MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=42354 |
Strona 1 z 8 |
Autor: | Highlander [ 12 sty 2013, 17:09 ] |
Tytuł: | Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą? |
Odpowiadam. Uwazam, ze nie mam za bardzo problemu z trudnoscia fpsow, ale mimo wszystko ciezko jest mi grac w stare fpsy, w ktorych mam male doswiadczenie. Dlatego czekam na nowego fpsa, ktory nie bedzie na 5 minut i bedzie zbalansowany. Zdecydowanie latwiej sie wdrozyc w nowa gre, gdzie wszyscy startuja od poczatku. W starych grach musze poniesc trud, ktory niekoniecznie chce mi sie ponosic. Moze byc i ET Live, jesli bedzi enaplyw NOWYCH ludzi, w przeciwnym wypadku tez bede sie wkurwial, ze nie ogarniam. Kilka cech, ktore sprawiaja, ze nowe fpsy smierdza: - brak balansu - dodatki, które zabijaja za nas - brak jakiegokolwiek wsparcia dla community - czesty brak mozliwosci posiadania wlasnych serwerow - za wolne - 0 movementu - randomowe - brak mod tools - są na tzw. miesiąc gry - mapy z dupy Argumenty typu "bf3 jest dobry, bo nie musze nolifowac" powalaja. Zaprawde trzeba miec chyba 2 lewe rece by nie ogarnac nowego chocby CSGO (ktory ma niektore powyzsze wady i w ktorego pewnie gra wiecej ludzi). Poza tym, kiedys gralo sie glownie dla poprawy wlasnej gry, teraz dla czapeczek, odznak itp. PS. RO2 jest bardzo dobre i wracam do tej gry co jakis czas, ale to gra neico innej kategorii. PPS. i tak, wracam do starych tytulow: cod2&4, ql, bf2, cs (z nowych tylko csgo gralem), tf2 itp. ale trudno tam znalezc mini spolecznosc gdzie moznaby sie zaczepic i wpsolnie grac. Zostaje tylko csgo na te chwile. |
Autor: | candidoser [ 12 sty 2013, 17:16 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą? |
nie wiem czemu, ale skojarzyl mi sie temat o swetrze:) |
Autor: | Szamotula [ 12 sty 2013, 17:19 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą? |
Bo gaming jaki znalismy umiera. Nie ma dobrych mmo, nie ma 'zrecznosciowych' rtow jak kiedys c&c i sc, gatunek moba nawet sie nie rozwija we wlasciwym kierunku mimo ogromnego potencjalu(genialne gry pokroju BLC maja populacje = 10 graczy). Niedlugo e-sport to bedzie dance central, albo wirtualne kregle na wii. |
Autor: | candidoser [ 12 sty 2013, 17:58 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą? |
Po co robic szybkiego fps-a skoro mozna zrobic kopie COD'a i zarobic wiecej. Do tego jeszcze konsole. Dlatego imo nie ma co liczyc na duzy tytul. Jedyna nadzieja to jakis indyk. Stad hate bf-a (z mojej strony pol-zartem, pol-serio). Bo nie ma specjalnie alternatywy. Mi sie w stare tytuly nie chce grac, bo sie zwyczajnie nudza. Ja sie tylko caly czas zastanawiam, co oni odpierdola w Quake V. Bo ze bedzie to imo pewne - zbyt znana marka, zeby ja olac. Ale ze to bedzie dynamiczny fps to jakos nie wierze. |
Autor: | Oyci3C [ 12 sty 2013, 18:10 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą? |
Pytanie powinno być: dlaczego obecne gry śmierdzą. Taki rynek i nic na to nikt nie poradzi. Tyczy to się większości produktów szczególnie dla ludzi przyzwyczajonych do jakości gdzie produkty kupowło się na lata. |
Autor: | Highlander [ 12 sty 2013, 18:28 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą? |
tru, Oyciec. A tak w ogole dla tych co mi pisza: "idz grac w stare gry". Kiedy gry jakie bym chcial wychodzily gdzies co dwa lata, a same w sobie starczaly na dluzej. Czemu teraz mialbym nie chciec by bylo tak samo? |
Autor: | Havok [ 12 sty 2013, 19:13 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą? |
Mi się dobrze grało w BF3, to źle? |
Autor: | Highlander [ 12 sty 2013, 19:17 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą? |
Nie, good for you. |
Autor: | tomugeen [ 12 sty 2013, 19:51 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą? |
+ pewnie to, ze nie ma juz wspolnego grania, jak lata temu w kafejkach. Ludzie spotykali sie razem zeby sie spotkać i pograć, to wystarczalo, a w samej grze wazny byl skill, bo bylo to jak amatorski sport (e-sport). Nawet mimo ze nie gralem w FPSy, albo gralem minimalnie bo nie bylem w nie dobry, to wiedzialem kto jest lokalnym wymiataczem. Nawet po graniu w sieci liczylo sie to samo - kto gra dobrze, tak jak w grach zespolowych, a jednoczesnie wspolnie mogli grac ludzie z roznym skillem. Teraz chyba mamy kanapowcow, ktorzy nie lubia przegrywać i matołów ktorzy siedzać z dala od innych zawsze wolą na coś innego zwalić wine niż na własne błędy (gdzie w kafejce nie było takiej mozliwosci, bo sie wszyscy widzieli i znali). Anonimowość i brak dedykowanych serwerów powoduje to ze ludzie dalej graja w stare skillowe FPSy, czy nawet lajtowe gierki typu pierwszy CoD i MoH. |
Autor: | Huragan [ 12 sty 2013, 20:48 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą? |
Oyci3C napisał(a): Pytanie powinno być: dlaczego obecne gry śmierdzą. This ^^^ |
Autor: | Mendol [ 12 sty 2013, 20:50 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą? |
nie zrzucalbym tego na fakt, ze obecne gry smierdza. a raczej na to, ze jestesmy juz starzy i powinnismy raczej warzywka w ogrodku sadzic niz grac. |
Autor: | Niah [ 12 sty 2013, 20:57 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą? |
My jesteśmy coraz bardziej pro, a średnia wszystkich graczy jest coraz bardziej głupsza. |
Autor: | candidoser [ 12 sty 2013, 21:00 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą? |
Mendol napisał(a): a raczej na to, ze jestesmy juz starzy i powinnismy raczej warzywka w ogrodku sadzic niz grac. Znaczy, ze starzejemy sie szybciej, niz gry robia sie prostsze? Nieee... |
Autor: | Highlander [ 12 sty 2013, 21:07 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą? |
Tomu dobrze prawi. Dlatego w pewnym sensie wkroczyla tutaj dota. Gra nie wybacza bledow, ale mimo to sie gra, by grac lepiej. Przegrywa sie, ale mozna analizowac dlaczego i to poprawic. W najnowszym CoD? No chyba nie ma po co. Ja akurat lubie fpsy. Taki cod, faktycznie nie jest to jakas super pro gierka. Ale po zadzialaniu community, wypuszczeniu mod toolsow i po tym odpowiednich modow, zaistniala rywalizacja. A teraz boja sie, zeby gracz poczul sie sfrustrowany bo przegrywa. Zabrano graczom mozliwosc tworzenia "sceny". |
Autor: | candidoser [ 12 sty 2013, 21:10 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą? |
no wiesz, dla mnie nie ma bardziej frustrujacej gry niz... bf3 - zwlaszcza na duzych, kamperskich mapach. A skradac sie godzine, to mi sie nie chce. Wiec co jest frustrujace to rzecz wzgledna. |
Autor: | Highlander [ 12 sty 2013, 21:17 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą? |
Wkurwia Cie to, ze dzieje sie mnostwo rzeczy na ktore nie masz absolutnie wplywu. BF3 zmuszal mnie do zachowan, ktorych nienawidze, czyli do campienia. Nie mowiac juz o systemie spawnow, gdzie potrafi spawnac kogos za plecami 5 kolesi i +5 fragow wiecej. Poza tym nie ma zadnego "pro" trybu. W innych grach mogles nawet nauczyc sie jak mniej wiecej dziala spawn. Tutaj masz rzecz absurdalna, squad i mozliwosc spawnowania na czlonku squadu. 1 sie zakampi i za chwile w tym samym miejscu beda wszyscy spawnic. Gralem meczyki w bc2 i bf3. Jeszcze w bc2 jakies to znosne bylo. W bf3 bylo po prostu slabe. Nie wiem czemu, ale w bf2 tego nie ma. bf nigdy nie byl za bardzo gra nadajaca sie do competitive gry, chociaz w bf2 jeszcze to jakos zylo. Ale tez niezbyt dlugo. Umiejetnosci graczy wychodza w momentach 1vs1. W bf3 rzadko sie to zdarza w ogole, a np. w takim Planetside 2 juz czesciej. Ale raczej ze spokojem moglem czyscic budynki. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 12 sty 2013, 21:24 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą? |
Co to są fpsy'y? Po jakiemu to? I pytanie powinno być dlaczego śmierdzą mi nogi? Taka sama bzudra. Ciągle wychodzi masa ciekawych gier, jak tylko ktoś ma czas to grać można do oporu. I wieku 30+ problem czy jest w co grać znika. Człowiek ma ciekawsze rzeczy na głowie. |
Autor: | Razoth [ 12 sty 2013, 21:26 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą? |
Mendol napisał(a): nie zrzucalbym tego na fakt, ze obecne gry smierdza. a raczej na to, ze jestesmy juz starzy i powinnismy raczej warzywka w ogrodku sadzic niz grac. This. Dla mnie zajebistych gier jest aż nadto, jeżeli brać pod uwagę możliwości czasowe. Pogląd, że kiedyś to wychodziły super gry a teraz to sam komercyjny szajs można swobodnie włożyć między bajki i uznać za pierdolenie. A FPSy? Są chujowe bo zostały dostosowane pod wykastrowany kontroler konsoli. Są wolniejsze i FOV jest mniejszy. Oprócz tego doszedł szajs typu aczwimenty, dlc czy kolejne levele/perki. |
Autor: | Highlander [ 12 sty 2013, 21:31 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą? |
Widac, ze po prostu malo w takie gry grales. First-person shooter. Tu nie chodzi o to czy jest w co grac czy nie, nie wychodzilo nic nowego dla mnie z shooterow nic ciekawego od dawna, sprawdzajac niemal kazdy nowy tytul, ze zaczalem grac w co innego. W zadnej nowej grze na jakas szersza skale nie pojawil sie esport, poza CSGO. Z takich powodow, ze po prostu nie da sie ich w zaden sposob dostosowac do warunkow esportu. Taki bf3 ledwo sie pomysl narodzil to od razu upadl, bo posiadal podobne wady jak wymienilem. Zreszta jak pisalem, tu nie chodzi o to, ze nie ma w co grac tylko o jakosc tego grania. Razoth napisał(a): A FPSy? Są chujowe bo zostały dostosowane pod wykastrowany kontroler konsoli. Są wolniejsze i FOV jest mniejszy. Oprócz tego doszedł szajs typu aczwimenty, dlc czy kolejne levele/perki. this. a RTSy? poza SC2, ktory dla mnie, ktory ma dwie lewe rece do tego jest hardcorem. Nie ma tez praktycznie alternatyw. Jeszcze wieksza nędza niz z fpsami? Czego nie rozumiem, bo rtsy nie maja perkow, acziwmentow i innych pierdul. Swego czasu byl i jest CoH. Odnosnie tego, ze wszystkie gry smierdza, to moze jednak bardziej chodziloby o gry online. Z single pewnie sie cos znajdzie. az zapodam linka http://www.esreality.com/post/2365474/g ... -for-2013/ , fajne reakcje w komentarzach. |
Autor: | sula [ 12 sty 2013, 22:03 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą? |
Gier jest bardzo dużo. Dużo więcej niż kiedyś. Dlatego duża część z nich jest taka jaka jest. Szczególnie online. Muszą być bardzo accessible, casualowe, z toną tutoriali i jeszcze większą ilością ułatwiaczy. Ostatnio także darmowe do ściągnięcia. Prawie nie ma producentów tworzących produkty mające zatrzymać cię na dłużęj, tylko dać ci taki rodzaj doświadczenia, żebyś kiedyś wrócił / wydał jakąś kasę w sklepiku zanim quitniejsz (gry online) lub kupił następną część / DLC. (single). Ilość gier + nowe modele biznesowe + multiplatformowość / szersza baza graczy. RTS-y zostały zjedzone przez DOTY. Zresztą takich z długą mocną obecnością w sieci to wcale tak dużo chyba nie było nigdy. |
Strona 1 z 8 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |