 15:25 ] |
Tytuł: | |
Plutonka napisał(a): Epizody, jak szukanie odpowiednich pakietów .rpm i uzupełnianie niby-samo-uzupełniających się dependencies wspominam miło, ale nie wyobrażam sobie, żebym miała to zaakceptować jako jakiś standard.
Spróbuj Ubuntu. Klikasz w repozytorium na program X i instaluje Ci się wszystko co potrzebne razem z aplikacją automatycznie pobrane z sieci. A mam jakiegoś laptopa z przed 2 lat. Zgubiłem płytę ze sterownikami do niego i NIC nie można było na nim zrobić w winXP (nie mogłem nawet odpalić karty sieciowej). Ubuntu zaczął działać po prostu. Tak bez niczego. |
Autor: | Enhu [ 18 kwi 2011, 15:44 ] |
Tytuł: | |
pooma napisał(a): Specyfikacja praktycznie taka sama: http://www.gsmarena.com/compare.php3?id ... hone2=3275 Obecny koszt iphone4 - 2300 zł+, SGS - 1150 zł+. Oba telefony wyszły w praktycznie tym samym czasie... Na gsmarena jest artykuł porównawczy obu telefonów i w praktycznie każdej kategorii wygrał SGS... 2x więcej za to samo (albo nawet mniej) to imo przesada. sej łat egejn? już głupi ekran w ip4 gniecie samsunga na łopatki pooma napisał(a): Zważywszy na fakt że Android już jest najczęściej instalowanym systemem na nowo kupowanych komórkach i trend jest rosnący, kwestią czasu jest wyprzedzenie iOSa. Mam nadzieję że niedługo pójdą za tym na poważnie producenci softu bo ogólnie jeszcze wychodzi syf na Andka :[ Mimo już dużego potencjału obliczeniowego telefonów.
no, w sumie biorąc pod uwagę że iOS'a się nie 'instaluje' na telefonach to pewnie tak, a to 'kwestia czasu w wyprzedzeniu iosa' to jakaś przepowiednia tak? A potencjał obliczeniowy telefonu przy androidzie traci się dzięki możliwości zainstalowania go na różnych sprzętach i kijowej optymalizacji żeby nie było zdziwienia - iphone 3gs kupiłem dla tego że jest bezobsługowy zn nie trzeba go resetować po jakimś czasie bo 'zamula' oraz wszystko chodzi płynnie w porównaniu do całej konkurencji |
Autor: | pooma [ 18 kwi 2011, 15:55 ] |
Tytuł: | |
Enhu napisał(a): pooma napisał(a): Specyfikacja praktycznie taka sama: http://www.gsmarena.com/compare.php3?id ... hone2=3275 Obecny koszt iphone4 - 2300 zł+, SGS - 1150 zł+. Oba telefony wyszły w praktycznie tym samym czasie... Na gsmarena jest artykuł porównawczy obu telefonów i w praktycznie każdej kategorii wygrał SGS... 2x więcej za to samo (albo nawet mniej) to imo przesada. sej łat egejn? już głupi ekran w ip4 gniecie samsunga na łopatki http://www.gsmarena.com/samsung_i9000_g ... -500p3.php Display: SGS 10/10 iP4 9/10 Ja osobiście różnic w obu ekranach i multi-touchu różnic nie widzę. Enhu napisał(a): pooma napisał(a): Zważywszy na fakt że Android już jest najczęściej instalowanym systemem na nowo kupowanych komórkach i trend jest rosnący, kwestią czasu jest wyprzedzenie iOSa. Mam nadzieję że niedługo pójdą za tym na poważnie producenci softu bo ogólnie jeszcze wychodzi syf na Andka :[ Mimo już dużego potencjału obliczeniowego telefonów. no, w sumie biorąc pod uwagę że iOS'a się nie 'instaluje' na telefonach to pewnie tak, a to 'kwestia czasu w wyprzedzeniu iosa' to jakaś przepowiednia tak? A potencjał obliczeniowy telefonu przy androidzie traci się dzięki możliwości zainstalowania go na różnych sprzętach i kijowej optymalizacji Rozumiem że pisałeś soft na Androida? Ja to nieco ugryzłem i muszę przyznać że założenia są bardzo dobre, a sam system bardzo szybko się rozwija. Tylko jak wspomniałem - przydałoby się więcej aplikacji od konkretnych firm. Interoperatywność zawsze jest pewnego rodzaju problemem z punktu widzenia wydajności, ale to samo masz na PCtach. Czy MacOS jest wiele razy szybszy na high end sprzęcie od windy i linuxa? Jaki % rynku ma MacOS? |
Autor: | iniside [ 18 kwi 2011, 16:22 ] |
Tytuł: | |
pooma napisał(a): Asz napisał(a): Po trzecie primo Iphone to produkt kompletny a Android to tylko i wyłącznie soft, modyfikowany dowolnie przez poszczególnych producentów. Dobre. Zarówno ios jak i Android to systemy operacyjne i tu zasada jest identyczna jak na PC'tach. Wygra ten który będzie miał lepsze aplikacje. Apple jak na razie prowadzi - ogromny user base, na dodatek przyzwyczajony do tego że płaci za soft. To + zamknięta platforma dla każdej wersji systemu sprawia że firmy lubią na to wydawać aplikacje mimo zje**nego języka programowania. Ale Android szybko nadrabia - nawet EA już otworzyło oddział piszący gry na niego. Zważywszy na fakt że Android już jest najczęściej instalowanym systemem na nowo kupowanych komórkach i trend jest rosnący, kwestią czasu jest wyprzedzenie iOSa. Mam nadzieję że niedługo pójdą za tym na poważnie producenci softu bo ogólnie jeszcze wychodzi syf na Andka :[ Mimo już dużego potencjału obliczeniowego telefonów. W Androidzie używa sie Javy (czy czegoś do Javy podobnego whatever). Ma ustandaryzowane API, w prownaniu do Objective-C i tych smiesznych farmeworkow, ktore porponuje Apple to istny raj. Problem jest tutaj brak jednolitej platformy sprzętowej, czyli to samo co w PC. Jeden telefon ma gorszy proc, inny nie ma karty graficznej, inny ma to a inny tamto. Sajgon. Windows Phone, ma spore szanse. Szczególnie jeśli plotki o jednolitych aplikacjach na Windows 8 i Phone sie potwierdzą. |
Autor: | Nishruu [ 18 kwi 2011, 17:12 ] |
Tytuł: | |
Swoja droga w tym temacie, ciekawe czy teraz Microsoft 'uhonoruje' takze Qt na swoich mobilnych systemach, czy ten framework zostanie zepchniety gdzies w cien. |
Autor: | iniside [ 18 kwi 2011, 17:51 ] |
Tytuł: | |
Nishruu napisał(a): Swoja droga w tym temacie, ciekawe czy teraz Microsoft 'uhonoruje' takze Qt na swoich mobilnych systemach, czy ten framework zostanie zepchniety gdzies w cien.
Nie po to pompuja miliony w rozwoj WPF (i .NET ogolnie), zeby promowac konkurencyjne bilioteki ;p. |
Autor: | anastol [ 18 kwi 2011, 20:48 ] |
Tytuł: | |
Dla mnie kwestia jest prosta: Na androida nie ma Chocolate Tycoon !!! P.S. Mam htc, ale dla tej gry zrobilbym wyjatek haha. |
Strona 5 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |