MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 41 z 252

Autor:  Sobtainer [ 26 paź 2010, 18:23 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Nic chyba niewiadomo. Napewno Tyrael bedzie jedna z glownych postaci, napewno wraca Deckard Cain, napewno bedzie Diablo. :) Z tego co gdziesz czytalem i pamietam to gra zostanie podzielona na 4 akty, przy czym ostatni bedzie krotszy (tak jak w D2).

Podobno bossem pierwszego lub drugiego aktu ma byc Belial - jeden z "Lesser Evils".

Spekulowane jest ze jedna z glownych postaci w fabule moze byc Imperius, archaniol tak srednio lubiacy ludzi. :)

To tyle co mi wiadomo atm.

Ah no i jeszcze podobno usunieto z gry Ureh, ktore pierwotnie mialo byc miejscem finalowego aktu i ktore widac na pierwszym cinematic trailerze.


fanboi?

Autor:  Makaan [ 26 paź 2010, 21:59 ]
Tytuł: 

czemu ? to że ktoś interesuje się poza gameplayem lore tej gry to od razu fanboi ?

Autor:  Nyx [ 26 paź 2010, 22:25 ]
Tytuł: 

Makaan napisał(a):
czemu ? to że ktoś interesuje się poza gameplayem lore tej gry to od razu fanboi ?


Bo jezeli gra jest dobra i gra w nia duzo osob, zawsze wpada rebel i twierdzi, że jest inaczej

Autor:  tomugeen [ 27 paź 2010, 07:10 ]
Tytuł: 

<3

"...and so, locked beyond the gateway of blood, and past the hall of fires, Valor awaits for the hero of light to awaken..."

Diablo bylo super jesli chodzi o te lore'owe smaczki. Klimat, Muzyke.
W D2 I akt byl tez byl ok, zaprzepascili tam motyw Tristram.
II akt w sumie, bleh pustynia, ale horadric cube, skladanie staffa i arcane sanctuary byly niezle.
III byl beznadziejny, pigmeje, dzungla i niewiele funu z zabijania potworkow, mef runy i tyle.
IV byl krotki ale intensywny i swietnie sie stworki mordowalo, no i ladnie zaprojektowane Chaos sanctuary (ciezkie, i ciekawe). Dlatego tez w d3 dolozyli duzo przygotowanych zon, zamiast samych random generated.

http://www.ausgamers.com/features/read/2975113
Cytuj:
Leonard: Well I think players are just expecting a lot more from us - in terms of our delivery systems; our story delivery systems - the way we’re delivering story stuff to the player. So we have our out-of-door areas, and they’re a fixed layout in terms of their overall shape so that we can have landmarks and places that you can identify interspersed with random elements. So one time you might come into an area and see a specific sequence happen, and another time it might be the entrance to a dungeon. So it’s a little bit more random in that you don’t have the randomisation of these areas, but you still have randomisations of events - so we’re delivering story that way; it’s randomising the story - we still have the main story arc, but we’re randomising other story elements that way.


Ja sie bardzo ciesze, ze powracaja takie postacie jak Leoric, kraza plotki ze tyrael ma byc zly, zreszta na filmikach tegorocznych bylo widac jakies scenki z duchami. Mozna odpalic sobie w tle speech z ksiazek ktore sie zebralo (wlasnie o leoricu) i sluchac w trakcie mordowania.


PS. Usmialem sie gdy przeczytalem, ze na blizzconie do komputerów z d3 byla ciagle 45-minutowa kolejka, a WoW nie mial w pelni obsadzonych kompow i nawet zaproponowano zeby troche im sprzetu zabrac ;]

Autor:  Klapek_Apokalipsy [ 27 paź 2010, 10:42 ]
Tytuł: 

No jasne, w WoW'a można w domu pograć ;p

Przyznam się że w D1 nie grałem, za to na D2 zjadłem zęby ;)

I muszę przyznać, że akt 1 miał najlepszy, mroczny klimat, ale poza tym cała gra miała go na niezłym poziomie, takim mrocznym.

D3 wydaje się być trochę podkolorowane, ale i tak mi się podoba, szczególnie ta kraina co przypomina akt 1 z D2, na tle te posągi, oj jest epicko.

Autor:  ShadorVD [ 27 paź 2010, 10:50 ]
Tytuł: 

Klapek_Apokalipsy napisał(a):
No jasne, w WoW'a można w domu pograć ;p

Przyznam się że w D1 nie grałem, za to na D2 zjadłem zęby ;)

I muszę przyznać, że akt 1 miał najlepszy, mroczny klimat, ale poza tym cała gra miała go na niezłym poziomie, takim mrocznym.

D3 wydaje się być trochę podkolorowane, ale i tak mi się podoba, szczególnie ta kraina co przypomina akt 1 z D2, na tle te posągi, oj jest epicko.


Hehe takie samo bylo gadanie jak D2 wychodzilo, za kolorowe, jakies takie nie diablowate. Ludzie sie przyzwyczaili i grali, zjadali zeby ;)

To samo jest teraz z d3 chociaz trzeba przyznac, ze IMO D3 jest mroczniejsze od D2.

Autor:  iniside [ 27 paź 2010, 10:52 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Dlatego tez w d3 dolozyli duzo przygotowanych zon, zamiast samych random generated.

W D3 chyba wogole nie ma byc random. I dobrze, generator generatorem, ale nie ma porownania do tego co sklada level designer.

Autor:  ShadorVD [ 27 paź 2010, 10:59 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Cytuj:
Dlatego tez w d3 dolozyli duzo przygotowanych zon, zamiast samych random generated.

W D3 chyba wogole nie ma byc random. I dobrze, generator generatorem, ale nie ma porownania do tego co sklada level designer.


Ummmm... czy ja wiem.

A jak bedziesz to robil dwudziesty raz z rzedu to niestety bedziesz w stanie porzygać sie z nudy...

Autor:  tomugeen [ 27 paź 2010, 10:59 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Cytuj:
Dlatego tez w d3 dolozyli duzo przygotowanych zon, zamiast samych random generated.

W D3 chyba wogole nie ma byc random. I dobrze, generator generatorem, ale nie ma porownania do tego co sklada level designer.


Oczywiscie beda, dungeonki sa generowane, zewnetrzny swiat ustalony, ale nawet w tych zonach "eventy" nie beda stale rozmieszone.

Autor:  iniside [ 27 paź 2010, 11:03 ]
Tytuł: 

Shador von Dal napisał(a):
iniside napisał(a):
Cytuj:
Dlatego tez w d3 dolozyli duzo przygotowanych zon, zamiast samych random generated.

W D3 chyba wogole nie ma byc random. I dobrze, generator generatorem, ale nie ma porownania do tego co sklada level designer.


Ummmm... czy ja wiem.

A jak bedziesz to robil dwudziesty raz z rzedu to niestety bedziesz w stanie porzygać sie z nudy...

No nie wiem. A jak bedziesz robil 20 raz ten samdungeon ktory rozni sie tylko ukladem korytarzy ? ;p No bo wiesz generator nie jest w stanie rozmieszcic roznych detali, i elementow ktore wplywaja na oglne hmm wrazenia estetyczne.

Cytuj:
Oczywiscie beda, dungeonki sa generowane, zewnetrzny swiat ustalony, ale nawet w tych zonach "eventy" nie beda stale rozmieszone.

No chyba ta mniejsze. Bo jak patrzylem na Blizzconie teraz, to duze sa hand-crafted.

Autor:  tomugeen [ 27 paź 2010, 11:04 ]
Tytuł: 

Demko ktore przechodzili gracze na blizzconie tez bylo w czesci losowe.

Autor:  ShadorVD [ 27 paź 2010, 11:04 ]
Tytuł: 

@2up

No nie wiem, zobaczymy.

Jakos nie jestem przekonany do tego pomyslu...

Autor:  iniside [ 27 paź 2010, 11:11 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Demko ktore przechodzili gracze na blizzconie tez bylo w czesci losowe.

No ok. Ale ja nie mowie o tym gdzie sa mobki spawnuja, w jaki sposob sie rozpada na kawalki etc. Tylko o tym jak jest zaprojektowany visualnie ;p.

Autor:  tomugeen [ 27 paź 2010, 11:14 ]
Tytuł: 

To tez.

Autor:  r_ADM [ 27 paź 2010, 11:48 ]
Tytuł: 

Cytuj:
SC2 to gameplayowo kopia 1:1 gry sprzed 12 lat


W dupie byles gowno widziales.

Autor:  zaboleq [ 27 paź 2010, 11:49 ]
Tytuł: 

Czy w podstawce będzie tylko 5 klas postaci??

Autor:  iniside [ 27 paź 2010, 11:53 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Czy w podstawce będzie tylko 5 klas postaci??

Niestety.

Autor:  tomugeen [ 27 paź 2010, 11:54 ]
Tytuł: 

Albo stety, postaci z LOD i tak nie lubilem.

Autor:  Teo [ 27 paź 2010, 11:55 ]
Tytuł: 

Shador von Dal napisał(a):
Hehe takie samo bylo gadanie jak D2 wychodzilo, za kolorowe, jakies takie nie diablowate. Ludzie sie przyzwyczaili i grali, zjadali zeby ;)

To samo jest teraz z d3 chociaz trzeba przyznac, ze IMO D3 jest mroczniejsze od D2.


Myślisz że przez te 10-11 lat podejście ludzi do gier nie zmieniło się na tyle, by patrząc na dema D3 nie pojawił się na twarzy uśmiech politowania lub irytacja że po tylu latach blizz potrafi tylko wziąć wzór do tej gry z wow-a ?

Autor:  tomugeen [ 27 paź 2010, 12:01 ]
Tytuł: 

Jaki wzór lol? Jesli chodzi o voodoo ziomka, to te nowsze sety juz oryginalniej wygladaja i ingame jest calkiem zajebisty. Gameplayowo daleko sa od zwowienia.
Wrecz na wiele pytan odpoiedzieli ze umyslnie ida w innym kierunku.

Tak jak SC2 zostało starcraftowe, tak Diablo zostanie "Diablowe". I tego oczekuja fani.

Strona 41 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team