MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DAoC, a Anarchy Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=4979
Strona 1 z 3

Autor:  Alex [ 12 mar 2003, 18:08 ]
Tytuł: 

Tak, wiem, że zaraz wszyscy powiedzą, że AO ssie itd.

Mam jednak takie pytanie - czy jest tu może ktoś, kto gra w DAoC, ale grał również wcześniej w AO (najlepiej nie wcześniej niż jakies 4-8 miesięcy temu)? Zależy mi na porównanie zalet i wad tych gier z perspektywy osoby, która zna je obie z własnego doświadczenia.

Autor:  Beast [ 12 mar 2003, 18:19 ]
Tytuł: 

Skontaktuj sie ze mna, z checia pomoge: ICQ 7044959.

Pozdrawiam.

Autor:  Kielas [ 12 mar 2003, 18:36 ]
Tytuł: 

Eeee tam Beast pisz tutaj kawa na ławe .....

Bede przynajmniej wiedzial kogo bić jak sie Alex zniechęci :wink:

Autor:  Sirian [ 12 mar 2003, 18:50 ]
Tytuł: 

Grałem ja , Karol,Sosy,Beast - co do wrażeń to wolę DAOC pomimo gorszej grafiki,trudniejszego przemieszczania się,gorszy kontakt pomiędzy playerami ,na plus dla DAOC to gra zespołowa - AO było bardziej solo , zdobywanie zamków ! fajne questy - zupełnie inny klimat.
to tak w b.dużym streszczeniu.

Autor:  Karol66 [ 12 mar 2003, 19:17 ]
Tytuł: 

Jeszcze Kami/Peper - gral w AO, DAoC, potem znowu AO a teraz znowu DAOC :wink:

Poza Beastem raczej wszyscy wybrali DAoC ale tak naprawde te 2 gry sa podobne (szczegolnie z tym nowym dodatkiem AO zaczyna przypominac RvR w DAoC).
Obie to dobry wybor.
Decyduj raczej w kategorii klimatu.
Jak cyberpunk - AO.
Jak fantasy - DAoC.

Autor:  Beast [ 12 mar 2003, 20:21 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2003-03-12 18:50, Sirian napisał:
AO było bardziej solo...


AO doczekalo sie wielu pozytywnych oraz ciekawych zmian, poza tym chyba zaden z wypowiadajacych sie dotychczas na forum nie sprobowal high level game play, notum wars, team missions, walki o terytorium itp. itd. :wink:

Ale, jak Carol powiedzial, liczy sie klimat.

Info na temat najnowszego dodatku do Anarchy Online: Shadowlands

Autor:  Alex [ 12 mar 2003, 22:26 ]
Tytuł: 

Co to znaczy (w stosunku do DAoC) - "gorszy kontakt pomiędzy playerami" ?

W AO gram już trzy miesiące, ale zaczynam poważnie myśleć o zmianie - w zasadzie najbardziej nie odpowiada mi to, ze zebranie grupy (6 osob) zaczyna na wyzszych levelach graniczyc z cudem. Nawet w gildiach kazdy chce co innego i tak naprawde, to nawet jesli grupa sie zbierze, to zazwyczaj tuż przed dotarciem na miejsce misji 1/3 znika (bo musi, bo sie rozmyslil, bo go z gildi wolaja, bo zupa za słona...). W ten sposób gra zaczyna przynosić więcej frustracji niż przyjemności.

Czy w DAoC rozwiązano jakoś sensowniej zbieranie grupy (sensowniej niz stanie i pokrzykiwanie, że chce sie wejść do grupy)?

Autor:  redruM [ 12 mar 2003, 22:28 ]
Tytuł: 

AO - ta , highlevel actionz , no sory , ale dlaczego dopiero wtedy ta gra się rozkręca ?! Gra powinna być nie_nudna przez CAŁY OKRES GRY do ^&^^& nędzy ! Pograłem w to i dałem sobie siana . Ta gra to pomyłka . Wieje nuuuuudą i tyle . Muszę się rozejrzeć za czymś bardziej grywalnym :/

A to sterowanie - załamka po prostu :<<<


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: RedruM dnia 2003-03-12 22:30 ]</font>

Autor:  Coval [ 12 mar 2003, 22:32 ]
Tytuł: 

RedruM, tak Cie wkrecil The Shining?

Sorka, ze ja tak nie na temat :smile:

Autor:  Alex [ 12 mar 2003, 22:33 ]
Tytuł: 

Co do klimatu cyberpunk/fantasy, to w sumie jest mi on obojętny - tak samo dobrze czuje się w zbroii płytowej, jak i w plasteelowej.

W sumie tym, czego tak naprawdę oczekuje jest nieco więcej roleplayingu. W AO niestety gra nastawiona jest zdecydowanie na powerleveling. Wygąda to tak - długie czekanie dobranie grupy, wybieranie misji (wszyscy chcą jak najtrudniejszą, bo dużo xp), dochodzimy na misję i z 6 osób robi się 4 (bo nie mogą, itd.). Wracamy i dobieramy jeszcze dwie osoby. Ponownie wybieramy misję (znowu oczywiście musi być jak najwyższego poziomu). Dochodzimy na misję tym razem w pełnym składzie. Wchodzimy, po minucie żyje już tylko jedna osoba. Ktoś rezygnuje - nie chce nam się znowu wracać, więc idziemy w pięć osób. Oczywiście bossa i tak nie możemy na końcu załatwić, bo za ciency jesteśmy (wszyscy krzyczą - "po co taką trudną się brało, trzeba było łatwiejszą"). Powrót do miasta, zakupy i od nowa.

Czy w DAoC też wygląda to podobnie, czy jednak ludzie wczuwają sie nieco bardziej w kliamat?

Autor:  Beast [ 12 mar 2003, 22:34 ]
Tytuł: 

Alex, RedruM odpowiem rano. Teraz czeka mnie jeszcze duzo roboty. :smile:

Pozdrawiam.

Autor:  Luki [ 13 mar 2003, 01:14 ]
Tytuł: 

Alex, ja nie gralem w AO wiec nie wiem jak co tam sie dzieje ale gralem i nadal gram w DAoC blisko rok juz. W DAoC sa rowniez czasami problemy ze zbudowaniem grupy ( przewznie w mlodych poziomach i o wczesnych godzinach ). Gildie przewaznie pomagaja mlodszym char-om w lvl-owaniu i uzbrojeniu. Ostatnio Mythic wypuscil rowniez uleprzenie do *Looking for Group* przycisku ( pokazuje ludzi szukajacych grupy twojego poziomu poprzez wszystkie krainy). W DAoC nie ma czegos takiego jak *Misje*. Wychodzisz poprostu w kraine i zabijasz zwierzaki twego poziomu.. Sa oczywiscie *Najazdy* (Raids) by zabic jakiegos szefa (Bossa) jak naprzyklad : Realm Dragon, High Lord w DF, Caer Sidi w SI etc.. By z takiego raidu cos dostac jednak ( poza EXP ) trzeba byc Lvl 40+. Jesli planujesz wpasc do DAoC to zapraszam na Percival, Alb

Autor:  Mutant [ 13 mar 2003, 09:05 ]
Tytuł: 

Komus sie pomylilo. :wink: Chcial powiedziec Bedevere, Albion.

Autor:  Karol66 [ 13 mar 2003, 09:33 ]
Tytuł: 

Nie chce sie odnosic do AO ale jak tam prawie wogole nie widzialem team play (gralem docem ktorego dociagnalem do 70 lev i mimo "team friendly" profesji jakos nie moglem zrobic wiekszego teamu niz 2 osoby).

Byc moze jest to efekt samego systemu dzielenia XP. W DAoC jak sam kilujesz moba wiekszego od Ciebie o kilka leveli dostajesz "max" XP i zabicie go zabiera Ci 60-90 sek (licze od momentu pulniecia do momentu gdy odpoczales po pulu).
Robiac te same moby w grupie, XP bazowe spada TROCHE ale rekompensuje to team bonus - w rezultacie w tym samym czasie zabijasz 3-4 moby ktore tez Tobie (i wszystkim innym w grupie) daja max XP (wiec levelujesz 4x szybciej niz przy najlepszych ukladach solo).
Jasne ze jak nie masz czasu albo ochoty mozesz sobie pykac sam jakies moby ale wiekszosc populacji jest nastawiona na szybkie skonczenie postacie i PvP wiec wiekszosc szuka grupy - w AO tego nie widzialem.
Tam mozna bylo teamowac JESLI KTOS BARDZO TEGO CHCIAL ale uzasadnienia w loocie, XP etc nie bylo - rownie dobrze (jak nie lepiej) wychodzilo to solo.

Autor:  gabrielangel [ 13 mar 2003, 09:48 ]
Tytuł: 

co do wczuwania sie w klimat to sa odpowiedznie serwery Role-playing. na normalnych owsze niektorzy sie wczuwaja ale jest tez troche c00l d00dz.

Autor:  Alex [ 13 mar 2003, 10:35 ]
Tytuł: 

Cytuj:

Robiac te same moby w grupie, XP bazowe spada TROCHE ale rekompensuje to team bonus - w rezultacie w tym samym czasie zabijasz 3-4 moby ktore tez Tobie (i wszystkim innym w grupie) daja max XP (wiec levelujesz 4x szybciej niz przy najlepszych ukladach solo).



To akurat w AO jest już zmienione i w zasadzie powyższy opis jest całkowicie zgodny z prawdą również w odniesieniu do AO. :smile:

Autor:  Alex [ 13 mar 2003, 11:16 ]
Tytuł: 

Kolene pytanie:

Jak wygoląda w DAoC sprawa lagu i wydajności? Ściągnąłem sobie z http://camelotvault.ign.com kilka filmów i szczerze mówiąc nieco się przeraziłem - wszędzie slideshow, gdy tylko na ekranie zacznie się cokolwiek dziać.

Łącze mam neo+, chodzi równiutko cały dzień na 512 (pod warunkiem, że po drugie stronie jest odpowiednio szybko). Sprzęt nowy - p4 2.53, gf 4800, 512 ram. Czy w takiej konfiguracji będzie to chodzić płynnie, czy też taki slideshow to norma?

Autor:  Magus [ 13 mar 2003, 12:10 ]
Tytuł: 

co do chodzenia na sprzecie patrz:

http://mmorpg.pl/board/viewtopic.php?topic=4943&forum=5&13

_________________
Magus
vel Adsumus

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Magus dnia 2003-03-13 12:10 ]</font>

Autor:  Karol66 [ 13 mar 2003, 13:02 ]
Tytuł: 

Ja na SDI odpalam 3 kompy na raz (2x daoc + mapka) i nie ma zadnych lagow (a gram bez bramek zadnych w tej chwili)
Neostrada o ile wiem jest ok o ile oczywiscie "akurat dziala" (kiedys slyszalem ze miewa "awarie" ktore sie przeciagaja do 2 miesiecy).

Autor:  gabrielangel [ 13 mar 2003, 13:04 ]
Tytuł: 

to co widzisz na filmach to lag "grafy" nie netu.

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team