MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Kto jest wiekszym idiota...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=38688
Strona 5 z 5

Autor:  meterrr [ 18 kwi 2011, 01:35 ]
Tytuł: 

Plutonka napisał(a):
[...]
Co do iPhona, to jego koszt też ludzie demonizują. Być może i kosztuje więcej niż jakiś HTC czy Samsung, ale bardzo wolno traci na wartości.
[...]

lol ten argument mnie rozjebal :lol:

aszton napisał(a):
to ze android jest softem a nie telefonem to imo tylko zaleta :)


lol ten argument mnie rozjebal x2 :lol:

Autor:  Razoth [ 18 kwi 2011, 11:47 ]
Tytuł: 

Miejmy nadzieję, że przynajmniej kurtka ci się nie rozjebała.

Autor:  Atherius [ 18 kwi 2011, 13:36 ]
Tytuł: 

Narciarska ? A on w końcu kupił, czy za droga była ?

Autor:  meterrr [ 18 kwi 2011, 14:33 ]
Tytuł: 

pierdolcie się :)
eot

Autor:  Asz [ 18 kwi 2011, 14:52 ]
Tytuł: 

meterrr napisał(a):
pierdolcie się :)
eot

Hahahaha

Autor:  pooma [ 18 kwi 2011, 15:20 ]
Tytuł: 

Plutonka napisał(a):
To nie jest do końca prawda, że produkty Apple są strasznie drogie i koniecznie trzeba za nie przepłacić. Wiadomo, że jak się wchodzi z marszu do iStore, to się płaci słono. Ale czasami można trafić na niezłą okazję.

Specyfikacja praktycznie taka sama:
http://www.gsmarena.com/compare.php3?id ... hone2=3275
Obecny koszt iphone4 - 2300 zł+, SGS - 1150 zł+. Oba telefony wyszły w praktycznie tym samym czasie... Na gsmarena jest artykuł porównawczy obu telefonów i w praktycznie każdej kategorii wygrał SGS... 2x więcej za to samo (albo nawet mniej) to imo przesada.

Ja wiem że są wyjątki, ale nie rozmawiajmy o starociach (iPhone 3?).

Asz napisał(a):
Po trzecie primo Iphone to produkt kompletny a Android to tylko i wyłącznie soft, modyfikowany dowolnie przez poszczególnych producentów.

Dobre. Zarówno ios jak i Android to systemy operacyjne i tu zasada jest identyczna jak na PC'tach. Wygra ten który będzie miał lepsze aplikacje. Apple jak na razie prowadzi - ogromny user base, na dodatek przyzwyczajony do tego że płaci za soft. To + zamknięta platforma dla każdej wersji systemu sprawia że firmy lubią na to wydawać aplikacje mimo zje**nego języka programowania. Ale Android szybko nadrabia - nawet EA już otworzyło oddział piszący gry na niego.
Zważywszy na fakt że Android już jest najczęściej instalowanym systemem na nowo kupowanych komórkach i trend jest rosnący, kwestią czasu jest wyprzedzenie iOSa. Mam nadzieję że niedługo pójdą za tym na poważnie producenci softu bo ogólnie jeszcze wychodzi syf na Andka :[ Mimo już dużego potencjału obliczeniowego telefonów.

Autor:  Zychoo [ 18 kwi 2011, 15:25 ]
Tytuł: 

Plutonka napisał(a):
Epizody, jak szukanie odpowiednich pakietów .rpm i uzupełnianie niby-samo-uzupełniających się dependencies wspominam miło, ale nie wyobrażam sobie, żebym miała to zaakceptować jako jakiś standard.

Spróbuj Ubuntu.

Klikasz w repozytorium na program X i instaluje Ci się wszystko co potrzebne razem z aplikacją automatycznie pobrane z sieci.

A mam jakiegoś laptopa z przed 2 lat. Zgubiłem płytę ze sterownikami do niego i NIC nie można było na nim zrobić w winXP (nie mogłem nawet odpalić karty sieciowej). Ubuntu zaczął działać po prostu. Tak bez niczego.

Autor:  Enhu [ 18 kwi 2011, 15:44 ]
Tytuł: 

pooma napisał(a):
Specyfikacja praktycznie taka sama:
http://www.gsmarena.com/compare.php3?id ... hone2=3275
Obecny koszt iphone4 - 2300 zł+, SGS - 1150 zł+. Oba telefony wyszły w praktycznie tym samym czasie... Na gsmarena jest artykuł porównawczy obu telefonów i w praktycznie każdej kategorii wygrał SGS... 2x więcej za to samo (albo nawet mniej) to imo przesada.


sej łat egejn?

już głupi ekran w ip4 gniecie samsunga na łopatki

pooma napisał(a):
Zważywszy na fakt że Android już jest najczęściej instalowanym systemem na nowo kupowanych komórkach i trend jest rosnący, kwestią czasu jest wyprzedzenie iOSa. Mam nadzieję że niedługo pójdą za tym na poważnie producenci softu bo ogólnie jeszcze wychodzi syf na Andka :[ Mimo już dużego potencjału obliczeniowego telefonów.


no, w sumie biorąc pod uwagę że iOS'a się nie 'instaluje' na telefonach to pewnie tak, a to 'kwestia czasu w wyprzedzeniu iosa' to jakaś przepowiednia tak? A potencjał obliczeniowy telefonu przy androidzie traci się dzięki możliwości zainstalowania go na różnych sprzętach i kijowej optymalizacji


żeby nie było zdziwienia - iphone 3gs kupiłem dla tego że jest bezobsługowy zn nie trzeba go resetować po jakimś czasie bo 'zamula' oraz wszystko chodzi płynnie w porównaniu do całej konkurencji

Autor:  pooma [ 18 kwi 2011, 15:55 ]
Tytuł: 

Enhu napisał(a):
pooma napisał(a):
Specyfikacja praktycznie taka sama:
http://www.gsmarena.com/compare.php3?id ... hone2=3275
Obecny koszt iphone4 - 2300 zł+, SGS - 1150 zł+. Oba telefony wyszły w praktycznie tym samym czasie... Na gsmarena jest artykuł porównawczy obu telefonów i w praktycznie każdej kategorii wygrał SGS... 2x więcej za to samo (albo nawet mniej) to imo przesada.


sej łat egejn?

już głupi ekran w ip4 gniecie samsunga na łopatki


http://www.gsmarena.com/samsung_i9000_g ... -500p3.php
Display:
SGS 10/10
iP4 9/10
Ja osobiście różnic w obu ekranach i multi-touchu różnic nie widzę.

Enhu napisał(a):
pooma napisał(a):
Zważywszy na fakt że Android już jest najczęściej instalowanym systemem na nowo kupowanych komórkach i trend jest rosnący, kwestią czasu jest wyprzedzenie iOSa. Mam nadzieję że niedługo pójdą za tym na poważnie producenci softu bo ogólnie jeszcze wychodzi syf na Andka :[ Mimo już dużego potencjału obliczeniowego telefonów.


no, w sumie biorąc pod uwagę że iOS'a się nie 'instaluje' na telefonach to pewnie tak, a to 'kwestia czasu w wyprzedzeniu iosa' to jakaś przepowiednia tak? A potencjał obliczeniowy telefonu przy androidzie traci się dzięki możliwości zainstalowania go na różnych sprzętach i kijowej optymalizacji

Rozumiem że pisałeś soft na Androida? Ja to nieco ugryzłem i muszę przyznać że założenia są bardzo dobre, a sam system bardzo szybko się rozwija. Tylko jak wspomniałem - przydałoby się więcej aplikacji od konkretnych firm. Interoperatywność zawsze jest pewnego rodzaju problemem z punktu widzenia wydajności, ale to samo masz na PCtach. Czy MacOS jest wiele razy szybszy na high end sprzęcie od windy i linuxa? Jaki % rynku ma MacOS?

Autor:  iniside [ 18 kwi 2011, 16:22 ]
Tytuł: 

pooma napisał(a):
Asz napisał(a):
Po trzecie primo Iphone to produkt kompletny a Android to tylko i wyłącznie soft, modyfikowany dowolnie przez poszczególnych producentów.

Dobre. Zarówno ios jak i Android to systemy operacyjne i tu zasada jest identyczna jak na PC'tach. Wygra ten który będzie miał lepsze aplikacje. Apple jak na razie prowadzi - ogromny user base, na dodatek przyzwyczajony do tego że płaci za soft. To + zamknięta platforma dla każdej wersji systemu sprawia że firmy lubią na to wydawać aplikacje mimo zje**nego języka programowania. Ale Android szybko nadrabia - nawet EA już otworzyło oddział piszący gry na niego.
Zważywszy na fakt że Android już jest najczęściej instalowanym systemem na nowo kupowanych komórkach i trend jest rosnący, kwestią czasu jest wyprzedzenie iOSa. Mam nadzieję że niedługo pójdą za tym na poważnie producenci softu bo ogólnie jeszcze wychodzi syf na Andka :[ Mimo już dużego potencjału obliczeniowego telefonów.

W Androidzie używa sie Javy (czy czegoś do Javy podobnego whatever). Ma ustandaryzowane API, w prownaniu do Objective-C i tych smiesznych farmeworkow, ktore porponuje Apple to istny raj.

Problem jest tutaj brak jednolitej platformy sprzętowej, czyli to samo co w PC. Jeden telefon ma gorszy proc, inny nie ma karty graficznej, inny ma to a inny tamto. Sajgon.

Windows Phone, ma spore szanse. Szczególnie jeśli plotki o jednolitych aplikacjach na Windows 8 i Phone sie potwierdzą.

Autor:  Nishruu [ 18 kwi 2011, 17:12 ]
Tytuł: 

Swoja droga w tym temacie, ciekawe czy teraz Microsoft 'uhonoruje' takze Qt na swoich mobilnych systemach, czy ten framework zostanie zepchniety gdzies w cien.

Autor:  iniside [ 18 kwi 2011, 17:51 ]
Tytuł: 

Nishruu napisał(a):
Swoja droga w tym temacie, ciekawe czy teraz Microsoft 'uhonoruje' takze Qt na swoich mobilnych systemach, czy ten framework zostanie zepchniety gdzies w cien.

Nie po to pompuja miliony w rozwoj WPF (i .NET ogolnie), zeby promowac konkurencyjne bilioteki ;p.

Autor:  anastol [ 18 kwi 2011, 20:48 ]
Tytuł: 

Dla mnie kwestia jest prosta:

Na androida nie ma Chocolate Tycoon !!!

P.S. Mam htc, ale dla tej gry zrobilbym wyjatek haha.

Strona 5 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team