Khraan napisał(a):
Gra jest inna i tyle, co nie znaczy ze od razu zla. W dwa-trzy tygodnie po wyjsciu na live bedzie mozna w miare obiektywnie ocenic czy wyszla na dobre, czy na zle.
Jak wypadnie obiektywna ocena gry, w ktorej odbiera sie graczom wszystko na co ciezko "pracowali" miesiacami, a nieraz latami?
Po co tak naprawde cale masy graczy pracowaly na lepszy sprzet, tapesy, lepsze krysztaly, armory itd?
Sorki, ale dla mnie zawsze mmorpg oznaczalo i bedzie oznaczac prosta regule: time&effort=results. I zawsze zaczynajac jakis tytul fajnie bylo spojrzec na jakiegos vet playera i powiedziec sobie "O qrwa! minie w ch*** czasu nim bede taki jak on i zdobede taki sprzet!" cieszac sie ze jest cos do czego mozna dochodzic i ze zajmie to troche czasu i nie bedzie to gra na tydzien. A teraz? Wielkie LOL
Dlatego to juz nie chodzi nawet o to ze robia z tego quake'a upraszczajac rozgrywke do min, ale o to ze w tej grze nie bedzie juz nic do czego bedzie mozna dazyc. Owszem, gierka do "popykania" sobie przez chwile, ale to juz niczym nie bedzie sie roznilo od CS'a czy innego BF2, napewno nie tytul za ktory warto bedzie placic te 15$ miesiecznie liczac ze znajdzie sie zajecie na dluzszy czas.