MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 252 z 252

Autor:  tomugeen [ 7 lis 2012, 10:28 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

For money!

Ja wrociłem po patchu zobaczyć jak sie gra, inferno na MP0 jest banalne dla nieubranej postaci, ale jak sie nie outgearuje contentu to jednak trzeba coś tam poklikać zeby nie padać.

Przynajmniej nie ma męczącego 1hitowania (ty albo oni w 2sec). Jakby dalej szlo w tym kierunku -> tzn poprawianie itemizacji i lepsze mozliwosci wykrozystania skilli.
No nie oszukujmy sie z poprzedniego 1click spam, mozna dalej tak działać. Ludzie zwykle pakuja w (semi)pasywne defensywy i 2-3 skille do ataku. A mozna zrobić tak zeby rzeczywiscie aktywnie z 6 skilli korzystać.

No i coś z tymi hitboxami i mozliwoscia dodgowania - w D2 to o niebo lepiej dzialalo: unik, orb, unik, orb, teleport, orb, meteor, unik i sie szlo full MF glass cannonem.


Plus jest HC (w TL jakos nie czułem zabawy na HC, d3 ma jednak cos takiego obecnie, ze wiem na co postać stać i można bawić sie przechodzac gre na granicy jej wytrzymałości)

Autor:  Oyci3C [ 7 lis 2012, 11:43 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

Tomu to jest dokładnie to co mnie i nie tylko mnie irytuje - on hit.
Nie da się zrobić dodge ponieważ mob, który wykona akcje przesądza o tym czy zrobisz dodge wynikający z dodge chance czy dostaniesz w palnik. Odbiegnięcie od ataku nic nie da.
Wg mnie to MUSI zostać zmienione aby PVP było w miarę rozsądne.
Inaczej będzie to trzymanie na zasięg a close combat to będzie button spam.

Autor:  Kabraxis [ 7 lis 2012, 13:05 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

Cytuj:
It's intentional. We don't want a game where the most effective way to play is to dodge in and out of enemy attacks. It's not that difficult to do, and it's just not a very fun way to play. "Most effective" and "not fun" just can't be in the same sentence when describing part of the game. We want combat to be based on use of abilities, putting thought into builds, building up offensive and defensive stats, etc. Skill is absolutely a part of all of the systems you'll use, and kiting can be too, but it'd be ridiculous if you could avoid all of the systems that make the game the game because you can time dodges of enemy attacks and negate every other factor.

Also think about just running past enemies to rush through an area and never being hit. Anyone looking to rush would love it! Which is why it's not a good idea from a design perspective. :) It's not something we'll be changing.


http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6037126059

Mowilem o tym pare miechow temu - ofc byl flame ze jakto i wogole. Diablo Czy to jest przeciez i Blizzard i tak wogole musi byc i sie nie znam a Blizzard umie robic HnS.

Autor:  Kabraxis [ 7 lis 2012, 13:12 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

Kabraxis napisał(a):
Cytuj:
It's intentional. We don't want a game where the most effective way to play is to dodge in and out of enemy attacks. It's not that difficult to do, and it's just not a very fun way to play. "Most effective" and "not fun" just can't be in the same sentence when describing part of the game. We want combat to be based on use of abilities, putting thought into builds, building up offensive and defensive stats, etc. Skill is absolutely a part of all of the systems you'll use, and kiting can be too, but it'd be ridiculous if you could avoid all of the systems that make the game the game because you can time dodges of enemy attacks and negate every other factor.

Also think about just running past enemies to rush through an area and never being hit. Anyone looking to rush would love it! Which is why it's not a good idea from a design perspective. :) It's not something we'll be changing.


http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6037126059

Mowilem o tym pare miechow temu - ofc byl flame ze jakto i wogole. Diablo Czy to jest przeciez i Blizzard i tak wogole musi byc i sie nie znam a Blizzard umie robic HnS.


Na zmiany nie ma co liczyc. Oni nie sa w stanie zmienic nic waznego w tej grze. Do teraz nic nie zmienili oprocz lekkiego ulepszenia legendary (tezraz dalej sa nudne ale przynajmniej endgame viable - takie lepsze rarki) i wprowadzenia 100 nowych cyferek dla masochistow.

JW jak nie mial pojecia jak zrobic dobry HnS tak nie ma dalej. Powinien sie cieszyc ze Blizz ma dobyrch animatorow itd.. i dzieki nim sama sieczka jest dosc przyjemna (tzn obiektywnie bo dla mnie to przerysowane, koreansko wydladajace, kolorowe gowno :)) bo to jest jedyny powod dla ktorego jeszcze ktokolwiek w D3 gra.

Ehhh kurwa chcialem dopisac i zle kliknalem. sorki.

Autor:  tomugeen [ 7 lis 2012, 13:22 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

Kabraxis napisał(a):
Mowilem o tym pare miechow temu - ofc byl flame ze jakto i wogole. Diablo Czy to jest przeciez i Blizzard i tak wogole musi byc i sie nie znam a Blizzard umie robic HnS.


Tak tak, tez pamietam ten post blizza. Co nie zmienia faktu, ze wypisuje to od zawsze jako wade d3.
Blizz to blizz, zawsze moga zmienic zdanie w dowolnej kwestii o 180 stopni ;]

Autor:  candidoser [ 7 lis 2012, 17:47 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

w sumie lacha wbita w djablo czy, ale Titana pewnie tez zajebiscie zaprojektuja pod AH.

Autor:  raggnarok [ 7 lis 2012, 19:24 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

No ja sie juz nie moge doczekac monetyzacji w Titanie, na 100% bedzie smiesznie jak oglosza caly ten system - pewnie RMAH, reklamy w grze, mikrotransakcje i oplata wstepna za pudelko :D

A on hit jest jaki jest, bo D3 to nie h'n's tylko gra akcji z filozofia zaczerpnieta z tytulow MMO. I tego nigdy nie zmienia.

Autor:  sula [ 7 lis 2012, 19:35 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

Nie zapominaj o mniej lub bardziej 'opcjonalnej' premium subskrypcji oraz xp boosterach i kodach na szansę na unikalne 'kolekcjonerskie' itemy w czteropakach Coca-coli, a także o kross-growych 'perkach' typu 'kup najnowsze Call of Duty / dodatek do Diablo / WoW-a' a dostaniesz unikalnego najszybszego in-game mounta, itd

Będzie śmiesznie. To na pewno.

Autor:  Oyci3C [ 7 lis 2012, 20:23 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

Albo podczas zakładania konta do gry przy okazji założy się konto w banku współpracującym z Blizzardem, dostanie się CC z debetem na 1k EUR :<

Autor:  Aldatha [ 8 lis 2012, 17:25 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

Jak sie okazuje, mozliwosci jest wiele

smiesznie nie bedzie jak to chwyci

Autor:  iniside [ 8 lis 2012, 17:34 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

No to możemy ogłaszać żałobe. Bo chwyci napewno.

Autor:  sula [ 8 lis 2012, 19:02 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

Racja. Pewnie chwyci.

Zresztą f2p nadchodzi też do 'normalnych' gier. Wystarczy sobie spojrzeć np. plany wydawncze Ubisoftu i zapowiedzi innych dużych koncernów choćby EA. Te nieco dalesze na 2013 a szczególnie 2014 i później. Przechodzą na f2p mikrotranzacje we wszystkim. Nie tylko w mmo i mmorpg-ach.

Ja tam ogólnie lagę kłade na takie pomysły. Grać nie będę. Jakoś przełknę, że moja 'przygoda' z mmorpg-ami się skończy. Chyba, że będą jacyś szlaleńcy co zrobią jakieś dobre indie p2p lub dodatkowe osobne p2p serwery do jakiejś dobrej 'większej' gry dojonej różnymi mikrotranzakcjami na 'normalnych serwerach'. Choć szansa mała.

W zasadzie ze względu na miernote gameplay-ową i biznes modeli i tak nie gram w żadnego mmorpg od 2 lat. GW2 w którego przegrałem ~50 godzin (łącznie z betami) nie liczę.

------------

Z Activision-Blizzardem będzie śmiesznie bo Kotick to obok SOE największy 'innowator' na zachodzie pod tym względem wśród dużych korpo. Poza tym te modele są przygotowane do skoku na nowe konsole. To ma być największy perspektywiczny rynek dla różnych cash shopów, currency sellingu i rmah-ów. Konsole gdzie prawie wszystkie gry to box-y to przeszłość.


PS. Nie są to (tylko;p) moje standardowe płacze. Staram się tu tylko nakreślić jakie są 'plany na przyszłość' korpo bo zasanawiam się ile osób to ogarnia i wie, że nie tylko do mmo to się ma ograniczać.

Autor:  zaboleq [ 28 gru 2012, 15:00 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

Gdzie wszyscy hejterzy się pytam !? Przecież Blizz ogłosił, że w D3 nie będzie w ogóle drużynowego sPvP :) . Jak to zwykle Jay Wilson stwierdził, że nie było ono gotowe, nie pasuje do tak dopracowanego produktu jak D3 i nawet jeśli dawało fun, to było głupie - no ja pierdole, co za koleś:E.

Karnego Kutasa mu!

Czas odpalić D2 z modami :F...

Autor:  candidoser [ 28 gru 2012, 15:02 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

widac giera jest tak slaba, ze nawet hejtowac sie nie chce:P

Autor:  zaboleq [ 28 gru 2012, 15:06 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

Cytuj:
Naszym głównym problemem jest to, że tryb Team Deathmatch nie sprawia wrażenia dodatku godnego Diablo III. Nie jest on tej jakości, jakiej gracze oczekują od gier Blizzarda lub takiej, na jaką naszym zdaniem zasługujecie i nie pasuje do celów, jakie spełnia reszta gry. Pytanie brzmi, co z tym zrobimy?


Co z tym zrobimy - zrobimy graczy w chuja :D.

PvE spoko, ale cała reszta to fail (oczywiście głównie PvP).

Autor:  ShadeKnight [ 29 gru 2012, 17:22 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

candidoser napisał(a):
widac giera jest tak slaba, ze nawet hejtowac sie nie chce:P

To tak jak GW2.

Autor:  candidoser [ 29 gru 2012, 17:27 ]
Tytuł:  Re: Diablo 3 - flames

mniej wiecej, zwlaszcza, ze model biznesowy podobny;)

Strona 252 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team