mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 226
Dołączył(a): 31.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 lip 2005, 12:28 
Cytuj  
giw to sa propozycje graczy czy zmiany, ktore maja wejsc?

jakis link?

***
Avatar użytkownika

Posty: 540
Dołączył(a): 13.09.2004
Offline
PostNapisane: 7 lip 2005, 12:35 
Cytuj  
to czesc z aktualnie testowanych zmian na tc
na forum soe masz all:)


_________________
--
IGN:
Past: Giwera @ LotRO.Snowbourn // Giwera @ WoW.Burning Legion - Horde // Giwera @ SWG.Eclipse PreCU Jedi // Giwera @ AoC.Fury // Giwera @ EQ2.Nagafen(PVP) - FP // Giwera @ MXO.Syntax // Lady Giwera @ GW

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 7 lip 2005, 12:41 
Cytuj  
Jesli czlonkowie grupy nie beda generowac visibility, to juz zaden jedi nie trafi na termy. Bez sensu imo.

**

Posty: 372
Dołączył(a): 30.04.2003
Offline
PostNapisane: 7 lip 2005, 12:45 
Cytuj  
Mac napisał(a):
Jesli czlonkowie grupy nie beda generowac visibility, to juz zaden jedi nie trafi na termy. Bez sensu imo.


Wyprawa na questa (np avatar, veta) - terminal
Wyprawa na baze, jakis pvp - terminal
Spotkania (np pojedynki, wojny gildii (bo to tez weszlo ;) ) na ktorych uzywasz mocy/miecza - terminal
Napadnie cie BH w srodku Theed, uzyjesz fr by zwiac - terminal

Przypominam ze liczebnosc grupy jest ograniczona. Nie da sie zawsze byc tylko z ludzmi w grupie i tylko w takich wypadkach uzywac mocy. Na pewno jak ludzie beda myslec to na terminalach nie pojawia sie mlodzi jedi.
Przed cu jedi kox mozna bylo robic samotnie, a i tak ludzie byli w termach.


_________________
Nie ma rzeczy niemozliwych, sa tylko nieoplacalne.

***
Avatar użytkownika

Posty: 540
Dołączył(a): 13.09.2004
Offline
PostNapisane: 7 lip 2005, 12:50 
Cytuj  
Khraan napisał(a):
Napadnie cie BH w srodku Theed, uzyjesz fr by zwiac - terminal

hehehe
jak cie napadnie to i tak jestes w termie i tak:PPP


_________________
--
IGN:
Past: Giwera @ LotRO.Snowbourn // Giwera @ WoW.Burning Legion - Horde // Giwera @ SWG.Eclipse PreCU Jedi // Giwera @ AoC.Fury // Giwera @ EQ2.Nagafen(PVP) - FP // Giwera @ MXO.Syntax // Lady Giwera @ GW

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 lip 2005, 12:53 
Cytuj  
ale jacy ci jedi byli na tych terminalach przed cu ?
Teraz to dużo Jedi Newbie trafia tam, i stają się łatwym celem
dla o wiele mocniejszych bh.
A już na pewno jak taki noobek zdropuje wszystkie inne skille i będzie
miał cl 30+ :P, na takich też napotkałem.

A tu noobek nie ma z kim ćwiczyć pvp, bo terminal.
Jeżeli sie na niego dostanie przypadkiem to klapa na
całej linii. Żadnych szans nie ma z BH, który chociaż trochę
zna się na PvP.

Ten patch poprawi trochę, ale wiele jeszcze jest do zrobienia
w związku z tym.


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 7 lip 2005, 13:03 
Cytuj  
Prawda jest taka, ze to BH ma przerypane a nie Jedi.
Spedzilem 2 noce - chcialem znalesc JEDNEGO jedi, 50% na koszyku, 49% w domku, a ten 1% to gosc ktory po kd recovery wlaczyl forceruna i uciekl do domku 2metry dalej.

Jaki to ma sens? Stracilem ze 100k na droidy, jakies 8-10 godzin, moje friendlista miesci teraz z 60 jedi. Ale mialem wyjscie - zostalo mi 1,5 tygodnia respecu:)

IMO najwieksza glupota jest brak mozliwosci jakiegokolwiek znalezenia kogos na Kashyyyk - jedi grinding spot.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 lip 2005, 13:12 
Cytuj  
to nie jest głupota, Kashyyk jest idealnym miejscem dla jedi...
...to takie zadupie na końcu Outer Rim Teritories, gdzie odnalezienie kogoś to naprawdę wielki wysiłek.



Zawsze mogłeś pójść na ten Kashyyk i się pobawić w tego bh tropiąc
swoją ofiare, i pytając o nią przechodniów.


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

**

Posty: 226
Dołączył(a): 31.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 lip 2005, 13:19 
Cytuj  
giwera napisał(a):
to czesc z aktualnie testowanych zmian na tc
na forum soe masz all:)

chyba, ze tak, bo mnie udalo sie znalesc tylko rzczenia graczy, marzeniach o takich zmianach...

Mac napisał(a):
Jesli czlonkowie grupy nie beda generowac visibility, to juz zaden jedi nie trafi na termy. Bez sensu imo.

wczesniej czy pozniej kazdy trafi, ale nie bedzie juz jedi leszczykiem...

Enhu napisał(a):
...A już na pewno jak taki noobek zdropuje wszystkie inne skille i będzie miał cl 30+ , na takich też napotkałem..

ja tak zrobilem.....teraz postapil bym inaczej, ale bylo minelo...
niestety przez to jest znacznie trudniej....

Asmax napisał(a):
Prawda jest taka, ze to BH ma przerypane a nie Jedi..

sprobuj zrobic jedi....zobaczysz z jaka :niesamowita" predkoscia rosnie jedi xp....

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 7 lip 2005, 13:23 
Cytuj  
Enhu napisał(a):
Zawsze mogłeś pójść na ten Kashyyk i się pobawić w tego bh tropiąc
swoją ofiare, i pytając o nią przechodniów.


Oczywiscie kazdy zapamietuje jaka osoba obok niego przebiega, w ktora strone sie udaje i co ma zamiar w najblizszej przyszlosci zrobic.
Kashyyyk jest za duze - szanse znalazienia kogos rowne sa zeru.

Cytuj:
sprobuj zrobic jedi....zobaczysz z jaka :niesamowita" predkoscia rosnie jedi xp....


To juz nie moja wina, SoE nie wiedzialo jakie utrudnienie zrobic to poszli na latwizne - 100x wiecej grindingu.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 7 lip 2005, 13:27 
Cytuj  
robertcz napisał(a):
wczesniej czy pozniej kazdy trafi, ale nie bedzie juz jedi leszczykiem...


Wysokolewelowych jedi nie bardzo jest jak zabic, jak ktos jest jedi knight to nie robi mu roznicy czy jest na termach czy nie...

Mozna zmniejszyc generowanie vis w grupie, zlikwidowac generowanie vis dla grup zlozonych tylko z jedi, ale calkiem wylaczac to wg. mnie totalna glupota.


Posty: 8
Dołączył(a): 21.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 lip 2005, 13:40 
Cytuj  
Mac napisał(a):
Wysokolewelowych jedi nie bardzo jest jak zabic, jak ktos jest jedi knight to nie robi mu roznicy czy jest na termach czy nie...


no bo wysokolvlowe jediki powinny padac od jednego pacniecia.
na tym polega caly dowcip, pokonanie jedika ma byc wyzwaniem dla bh, a nie odwrotnie. to jedik traci xp, to bh zarabia na tym kase.
a jezeli nie umiesz/nie masz cierpliwosci to zmien zajecie... ble

ps jeszcze mozesz poczekac na smuggow...

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 lip 2005, 13:41 
Cytuj  
Asmax napisał(a):
a ten 1% to gosc ktory po kd recovery wlaczyl forceruna i uciekl do domku 2metry dalej.

No to juz nie ucieknie:
The "bounty hunter TEF*" will prevent both the bounty hunter and Jedi from entering player structures, and will eject the player from a player structure if the TEF* is received while the player is in the player structure.

X.

PS. Calosc zmian jest tutaj:
http://forums.station.sony.com/swg/boar ... e.id=75428

*TEF - temporary enemy flag


_________________
http://zaginiony.net

**

Posty: 226
Dołączył(a): 31.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 lip 2005, 13:45 
Cytuj  
Mac napisał(a):
robertcz napisał(a):
wczesniej czy pozniej kazdy trafi, ale nie bedzie juz jedi leszczykiem...


Wysokolewelowych jedi nie bardzo jest jak zabic, jak ktos jest jedi knight to nie robi mu roznicy czy jest na termach czy nie...

Mozna zmniejszyc generowanie vis w grupie, zlikwidowac generowanie vis dla grup zlozonych tylko z jedi, ale calkiem wylaczac to wg. mnie totalna glupota.


przeciez nie wylacza calkowicie bo to by rzeczywiecie nie mialo sensu, jedi nie trafil by na terminal....
wylacza tylko vis dla grupy...
jezeli poczatkujacy jedi trafia na terminal to jest to dla niego wyrok smierci, dlatego siedza na koszyku.......

tendencja jest taka, ze jak jedi dosatja od soe po d.... to jest git, jak dostaja bonusa to jest do bani...
moze lepiej jezeli droga do jedi bylaby bardziej utrudniona a nie juz samo jego doskonalenie....

i nik nie mowil, ze bycie BH bedzie lekkie :wink:

**

Posty: 372
Dołączył(a): 30.04.2003
Offline
PostNapisane: 7 lip 2005, 14:01 
Cytuj  
Jedi co siedza na koszyku i tak generuja vis bo bija feral wookie (ktore sa npcami). Obecnie Asmax bardzo latwo znalezc takiego jedika i akurat jak ktorys koxa na koszyku (przewaznie afk ;) ) to obleciec glowne spoty w tych paru instancjach to ile czasu? godzinka? W koncu polowanie na jedika powinno byc dodatkiem do postaci BH, tzw "uklimatycznieniem" (ale dziwne slowo :) ), a nie glowna rola tej postaci.
Czas wlozyc troche "huntera" do samego "bounty".

PS. IMHO na koszyku powinny dzialac droidy BH, ale i same droidy nie powinny dawac dokladnego wp tylko jakiegos obszaru, np w promieniu 100m...

PS2. Dla mnie polowaniem na jedi powinni sie zajmowac inni jedi, a dla BH zostawic smuglerow i wysoko postawionych czlonkow przeciwnej frakcji (np taki zamach na rebelianckiego dowodce sil ladowych podczas posilku w kantynie :) )


_________________
Nie ma rzeczy niemozliwych, sa tylko nieoplacalne.


Ostatnio edytowano 7 lip 2005, 14:24 przez Khraan, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 226
Dołączył(a): 31.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 lip 2005, 14:20 
Cytuj  
Khraan napisał(a):
Czas wlozyc troche "huntera" do samego "bounty".


nic dodac nic ujac...

nie mowie, ze zycie jedi ma byc lekkie, ale bez przesady...

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 lip 2005, 16:08 
Cytuj  
Mi też się niestety wydaje, że przeginacie z tym BH.
Miała to być profesja elite, ale nie uber. A co z tego wyszło ?!
BeHa, który gra sobie w swg od całego tygodnia ma już dzięki
respectowi template: Mbh, Mcarb/inna profesja na masterze i jakiegos
healera. A najgorsze jest to jak dwóch, lub więcej takich walniętych
noobów zgankuje jedaja za 60k .... Co to ma być ?!


Popieram stwierdzenie:
Jedi dla BH to mial być tylko taki bajer, a nie główne zajęcie.


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

**
Avatar użytkownika

Posty: 467
Dołączył(a): 11.06.2004
Offline
PostNapisane: 7 lip 2005, 18:14 
Cytuj  
Nistety najwieksza wada tej gry jest to ze jest wydawana przez SOE. I to widac coraz bardziej: z gry ktora kiedys dawala mozliwosc rozwoju, wynagradzala tych ktorzy poswiecili jej czas, dawala cel graczowi ktory wiedzial ze, tak jak w kazdym mmorpg, budowanie postaci wymaga czasu i nakladu sil zmienila sie w gre w ktorej biega armia klonow, niczym nie rozniacych sie od siebie. Jaka jest teraz roznica poza iloscia badgy w bio miedzy noobkiem a kims kto gra rok-dwa? Sprzet identyczny, armor identyczny....
I wiadomo ze spory odsetek ludzi grajacych w SWG chce byc jedi. I co robi SOE widzac ile ludzi ucieklo po CU? Wprowadza double xp, re-spec shit, grind na kashyyk, teraz te bzdure z brakiem imion i wysokoscia nagrody w bh terminalach, a wszystko po to by dac ludziom to co chca (czyt. powstrzymac ich przed wydaniem tych 15$/miesiac gdzies indziej) i jak najbardziej im to ulatwic, i bron boze zeby jedi grind byl trudny.
Pytanie tylko jak dlugo end-gaming ktorego osiagniecie zajmuje 1-3 tyg bedzie w stanie przytrzymac graczy przy tym produkcie....
Bo nie wiem jak was ale mnie bardziej cieszy jedi na ktorego zrobienie poswiecilem pol roku, niz cieszylby mnie full template zgrindowany w tydzien....


_________________
SWG-FarStar: Yarpen Pre-CU Jedi Guardian(R.I.P)
EQ2-Splitpaw: Yennefer (R.I.P)
WoW-SH US - Yarpen

**

Posty: 372
Dołączył(a): 30.04.2003
Offline
PostNapisane: 7 lip 2005, 18:32 
Cytuj  
Criss napisał(a):
Bo nie wiem jak was ale mnie bardziej cieszy jedi na ktorego zrobienie poswiecilem pol roku, niz cieszylby mnie full template zgrindowany w tydzien....


Powergamerzy istnieli zawsze. Przed cu, przed zmiana z wioska (wygrindowanie jedika na makrach w 90% przebywajac afk, ba sam bym mogl tak zrobic gdyby nie brak kasy w grze na surowce by grindowac profesje artisanow) jak i po zmianach (Kashyyyk i afk w Ryatt, 24h grind w grupie z kumplami jedikami - bo tylko tak bylo dostatecznie szybko).
To ze jest pewien odsetek graczy robiacych cos nienormalnie szybko (grind afk profesji, zrobienie holo w miesiac, full template jedi w 2-3 tygodnie) nie znaczy ze kazdy musi tak robic i ze system jest z gory zly.
Przed wioska (to chyba pub 9 byl?) zrobienie jedi bylo tak samo banalne jak po wiosce. Kosztowalo wiecej surowcow i kredytow, ale tez i miliony zarabialo sie w jeden dzien. Bylo nudniejsze, ale za to prostrze. Wystarczylo dobre makro na bicie.. dobre makro na craft czy taniec i jazda, w dwa tygodnie wymasterowanie profesji bojowych (nocami ent afk), pozniej craft i na koncu bh i be jako najgorsze profesje.


_________________
Nie ma rzeczy niemozliwych, sa tylko nieoplacalne.

**
Avatar użytkownika

Posty: 467
Dołączył(a): 11.06.2004
Offline
PostNapisane: 7 lip 2005, 19:45 
Cytuj  
Ale ja nie mowie o tym jak sie dochodzi do jedi (hologrind czy wioska-jeden grzyb bo w obu przypadkach tak samo mozna cheatowac) ale o tym co dzieje sie pozniej, a raczej jak to sie zmeinilo ostatnio. Teraz juz nie tylko jedi od zera do full template jest w stanie stac sie w tydzien (wczesniej-chocbym nie wiem jakim power gamerem bys nie byl - nie bylo szans by zrobic to szybciej niz w miesiac, i to przy grze 24/7), to jeszcze dodatkowo nowym jedi serwuje sie "parasol ochronny" w stylu kashyyk, no xp loss, niedlugo no bh gank squads.... i wszystko to czyni te profesje coraz mniej warta zachodu, coraz slabsza....az w koncu dojdziemy do momentu ze jedi bedzie dostepny jako starting profession. Tylko na jak dlugo tego typu gra, w ktorej wszystko podane jest od samego poczatku i w ktorej na nic nie trzeba pracowac bedzie w stanie przytrzymac przy sobie graczy.....


_________________
SWG-FarStar: Yarpen Pre-CU Jedi Guardian(R.I.P)
EQ2-Splitpaw: Yennefer (R.I.P)
WoW-SH US - Yarpen

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.