Vasqes, mi chodzi o "lockowanie" jak w walce naziemnej w SWG. Nie zaznaczenie celu, tylko to, ze jak zalockujesz, to obojetnie w jakiej pozycji jestes, to strzal trafia zawsze do celu. Tak to nie ma, chyba ze rakiety samonaprowadzajace. Jesli lockowaniem nazywasz zaznaczenie ("zatabowanie") celu, to oczywiscie jest. Ale zeby go trafic, to juz musisz polatac za nim
X.
PS. Generalniem widze strasznie duze podobienstwa do XWA (X-Wing Alliance) odnoscie sterowania i fizyki lotu, co moim zdaniem wychodzi tylko na plus
Co oczywiscie nie znaczy, ze JTL to rasowy symulator, nie.. To raczej taki symulator arkadowy, ale bardzo przyjemny w odbiorze
PS2. Na tych screenach ladnie widac dzialanie komputera celowniczego. To ten zielonkawy "krzyzyk" na wrogu (na drugim screenie przed nim)
http://www.xanth.eu.org/screeny/swg/jtl ... ot0038.jpg
http://www.xanth.eu.org/screeny/swg/jtl ... ot0039.jpg
PS3. I przy okazji wyjasniam co oznaczaja wzkazania celownika:
http://www.xanth.eu.org/screeny/swg/jtl ... ot0055.jpg
Od lewej.. zielony maly paseczek i cyferka 754 oznacza ilosc mocy w dopalaczu, duzy blekitny pasek to ustawienie predkosci, cyferka 388 to szybkosc lotu, czerwony pasek i cyferka 351 to poziom naladowania broni. W lewym dolnym rogu mamy radar ktory takze pokazuje stan oslon (niebieska zewnetrzna obwodka, w tym wypadku oslon nie ma, czyli jest puste miesce w srodku) i stan pancerza (czerwone koleczko w srodku). Maly niebieski krzyzyk posrodku pokazuje kierunek manewrowania. Oczywiscie wszystko zalezy od elementow jakie wlozylismy...szybkosc od silnika, dopalacze od jakosci boostera, ilosc mocy w broni od samej broni. Duzo tez zalezy od reaktora i tego, jak szybko i jak duzo produkuje pradu
Oczywiscie jest tez "tachometr" ktory umozliwia dostosowanie predkosci do celu oraz autopilot