mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Wolal(a) bym gildie wg.:
Morlock 27%  27%  [ 6 ]
Morlock 27%  27%  [ 6 ]
'Jc 23%  23%  [ 5 ]
'Jc 23%  23%  [ 5 ]
Liczba głosów : 22
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 sie 2004, 13:57 
Cytuj  
scorpio007 napisał(a):
Zawodowym wojskiem czy jednostka specjalna?

A moze poprostu grupa kumpli, ktora chce grac po stronie rebelii? :)

X.


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 927
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 sie 2004, 16:50 
Cytuj  
Wklejam coś od siebie (bardziej rys niż propozycje) . Może się spodoba, może nie – wiec na wszelki wypadek wklejam to co już mam). Parę rzeczy może zdziwić, parę zszokować, ale w dobrej organizacji nie tylko nowy gracz winien widzieć swoje cele. Co starsi/bogatsi również

Bluzgi można wysyłać w grze na maila (ironlord)

NIEKTÓRE PRZYKŁADOWE ZAŁOŻENIA:

Cele organizacji:
1. Stworzenie jak najliczniejszej i najbardziej zgranej paczki celem utworzenia siły politycznej zdolnej do decydowania o obsadzie kluczowych stanowisk w mieście startowym (Mesrec – lub inne miasto, gdzie popieramy obecnego Gubernatora, lub tego który skusi nas lepszymi propozycjami) a w przyszłości do utworzenia własnego miasta
2. Stworzenie funduszu na rozbudowę struktur organizacji i funduszu NEWBIE.
3. Pomoc dla nowych członków poprzez oferowanie sprzętu, gotówki (wg. ustalonego limitu) oraz pomoc wiedzą, szkoleniami itp
4. Organizowanie wspólnych wypadów wszelakiego rodzaju i na przeróżne cele (dla osób zainteresowanych)
5. Stworzenie centrów handlowychdla kupców i przedsiębiorców w lukratywnych rejonach miasta startowego i zaprzyjaźnionych (Mesrec – lub inne miasto)
6. Wzajemna pomoc przy treningu
7. Stworzenie skromnej stronki WWW organizacji oraz kanalu chat w grze i forum (lub działu forum poza nią)

Lokacja organizacji - Dantoone

Formy utrzymania organizacji:
1. Darowizny graczy
2. Poszerzenie kapitału wg zasad opisanych poniżej
3. Kapitał początkowy
4. Składki od członków
5. Opłaty z tytułu korzystania z budynków infrastruktury publicznej (w przyszłości)

Kapitał początkowy i majątek organizacji (zasady stworzone celem nagrodzenia za wkład najhojniejszych członków, skuszenia ich do dzielenia się majątkiem i zapewnieniu im praw do chociaż części tego co wnieśli) .
1. Kapitał początkowy stanowi ustaloną wraz z tworzeniem organizacji pulę środków finansowych, wpłaconych dobrowolnie przez wybranych zainteresowanych członków na rzecz organizacji. Kapitał początkowy dzielony jest na 100 udzialów po XX credytów i rozdzielany pomiędzy członków założycieli, którzy dokonali wpłaty. Wpłacanie kapitału początkowego przez osoby chętne do utworzenia organizacji nie jest obowiązkowe.
2. Bieżacy majątek własny organizacji to suma kapitału początkowego powiększonego o dodatkowy kapitał wprowadzony do organizacji za zgodą Zgromadzenia przez nowych udziałowców. Zgromadzenie może również podjąć decyzję o poszerzeniu kapitału własnego organizacji poprzez przyjęcie kolejnych środków od jednego z dotychczasowych udziałowców , wprowadzając stosowne modyfikacje w % podziale udziałów.
3. Kapitał początkowy i dodatkowy wydawany może być wyłącznie na rozbudowę infrastruktury i poszerzenie majątku trwałego organizacji (z wyłączeniem domów graczy) .
4. Cały majątek trwały organizacji stanowi własność udziałowców wg przeliczenia wartości nominalnej majątku przez ilość udziałów będących w rękach udziałowców.
5. Dotychczasowi udziałowcy podjąć mogą decyzję o poszerzeniu kapitału własnego organizacji poprzez przyjęcie kapitału wprowadzonego przez zainteresowanych członków . Udziałowcy ustalają wraz z tworzeniem organizacji, jaka wysokość wkładu niezbędna jest, aby móc ubiegać się o udziały w majątku organizacji. O utworzeniu nowych udziałów i ponownym przeliczeniu % posiadanych udziałów decyduje Zgromadzenie Udziałowców..
6. Jednorazowe poszerzenie kapitału może skutkować nie większym niż 10% poszerzeniem ilości udziałów w obiegu.
7. Udziały są zbywalne, przy czym prawo do ich nabycia przysługuje wyłącznie dotychczasowym udziałowcom, posiadającym więcej niż 5% udziałow i w ułamku równym % stanu posiadania w majątku organizacji . Jeżeli którykolwiek z udziałowców nie wyrazi zainteresowania zakupem zbywanych udziałów, pula części do której pierwokupu ma prawo jest rozdzielana na innych zainteresowanych. Jeżeli nikt z pozostałych udziałowców nie wyrazi zainteresowania zakupem zbywanych udziałów, zbywającemu przysługuje prawo do otrzymania 50% wartości nominalnej wpłaconego kapitału (niezależnie od wartości obecnej udziału) – płatnej w terminie 30 dni od dnia wyrażenia woli rezygnacji z posiadanych udziałów.
8. W przypadku udziałowców zaginionych w akcji (którzy nie pozostawili dyspozycji co do swoich udziałów) po upływie 30 dni od daty pozyskania wiadomości o ich zaginięciu, ich udziały są rozdzielane pomiędzy pozostałych członków Zgromadzenia Udziałowców w proporcji wg ilości posiadanych udziałów.
9. Rejestr majątku organizacji prowadzi Skarbnik organizacji.
10. Zgromadzenie udziałowców ilością 80% głosów akcjonariuszy podjąć może decyzję o rozwiązaniu organizacji i rozdzieleniu jej majątku pomiędzy dotychczasowych udziałowców w proporcji zgodnej z % stanem posiadania udziałów.

Organy Organizacji:
1. Zgromadzenie Udziałowców – w którego skład wchodzi każdy z członków organizacji posiadający więcej niż 5% udziałów. Zgromadzenie wybiera ze swojego grona Przewodniczącego , którego wybór (lub odwołanie) poprzeć muszą właściciele co najmniej 75% udziałów reprezentowanych w Zgromadzeniu. Zgromadzenie Udziałowców decyduje o majątku organizacji, podziale jej funduszy i dochody oraz dokonuje wyboru i odwołuje członków Rady organizacji. Członek Zgromadzenia Udziałowców nie może pełnić funkcji w Radzie organizacji.
2. Rada Organizacji - w skład której wchodzi 6 członków wybieranych przez Zgromadzenie Udziałowców. Za wybranego do Rady uznaje się członka , który uzyskał poparcie co najmniej 51% udziałów obecnych w Zgromadzeniu (tyle samo potrzeba do odwołania członka Rady) . W skład Rady wejść mogą wyłącznie członkowie standardowi, przy czym objęcie większej ilości udziałów niż 5% skutkuje wygaśnieciem mandatu w Radzie na rzecz mandatu w Zgromadzeniu Udziałowców.
3. Kadencyjność Rady trwa 3 miesiące z zachowaniem w/w zapisów. Członek Rady pełni swoją funkcję do czasu odwołania lub upływu kadencji. Przewodniczący Rady pełni swoją funkcję do czasu wyboru nowego Przewodniczącego.
4. Ilość kadencji możliwych do odbycia w Radzie przez daną osobę – nieograniczona.
5. Zakres uprawnień Rady – podejmowanie bieżących decyzji kluczowych dla organizacji, nie zarezerwowanych do wyłącznej gestii Przewodniczacego, Zgromadzenia Udziałowców lub innych osób uprawnionych (szczegółowe zakresy określi Zgromadzenie Udziałowców).
6. Zakres uprawnień Przewodniczącego – podejmowanie decyzji w sprawach bieżących i kluczowych dla organizacji , z wyłączeniem spraw zarezerwowanych do wyłącznej gestii Rady, Zgromadzenia Udziałowców lub osób innych osób uprawnionych (szczegółowe zakresy określi Zgromadzenie Udziałowców)

Członkostwo w organizacji:
Wole wstąpienia należy przedłożyć jednemu z członków Rady.
O przyjęciu w skład członków organizacji decyduje Przewodniczący Rady. Rada może podjąć decyzję o zmianie decyzji Przewodniczącego w tym zakresie lub o usunięciu każdego z członków organizacji (z wyjątkiem członków Zgromadzenia udziałowców) większością 5/6 składu Rady.
Członkostwo wygasa w chwili odwołania decyzją Rady lub poprzez zrzeczenie się przekazane do wiadomości Przewodniczącego Rady.

Rodzaje członkostw:
Członkostwo standardowe – wg procedury j/w. Członek taki posiada wszystkie prawa przysługujące standardowo członkowi organizacji, z prawem zasiadania w władzach i posiadaniu udziałów w organizacji.
Członkostwo wspierające – jest skierowane dla osób, które pragną wspierać w różnych formach organizację (finansowo/militarnie/usługowo) na zasadzie DOBROWOLNOŚCI , bez rezygnacji z udziału w swojej dotychczasowej organizacji.
Członkostwo honorowe – nadawane jednogłośnie przez Radę osobom nie będącym członkami organizacji za ich szczególne zasługi na rzecz jej rozwoju.

Stanowiska (w przypadkowej kolejności):
1. Przewodniczący Zgromadzenia Udziałowców (organizuje prace Zgromadzenia Udziałowców i reprezentuje je na zewnątrz)
2. Zgromadzenie Udziałowców (uprawnienia jak pare akapitów wyżej)
3. Przewodniczący Rady (organizuje prace Rady i reprezentuje ją na zewnątrz, przyjmuje nowych członków)
4. Rada (uprawnienia jak pare akapitów wyżej)
5. Kanclerz Rady (przygotowuje akty do zatwierdzenia przez Radę – ZWIĘZLE!!!!) – powoływany przez Radę ze swojego grona
6. Sekretarz Rady (sporządza ZWIĘZŁE sprawozdania z posiedzeń Rady na forum) – powoływany przez Radę ze swojego grona
7. Skarbnik Rady (sprawuje piecze nad środkami organizacji i dąży do zapewnienia jej finansowego bezpieczenstwa) – powoływany przez Zgromadzenie Udziałowców ze swojego grona

Inne stanowiska:
1. ViceGubernatorzy – przydzielają prawa do stawiania budynków w mieście - powoływani przez Zgromadzenie Udziałowców ze swojego grona
2. Gerenalissimus – pracuje nad utworzeniem militarnego zaplecza poprzez nadzorowanie możliwości militarnych organizacji, wskazanie braków w tym zakresie, organizacje wypadów itp – powoływany przez Radę.
3. Minister Dyplomacji – dba o zachowanie dobrych relacji z innymi organizacjami , ustala sojusze itp – powoływany przez Radę
4. Minister Gospodarki – dąży do zapewnienia crafterom jak najlepszych warunków handlu, poprzez nawiązywanie kontaktów handlowych i gromadzenie informacji o interesujących sklepach – powoływany przez Radę
5. Szef Wywiadu i Kontrwywiadu – dba o dopływ informacji o przeciwnikach i utrudnia im dostęp do wiedzy na temat organizacji – powoływany przez Radę

Podział dochodu/składek:

25% - udziałowcy (amortyzacja :P)
50% - infrastruktura (utrzymanie /naprawy itp)
25% - szkolenia, (niezaleznie od funduszu dla Newbie), nagrody dla graczy w turniejach (duelach dla mlodszych itp)


_________________
Peace is a lie. There is only passion.

***
Avatar użytkownika

Posty: 927
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 sie 2004, 18:03 
Cytuj  
Jeszcze jedna uwaga. Prosiłbym nie komentowac tak czy owak pojedynczych zdan/fraz/słów. To tylko zarys koncepcji. Jezeli koncepcja idzie w dobrym kierunku mozna ją swobodnie zmodyfikowac. Jezeli nie to trzeba wymyslec lepszą :)


_________________
Peace is a lie. There is only passion.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 27 sie 2004, 18:12 
Cytuj  
Troche to skomplikowane :0 teraz sa 3 rozne koncepcje i mozna ladnie cos wymyslec:)


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me


Posty: 8
Dołączył(a): 27.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 sie 2004, 18:17 
Cytuj  
Hail IcE. Koncepcja jest jak widzę doracowana świetnie, ale wiesz jak to będzie...jeśli znajdzie się tylu członków aby to miało ręce i nogi to oczywiście że wykożystamy, wielkie dzięki, narazie jednak liczy się sam start. Jeśli ludzie będą zainteresowani tym projektem, będą chcieli spróbować wcielić się w prawdziwego rebelianckiego żołnierza, to będzie to milowy krok w ewolucji gildii, a my dołożymy wszelkich starań aby wyszło jak najlepiej i członkowie bawili się przednio. Piszcie jak najwięcej pomysłów jak to pokierować aby miało ręce i nogi, z pewnością wykorzystamy niektóre. Ktoś zapytał się jak przyciagnąć starszych stażem graczy...dobre pytanie jeśli ktoś zna odpowiedź oferowana jest nagroda ;) Ja mam jedynie koncepcję typu automatycznego awansu do stopnia oficera, przydzielenia własnego oddziału którym będzie dowodził podczas różnych zadań bojowych. Również proponujemy przeprowadzanie zajęć teoretycznych dla grupy zainteresowanych włądaniem odpowiednią bronią, lub ćwiczeniem odpowiedniej profesji. Moją koncepcją jest stworzenie wojska zawodowego...armia to może za duże słowo, ale dywizja żołnierzy gotowych na szturm na infrastrukture wroga bądź oddział. W tym kierunku będziemy ich szkolili. Pomóc przy tym ma zaplecze techniczne, więc wszelkich crafterów będziemy witać z otwartymi ramionami...:)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 sie 2004, 17:37 
Cytuj  
Teraz proponuje pomyslec o ilosci polakow grajacych po stronie rebelii ;)

X.


_________________
http://zaginiony.net

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 29 sie 2004, 17:46 
Cytuj  
6,7?


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***

Posty: 541
Dołączył(a): 24.06.2004
Offline
PostNapisane: 29 sie 2004, 17:50 
Cytuj  
Po stronie rebeli to znajde i 15. Ale czy beda chciec sie przylaczyc, nie tak jak do tej pory, ze byle byc w gildi.


Posty: 32
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 31 sie 2004, 12:25 
Cytuj  
Heyka

Przeczytalem wasza dyskusje na temat i w temacie :)

Jestem Noobem w SWG. Ale z moich wczesniejszych gier Ultima i Neocron wynioslem jedno, ze nieda sie zrobice tego co chcecie tak aby to dzialalo. Zawodowa Armia itp. Gra to nie zycie. Gdzie idzie sie do wojska wstaje rano o 6.00 itp. Wszystkie plany zrobienia takiej gildi spala na panewce albo po jakims czasie jej dzialania. Raczej radzilbym grac w gronie znajomych i zrobic dobra siatke kontaktowa pomiedzy graczami w tym wypadku rebeli i bedzie to 100 razy lepsze niz pomysl gildi czy miasta. mozna oczywscie zrobic miasto itp. ale chodzi oto zeby nie bylo to sztuczne. Ale spontaniczne. Do tego tak juz RPGujac. Rebelia i misto :) Sila rebeli powinny byc podjazdy i duza mobilnosc a nie cieply domek na jakiejs planecie :) Wtedy dajecie szanse aby Imperium caly czas was dusilo. I chlopaki z rebeli beda do was sobie przychodzic - a jest ich wiecej z tego co widze i kilowac do woli.

***

Posty: 541
Dołączył(a): 24.06.2004
Offline
PostNapisane: 31 sie 2004, 13:57 
Cytuj  
Vasqes napisał(a):
Rebelia i misto :) Sila rebeli powinny byc podjazdy i duza mobilnosc a nie cieply domek na jakiejs planecie :) Wtedy dajecie szanse aby Imperium caly czas was dusilo. I chlopaki z rebeli beda do was sobie przychodzic - a jest ich wiecej z tego co widze i kilowac do woli.


Jak pograsz to zrozumiesz.


Posty: 32
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 31 sie 2004, 14:39 
Cytuj  
Pisalem przeciez. RPGujac :)


Posty: 8
Dołączył(a): 27.08.2004
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2004, 11:55 
Cytuj  
Stary, to jest oczywiste że nie będzie dokładnie jak w realu, bo się po prostu nie da. Zawodowe wojsko to tylko zarys, wyobrażenie instytucji. Gildia ma na celu walkę PvP z oddziałami Imperialistów, oraz ciągłe ataki na ich bazy. Mamy być odciskiem na ich zdrowej stopie, utrapieniem, a to że nazwałem tą organizację "zawodowym wojskiem" oznacza odgrywanie ról w naszej gildii. Chcę po prostu trochę rzeczy z wojska przenieść tutaj, aby dodać klimatu całej zabawie. Ale bedzie to zabawą gdy i inni zechcą się bawić, a nie iść na łatwiznę i olewać klimat gry. Zachęcam aby choć spróbować...nikogo na siłę nie będziemy trzymać ;)


Posty: 32
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2004, 11:26 
Cytuj  
Lotar20: No dokladnie tak jak mowisz dlatego zeby nie psuc sobie klimatu gram totalnie sam. I mam wylaczone wszystkie Kanaly typu planet Auctions itp. Bo to istotnie psuje klimat :( do tego zaznaczony jako rolplej :) Bo jak ktos mi walnie tekst czy idziemy grindowac moby to mnie slak trafia :)


Posty: 8
Dołączył(a): 27.08.2004
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2004, 11:40 
Cytuj  
Vasqes...a na jakim servie grasz? Jak na Eclipse to puść mi tella. Pogadamy o klimacie w samej grze ;)

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2004, 12:11 
Cytuj  
ja tam zacznę RPG-ować jak zrobię Jedi. Na razie nie mam czasu bo robienie Jedi w sposób klimatyczny zajęłoby mi 10+ real lat. Więc robię nieklimatycznie co zajmie mi "tylko" rok.

A tak na serio to chyba zaczynam odczuwać pierwsze objawy nudy :/

*

Posty: 149
Dołączył(a): 5.07.2004
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2004, 12:19 
Cytuj  
Mark, nie zapominaj że to mmorp, podano nam tylko świat, reszta zależy od nas. W dobrze skonstruowanej gildii nie ma czasu na nudę, zawsze można coś zorganizować, zawsze są nowi ludzie z którymi można pogadać i coś zmajstrować. Ja się nie nudzę, dzisiaj zbieramy specjalne skóry dla krawca-przyjaciela który nas o to prosił, jutro muszę dokończyć dekoracje pokoju bo mam mieć gości, w sobote sam idę odwiedzić kilka osób i obejrzeć chatki :]. W niedzielę mamy event... i jakoś to leci, ostatni raz "grindowałem" jakiś ... kurde, nie pamiętam :).


_________________
Zia, Member of Ascension from Brotherhood Of The Sith. < http://www.sith.pl/ >
http://www.wmasg.pl/ - nie dla idiotów,oni zabiorą nam airsoft!!!


Posty: 32
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2004, 12:47 
Cytuj  
Lotar20: Na Eclipse a znasz jezyk (nie pamietam jak on sie nazywa) Wookich :) ? A tak powaznie jeszcze za swierza ta postac jest. Teraz przebywa na pustyni i buduje coraz to fajniejsze Obozowiska :)

Mark24: Jak nie zaczoles to chyba juz nie zaczniesz. Ciezko sie tak chyba przestawiac pozniej? Chociaz nie wiem.W kazdym razie latwo wlasnie sie w taki sposob zaczac nudzic.

Zia: a Paznokcie i kosmetyczka ? tez ? Imperium slynie z dbania o wyglad :P :)


Posty: 8
Dołączył(a): 27.08.2004
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2004, 15:43 
Cytuj  
Zia - podpisuję się pod Twoją wypowiedzią "rękami i nogami" ;)
Vasqes - Co to znaczy że jest za świeża?? Co to ma do klimatu?? Coś bratku mnie tu ściamniasz ;)
Mark24 - a po co "robisz" Jedi...ja jeśli będę miał dość mocy, "stanę się" jedi i jedynie będę ćwiczył swoje umiejętności....zresztą śpieszy Ci się do kądś? :P

*

Posty: 149
Dołączył(a): 5.07.2004
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2004, 15:53 
Cytuj  
Vasqes napisał(a):
Zia: a Paznokcie i kosmetyczka ? tez ? Imperium slynie z dbania o wyglad :P :)


Alez oczywiście, wizyta u Imade Designera była ponad tydzień temu, potem u Tailora po nowe komplety ubrań... Jak mi się styl znudzi znów zmienie fryzurę, kolor włosów, makijaż i zamówię u krawca nowe komplety ubrań. Nie jestem za bogaty, w sumie nawet pod względem finansowym mogłbym nazwać się biednym, ale nie płacę za większość usług i przedmiotów takich jak np. ubrania ( w końcu krawiec ma skóry ode mnie :) ). Tak jak w życiu, od kasy wazniejsze sa tam tylko układy i wypróbowani przyjaciele.
I na tym przedewszystkim powinna oprzeć sie gildia.


_________________
Zia, Member of Ascension from Brotherhood Of The Sith. < http://www.sith.pl/ >
http://www.wmasg.pl/ - nie dla idiotów,oni zabiorą nam airsoft!!!

***

Posty: 541
Dołączył(a): 24.06.2004
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2004, 15:58 
Cytuj  
Ostatnio na zmiane tatoo czekalem 3 godziny. To jest RPG. :lol:

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.