MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
OT--World of Warcraft https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=3779 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Aldatha [ 13 sie 2002, 12:53 ] |
Tytuł: | |
Jako ze siedza tu wymiatacze same jesli chodzi o mmorpg ...mowice co sadzicie o tej grze Blizza (sadzac po zapowiedziach) |
Autor: | Hergar [ 13 sie 2002, 12:56 ] |
Tytuł: | |
lepiej sie zapytaj co sadza po graniu od kilku dobrych tygodni |
Autor: | konrador [ 13 sie 2002, 13:08 ] |
Tytuł: | |
jakich zapowiedziach? widzialem tylko filmiki i obrazki. przeciez o tej grze praktycznie nic nie wiadomo :/ moze tylko tyle, ze bedzie miala miluska, kolorowa grafike. i najwazniejsze dla 'wymiataczy': What type of PvP will you offer? We know that the player vs. player (PvP) option is very important to many gamers. Therefore, we plan to incorporate a form of player conflict into the World of Warcraft. However, players who do not wish to be participate in PvP combat will not be required to do so. Announcements regarding PvP options in the World of Warcraft will be announced in the months ahead. -pvp switch z d2. najwazniejsze dla ciebie, aldatha: Will there be monthly fee to play the game? Yes; however, we are still investigating our business model and have not yet determined what the fee will be. |
Autor: | Aldatha [ 14 sie 2002, 01:31 ] |
Tytuł: | |
yup wiadomo ze beda underwater location , swimming i flying ridable beasts ....tego nie ma w uo ale racial abilites to bezsens...system stat & skill w UO nie do pobicia jednak:) |
Autor: | konrador [ 14 sie 2002, 06:22 ] |
Tytuł: | |
ciekawe, jak rozwiaza walke na roznych poziomach w powietrzu... zbyt wiele problemow takie latajace gowna stwarzaja, zeby je wprowadzac. moze nie flying, ale rideable beasts w uo sa, np. wsciekle kurczaki z t2a :[ |
Autor: | Aldatha [ 14 sie 2002, 12:49 ] |
Tytuł: | |
kazda rasa bedzie miala wlasne starting location...bezsens free choice powinien byc...jak wybiore taurena a kumpel orka to bedziemy musieli pare godzin lezc do siebie ?....idiotyzm jak znam pazernosc blizza to dosra z 20usd monthly fee |
Autor: | konrador [ 14 sie 2002, 13:10 ] |
Tytuł: | |
ze starting location to podobnie jak w daoc - zaleznie od razy i klasy startuje sie w innym miescie. pewnie bedzie jakas forma szybkiej komunikacji pomiedzy miastami, nie powinno byc tak zle... co do abonamentu to moga sobie 'dosrac' i 50 tylko kto wtedy bedzie w to gral? |
Autor: | Aldatha [ 14 sie 2002, 14:02 ] |
Tytuł: | |
Amerykanie oni na kazda nowosc poleca -wedlug mnie jak bedzie 10 usd to jeszcze do przelkniecia ale wiecej niech sie blizz w dupe pocaluje... chwali sie jakich to on nie ma ekspertow od mmorpgow a widze ze wow ladnie skwasi. To jakby wytwornia filmow porno przebranzowila sie nagle na romanse niech siedza w tym swoim zhackowanym battleneciku i mmorpg zostawia expertom pvp w WOW bedzie bardzo ograniczone , i to mnie martwi |
Autor: | Spiryt [ 14 sie 2002, 15:35 ] |
Tytuł: | |
Grafika troszke cukierkowa, mi sie podoba. Co do reszty to trzeba by w demo zagrac. Opisy gry moga byc sporo na wyrost i nijak do samej gry. Firma Blizzard nazbyt czesto przereklamowywuje swoje produkty, chc sporo ich gier ti hiciory. Jak pogramy zobaczymy. http://www.worldofwc.org/ |
Autor: | konrador [ 14 sie 2002, 17:13 ] |
Tytuł: | |
Amerykanie bez przesady... biorac pod uwage kolorowa grafike i wyglad stworow w wow, produkt skierowany bedzie do dzieci, a one duza iloscia czasu nie dysponuja. imponuje mi twoja wiedza o miskach z ameryki :/ tez chcialbym moc oceniac cale nacje na podstawie czegostam... abonament miesieczny bedzie na pewno wyzszy niz 10$, patrz eq i daoc. za ao tez sie chyba wiecej niz 10$ placi. chwali sie jakich to on nie ma ekspertow od mmorpgow reklama. dlatego prawie kazdy gracz juz wie, ze wow bedzie zajebista gra, lepsza od wszystkich, w ktora na dodatek mozna sobie bedzie pograc przez necik - takie diablo3... pvp w WOW bedzie bardzo ograniczone , i to mnie martwi dlatego trzeba sie zainteresowac powazniejszymi mmorpgami, o ktorych przynajmniej cokolwiek wiadomo, a nie przereklamowanymi cukierkami. swg kthx |
Autor: | Aenima [ 16 sie 2002, 11:53 ] |
Tytuł: | |
Tak samo mialo byc z diablo 2 wielki Hit a okazalo sie ze to gowno ktos wyzej napisal ze wow bedzie takim diablo3 i ja sie z nim zgadzam w 100%. dobre mmorpg to beda SB Eq2 Ac2 a ktore najlepsze hmm.. <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Aenima dnia 2002-08-16 12:57 ]</font> |
Autor: | Coval [ 16 sie 2002, 13:33 ] |
Tytuł: | |
Shadow Bane nie bedzie dobre. Wycofali sie z pokaznej ilosci opcji w grze i maja obsuwe z terminem juz pare miesiecy. Takie rzeczy nie wroza nic dobrego. :/ |
Autor: | lobo_17 [ 16 sie 2002, 15:40 ] |
Tytuł: | |
hmm no nie zawsze przesuniecie terminu oznacza pogorszenie jakosci, vide Unreal |
Autor: | konrador [ 16 sie 2002, 15:57 ] |
Tytuł: | |
tzn. ktory? bo wszystkie czesci, z ktorymi mialem stycznosc smierdzialy/smierdza... unreal - wyprzedzala wszystkie tytuly wydane w tamtym okresie o pare lat... jesli chodzi o wymagania sprzetowe. ut - smierdzacy engine, bezmyslna strzelanka. wiadomo - unreal zrobiony pod 3dfxa, wiekszosc graczy juz sie przestawala z tym bawic... niedlugo wychodzi ut2k2, w ktorego wersje testowa mialem okazje pograc. graficznie nie odbiega toto od tego, do czego przyzwyczailismy sie grajac w rtcw, jk2 i inne gry na enginie q3. za to wymagania... :< ale eot, bo odbiegam od tematu za bardzo. |
Autor: | Coval [ 16 sie 2002, 16:24 ] |
Tytuł: | |
Naprawde nie zanosi sie teraz na zadna ciekawa gre, nastawiona na PvP. SWG to przeciez bedzie 90% Trammel. I jakis PvP switch czy cos. A jeszcze wyczytalem, ze zeby zachowac proporcje w profesjach w grze. To na przyklad jak chcesz zostac Jedi to masz jakis quest zrobic. A im wiecej Jedi na serwerze jest, tym trudniejszy ten quest, zeby nie bylo ich wiecej niz 3 % (sic!) chyba. Przeciez kazdy dzieciak chce zostac Jedi Knight. Na pewno beda narzekania, srania i im sie serwery wywala jak wszyscy beda chcieli zostac Hanem Solo. Heh. |
Autor: | konrador [ 16 sie 2002, 17:04 ] |
Tytuł: | |
eee, z tego co przeczytalem wynika, ze na poczatku wybierasz sobie jakas frakcje i te frakcje beda miedzy soba walczyly, czyli szykuje sie cos na ksztalt daoc... na pewno beda jakies bezpieczne miejsca, gdzie zabijanie nie bedzie mozliwe, ale o czyms takim jak pvp switch raczej nie ma mowy. mi swg podoba sie glownie dlatego, ze nie bedzie nastepna levelowka :/ troche nie moj klimat, ale z braku lepszych propozycji... sb mial byc fajny, ale tak jak mowiles - przesuwaja date wydania, a do tego mowi sie o jakichs dziwnych pomyslach z podzialem na europe/azje/us... ja za sztuczne podzialy dziekuje, nie potrafie sie skoncentrowac na grze, jak jakies gejki ciagle na mnie mowia m8 :[ |
Autor: | konrador [ 16 sie 2002, 17:12 ] |
Tytuł: | |
kawalek faq swg o pvp i pvp switch a tutaj 'tajemniczy' beta update #7, w srodku m.in. komenatrze beta testerow na temat kreacji postaci i lokacji w samej grze :/ |
Autor: | Ashton [ 16 sie 2002, 23:58 ] |
Tytuł: | |
konrador: znajomy zobaczyl twoj post o ut prosil mnie zebym odpowedzial..... "unreal - wyprzedzala wszystkie tytuly wydane w tamtym okresie o pare lat... jesli chodzi o wymagania sprzetowe." Jasne po co uzywac nowatorskich rozwiazan i tworzyc przyszlosciowa gre. Zrobmy kolejna szaro-bura gre fpp. "ut - smierdzacy engine, bezmyslna strzelanka. wiadomo - unreal zrobiony pod 3dfxa, wiekszosc graczy juz sie przestawala z tym bawic..." lul... czemu niby engine smierdzi ? Prosze o argumenty konkretne. Durna strzelanka ? Widac nigdy nie grales w to na poziomie. Zrobiony pod 3dfxa ? Bredzisz ta gra cudnie bryka pod api d3d lub opengl na alternatywnym sterowniku. "niedlugo wychodzi ut2k2" rotfl nawet nazwy nie znasz poprawnej - ut2k3 Wiec prosze Cie nie pisz na temat, na ktorym sie zupelnie nie znasz. PL scena UT ma sie doskonale i wciaz sie rozwija. Pajda |
Autor: | konrador [ 17 sie 2002, 01:25 ] |
Tytuł: | |
konrador: znajomy zobaczyl twoj post o ut prosil mnie zebym odpowedzial..... hmm, ja myslalem, ze unreal mial ograniczenie wiekowe 13+... no nic. Jasne po co uzywac nowatorskich rozwiazan i tworzyc przyszlosciowa gre. Zrobmy kolejna szaro-bura gre fpp. przyszlosciowa gra, ktora byla zrobiona praktycznie tylko pod 3dfxa? quake2 nie byl szaro-bury tylko pomaranczowo-zielony. lul... czemu niby engine smierdzi ? wolny, toporny, brzydki? to chyba wystarczy, zeby zniechecic kazda osobe, ktora odroznia q1 od q2 i mniej wiecej wie, co sie dzieje na ekranie... Durna strzelanka ? Widac nigdy nie grales w to na poziomie. w takie gry nie da sie grac 'na poziomie'. Zrobiony pod 3dfxa ? Bredzisz ta gra cudnie bryka pod api d3d lub opengl na alternatywnym sterowniku. hehe, ale kiedy taki sprawny sterownik sie ukazal? 54380543 lat po wydaniu gry? rotfl nawet nazwy nie znasz poprawnej - ut2k3 a co to ma do rzeczy? :/ widac, jak nie masz sie czego czepic to sie pierdol czepiasz... wazne, ze wyglada i dziala smiesznie na moim komputerze, naprawde... odbiegajac jeszcze dalej od tematu - wszyscy tak narzekali na morrowinda i jego wymagania, ale nawet ta gra lepiej chodzi mi od ut2/ut2k2/ut2k3/gniocik - zwijcie to sobie jak chcecie. PL scena UT ma sie doskonale i wciaz sie rozwija. alez ja nie mam nic przeciwko scenie ut. jedni graja w ut, inni zbieraja pokemony - normalna rzecz. ponownie proponuje eot... :[ |
Autor: | lobo_17 [ 17 sie 2002, 01:46 ] |
Tytuł: | |
eee tam ja sie ciesze ze mi na kompie dziala UO i filmy |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |